Více

    ― Reklama ―

    Návrhárovi Simonu Porte Jacquemus sa splnil sen. Po náročnom hľadaní konečne našiel vhodného investora pre svoju nezávislú parížsku značku. Dôvodov na oslavu je však viac, pretože výsledkom exkluzívneho partnerstva s konglomerátom L’Oréal bude okrem menšinového podielu aj exkluzívna kozmetická línia Jacquemus.

    L’Oréal neplánuje prevziať Jacquemus. Do značky prinesie svoje odborné znalosti v oblasti krásy

    Zámer nájsť investora pre svoju rýchlo rastúcu značku potvrdil návrhár značky Jacquemus Simon Porte v novembri minulého roka na konferencii organizovanej platformou Business of Fashion. Zároveň zdôraznil, že pre svoj nezávislý podnik hľadá investora s menšinovým podielom. A zdá sa, že sa mu vytúžený cieľ podarilo do nového roka úspešné splniť.

    Zdroj: Jacquemus

    Podľa L’Oréal uzavrú spoločnosti exkluzívne partnerstvo, ktorého hlavným cieľom bude expandovať značku Jacquemus do kozmetického sektora. Spomínaná menšinová investícia má potom podporiť nezávislý rast známeho módneho domu. Kozmetický rad Jacquemus bude súčasťou portfólia L’Oréal Luxe, teda divízie, do ktorej patria aj značky ako Lancôme, Urban Decay a Aesop.

    Vytvorenie vlastnej vône bolo súčasťou vízie Simona Porte Jacquemus pri založení značky, a tak sa práve parfum stane produktom, ktorý bude uvedený na trh. Mnohí špekulujú, či jeho tóny budú odkazovať na slnkom zaliate Provence, jeho rodnú krajinu. Práve juh Francúzska je pre návrhára stálou inšpiráciou pri tvorbe odevov aj pri výbere miesta prehliadok.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

    Pôvodne mal módny dom Jacquemus pred niekoľkými rokmi rozvíriť vody vo svete kozmetiky. V roku 2021 totiž podpísal dohodu o vytvorení kozmetickej línie so španielskou spoločnosťou Puig. Z očakávanej dohody však zišlo a slávny návrhár sa namiesto toho sústredil na rozvoj svojho rozbiehajúceho sa módneho biznisu.

    Jacquemus má na preplnenom kozmetickom trhu šancu. L’Oréal pozná recept na úspech

    Značka Jacquemus sa stala úspešným príkladom toho, ako uspieť v odvetví, ktorému dominujú veľkí hráči ako LVMH a Kering. Jej minimalistická elegantná estetika, nápadité kampane, inovatívne marketingové stratégie a väčšia cenová dostupnosť rezonujú u spotrebiteľov naprieč celým módnym spektrom. Navyše od minulého roka nájdete jej butiky v Londýne, New Yorku a Los Angeles.

    Minulý rok bol pre spoločnosť L’Oréal aj rokom expanzie. Vo februári získala licenciu na kozmetiku značky Miu Miu, ktorá predtým patrila koncernu Coty. Prvé výrobky tohto módneho domu by sa mali dostať na trh v druhej polovici roka 2025. L’Oréal teda nie je v oblasti luxusnej kozmetiky žiadnym nováčikom. Okrem iného stojí aj za kozmetikou Yves Saint Laurent a Armani a parfumami Maison Margiela.

    Zdroje: Business of Fashion, Fashion Network, WWD, L’Oréal Group, Instagram, TikTok

    Jacquemus na vrchole. Okrem obľúbených reklamných kampaní zažiari aj s vlastnou kozmetikou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návrhárovi Simonu Porte Jacquemus sa splnil sen. Po náročnom hľadaní konečne našiel vhodného investora pre svoju nezávislú parížsku značku. Dôvodov na oslavu je však viac, pretože výsledkom exkluzívneho partnerstva s konglomerátom L’Oréal bude okrem menšinového podielu aj exkluzívna kozmetická línia Jacquemus.

    L’Oréal neplánuje prevziať Jacquemus. Do značky prinesie svoje odborné znalosti v oblasti krásy

    Zámer nájsť investora pre svoju rýchlo rastúcu značku potvrdil návrhár značky Jacquemus Simon Porte v novembri minulého roka na konferencii organizovanej platformou Business of Fashion. Zároveň zdôraznil, že pre svoj nezávislý podnik hľadá investora s menšinovým podielom. A zdá sa, že sa mu vytúžený cieľ podarilo do nového roka úspešné splniť.

    Zdroj: Jacquemus

    Podľa L’Oréal uzavrú spoločnosti exkluzívne partnerstvo, ktorého hlavným cieľom bude expandovať značku Jacquemus do kozmetického sektora. Spomínaná menšinová investícia má potom podporiť nezávislý rast známeho módneho domu. Kozmetický rad Jacquemus bude súčasťou portfólia L’Oréal Luxe, teda divízie, do ktorej patria aj značky ako Lancôme, Urban Decay a Aesop.

    Vytvorenie vlastnej vône bolo súčasťou vízie Simona Porte Jacquemus pri založení značky, a tak sa práve parfum stane produktom, ktorý bude uvedený na trh. Mnohí špekulujú, či jeho tóny budú odkazovať na slnkom zaliate Provence, jeho rodnú krajinu. Práve juh Francúzska je pre návrhára stálou inšpiráciou pri tvorbe odevov aj pri výbere miesta prehliadok.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

    Pôvodne mal módny dom Jacquemus pred niekoľkými rokmi rozvíriť vody vo svete kozmetiky. V roku 2021 totiž podpísal dohodu o vytvorení kozmetickej línie so španielskou spoločnosťou Puig. Z očakávanej dohody však zišlo a slávny návrhár sa namiesto toho sústredil na rozvoj svojho rozbiehajúceho sa módneho biznisu.

    Jacquemus má na preplnenom kozmetickom trhu šancu. L’Oréal pozná recept na úspech

    Značka Jacquemus sa stala úspešným príkladom toho, ako uspieť v odvetví, ktorému dominujú veľkí hráči ako LVMH a Kering. Jej minimalistická elegantná estetika, nápadité kampane, inovatívne marketingové stratégie a väčšia cenová dostupnosť rezonujú u spotrebiteľov naprieč celým módnym spektrom. Navyše od minulého roka nájdete jej butiky v Londýne, New Yorku a Los Angeles.

    Minulý rok bol pre spoločnosť L’Oréal aj rokom expanzie. Vo februári získala licenciu na kozmetiku značky Miu Miu, ktorá predtým patrila koncernu Coty. Prvé výrobky tohto módneho domu by sa mali dostať na trh v druhej polovici roka 2025. L’Oréal teda nie je v oblasti luxusnej kozmetiky žiadnym nováčikom. Okrem iného stojí aj za kozmetikou Yves Saint Laurent a Armani a parfumami Maison Margiela.

    Zdroje: Business of Fashion, Fashion Network, WWD, L’Oréal Group, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Elegancia a pohodlie v jednom. Loafers budú u pánov bodovať aj budúci rok

    Z rybárskych dedín v Nórsku cez univerzitné kampusy až na prehliadkové móla. Klasické loafers prinášajú do každého outfitu elegantný a uhladený vzhľad a zároveň pomáhajú zachovať nenútený šarm. Dokazujú, že jednoduché a nadčasové slip-on topánky majú silu obstáť naozaj v každej dobe. V pánskej móde preto zostanú aj budúci rok.

    Jeseň sa ponesie v znamení ponča. Vracia sa luxusnejšie než kedykoľvek predtým

    Pončá sú späť a vracajú sa v luxusnej podobe. Modely, ktoré sa budú nosiť túto jeseň, sú elegantné a voľne splývavé, z hodvábu alebo hrejivého kašmíru. Trend si rýchlo našiel cestu do šatníkov nielen ako prehoz, ktorý zahreje, ale aj ako doplnok. V lete sú populárne ľahké a priesvitné varianty, ktoré síce nezahrejú, ale o to väčší dodajú outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrdzujú aj módne domy ako napríklad Hermès.

    Louis Vuitton píše novú kapitolu. Uvádza svoju prvú make-upovú kolekciu.

    Ďalší zo slávnych módnych domov vstúpi na pole luxusnej kozmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydanie vlastnej make-up kolekcie La Beauté pred pol rokom. Koncom augusta však odhalí svoje prvé produkty, na ktorých spolupracoval s vychýrenou maskérkou Pat McGrath. Patrí medzi ne na 55 odtieňov rúžov, 10 hydratačných balzamov a osem paletiek očných tieňov.

    Slnkom presýtený make-up? Beauty scénu ovláda Toasty Glam

    Tohtoročné leto ponúklo ešte jeden posledný make-up trend. Kozmetickým taštičkám kraľuje v auguste takzvaný Toasty Glam. Ide o look plný hlbokých tónov, zafarbujúcich do odtieňov bronzovej a tehlovej nielen tváre, ale aj očné viečka a pery. Základom sú jemne rozmazané línie a nenútený prirodzený vzhľad pripomínajúci vysnívanú horúcu dovolenku.

    Wednesday opäť naservírovala Goth glamour. Jej štýl vykúzlia aj renomovaní návrhári

    Len máloktorý módny fenomén posledných rokov zasiahol kultúru tak silno ako Wednesday Addams. Keď prvá séria seriálu vtrhla na obrazovky, neostalo len pri desivo očarujúcej atmosfére. Z temnoty vystúpil aj nový štýlový archetyp. Goth glamour. S druhou sériou, ktorá teraz prichádza na Netflix, je jasné, že sa do neho ponoríme znovu. A možno ešte hlbšie.

    Luxusný tovar ako dlhodobá investícia. Second hand trhu kraľujú slávne kabelky

    Čoraz viac zákazníkov v kontexte dlhodobej nepriaznivej a nestabilnej ekonomickej situácie hľadá vhodné spôsoby, ako zhodnotiť svoje peniaze. Obracajú sa preto na second hand trh, kde investujú predovšetkým do ikonických kabeliek. Medzi najpopulárnejšie modely patria tie z dielne značky Hermès. Na obľube ale narastajú aj tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Európske letiská menia pravidlá. Sú roztomilé beauty miniatúry v ohrození?

    Éra jednej z najmenej obľúbených súčastí cestovania sa možno chýli ku koncu. Prelievanie šampónov do stomililitrových fľaštičiek a počítanie produktov tak, aby sa zmestili do plastového vrecka, by čoskoro mohlo byť minulosťou. Aký osud ale čaká všetky roztomilé miniatúry? Budú musieť kozmetické značky prehodnotiť marketingové stratégie?

    Trend tooth gems rozžiari každý úsmev. Má však jasné pravidlá

    Povedzte syr! Trend tooth gems, čiže kamienkov na zuby, je späť a doháňa Y2K estetiku k dokonalosti. História zubných šperkov ale siaha ďaleko za prelom milénia, zdobili sa nimi už Mayovia. Teraz sa ozdoby vracajú ako módny statement. Aplikácia je rýchla a bezbolestná, ale má pravidlá. Zle prilepený šperk môže spôsobiť viac škody ako parády.

    Vaša najkrajšia nočná mora? Nechýbali by v nej couture modely od Roberta Wuna

    Robert Wun je meno, ktoré v kalendári Parížskeho týždňa haute couture módy len tak neprehliadnete. Hongkongský návrhár debutoval na svetoznámom móle v roku 2023. Od tej doby si pomaly, ale iste vydobýva povesť grand couturiéra novej generácie. Jeho fascinujúce a znepokojivé návrhy pretkané hororovými motívmi milujú nielen sociálne siete, ale aj celebrity, ako je speváčka Beyoncé alebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečenie nie je len pre bohatých. Podľa štúdie jeho výdrž a cena spolu nesúvisia

    Štúdia z dielne Leeds University potvrdila, že výdrž oblečenia a jeho cena spolu nesúvisia. Neplatí teda, že by odolné kúsky čakali iba na bohatých. Naopak, najlepšie výsledky dosiahli modely strednej triedy. Záleží však aj na iných faktoroch, ako je materiál alebo spôsob, akým sa o svoj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zažiari v ňom jeho ikonický medvedík

    S módnym domom Ralph Lauren je už vyše dve dekády spájaný jeho chlpatý a ikonický symbol, teda medvedík Polo Bear. Za uplynulé roky sa objavil na svetroch, tričkách, kravatách aj hodinkách. Americká značka mu však tentokrát venovala oveľa väčší priestor, natočila o ňom totiž animovaný film sledujúci jeho luxusný život a mnohé ďalšie dobrodružstvá.

    Návrat modernizovanej Phantom kabelky. Záujem o Celine ikonu astronomicky stúpa

    S nástupom návrhára Michaela Ridera do čela Celine sa módny dom vydal cestou, ktorá spája úctu k minulosti s víziou budúcnosti. Dizajnér, ktorý predtým u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uviedol svoju prvú kolekciu. Pevne ju zakotvil v estetike, ktorú milovníci Celine dodnes obdivujú. Jedným z najsilnejších momentov debutu bol návrat ikonickej kabelky Phantom.

    Armani spúšťa ďalší projekt. V Emirátoch postaví svoje prvé plážové vily

    Módne domy často nezostávajú iba pri móde a s radosťou zasahujú aj do ďalších častí luxusného odvetvia. V poslednej dobe čoraz častejšie investujú do súkromných rezortov, rezidencií alebo klubov. Výnimkou nie je ani Giorgio Armani. Taliansky návrhár totiž oznámil plány na výstavbu svojich prvých plážových víl na svete, a to v Spojených arabských emirátoch.

    Čo znamená pánsky streetwear? Jeho finálna premena trvala roky

    Pánsky streetwear prešiel dlhú cestu od ulíc, kde kedysi vládli oversized hoodies a baggy jeans, až po súčasnú podobu, ktorá pripomína skôr sofistikovanejšiu verziu gentlemanovho šatníka. Jeho DNA stále patrí mestu, ale formu čerpá z tradície. Zahŕňa saká aj košele, topánky s aerodynamickou siluetou namiesto masívnych tvarov a kombinácie, ktoré by ešte pred niekoľkými rokmi v rovnakom kontexte vyzerali nemiestne.

    Flip phone je späť. Vracia sa v modernej a futuristickej podobe

    Kedysi pôsobil ako nevyhnutný módny doplnok Paris Hilton. Dnes sa k nemu vracia generácia Z, módny svet aj technologické značky. Vyklápací telefón, kedysi symbol štýlu a neskôr relikt doby, sa stáva ikonou, ktorá už dávno neslúži len na volanie. Flip phone v sebe teraz spája nostalgiu s modernou technológiou a estetiku s presvedčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávajú zbohom objemu. Na rade je aerodynamika

    V móde sa často striedajú extrémy. Po ére objemných tenisiek, robustných podrážok a neprehliadnuteľnej siluety prichádza protipól. Torpedo tenisky, ako sa hovorí novému typu subtílnej obuvi, sa tento rok stávajú odpoveďou na únavu z chunky sneaker trendu. Sú štíhle, hladké, dokonca aerodynamické. Prinášajú späť istú samozrejmosť a nenápadnú eleganciu, ktorá kontrastuje s energickým a často prehnaným štýlom generácie Z.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―