Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značky vítajú Vianoce pomocou kampaní, ale aj špeciálnych výkladov či pop-upov. Výnimkou nie je ani spoločnosť Swarovski, ktorá tento rok rozsvietila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekciu pre rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidujú Kiki Boot a Nike servíruje polievku v Číne. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Nike preniká do gastronómie. V Číne servíruje bežcom polievku

    Športová značka Nike prekračuje vlastné hranice. Reaguje na požiadavky zákazníkov túžiacich nielen po ikonickom tovare, ale aj jedinečných zážitkoch. Potvrdzuje taktiež svoju orientáciu na ázijský trh. V čínskom meste Kanton totiž servíruje polievku, ktorú môžu návštevníci srkať pomocou lyžice v tvare fafjky. Cieľom je podpora tamojších bežcov, v ich čele stojí olympijský šprintér a najrýchlejší muž Číny Su Bingtian.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Galerie Marcel le (@galerie_marcelle)

    Swarovski rozžiaril Paríž. Pri Arc de Triomphe odhalil špeciálny pop-up

    Niektorým luxusným značkám stačí pri príležitosti sviatkov vydať špeciálnu kampaň, iné s vášňou zdobia svoje výklady, ďalšie ovšem túžia po niečom veľkolepejšom. Napríklad šperkársky dom Swarovski nerozžiaril iba svoje obchody, ale aj jednu z najdôležitejších pamiatok Paríža. Stal sa sponzorom dekorácií na Avenue des Champs-Élysées. Okrem toho ako prvá značka v histórii otvorila pop-up na ikonickom Víťaznom oblúku.

    Zdroj: Swarovski

    Louis Vuitton mieri do New Yorku. Nicolas Ghesquière v meste odhalí cruise 2027

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton už teraz vie, v akom svetovom veľkomeste predstaví módnej scéne svoju cruise kolekciu pre rok 2027. Návrhár a kreatívny riaditeľ dámskej sekcie značky Nicolas Ghesquière tentokrát zamieri do New Yorku, a to dňa 20. mája. Presné miesto a ďalšie detaily akcie však zatiaľ známe nie sú. Dizajnér je známy tým, že svoje cruise kolekcie odhaľuje na pozadí architektonických skvostov.

    Marc Jacobs a Dr. Martens opäť spoja sily. K životu prebúdzajú Kiki Boot

    Dekádu potom, čo legendárne značky uzavreli úspešnú spoluprácu, sa opäť spoločne vracajú na scénu. Dr. Martens a Marc Jacobs predstavujú novú edíciu ikonickej Kiki Boot. Spoločnosti prvýkrát model topánok odhalili v roku 2016. Upravená verzia potom „prepojuje hranice posúvajúci dizajn Marc Jacobs s utilitárnou húževnatosťou Dr. Martens“. Edgy obuv je dostupná v dvoch farebných prevedeniach, tmavočiernom a levanduľovom.

    Zdroj: Dr. Martens

    Timothée Chalamet opäť boduje. Merch Marty Supreme obliekla aj Kylie Jenner

    Tohtoročné sviatky prinesú okrem iného aj očakávanú premiéru Marty Supreme. Najnovší film Timothéeho Chalameta však už teraz púta pozornosť. Herec uviedol na trh špeciálny merch k filmu, ktorý navrhol dizajnér Doni Nahmias, ktorý stojí aj za merchom k filmu A Complete Unknown. Kolekcia mikín, búnd, tričiek a ďalších doplnkov slávi veľký úspech a nosili ju napríklad Kylie Jenner, Kid Cudi či Tom Brady.

    @stefano_vass 250 dolárov za jednu bundu btw #martysupreme #jacket #timotheechalamet #fashion ♬ Sybau – KCK Mixes

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Campaign Asia, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Móda v kocke: Swarovski rozžiaril Paríž a Marty Supreme má merch

    ― Reklama ―

    Značky vítajú Vianoce pomocou kampaní, ale aj špeciálnych výkladov či pop-upov. Výnimkou nie je ani spoločnosť Swarovski, ktorá tento rok rozsvietila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekciu pre rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidujú Kiki Boot a Nike servíruje polievku v Číne. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Nike preniká do gastronómie. V Číne servíruje bežcom polievku

    Športová značka Nike prekračuje vlastné hranice. Reaguje na požiadavky zákazníkov túžiacich nielen po ikonickom tovare, ale aj jedinečných zážitkoch. Potvrdzuje taktiež svoju orientáciu na ázijský trh. V čínskom meste Kanton totiž servíruje polievku, ktorú môžu návštevníci srkať pomocou lyžice v tvare fafjky. Cieľom je podpora tamojších bežcov, v ich čele stojí olympijský šprintér a najrýchlejší muž Číny Su Bingtian.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Galerie Marcel le (@galerie_marcelle)

    Swarovski rozžiaril Paríž. Pri Arc de Triomphe odhalil špeciálny pop-up

    Niektorým luxusným značkám stačí pri príležitosti sviatkov vydať špeciálnu kampaň, iné s vášňou zdobia svoje výklady, ďalšie ovšem túžia po niečom veľkolepejšom. Napríklad šperkársky dom Swarovski nerozžiaril iba svoje obchody, ale aj jednu z najdôležitejších pamiatok Paríža. Stal sa sponzorom dekorácií na Avenue des Champs-Élysées. Okrem toho ako prvá značka v histórii otvorila pop-up na ikonickom Víťaznom oblúku.

    Zdroj: Swarovski

    Louis Vuitton mieri do New Yorku. Nicolas Ghesquière v meste odhalí cruise 2027

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton už teraz vie, v akom svetovom veľkomeste predstaví módnej scéne svoju cruise kolekciu pre rok 2027. Návrhár a kreatívny riaditeľ dámskej sekcie značky Nicolas Ghesquière tentokrát zamieri do New Yorku, a to dňa 20. mája. Presné miesto a ďalšie detaily akcie však zatiaľ známe nie sú. Dizajnér je známy tým, že svoje cruise kolekcie odhaľuje na pozadí architektonických skvostov.

    Marc Jacobs a Dr. Martens opäť spoja sily. K životu prebúdzajú Kiki Boot

    Dekádu potom, čo legendárne značky uzavreli úspešnú spoluprácu, sa opäť spoločne vracajú na scénu. Dr. Martens a Marc Jacobs predstavujú novú edíciu ikonickej Kiki Boot. Spoločnosti prvýkrát model topánok odhalili v roku 2016. Upravená verzia potom „prepojuje hranice posúvajúci dizajn Marc Jacobs s utilitárnou húževnatosťou Dr. Martens“. Edgy obuv je dostupná v dvoch farebných prevedeniach, tmavočiernom a levanduľovom.

    Zdroj: Dr. Martens

    Timothée Chalamet opäť boduje. Merch Marty Supreme obliekla aj Kylie Jenner

    Tohtoročné sviatky prinesú okrem iného aj očakávanú premiéru Marty Supreme. Najnovší film Timothéeho Chalameta však už teraz púta pozornosť. Herec uviedol na trh špeciálny merch k filmu, ktorý navrhol dizajnér Doni Nahmias, ktorý stojí aj za merchom k filmu A Complete Unknown. Kolekcia mikín, búnd, tričiek a ďalších doplnkov slávi veľký úspech a nosili ju napríklad Kylie Jenner, Kid Cudi či Tom Brady.

    @stefano_vass 250 dolárov za jednu bundu btw #martysupreme #jacket #timotheechalamet #fashion ♬ Sybau – KCK Mixes

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Campaign Asia, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Zima sa nezadržateľne blíži. Ako sa stať ľadovou kráľovnou tejto sezóny?

    Pomaly nám vonku prituhuje a všetci už oprašujeme kabáty a kožuchy na tohtoročnú zimu. Ak chcete vládnuť snehovému počasiu, zabudnite na minimalizmus a šeď. Presvieťte mráz a tmu trblietkami, metalickými tónmi, zvieracími vzormi a eleganciou hodnou kráľovnej. Či už si zvolíte look mestskej bohyne, alebo princeznej mrazu, nebojte sa svojho pôvabu a sily vlastného štýlu.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Rozpráva 150 rokov histórie módneho domu

    Vydavateľstvo Assouline v spolupráci s Louis Vuitton uvádza knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módneho domu od jeho založenia až po súčasnosť. Autor Arthur Dreyfus spracoval 406 strán a 320 obrazových materiálov do formy vizuálnej kroniky značky, ktorá definuje francúzsky luxus. Predslov napísal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha už vyšla a okamžite sa stala jedným z najdiskutovanejších titulov tohtoročnej módnej knižnice.

    Luxury Insights: púštny sen na obzore. Saudská Arábia plánuje prvý luxusný vlak

    Saudská Arábia posúva hranice miestneho luxusu. Koncom budúceho roka privíta svoj prvý luxusný vlak s názvom The Dream of the Desert. Cesta dlhá až 1 300 kilometrov predstaví skvosty krajiny za oknami aj v prepracovanom interiéri. Koncom októbra mala verejnosť možnosť vidieť prvé návrhy exkluzívneho projektu, ktorý sľubuje nezabudnuteľné zážitky.

    Dialóg dvoch velikánov. La Galerie Dior bude hostiť tvorbu Azzedina Alaïu

    La Galerie Dior vzdáva hold jednému z najväčších mien módneho sveta. Od štvrtka 19. novembra sprístupní výstavu Azzedine Alaïa’s Dior Collection, ktorá pripomína odkaz slávneho tuniského návrhára. Dizajnér sa preslávil nielen svojimi bodycon róbami, ale aj vášňou pre zberateľstvo vysokej módy. Značnú časť jeho zbierky potom tvorili práve návrhy z dielne samotného Christiana Diora.

    Móda v kocke: Značky vydávajú hviezdne kampane a Rotate oslavuje debut

    Vianoce nie sú jedinou témou, okolo ktorej značky točia svoje najnovšie kampane. Sarah Burton pre Givenchy obsadila Rooney Mara a Paulu Simonon do hlavných úloh letnej kolekcie. Jacquemus a Stella McCartney využívajú hviezdne tváre na propagáciu svojich najnovších kabeliek a Canada Goose si na pomoc prizvala hudobníka Willieho Nelsona. Spoločnosť Rotate zasa oslavuje svoju debutovú kolekciu obuvi.

    Spoločenský útlak má nové meno. Spodná bielizeň ako nový zdroj sebavedomia

    Po niekoľkých rokoch, keď módnej scéne dominovalo heslo "Free the Nipple", sa úlohy obrátili. Do popredia opäť preniklo nosenie spodnej bielizne, a to hlavne sexi čipky a podprseniek. Trend, ktorý bol predtým spájaný so spoločenským útlakom žien, dnes dostáva nový význam. Bielizeň totiž nemusí len zahaľovať bradavky a dávať prsiam dokonalý tvar, ale môže sa stať prostriedkom na vyjadrenie novo nadobudnutého sebavedomia.

    Marketing nultých rokov. Prečo je po dvoch dekádach taký príťažlivý?

    Marketing nultých rokov definovala vizuálna odvaha a nekompromisný štýl. Značky ako Sony, H&M alebo PlayStation experimentovali s dynamickými vizuálmi, futuristickými farebnými paletami a ikonickými tvárami popkultúry. Reklamy kombinovali hudbu, módu a technológiu v harmónii, ktorá oslovovala mladé publikum a nastavovala nové štandardy vkusu. Dnes sa práve táto vizuálna odvaha vracia, rezonuje na sociálnych sieťach a inšpiruje moderné marketingové kampane.

    Generáciu Z dobehla nostalgia. Jej šatník formujú trendy divokých deväťdesiatych rokov

    Nočná mora rodičov generácie Z opäť klope na dvere. Keď kráčate po ulici, niekedy máte pocit, že ste použili stroj času a vrátili sa do divokých deväťdesiatych rokov. Toto desaťročie je známe svojou štýlovou rozmanitosťou, ktorá často vychádzala z populárnej hudby a určovala, ako vás ostatní vnímajú. A čo je najdôležitejšie, diktovala vám spôsob obliekania. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a ďalšie. Na prvý pohľad každý vedel, kam patríte.

    Balmain má po 14 rokoch novú tvár. Módny dom povedie Antonin Tron

    Legendárna francúzska značka Balmain začiatkom týždňa oznámila nečakanú správu. Jej kreatívne vedenie po 14 rokoch opúšťa návrhár Olivier Rousteing. Módny dom už ale pozná svoju novú tvár, ktorou sa stane dizajnér Antonin Tron. Známy je svojím vlastným labelom Atlein. Z jeho vedenia ale teraz odíde, aby mohol svoju tvorivú činnosť naplno zamerať na Balmain.

    Kozmický prešľap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet zožal kritiku

    Americký Vogue uzatvára rok vizuálnym experimentom, ktorý strháva módny svet. Decembrové číslo s Timothée Chalametom malo byť poctou predstavivosti a technologickej spolupráci s NASA. Namiesto toho vyvolalo diskusiu o hraniciach vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz premenila herca na kozmickú siluetu, ktorá však vyzerá prekvapivo plocho. Internet reaguje s intenzitou, akú si Vogue svojou popularitou zaslúži. Avšak s nekompromisným pohľadom. Navyše ide o posledné číslo, ktoré vzniklo pod vedením odchádzajúcej Anny Wintour.

    Shein dobýva Paríž. Napriek škandálu láka desaťtisíce návštevníkov

    Fast-fashion reťazec Shein slávi v Paríži napriek nedávnemu škandálu aj pretrvávajúcim protestom úspech. Pred týždňom otvoril v historickom nákupnom centre BHV svoju prvú kamennú pobočku. V rovnakom čase však musel čeliť tvrdej kritike kvôli predaju sex bábik pripomínajúcich deti. Napriek tomu prvá pobočka Shein doteraz privítala niekoľko desiatok tisíc návštevníkov.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má víťaza. Vychádzajúcou hviezdou je Ashlynn Park

    Americká módna scéna oslavuje vychádzajúcu hviezdu. Návrhárka Ashlynn Park vyhrala v pondelok cenu CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenenie jej zabezpečí dotáciu vo výške 300 tisíc dolárov a účasť v mentorskom programe. Na tohtoročných CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O dizajnérke a jej značke Ashlyn tak rozhodne nepočujeme naposledy.

    TikTok Highlights: Populárne Cosy Cardio pripomína potešenie z pohybu

    S jeseňou sa na TikTok scénu vracia tak trochu zabudnutý trend. Cvičenie s názvom Cosy Cardio narastá na obľube už od roku 2023. Ide o spôsob, ako ľahko a z pohodlia domova prekonať nechuť k pohybu. Či už kvôli tomu, že čelíte zotaveniu po úraze, alebo vás sterilné prostredie posilňovní odrádza. Zapáľte si sviečku, zapnite obľúbený seriál a hurá do toho.

    Móda v šate Vianoc. Luxusné značky opäť vítajú čas sviatkov

    Čarovné momenty pred praskajúcim krbom, snehom zaviate krajiny a darčeky v klasickom červeno-zelenom baliacom papieri. Presne tak vyzerá módny svet, ktorý už naplno opustil ruch jesenných týždňov módy a obrátil svoju pozornosť smerom k blížiacim sa sviatkom. Vlastné poňatie Vianoc predstavili aj značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Figy ovládajú sociálne siete. Želáte si smoothie alebo carpaccio?

    Figy vstupujú do sveta kulinárneho glamour ako neodolateľný vizuálny magnet. Ich príjemná textúra a medové tóny okamžite premenia tanier na fotografiu hodnú instagramového feedu. Influenceri aj food blogeri si ich zamilovali pre ich schopnosť kombinovať eleganciu s hravosťou. Od carpaccia až po smoothie bowls. Figa dáva jedlu šmrnc, ktorý sa fotí sám. Je symbolom sofistikovaného, moderného životného štýlu, kde estetika a zdravie tancujú ruka v ruke.

    Koncern LVMH pod taktovkou jednej rodiny. Arnaultovci vlastnia väčšinu jeho akcií

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    ― Reklama ―