Více

    ― Reklama ―

    Svet módy nikdy neprestane hýriť novinkami. Značka Chanel predstaví nový parfém spolu so speváčkou Angèle. Balenciaga pre zmenu spojila sily s výrobcom obuvi Scholl a novou tvárou L’Orèal Paris je herečka zo seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamojší dizajn week a Prada sa blíži k odkúpeniu Versace.

    Swarovski nezostáva pozadu. Na Milánsky dizajn week priviezol električku aj novú spoluprácu

    Šperkársky dom Swarovski dorazil na Milánsky dizajn week, ktorého sa okrem mnohých dizajnových štúdií zúčastňujú aj známe luxusné značky. Pre tohtoročný ročník si pripravil špeciálnu kolekciu, ktorá je už druhou spoluprácou s výrobcom porcelánu Rosenthal. Rad s názvom Idyllia definuje tému tropických vtákov. Fanúšikovia Swarovski majú tiež šancu nasadnúť do špeciálnej električky brázdiacej Miláno.

    Zdroj: Swarovski

    Chanel chystá novinku. Parfém Chance Eau Splendide predstaví speváčka Angèle

    Parfém Chance francúzsky módny dom Chanel prvýkrát vydal už v roku 2003. Odvtedy predstavil jeho ďalšie tri upravené verzie. Tentoraz plánuje predstaviť jeho štvrtú verziu, ktorá sa bude volať Chance Eau Splendide. Okrem toho si na pomoc prizvala svoju dlhoročnú ambasádorku, belgickú speváčku Angèle. Pre túto príležitosť dokonca zložila špeciálnu pieseň s názvom A Little More.

    Zdroj: Chanel

    Keď vysoká móda stretne ortopedickú obuv. Balenciaga spojil sily s Scholl

    Módny dom Balenciaga odhalil ďalšiu nečakanú spoluprácu. Tentokrát vydal špeciálnu kolekciu v spolupráci s talianskym výrobcom ortopedických topánok Scholl. Výsledkom je rad obuvi zahŕňajúci predovšetkým rôzne typy korkových podpätkov. Vybrať si môžete zo sandálov, papučiek aj vysokých čižiem. Značky dokonca vydali vlastnú verziu ikonických Balenciaga Pool Slide Sandals s ich logami.

    Zdroj: Balenciaga

    Prada má Versace takmer vo vrecku. Rozhodnutie pravdepodobne urobí do konca týždňa

    Módny svet už dlho špekuluje, že taliansky módny dom Prada plánuje kúpiť iného talianskeho giganta, značku Versace. Podľa blízkych zdrojov, ktoré cituje portál The Fashion Network, by malo vedenie spoločnosti rozhodnúť o možnej kúpe od Capri Holdings do konca tohto týždňa. Konečná cena mimoriadneho predaja by mala dosiahnuť miliardu eur.

    L’Orèal Paris má novú tvár. Novou tvárou značky Orleans sa stala elegantná herečka Philippine Leroy-Beaulieu

    Herečka Philippine Leroy-Beaulieu sa po vydaní seriálu Emily In Paris, v ktorom stvárnila prísnu, ale chic majiteľku reklamnej agentúry, stala novým miláčikom módnej aj beauty scény. Dôkazom je nedávne rozhodnutie spoločnosti L’Orèal Paris. Vybrala si ju totiž za svoju novú ambasádorku. Herečka následne vyhlásila, že chce vo svojej úlohe dokázať, že „nie je potrebné zaškatuľkovať seba alebo iných ľudí“.

    @lorealparis Sloboda byť sama sebou. Krása, ktorá posilňuje. Elegancia à la française. Ikona francúzskej sofistikovanosti sa pripája k #LorealParisFamily. Hádate niečo? #LorealParis #newambassador #worthit ♬ son originalL’Oréal Paris

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok

    Móda v skratke: Chanel spojil sily s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Svet módy nikdy neprestane hýriť novinkami. Značka Chanel predstaví nový parfém spolu so speváčkou Angèle. Balenciaga pre zmenu spojila sily s výrobcom obuvi Scholl a novou tvárou L’Orèal Paris je herečka zo seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamojší dizajn week a Prada sa blíži k odkúpeniu Versace.

    Swarovski nezostáva pozadu. Na Milánsky dizajn week priviezol električku aj novú spoluprácu

    Šperkársky dom Swarovski dorazil na Milánsky dizajn week, ktorého sa okrem mnohých dizajnových štúdií zúčastňujú aj známe luxusné značky. Pre tohtoročný ročník si pripravil špeciálnu kolekciu, ktorá je už druhou spoluprácou s výrobcom porcelánu Rosenthal. Rad s názvom Idyllia definuje tému tropických vtákov. Fanúšikovia Swarovski majú tiež šancu nasadnúť do špeciálnej električky brázdiacej Miláno.

    Zdroj: Swarovski

    Chanel chystá novinku. Parfém Chance Eau Splendide predstaví speváčka Angèle

    Parfém Chance francúzsky módny dom Chanel prvýkrát vydal už v roku 2003. Odvtedy predstavil jeho ďalšie tri upravené verzie. Tentoraz plánuje predstaviť jeho štvrtú verziu, ktorá sa bude volať Chance Eau Splendide. Okrem toho si na pomoc prizvala svoju dlhoročnú ambasádorku, belgickú speváčku Angèle. Pre túto príležitosť dokonca zložila špeciálnu pieseň s názvom A Little More.

    Zdroj: Chanel

    Keď vysoká móda stretne ortopedickú obuv. Balenciaga spojil sily s Scholl

    Módny dom Balenciaga odhalil ďalšiu nečakanú spoluprácu. Tentokrát vydal špeciálnu kolekciu v spolupráci s talianskym výrobcom ortopedických topánok Scholl. Výsledkom je rad obuvi zahŕňajúci predovšetkým rôzne typy korkových podpätkov. Vybrať si môžete zo sandálov, papučiek aj vysokých čižiem. Značky dokonca vydali vlastnú verziu ikonických Balenciaga Pool Slide Sandals s ich logami.

    Zdroj: Balenciaga

    Prada má Versace takmer vo vrecku. Rozhodnutie pravdepodobne urobí do konca týždňa

    Módny svet už dlho špekuluje, že taliansky módny dom Prada plánuje kúpiť iného talianskeho giganta, značku Versace. Podľa blízkych zdrojov, ktoré cituje portál The Fashion Network, by malo vedenie spoločnosti rozhodnúť o možnej kúpe od Capri Holdings do konca tohto týždňa. Konečná cena mimoriadneho predaja by mala dosiahnuť miliardu eur.

    L’Orèal Paris má novú tvár. Novou tvárou značky Orleans sa stala elegantná herečka Philippine Leroy-Beaulieu

    Herečka Philippine Leroy-Beaulieu sa po vydaní seriálu Emily In Paris, v ktorom stvárnila prísnu, ale chic majiteľku reklamnej agentúry, stala novým miláčikom módnej aj beauty scény. Dôkazom je nedávne rozhodnutie spoločnosti L’Orèal Paris. Vybrala si ju totiž za svoju novú ambasádorku. Herečka následne vyhlásila, že chce vo svojej úlohe dokázať, že „nie je potrebné zaškatuľkovať seba alebo iných ľudí“.

    @lorealparis Sloboda byť sama sebou. Krása, ktorá posilňuje. Elegancia à la française. Ikona francúzskej sofistikovanosti sa pripája k #LorealParisFamily. Hádate niečo? #LorealParis #newambassador #worthit ♬ son originalL’Oréal Paris

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok

    ― Reklama ―

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mení svadby na sny neviest

    Vivienne Westwoodová rezonuje od červeného koberca až po oltár. Jej svadobné šaty nosila fiktívna postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber a speváčka Charli XCX. Každá z nich nimi vyjadrila svoju vlastnú verziu nevesty, no zároveň niesli nezameniteľný podpis značky. Značke sa darí kombinovať aristokratickú siluetu s odvážnou sebaistotou, čím vytvára šaty, ktoré zostanú v pamäti rovnako dlho ako okamih, pre ktorý vznikli.

    Postavte most medzi letom a jeseňou. Základy položia prechodové kúsky

    Aj keď tomu uplynulé horúce letné dni nenapovedajú, jeseň sa blíži míľovými krokmi. Spolu s ňou prichádza otázka toho, ako sa vysporiadať so zapeklitým premenlivým počasím, spájajúcim posledné teplé lúče a prvé náznaky sychravého obdobia. Prechod medzi letom a jeseňou vám pomôžu preklenúť šikovné kúsky, ktoré môžete nosiť takmer po celý rok.

    Móda v kocke: SZA tvorí pre Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začiatok týždňa so sebou prináša niekoľko noviniek. Speváčka SZA sa stala novou umeleckou riaditeľkou Vans. Pharrell Williams pre zmenu odhalil nové tenisky v spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydáva novú vôňu Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Jude Bellingham. Na trhu s hodinkami z druhej ruky víťazí Rolex a Patek Philippe.

    Zrodené z mora, poháňané svetlom. Iris van Herpen oživuje haute couture

    Keď Iris van Herpen otvorila svoju kolekciu Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookom, svet módy sa na chvíľu zastavil. Pred publikom sa vynorila modelka odetá do bioluminiscenčného zázraku tvoreného 125 miliónmi rias, ktoré reagujú na svetlo a teplotu. Výsledkom nie je iba odev, ale živý organizmus.

    Vaša najkrajšia nočná mora? Nechýbali by v nej couture modely od Roberta Wuna

    Robert Wun je meno, ktoré v kalendári Parížskeho týždňa haute couture módy len tak neprehliadnete. Hongkongský návrhár debutoval na svetoznámom móle v roku 2023. Od tej doby si pomaly, ale iste vydobýva povesť grand couturiéra novej generácie. Jeho fascinujúce a znepokojivé návrhy pretkané hororovými motívmi milujú nielen sociálne siete, ale aj celebrity, ako je speváčka Beyoncé alebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečenie nie je len pre bohatých. Podľa štúdie jeho výdrž a cena spolu nesúvisia

    Štúdia z dielne Leeds University potvrdila, že výdrž oblečenia a jeho cena spolu nesúvisia. Neplatí teda, že by odolné kúsky čakali iba na bohatých. Naopak, najlepšie výsledky dosiahli modely strednej triedy. Záleží však aj na iných faktoroch, ako je materiál alebo spôsob, akým sa o svoj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zažiari v ňom jeho ikonický medvedík

    S módnym domom Ralph Lauren je už vyše dve dekády spájaný jeho chlpatý a ikonický symbol, teda medvedík Polo Bear. Za uplynulé roky sa objavil na svetroch, tričkách, kravatách aj hodinkách. Americká značka mu však tentokrát venovala oveľa väčší priestor, natočila o ňom totiž animovaný film sledujúci jeho luxusný život a mnohé ďalšie dobrodružstvá.

    Návrat modernizovanej Phantom kabelky. Záujem o Celine ikonu astronomicky stúpa

    S nástupom návrhára Michaela Ridera do čela Celine sa módny dom vydal cestou, ktorá spája úctu k minulosti s víziou budúcnosti. Dizajnér, ktorý predtým u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uviedol svoju prvú kolekciu. Pevne ju zakotvil v estetike, ktorú milovníci Celine dodnes obdivujú. Jedným z najsilnejších momentov debutu bol návrat ikonickej kabelky Phantom.

    Armani spúšťa ďalší projekt. V Emirátoch postaví svoje prvé plážové vily

    Módne domy často nezostávajú iba pri móde a s radosťou zasahujú aj do ďalších častí luxusného odvetvia. V poslednej dobe čoraz častejšie investujú do súkromných rezortov, rezidencií alebo klubov. Výnimkou nie je ani Giorgio Armani. Taliansky návrhár totiž oznámil plány na výstavbu svojich prvých plážových víl na svete, a to v Spojených arabských emirátoch.

    Čo znamená pánsky streetwear? Jeho finálna premena trvala roky

    Pánsky streetwear prešiel dlhú cestu od ulíc, kde kedysi vládli oversized hoodies a baggy jeans, až po súčasnú podobu, ktorá pripomína skôr sofistikovanejšiu verziu gentlemanovho šatníka. Jeho DNA stále patrí mestu, ale formu čerpá z tradície. Zahŕňa saká aj košele, topánky s aerodynamickou siluetou namiesto masívnych tvarov a kombinácie, ktoré by ešte pred niekoľkými rokmi v rovnakom kontexte vyzerali nemiestne.

    Móda v kocke: Fabergé má nového majiteľa a Burberry sa vracia do mesta

    Módny dom Burberry ohlasuje koniec leta. Po kampaniach naplnených festivalovou atmosférou putuje späť do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a jej značka Being Frenshe vydávajú produkty na pery a ruský výrobca luxusných šperkov Fabergé má nového majiteľa. Aukčná sieň Julien’s Auctions potom usporiadala dražbu kúskov Whitney Houston.

    Flip phone je späť. Vracia sa v modernej a futuristickej podobe

    Kedysi pôsobil ako nevyhnutný módny doplnok Paris Hilton. Dnes sa k nemu vracia generácia Z, módny svet aj technologické značky. Vyklápací telefón, kedysi symbol štýlu a neskôr relikt doby, sa stáva ikonou, ktorá už dávno neslúži len na volanie. Flip phone v sebe teraz spája nostalgiu s modernou technológiou a estetiku s presvedčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávajú zbohom objemu. Na rade je aerodynamika

    V móde sa často striedajú extrémy. Po ére objemných tenisiek, robustných podrážok a neprehliadnuteľnej siluety prichádza protipól. Torpedo tenisky, ako sa hovorí novému typu subtílnej obuvi, sa tento rok stávajú odpoveďou na únavu z chunky sneaker trendu. Sú štíhle, hladké, dokonca aerodynamické. Prinášajú späť istú samozrejmosť a nenápadnú eleganciu, ktorá kontrastuje s energickým a často prehnaným štýlom generácie Z.

    Archív prestal byť spomienkou. Dnes definuje to, čo považujeme za nové

    Trend slow fashion nie je tým hlavným dôvodom, prečo návrhári v poslednej dobe siahajú do vlastných archívov. Marketingové oddelenia reagujú na rastúci záujem o vizuály z minulého storočia. Fotografie a videá z 80. a 90. rokov zbierajú na sociálnych sieťach státisíce lajkov a zdieľaní. Práve takéto okamihy dokazujú, že verejnosť stále miluje dobovú pompéznosť a ikonický glamour z čias, keď trh nebol taký presýtený ako dnes.

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Relax s pridanou hodnotou. Objavte v letnej pauze feministické knihy

    Letné čítanie zvyčajne evokuje vášnivé romány alebo dobrodružné príbehy. Vytúžená prestávka však môže slúžiť aj ako vhodný čas na vzdelávanie. Spojte oddych so vzdelávaním a otvorte toto leto feministické knihy, ktoré vás jednoducho nepustia. Môžete sa dozvedieť viac o úlohe intimity nielen vo vzťahoch, menštruácii či toxických aspektoch ženskosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―