Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Tradičné svadobné outfity už dávno nie sú „cool“. Vďaka neustálemu boju za rodovú rovnoprávnosť sa dnes na svadbách rozhodne netočí všetko len okolo nevesty. Pánska svadobná móda sa rýchlo mení a naberá na odvahe. Moderné svadobné outfity pre mužov ponúka napríklad značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledných týždňoch kraľuje profesionálny hráč NFL Kylen Granson a jeho biely plášť.

    Od ženíchov už sa dávno neočakáva, že si v deň svadby oblečú klasický čierny smoking. Naopak, súčasná pánska svadobná móda stavia na individualite a sebavyjadrení. Ženísi idúci s dobou volia originálne farby a strihy, ktoré sa vymykajú konvenciám, a dávajú tak najavo, že je to aj ich svadba. Tento prístup búra tradičné nastavenie spoločnosti, v ktorom sú páni na svadbách skôr upozadení. Pomaly, ale isto tak vzniká trend pod názvom „It’s his wedding too“.

    Zdroj: Tanner Fletcher, Milla Nova

    Popri klasických čiernych a tmavomodrých tónoch sa do popredia dostávajú aj odtiene smaragdovej alebo olivovej farby a ďalšie výrazné farby. Čoraz obľúbenejšie sú aj látky s potlačou. Či už s kvetinovými vzormi, geometrickými potlačami alebo materiálmi s viac ako zaujímavou textúrou.

    Pre inovatívnych ženíchov ponúkajú aktuálne trendy aj odvážnejšie kúsky. Obľúbené sú asymetrické klopy, jednostranné zapínanie alebo vrstvené siluety s vestou a sakom rôznych dĺžok. Kľúčom k úspechu je precízne krajčírske spracovanie, ktoré zaručí, že netradičný model dokonale padne a zvýrazní vašu osobnosť.

    It’s his wedding too. Kylen Granson ukazuje, že svadba je aj o ženíchovi

    Profesionálny hráč amerického futbalu a fanúšik sci-fi Kylen Granson si na svadbu tento rok v lete obliekol outfit, ktorý vzbudil veľký obdiv. Namiesto tradičného saka zvolil na mieru šitý set návrhára Josha Kercher. Ten spojil elegantné biele sako so zapínaním na ozdobný háčik s výrazným bielym plášťom, ktorý tvoril hlavnú dominantu outfitu.

    Podľa Gransona boli klasické obleky príliš obyčajné, a preto chcel niečo, čo odráža jeho záujmy a osobnosť. Výrazným doplnkom boli hodinky Tiffany Bird on the Rock, ktoré zámer podčiarkli a dodali outfitu príbeh. Svadobný look navyše vynikal medzi hosťami oblečenými v čiernom black-tie dress code nielen vďaka bielej farbe, ale aj plášťu a netradičnému strihu saka.

    Spolu s objemným kvetinovým modelom nevesty, známej tvorkyne TikTok videí Daisy Foko, tvorili oba svadobné looky dokonale štýlovo zohraný pár. Svadba tak umne spájala eleganciu, fantazijné prvky a autenticitu. Granson posunul pánske svadobné outfity o krok ďalej a inšpiroval tak ďalších mužov k ustúpeniu od jednoduchých tradičných oblekov.

    Zdroj: Tanner Fletcher

    Tanner Fletcher prepisuje pravidlá svadobnej módy. Pánske looky ponúkajú aj prvky hyperfemininity

    Alternatívnejšie a originálne svadobné outfity potom šije napríklad značka Tanner Fletcher, vedená dizajnérskym párom Tannerom Richie a Fletcherom Kasell. Značka si získala popularitu vďaka odvážnemu prístupu k pánskej móde, a to aj v segmente svadobných lookov, často šitých na mieru. Jej prvotriedne obleky nosí okrem iného aj slávny spevák Bad Bunny.

    @alexpreisz Preisz svadba z iphone @Samantha M ‚s #weddingtiktok #weddingplanning #weddingstyle #weddingdress #weddinginspo #australianwedding #weddingceremony #weddingoutfit #weddingflowers #jamiepreisz #alexpreisz #weddingsuit #vintagewedding #weddingreaction @Olivia Deur @fleuregan @Braddon Flowers @tiaandclaireweddings @IXIAH ♬ Move on Up (Single Edit) – Curtis Mayfield

    Brand Tanner Fletcher vznikol preto, že pre mužov a queer ľudí v tradičných svadobných salónoch neexistujú takmer žiadne možnosti. Ponúka tak široké spektrum outfitov, od klasických až po alternatívne kúsky s čipkami, mašľami či výraznými vintage detailmi. Kolekcie prepájajú prvky maskulinity i hyperfemininity a dávajú zákazníkom priestor a slobodu experimentovať.

    Zdroje: Them, Brides, Tanner Flethcer, Wil Valor, Instagram, TikTok

    Autor článku:

    Páni, tento rok je trendom zažiariť. Je to aj vaša svadba

    ― Reklama ―

    Tradičné svadobné outfity už dávno nie sú „cool“. Vďaka neustálemu boju za rodovú rovnoprávnosť sa dnes na svadbách rozhodne netočí všetko len okolo nevesty. Pánska svadobná móda sa rýchlo mení a naberá na odvahe. Moderné svadobné outfity pre mužov ponúka napríklad značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledných týždňoch kraľuje profesionálny hráč NFL Kylen Granson a jeho biely plášť.

    Od ženíchov už sa dávno neočakáva, že si v deň svadby oblečú klasický čierny smoking. Naopak, súčasná pánska svadobná móda stavia na individualite a sebavyjadrení. Ženísi idúci s dobou volia originálne farby a strihy, ktoré sa vymykajú konvenciám, a dávajú tak najavo, že je to aj ich svadba. Tento prístup búra tradičné nastavenie spoločnosti, v ktorom sú páni na svadbách skôr upozadení. Pomaly, ale isto tak vzniká trend pod názvom „It’s his wedding too“.

    Zdroj: Tanner Fletcher, Milla Nova

    Popri klasických čiernych a tmavomodrých tónoch sa do popredia dostávajú aj odtiene smaragdovej alebo olivovej farby a ďalšie výrazné farby. Čoraz obľúbenejšie sú aj látky s potlačou. Či už s kvetinovými vzormi, geometrickými potlačami alebo materiálmi s viac ako zaujímavou textúrou.

    Pre inovatívnych ženíchov ponúkajú aktuálne trendy aj odvážnejšie kúsky. Obľúbené sú asymetrické klopy, jednostranné zapínanie alebo vrstvené siluety s vestou a sakom rôznych dĺžok. Kľúčom k úspechu je precízne krajčírske spracovanie, ktoré zaručí, že netradičný model dokonale padne a zvýrazní vašu osobnosť.

    It’s his wedding too. Kylen Granson ukazuje, že svadba je aj o ženíchovi

    Profesionálny hráč amerického futbalu a fanúšik sci-fi Kylen Granson si na svadbu tento rok v lete obliekol outfit, ktorý vzbudil veľký obdiv. Namiesto tradičného saka zvolil na mieru šitý set návrhára Josha Kercher. Ten spojil elegantné biele sako so zapínaním na ozdobný háčik s výrazným bielym plášťom, ktorý tvoril hlavnú dominantu outfitu.

    Podľa Gransona boli klasické obleky príliš obyčajné, a preto chcel niečo, čo odráža jeho záujmy a osobnosť. Výrazným doplnkom boli hodinky Tiffany Bird on the Rock, ktoré zámer podčiarkli a dodali outfitu príbeh. Svadobný look navyše vynikal medzi hosťami oblečenými v čiernom black-tie dress code nielen vďaka bielej farbe, ale aj plášťu a netradičnému strihu saka.

    Spolu s objemným kvetinovým modelom nevesty, známej tvorkyne TikTok videí Daisy Foko, tvorili oba svadobné looky dokonale štýlovo zohraný pár. Svadba tak umne spájala eleganciu, fantazijné prvky a autenticitu. Granson posunul pánske svadobné outfity o krok ďalej a inšpiroval tak ďalších mužov k ustúpeniu od jednoduchých tradičných oblekov.

    Zdroj: Tanner Fletcher

    Tanner Fletcher prepisuje pravidlá svadobnej módy. Pánske looky ponúkajú aj prvky hyperfemininity

    Alternatívnejšie a originálne svadobné outfity potom šije napríklad značka Tanner Fletcher, vedená dizajnérskym párom Tannerom Richie a Fletcherom Kasell. Značka si získala popularitu vďaka odvážnemu prístupu k pánskej móde, a to aj v segmente svadobných lookov, často šitých na mieru. Jej prvotriedne obleky nosí okrem iného aj slávny spevák Bad Bunny.

    @alexpreisz Preisz svadba z iphone @Samantha M ‚s #weddingtiktok #weddingplanning #weddingstyle #weddingdress #weddinginspo #australianwedding #weddingceremony #weddingoutfit #weddingflowers #jamiepreisz #alexpreisz #weddingsuit #vintagewedding #weddingreaction @Olivia Deur @fleuregan @Braddon Flowers @tiaandclaireweddings @IXIAH ♬ Move on Up (Single Edit) – Curtis Mayfield

    Brand Tanner Fletcher vznikol preto, že pre mužov a queer ľudí v tradičných svadobných salónoch neexistujú takmer žiadne možnosti. Ponúka tak široké spektrum outfitov, od klasických až po alternatívne kúsky s čipkami, mašľami či výraznými vintage detailmi. Kolekcie prepájajú prvky maskulinity i hyperfemininity a dávajú zákazníkom priestor a slobodu experimentovať.

    Zdroje: Them, Brides, Tanner Flethcer, Wil Valor, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―