Více

    ― Reklama ―

    Kto by nemal rád piknik? Posedenie v prírode, slnečné počasie, chutné jedlo a minimum príprav. Miesto, kde nakrájané ovocie, fľaša prosecca a oblátky vyzerajú ako kráľovská hostina. S blížiacou sa jarou nastáva obdobie hodovania pod holým nebom, preto sa vopred vybavte a pripravte sa na tohtoročnú sezónu piknikov so všetkým, čo k tomu patrí.

    Najlepšia vec na pikniku je jeho bezprostrednosť. Aj v mestách nájdete miesta, kde vás nebude nikto rušiť a budete obklopení príjemnou zeleňou. Na vidieku stačí opustiť obytné zóny a nájsť si obľúbené miesto pod stromami alebo na lúke. Ak hľadáte romantické prostredie alebo fotografie na Instagram, vyberte si miesto pri vode alebo v blízkosti stromov, ktoré práve rozkvitli.

    Osvieženie zachráni horúce dni. Tašky na jedlo budú vaším veľkým pomocníkom

    Akonáhle sa počasie vyhupne do vyšších polôh teplomera, dlhé sedenie na slniečku vie poriadne prehriať kosti. Nezabudnite preto na šiltovku či klobúk a nepodceňte ani SPF ochranu. Tým pravým záchrancom bude však studené pitie, ktoré si prinesiete so sebou. Vďaka chladiacej taške zostane ich teplota príjemná a vy tak budete mať potrebné osvieženie hneď po ruke.

    Zdroj: Business & Pleasure Co., Prada

    Ak ste fanúšikom rozmarnejšieho štýlu a neviete sa nabažiť letných farieb, spoločnosť Business & Pleasure Co. má vo svojom sortimente niekoľko dizajnov termotašiek na potraviny. Zmestí sa vám do nich fľaša s toastom, obyčajná voda aj plechovky s limonádou. Prada zase vsádza na jednoduchosť a čierna nylonová taška obsahuje nerezové  dózy na potraviny spolu s príborom a fľašami na vodu.

    Pre veľkých gurmánov veľký košík. Vezmite si so sebou pokojne celú kuchyňu

    Ak tento rok plánujete veľký piknik, bude sa vám hodiť pomerne praktický piknikový kôš. Talianska značka Alessi napríklad vyrába koše v neotrelom okrúhlom dizajne. Vďaka ich praktickému usporiadaniu sa do nich zmestia taniere, príbory a poháre pre štyri osoby. Takže vám nič nebráni pozvať priateľov na piknik pod holým nebom namiesto domácej večere.

    Zdroj: Alessi, Ralph Lauren

    Od spoločnosti Ralph Lauren môžete zase kúpiť na prvý pohľad ničím zvláštny hnedý kufrík. Po jeho rozbalení vás však čaká hotový klenot. Prenosný bar, inšpirovaný prvou Ralph Lauren reštauráciou v New Yorku, ukrýva brúsenú karafu, štyri poháre s motívom ikonických polo hráčov, šejker, otvárač na fľaše a misku na oriešky. S týmto pomocníkom rozhodne rozžiarite každý piknik.

    Zdroj: Marquis & Dawe, Louis Vuitton

    Jedlo a náčinie sú jedno a to isté. Ale pohodlie je samozrejme tiež nevyhnutné. Hlavným doplnkom je nepochybne pikniková deka. Kúsok od značky Marquis & Dave priam nabáda k tomu, aby ste sa pohodlne natiahli do trávy. Vrchná vlnená vrstva je podšitá nepremokavou vrstvou, takže nehrozí, že by vám zmokla od zeme. Potom si môžete sadnúť na skladací stolček inšpirovaný japonským origami od značky Louis Vuitton.

    Buďte o krok vpred. S týmito vychytávkami urobíte dojem na všetkých svojich hostí

    Čerešničkou na torte budú nezvyčajné doplnky. Dobre vyzerajú a ešte lepšie slúžia. To je aj prípad prenosnej lampy Saint Louis. A ak ste ešte nemali dosť jedla, prekvapte svojich spoločníkov prenosným grilom. Napríklad ten od Fortnum & Mason má praktické rukoväte, vnútornú časť na zapálenie uhlíkov a praktický rošt. Takže vám nič nebráni v tom, aby ste si pripravili hotovú hostinu.

    Zdroj: Saint Louis, Fortnum & Mason

    Zdroje: Instagram

    Foto:Pexels

    Romantické rande a priateľské stretnutia. Vyberte sa na piknik so štýlovou výbavou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kto by nemal rád piknik? Posedenie v prírode, slnečné počasie, chutné jedlo a minimum príprav. Miesto, kde nakrájané ovocie, fľaša prosecca a oblátky vyzerajú ako kráľovská hostina. S blížiacou sa jarou nastáva obdobie hodovania pod holým nebom, preto sa vopred vybavte a pripravte sa na tohtoročnú sezónu piknikov so všetkým, čo k tomu patrí.

    Najlepšia vec na pikniku je jeho bezprostrednosť. Aj v mestách nájdete miesta, kde vás nebude nikto rušiť a budete obklopení príjemnou zeleňou. Na vidieku stačí opustiť obytné zóny a nájsť si obľúbené miesto pod stromami alebo na lúke. Ak hľadáte romantické prostredie alebo fotografie na Instagram, vyberte si miesto pri vode alebo v blízkosti stromov, ktoré práve rozkvitli.

    Osvieženie zachráni horúce dni. Tašky na jedlo budú vaším veľkým pomocníkom

    Akonáhle sa počasie vyhupne do vyšších polôh teplomera, dlhé sedenie na slniečku vie poriadne prehriať kosti. Nezabudnite preto na šiltovku či klobúk a nepodceňte ani SPF ochranu. Tým pravým záchrancom bude však studené pitie, ktoré si prinesiete so sebou. Vďaka chladiacej taške zostane ich teplota príjemná a vy tak budete mať potrebné osvieženie hneď po ruke.

    Zdroj: Business & Pleasure Co., Prada

    Ak ste fanúšikom rozmarnejšieho štýlu a neviete sa nabažiť letných farieb, spoločnosť Business & Pleasure Co. má vo svojom sortimente niekoľko dizajnov termotašiek na potraviny. Zmestí sa vám do nich fľaša s toastom, obyčajná voda aj plechovky s limonádou. Prada zase vsádza na jednoduchosť a čierna nylonová taška obsahuje nerezové  dózy na potraviny spolu s príborom a fľašami na vodu.

    Pre veľkých gurmánov veľký košík. Vezmite si so sebou pokojne celú kuchyňu

    Ak tento rok plánujete veľký piknik, bude sa vám hodiť pomerne praktický piknikový kôš. Talianska značka Alessi napríklad vyrába koše v neotrelom okrúhlom dizajne. Vďaka ich praktickému usporiadaniu sa do nich zmestia taniere, príbory a poháre pre štyri osoby. Takže vám nič nebráni pozvať priateľov na piknik pod holým nebom namiesto domácej večere.

    Zdroj: Alessi, Ralph Lauren

    Od spoločnosti Ralph Lauren môžete zase kúpiť na prvý pohľad ničím zvláštny hnedý kufrík. Po jeho rozbalení vás však čaká hotový klenot. Prenosný bar, inšpirovaný prvou Ralph Lauren reštauráciou v New Yorku, ukrýva brúsenú karafu, štyri poháre s motívom ikonických polo hráčov, šejker, otvárač na fľaše a misku na oriešky. S týmto pomocníkom rozhodne rozžiarite každý piknik.

    Zdroj: Marquis & Dawe, Louis Vuitton

    Jedlo a náčinie sú jedno a to isté. Ale pohodlie je samozrejme tiež nevyhnutné. Hlavným doplnkom je nepochybne pikniková deka. Kúsok od značky Marquis & Dave priam nabáda k tomu, aby ste sa pohodlne natiahli do trávy. Vrchná vlnená vrstva je podšitá nepremokavou vrstvou, takže nehrozí, že by vám zmokla od zeme. Potom si môžete sadnúť na skladací stolček inšpirovaný japonským origami od značky Louis Vuitton.

    Buďte o krok vpred. S týmito vychytávkami urobíte dojem na všetkých svojich hostí

    Čerešničkou na torte budú nezvyčajné doplnky. Dobre vyzerajú a ešte lepšie slúžia. To je aj prípad prenosnej lampy Saint Louis. A ak ste ešte nemali dosť jedla, prekvapte svojich spoločníkov prenosným grilom. Napríklad ten od Fortnum & Mason má praktické rukoväte, vnútornú časť na zapálenie uhlíkov a praktický rošt. Takže vám nič nebráni v tom, aby ste si pripravili hotovú hostinu.

    Zdroj: Saint Louis, Fortnum & Mason

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále najlepšou investíciou

    V módnom svete plnom krikľavých log a výrazných monogramov stojí na opačnom konci spektra hnutie, ktoré si nepotrebuje dokazovať svoju hodnotu. Logoless štýl, teda luxus bez loga. Hovorí kvalitou materiálov, dokonalým strihom a starostlivými detailmi. Napriek trendu maximalizmu zostáva pevne zakotvený v nadčasovej elegancii, ktorú trendy neovplyvnia.

    Poznáte pohnutú povesť Dolce & Gabbana? Kontroverzia strieda výsmech

    Talianske návrhárske duo Dolce & Gabbana vytvorilo jednu z najvýraznejších luxusných módnych značiek posledných desaťročí. Jej estetika je odvážna, teatrálna a hlboko zakorenená v talianskej kultúre. Popri zlatých brokátoch, čipkovaných šatách a ikonických kabelkách sa však opakovane objavujú provokatívne škandály. Módny dom Dolce & Gabbana sa nachádza v jedinečnej pozícii, keď je obdivovaný aj nenávidený zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módnu vlnu záujmu. Preppy štýl však nie je novinkou

    Keď Netflix oznámi nový film s romantickou zápletkou z univerzitného prostredia, nastane panika. Na filmoch z prostredia britskej univerzity a zakázanej lásky jednoducho niečo je. Nie je preto divu, že aj módne kúsky využité v týchto filmoch sa pravidelne derú na vrchol obľúbenosti. Nadčasový anglický preppy štýl je tak opäť v popredí.

    Módne značky privítali jeseň. Na pomoc si pozvali známe tváre

    Blíži sa jeseň a spolu s ňou sa do popredia tlačia čerstvé módne kampane. Značky si pre propagáciu nových kolekcií opäť prizvali známe tváre. Skims, spoločnosť z dielne Kim Kardashian, odhalila spoluprácu so spevákom Post Malone. Tvárou jesennej rady Michael Kors je speváčka Suki Waterhouse a modelka Alex Consani zažiarila v kolekcii značky Alexander McQueen.

    Čítanie je opäť v móde. Interiérový trend diktuje nekonečnú zásobu kníh

    Čítanie je koníček, ktorý mnohí z nás s rozmachom moderných technológií opustili. Zdá sa však, že opäť prichádza do módy. Svet interiérového dizajnu totiž dobýva trend s názvom Bookshelf Wealth. Jeho esenciou je láska ku knihám, ktorá diktuje zaplnené police obľúbených príbehov a predmetov od podlahy po strop. Kľúčom k úspechu je však autenticita.

    Kim Kardashian ako kultúrna zbraň značky Balenciaga. Čo bude ďalej?

    Keď Kim Kardashian prvýkrát vstúpila na červený koberec v čiernom body značky Balenciaga, ktoré jej zakrývalo aj tvár, bolo jasné, že sa chystá veľký módny moment. Spojenie Kim a návrhára Demnu Gvasalia prerástlo bežné partnerstvo medzi celebritou a značkou. Ich vzťah sa stal kultúrnym fenoménom a zapísal sa do histórie rovnako ako Alexander McQueen a Kate Moss. Obaja redefinovali, čo znamená byť ikonou.

    Česko má jasno. Do boja o Oscara pošle dokument Ešte nie som, kým chcem byť

    Dokument režisérky Kláry Tasovskej Ešte nie som, kým chcem byť získal ďalšie uznanie. Česká filmová a televízna akadémia ho vyšle do boja o Oscara. Usilovať sa bude o výhru v kategórii medzinárodný celovečerný film. Film sleduje príbeh fotografky Libuše Jarcovjákovej a zachytáva underground 80. rokov v Československu aj útek do Západného Berlína.

    Spoločnosť Valentino čelí zmenám. Jacopo Venturini opúšťa pozíciu CEO značky

    Módny dom Valentino vo štvrtok oznámil nečakanú správu. Zverejnil totiž, že sa na základe obojstrannej dohody rozhodol prepustiť doterajšieho generálneho riaditeľa Jacopa Venturiniho. Príčinou odchodu sú osobné dôvody. Zatiaľ nie je jasné, kto na prázdne kreslo CEO teraz zasadne. Alessandro Michele však zostáva kreatívnym riaditeľom.

    Maskulinita má novú tvár. Zoznámte sa s fenoménom performative male

    Sociálne siete vytvorili ďalší pominuteľný trend. Tentokrát ho však rovnakým dychom samy kritizujú. Ide o novú formu maskulinity, ktorej však chýba akákoľvek autenticita. Nová pánska estetika namiesto toho usiluje o validáciu založenú na umelo, ale veľmi starostlivo vykonštruovanom vzhľade. Takzvaný performative male tak robí všetko pre to, aby zaujal.

    Wednesday opäť naservírovala Goth glamour. Jej štýl vykúzlia aj renomovaní návrhári

    Len máloktorý módny fenomén posledných rokov zasiahol kultúru tak silno ako Wednesday Addams. Keď prvá séria seriálu vtrhla na obrazovky, neostalo len pri desivo očarujúcej atmosfére. Z temnoty vystúpil aj nový štýlový archetyp. Goth glamour. S druhou sériou, ktorá teraz prichádza na Netflix, je jasné, že sa do neho ponoríme znovu. A možno ešte hlbšie.

    Luxusný tovar ako dlhodobá investícia. Second hand trhu kraľujú slávne kabelky

    Čoraz viac zákazníkov v kontexte dlhodobej nepriaznivej a nestabilnej ekonomickej situácie hľadá vhodné spôsoby, ako zhodnotiť svoje peniaze. Obracajú sa preto na second hand trh, kde investujú predovšetkým do ikonických kabeliek. Medzi najpopulárnejšie modely patria tie z dielne značky Hermès. Na obľube ale narastajú aj tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Európske letiská menia pravidlá. Sú roztomilé beauty miniatúry v ohrození?

    Éra jednej z najmenej obľúbených súčastí cestovania sa možno chýli ku koncu. Prelievanie šampónov do stomililitrových fľaštičiek a počítanie produktov tak, aby sa zmestili do plastového vrecka, by čoskoro mohlo byť minulosťou. Aký osud ale čaká všetky roztomilé miniatúry? Budú musieť kozmetické značky prehodnotiť marketingové stratégie?

    Trend tooth gems rozžiari každý úsmev. Má však jasné pravidlá

    Povedzte syr! Trend tooth gems, čiže kamienkov na zuby, je späť a doháňa Y2K estetiku k dokonalosti. História zubných šperkov ale siaha ďaleko za prelom milénia, zdobili sa nimi už Mayovia. Teraz sa ozdoby vracajú ako módny statement. Aplikácia je rýchla a bezbolestná, ale má pravidlá. Zle prilepený šperk môže spôsobiť viac škody ako parády.

    Vaša najkrajšia nočná mora? Nechýbali by v nej couture modely od Roberta Wuna

    Robert Wun je meno, ktoré v kalendári Parížskeho týždňa haute couture módy len tak neprehliadnete. Hongkongský návrhár debutoval na svetoznámom móle v roku 2023. Od tej doby si pomaly, ale iste vydobýva povesť grand couturiéra novej generácie. Jeho fascinujúce a znepokojivé návrhy pretkané hororovými motívmi milujú nielen sociálne siete, ale aj celebrity, ako je speváčka Beyoncé alebo rapperka Cardi B.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zažiari v ňom jeho ikonický medvedík

    S módnym domom Ralph Lauren je už vyše dve dekády spájaný jeho chlpatý a ikonický symbol, teda medvedík Polo Bear. Za uplynulé roky sa objavil na svetroch, tričkách, kravatách aj hodinkách. Americká značka mu však tentokrát venovala oveľa väčší priestor, natočila o ňom totiž animovaný film sledujúci jeho luxusný život a mnohé ďalšie dobrodružstvá.

    Návrat modernizovanej Phantom kabelky. Záujem o Celine ikonu astronomicky stúpa

    S nástupom návrhára Michaela Ridera do čela Celine sa módny dom vydal cestou, ktorá spája úctu k minulosti s víziou budúcnosti. Dizajnér, ktorý predtým u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uviedol svoju prvú kolekciu. Pevne ju zakotvil v estetike, ktorú milovníci Celine dodnes obdivujú. Jedným z najsilnejších momentov debutu bol návrat ikonickej kabelky Phantom.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―