Módny dom Burberry ohlasuje koniec leta. Po kampaniach naplnených festivalovou atmosférou putuje späť do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a jej značka Being Frenshe vydávajú produkty na pery a ruský výrobca luxusných šperkov Fabergé má nového majiteľa. Aukčná sieň Julien’s Auctions potom usporiadala dražbu kúskov Whitney Houston.
Burberry víta jeseň. V novej kampani oslavuje ikonické červené autobusy
Módne značky už pomaly upriamujú svoju pozornosť na jeseň. Príkladom je módny dom Burberry, ktorý sa so svojou najnovšou kampaňou vrátil do Londýna. Letu totiž dominovali jeho reklamy inšpirované festivalmi. Najnovšia s názvom Back to the City od fotografa Angela Pennetta oslavuje ikonické červené autobusy, ktoré premávajú v uliciach britskej metropoly.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Aukčná sieň Julien’s Auctions vzdala hold Whitney Houston. Vydražila 24 jej kúskov
Pondelok sa v Beverly Hills niesol v znamení preslávenej speváčky Whitney Houston. Známa aukčná sieň Julien’s Auctions totiž v spolupráci s Whitney E. Houston Legacy Foundation usporiadala dražbu jej ikonických outfitov, ale aj ďalších pamätných kúskov. Zarobené peniaze poputujú na činnosť nadácie, ktorá ponúka univerzitné štipendiá pre mladých študentov usilujúcich sa o kariéru vo svete umenia.


Zdroj: Julien’s Auctions
Medzi looky patrili napríklad návrhy od návrhára Marca Bouwer alebo ihlové podpätky z dielne Dolce & Gabbana. Najdrahším draženým kúskom bol personalizovaný trikot, ktorý mala speváčka oblečený na vtedajších majstrovstvách sveta vo futbale v roku 1994. Predal sa za 22 400 dolárov. Za rovnakú hodnotu sa vydražil aj overal, ktorý mala Houston oblečený v Madison Square Garden v roku 1991.
Spoločnosť Gemfields predala Fabergé. Ruského výrobcu luxusných šperkov kúpila spoločnosť SMG Capital
Slávna šperkárska značka Fabergé má nového majiteľa. Firma Gemfields predá ruskú spoločnosť SMG Capital, a to za 50 miliónov dolárov. V roku 2013 ju pritom odkúpila od jedného zo svojich akcionárov za 142 miliónov dolárov. Šperkársky dom je známy predovšetkým pre svoje luxusné zdobené veľkonočné vajcia. Do svojho portfólia ovšem radí rovnako oslnivé zásnubné prstene, náramky a ďalšie šperky.


Zdroj: Fabergé
Being Frenshe rozširuje svoje portfólio. Ashley Tisdale hodlá predávať aj produkty na pery
Keď herečka Ashley Tisdale založila svoju kozmetickú značku Being Frenshe, neočakávala, že jedného dňa rozšíri svoju ponuku o produkty na pery. Jej kolekcia vlasových pomocníkov však bola viac než úspešná.


Zdroj: Being Frenshe
Podnikateľka tak môže zákazníkom ponúkať nové kategórie. Medzi očakávané produkty patrí maska na pery a balzam na pery, a to v hneď niekoľkých príchutiach. Značka Tisdale bola doteraz známa najmä šampónmi, kondicionérmi či peelingmi a vlasovými sérami.
@beingfrensheDnešný rituál: ✨ Multitasking Moisture Oil na vyživenie lesku ✨ All-In-One Hair Cream na uhladenie ochranu vlasov Easy. Chic. Výživa – zjednodušené letné vlasy.
Zdroje: WWD, Instagram, TikTok