Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S obľúbeným štýlom 2000s sa vrátili nielen populárne y2k kúsky, ale aj vtedajšia módna hviezda. V roku 2024 na scénu opäť nastúpila herečka Kelly Rutherford, známa skôr pod menom svojej postavy zo seriálu Gossip Girl, Lily van der Woodsen. Sledovateľov na Instagrame nadchla originálnym štýlom, zrkadlovými selfies aj inšpiratívnymi citátmi.

    Nedá sa povedať, že by herečka Kelly Rutherford niekedy opustila výslnie hereckej alebo módnej scény. V roku 2024 však uskutočnila istý comeback, ktorý nikto nečakal. Sledovateľov Instagramu oslnila predovšetkým svojím osobitým štýlom. Herečka sa okrem iného preslávila rolou Lily van der Woodsenovej v televíznom seriáli Gossip Girl. V ňom zažiarila nielen ako mama Serena, ale aj ako módna ikona.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Kelly Rutherford (@kellyrutherford)

    Práve s postavou bohatej mamičky z Upper East Side má Kelly Rutherford veľa spoločného. Pri nakrúcaní seriálu koniec koncov využívala mnohé zo svojich vlastných doplnkov, napríklad rad kabeliek z dielne Hermès. Aj keď štýlová bola herečka vždy, v uplynulom roku zaujala viac ako inokedy. Na vine je hlavne jej kombinácia francúzskej elegancie a americkej výstrednosti s quiet luxury.

    Zdroj: Noble Panacea

    Okrem toho si herečka našla nové publikum na sociálnej sieti Instagram. Môže sa tak pochváliť viac ako dvoma miliónmi sledovateľov. V uplynulom roku sa tak dostala do popredných radov špičkových prehliadok či kampaní známych značiek. Medzi jej najnovšie práce patrí reklama pre značku Noble Panacea. Niet však pochýb o tom, že nadvláda Kelly Rutherford v oblasti módy bude pokračovať aj v roku 2025.

    Rutherfordová má rozpoznateľný podpis. Zrkadlové selfie pretkané inšpiratívnymi citátmi

    Kombinácia francúzskej a americkej módy však nie je jediným dôvodom herečkinho úspechu. Pravým kľúčom na rozlúštenie nečakaného módneho comebacku je jej jedinečný štýl. Na módnej scéne zaplavenej trendy outfitmi takmer na nerozoznanie totiž viac než vyniká. Osobitý štýl je preto v súčasnosti takmer vzácnosť. Nie nadarmo sa tak Kelly Rutherford na sociálnych sieťach prezýva Birkin Mom.

    @merit „Viete, je dobré sa zabávať, ale ja mám rada klasiku.“ – skutočná Lily van der Woodsen a naša večná múza štýlu. @kellyrutherford nosí – Flush Balm in Cheeky Day Glow in Solstice (už čoskoro) Brush No.1 Solo Shadow in Nelson Brush No.2 Clean Lash Signature Lip Matte in Sunday #meritbeauty #merit #meritroutine #kellyrutherford #grwm #lilyvanderwoodsen #gossipgirl #isabelmarant #parisfashionweek #signaturelipmatte ♬ originálny zvuk – MERIT Beauty

    Jedinečný je aj herečkin Instagramový kanál. Za jej podpis možno považovať zrkadlové selfie, ktoré odhaľujú nielen elegantné komplety sukní a topov, starostlivo strihané šaty či široké nohavice. Rutherford sa nebojí odhaliť ani uvoľnenejší štýl v podobe oversized svetrov a pohodlných UGG. Fotografie potom prekladá inšpiratívnymi citátmi, ktoré dokonale dopĺňajú jej originálny a vplyvný imidž.

    Zdroje: Numéro, WWD, Grazia Daily, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.
    Foto:Reuters

    Rok 2024 priniesol nečakanú ikonu. Módnu scénu ovládla Kelly Rutherford

    ― Reklama ―

    S obľúbeným štýlom 2000s sa vrátili nielen populárne y2k kúsky, ale aj vtedajšia módna hviezda. V roku 2024 na scénu opäť nastúpila herečka Kelly Rutherford, známa skôr pod menom svojej postavy zo seriálu Gossip Girl, Lily van der Woodsen. Sledovateľov na Instagrame nadchla originálnym štýlom, zrkadlovými selfies aj inšpiratívnymi citátmi.

    Nedá sa povedať, že by herečka Kelly Rutherford niekedy opustila výslnie hereckej alebo módnej scény. V roku 2024 však uskutočnila istý comeback, ktorý nikto nečakal. Sledovateľov Instagramu oslnila predovšetkým svojím osobitým štýlom. Herečka sa okrem iného preslávila rolou Lily van der Woodsenovej v televíznom seriáli Gossip Girl. V ňom zažiarila nielen ako mama Serena, ale aj ako módna ikona.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Kelly Rutherford (@kellyrutherford)

    Práve s postavou bohatej mamičky z Upper East Side má Kelly Rutherford veľa spoločného. Pri nakrúcaní seriálu koniec koncov využívala mnohé zo svojich vlastných doplnkov, napríklad rad kabeliek z dielne Hermès. Aj keď štýlová bola herečka vždy, v uplynulom roku zaujala viac ako inokedy. Na vine je hlavne jej kombinácia francúzskej elegancie a americkej výstrednosti s quiet luxury.

    Zdroj: Noble Panacea

    Okrem toho si herečka našla nové publikum na sociálnej sieti Instagram. Môže sa tak pochváliť viac ako dvoma miliónmi sledovateľov. V uplynulom roku sa tak dostala do popredných radov špičkových prehliadok či kampaní známych značiek. Medzi jej najnovšie práce patrí reklama pre značku Noble Panacea. Niet však pochýb o tom, že nadvláda Kelly Rutherford v oblasti módy bude pokračovať aj v roku 2025.

    Rutherfordová má rozpoznateľný podpis. Zrkadlové selfie pretkané inšpiratívnymi citátmi

    Kombinácia francúzskej a americkej módy však nie je jediným dôvodom herečkinho úspechu. Pravým kľúčom na rozlúštenie nečakaného módneho comebacku je jej jedinečný štýl. Na módnej scéne zaplavenej trendy outfitmi takmer na nerozoznanie totiž viac než vyniká. Osobitý štýl je preto v súčasnosti takmer vzácnosť. Nie nadarmo sa tak Kelly Rutherford na sociálnych sieťach prezýva Birkin Mom.

    @merit „Viete, je dobré sa zabávať, ale ja mám rada klasiku.“ – skutočná Lily van der Woodsen a naša večná múza štýlu. @kellyrutherford nosí – Flush Balm in Cheeky Day Glow in Solstice (už čoskoro) Brush No.1 Solo Shadow in Nelson Brush No.2 Clean Lash Signature Lip Matte in Sunday #meritbeauty #merit #meritroutine #kellyrutherford #grwm #lilyvanderwoodsen #gossipgirl #isabelmarant #parisfashionweek #signaturelipmatte ♬ originálny zvuk – MERIT Beauty

    Jedinečný je aj herečkin Instagramový kanál. Za jej podpis možno považovať zrkadlové selfie, ktoré odhaľujú nielen elegantné komplety sukní a topov, starostlivo strihané šaty či široké nohavice. Rutherford sa nebojí odhaliť ani uvoľnenejší štýl v podobe oversized svetrov a pohodlných UGG. Fotografie potom prekladá inšpiratívnymi citátmi, ktoré dokonale dopĺňajú jej originálny a vplyvný imidž.

    Zdroje: Numéro, WWD, Grazia Daily, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―