Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Keď sa povie Versace, očakávate hýrivú záplavu farieb, trblietavé detaily a sebavedomú extravaganciu. Ale čo keby sme vám povedali, že jarná kolekcia značky nie je len pekná, ale doslova vonia? Spoločnosť prevzala ikonický parfém Bright Crystal a vdýchla mu nový život na prehliadkovom móle. Nie každý si to však všimol, ide o celkom skryté detaily.

    Niet divu, že sa práve parfém Bright Crystal stal ústredným bodom hravej jarnej kolekcie značky Versace. Od svojho uvedenia v roku 2006 patrí k jej najpredávanejším vôňam. Preto sa aj módny dom rozhodol, že ju nenechá iba na poličkách kúpeľní. V jarnom rade sa flakón mení na masívne priehľadné kabelky z PVC či nahrádza vysoké podpätky. Ide tak o šikovný marketingový ťah.

    Nostalgia 70. rokov s moderným twistom. Flakón dopĺňajú typické retro prvky

    Návrhárka Donatella Versace oživila v najnovšej jarnej kolekcii prvky 70. rokov s dôrazom na farby a optimizmus. Dekáda je totiž často definovaná myšlienkou pridania svetla do temného sveta. Kolekcii preto dominovali pastelové tóny, ako fialkovo modrá, ale aj priehľadné materiály, červené pančuchy a psychedelické vzory, dodávajúce modelom radosť. Tá sa stala druhým kľúčovým prvkom kolekcie.

    Hravá estetika ponúka premyslený marketingový ťah. Versace tak oslovil širšie publikum

    Taliansky gigant Versace svojou jarnou kolekciou ukázal, ako sa dá móda spojiť s komerčne úspešnými prvkami značky a zároveň zostať verný luxusnej estetike. Zakomponovaním parfumu Crystal Bright do dizajnu kabeliek alebo podpätkov v podobe pripomínajúcej jeho flakón značka nielen vzdáva hold svojim ikonickým produktom, ale zároveň šikovne oslovuje širšie módne publikum.

    Zdroj: Versace

    Podobnú stratégiu dlhodobo využíva aj francúzsky módny dom Chanel, a to s parfémom No. 5, ktorý je často prezentovaný ako symbol značky v ready-to-wear kolekciách aj radoch luxusných šperkov. Spoločnosť tým nenápadne buduje povedomie o svojej histórii a tradícii. Versace potom pre zmenu ukazuje, že aj diametrálne mladšie produkty môžu slúžiť ako základ dlhodobej identity.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Versace (@versace)

    Cielený marketingový ťah tak značke jednoducho otvára dvere k menej náročnému publiku. Tým, že kolekcie obsahujú prvky obľúbené u širšej verejnosti, ako napríklad parfém Crystal Bright, spoločnosť oslovuje zákazníkov, ktorí možno poznajú jej vôňu, ale nemusia byť nevyhnutne zbehlí vo vysokej móde. Tým sa zvyšuje nielen predaj konkrétneho parfému, ale aj povedomie o módnom dome.

    Zdroj: Versace

    Zdroje: YouTube, Instagram, Wikipedie, SHOWstudio, New Wave Magazine

    Autor článku:
    Marek Wrbík
    Marek Wrbíkhttps://fashionup.sk/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    Jarná línia značky Versace dominuje módnej scéne. Žiari v nej flakón Bright Crystal aj perfektný marketing

    ― Reklama ―

    Keď sa povie Versace, očakávate hýrivú záplavu farieb, trblietavé detaily a sebavedomú extravaganciu. Ale čo keby sme vám povedali, že jarná kolekcia značky nie je len pekná, ale doslova vonia? Spoločnosť prevzala ikonický parfém Bright Crystal a vdýchla mu nový život na prehliadkovom móle. Nie každý si to však všimol, ide o celkom skryté detaily.

    Niet divu, že sa práve parfém Bright Crystal stal ústredným bodom hravej jarnej kolekcie značky Versace. Od svojho uvedenia v roku 2006 patrí k jej najpredávanejším vôňam. Preto sa aj módny dom rozhodol, že ju nenechá iba na poličkách kúpeľní. V jarnom rade sa flakón mení na masívne priehľadné kabelky z PVC či nahrádza vysoké podpätky. Ide tak o šikovný marketingový ťah.

    Nostalgia 70. rokov s moderným twistom. Flakón dopĺňajú typické retro prvky

    Návrhárka Donatella Versace oživila v najnovšej jarnej kolekcii prvky 70. rokov s dôrazom na farby a optimizmus. Dekáda je totiž často definovaná myšlienkou pridania svetla do temného sveta. Kolekcii preto dominovali pastelové tóny, ako fialkovo modrá, ale aj priehľadné materiály, červené pančuchy a psychedelické vzory, dodávajúce modelom radosť. Tá sa stala druhým kľúčovým prvkom kolekcie.

    Hravá estetika ponúka premyslený marketingový ťah. Versace tak oslovil širšie publikum

    Taliansky gigant Versace svojou jarnou kolekciou ukázal, ako sa dá móda spojiť s komerčne úspešnými prvkami značky a zároveň zostať verný luxusnej estetike. Zakomponovaním parfumu Crystal Bright do dizajnu kabeliek alebo podpätkov v podobe pripomínajúcej jeho flakón značka nielen vzdáva hold svojim ikonickým produktom, ale zároveň šikovne oslovuje širšie módne publikum.

    Zdroj: Versace

    Podobnú stratégiu dlhodobo využíva aj francúzsky módny dom Chanel, a to s parfémom No. 5, ktorý je často prezentovaný ako symbol značky v ready-to-wear kolekciách aj radoch luxusných šperkov. Spoločnosť tým nenápadne buduje povedomie o svojej histórii a tradícii. Versace potom pre zmenu ukazuje, že aj diametrálne mladšie produkty môžu slúžiť ako základ dlhodobej identity.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Versace (@versace)

    Cielený marketingový ťah tak značke jednoducho otvára dvere k menej náročnému publiku. Tým, že kolekcie obsahujú prvky obľúbené u širšej verejnosti, ako napríklad parfém Crystal Bright, spoločnosť oslovuje zákazníkov, ktorí možno poznajú jej vôňu, ale nemusia byť nevyhnutne zbehlí vo vysokej móde. Tým sa zvyšuje nielen predaj konkrétneho parfému, ale aj povedomie o módnom dome.

    Zdroj: Versace

    Zdroje: YouTube, Instagram, Wikipedie, SHOWstudio, New Wave Magazine

    ― Reklama ―

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―