Více

    ― Reklama ―

    Taliansky módny dom Fendi zverejnil ďalšiu zo série kampaní propagujúcich jeho slávnu kabelku Peekaboo. Tentokrát sa jej ujala rodina supermodeliek, konkrétne Kate Moss a jej dcéra Lila Grace Moss. Fotografie majú zachytiť ich úzke puto, vďaka čomu sa Peekaboo stáva symbolom rodinného dedičstva.

    Supermodelka Kate Moss a jej dcéra Lila Grace sa netaja tým, že majú k sebe naozaj blízko. Aj preto sú schopné spolupracovať aj v pracovnom svete. Už v roku 2021 sme ich tak mohli uvidieť na prvej haute couture prehliadke návrhára Kim Jones pre módny dom Fendi. Nie je potom divu, že si dizajnér dvojicu modeliek obľúbil.

    Postupne si s nimi vytvoril blízky vzťah. Aj z toho dôvodu ich teraz obsadil do najnovšej reklamy talianskej módnej spoločnosti. Majú propagovať ikonickú kabelku Peekaboo. Značka ju prvýkrát uviedla na trh v roku 2008. Pri príležitosti jej 10. výročia však vytvorila špeciálnu kampaň s názvom #MeandMyPeekaboo.

    Kreatívne vedenie Fendi tým chcelo poukázať predovšetkým na kvalitu známej tašky, ktorú možno dediť z generácie na generáciu. Vtedy tak s kabelkou zapózovala samotná Silvia Venturini Fendi, a to so svojimi dcérami Delfinou Delettrez a Leonettou Luciano. TTeraz je však na rade Kate Moss a jej dcéra Lila Grace. Na fotografiách, ktoré nafotil Craig McDean, je ich puto nespochybniteľné.

    Kabelka Peekaboo spája vintage s inováciou. Klasický zámok inovuje jedinečné otváranie

    „Kampaň je ďalšou ukážkou ich srdečného vzťahu, ktorý nadväzuje na ich predchádzajúce spoločné vystúpenia na runwayi Fendi,“ vysvetlili zástupcovia spoločnosti The Fashion Network. Na jednoduchých, ale elegantných fotografiách sú potom matka a dcéra oblečené v rovnakých alebo veľmi podobných outfitoch. Zvolené looky tak ešte viac zvýrazňujú ich podobné črty

    Kabelka Peekaboo je obzvlášť výrazná vďaka kovovému zámku a špeciálnemu otváraniu. Keď kabelku rozopnete, vytvorí sa elegantný záhyb. „Chcela som zachytiť krásu vintage kabelky so zámkom, ale zároveň sa zamerať na jej pohyb,“ popísala vtedy podľa WWD návrhárka Silvia Venturini Fendi. V minulých kampaniach Peekaboo sa objavili aj modelky Naomi Campbell a Kim Kardashian.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, People, Instagram, YouTube

    Kampaň značky Fendi oslavuje puto medzi matkou a dcérou. Kate a Lila Grace Moss propagujú kabelku Peekaboo

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Taliansky módny dom Fendi zverejnil ďalšiu zo série kampaní propagujúcich jeho slávnu kabelku Peekaboo. Tentokrát sa jej ujala rodina supermodeliek, konkrétne Kate Moss a jej dcéra Lila Grace Moss. Fotografie majú zachytiť ich úzke puto, vďaka čomu sa Peekaboo stáva symbolom rodinného dedičstva.

    Supermodelka Kate Moss a jej dcéra Lila Grace sa netaja tým, že majú k sebe naozaj blízko. Aj preto sú schopné spolupracovať aj v pracovnom svete. Už v roku 2021 sme ich tak mohli uvidieť na prvej haute couture prehliadke návrhára Kim Jones pre módny dom Fendi. Nie je potom divu, že si dizajnér dvojicu modeliek obľúbil.

    Postupne si s nimi vytvoril blízky vzťah. Aj z toho dôvodu ich teraz obsadil do najnovšej reklamy talianskej módnej spoločnosti. Majú propagovať ikonickú kabelku Peekaboo. Značka ju prvýkrát uviedla na trh v roku 2008. Pri príležitosti jej 10. výročia však vytvorila špeciálnu kampaň s názvom #MeandMyPeekaboo.

    Kreatívne vedenie Fendi tým chcelo poukázať predovšetkým na kvalitu známej tašky, ktorú možno dediť z generácie na generáciu. Vtedy tak s kabelkou zapózovala samotná Silvia Venturini Fendi, a to so svojimi dcérami Delfinou Delettrez a Leonettou Luciano. TTeraz je však na rade Kate Moss a jej dcéra Lila Grace. Na fotografiách, ktoré nafotil Craig McDean, je ich puto nespochybniteľné.

    Kabelka Peekaboo spája vintage s inováciou. Klasický zámok inovuje jedinečné otváranie

    „Kampaň je ďalšou ukážkou ich srdečného vzťahu, ktorý nadväzuje na ich predchádzajúce spoločné vystúpenia na runwayi Fendi,“ vysvetlili zástupcovia spoločnosti The Fashion Network. Na jednoduchých, ale elegantných fotografiách sú potom matka a dcéra oblečené v rovnakých alebo veľmi podobných outfitoch. Zvolené looky tak ešte viac zvýrazňujú ich podobné črty

    Kabelka Peekaboo je obzvlášť výrazná vďaka kovovému zámku a špeciálnemu otváraniu. Keď kabelku rozopnete, vytvorí sa elegantný záhyb. „Chcela som zachytiť krásu vintage kabelky so zámkom, ale zároveň sa zamerať na jej pohyb,“ popísala vtedy podľa WWD návrhárka Silvia Venturini Fendi. V minulých kampaniach Peekaboo sa objavili aj modelky Naomi Campbell a Kim Kardashian.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, People, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Wellness svet má tento rok jasno. Za kráľovnú trendov menoval hydratáciu

    Pitná voda ešte nikdy nebola taká sexy. Svet wellness tento rok vyzdvihol hydratáciu do popredia. Jej rituál už teda nezahŕňa len módny hrnček alebo fľašu. Namiesto toho zahŕňa celý rad "nevyhnutných" doplnkov, od elektrolytov cez rôzne príchute až po jedlé trblietky. Sociálna sieť TikTok tak z tejto rutiny urobila nový trend, bez ktorého sa nezaobídete.

    Móda v skratke: Julia Garner septembra v Gucci a Louboutin objavuje svet okuliarov

    Prvý aprílový deň priniesol niekoľko nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje špeciálnu kolekciu výrobkov pre psov. Ikonický návrhár obuvi Christian Louboutin pre zmenu ponúkne svoju prvú líniu slnečných okuliarov. Módny dom Gucci oslavuje 104. výročie výroby hodvábu projektom, v ktorom zažiari Julia Garner. Bulgari vycestuje na podujatie Hodinky a zázraky a TikTok Shop rozširuje svoju pôsobnosť.

    Módny priemysel na križovatke. Svet luxusu čelí hrozbe rastúcich ciel

    Začiatkom tohto roka analytici očakávali, že luxusný priemysel sa vráti k stabilnému rastu. Na konci prvého štvrťroka však museli svoje pôvodné odhady revidovať. Svet luxusu ohrozuje aj rastúca nacionalistická politika, najmä v Spojených štátoch a Číne. Okrem pretrvávajúcej hospodárskej nestability čelia aj rastúcim clám.

    Podceňované doplnky vedia zažiariť. Štýlové opasky premenia outfit na sofistikované majstrovské dielo

    O dôležitosti doplnkov by v dnešnej dobe už nemali existovať spory. Na prvý pohľad jednoduché prvky vedia často povzniesť celý outfit na inú úroveň, a naopak ich absencia kričí do sveta svojou neúplnosťou. Do kategórie pomocníkov patria aj opasky. Ich funkcia totiž dávno siaha ďaleko za tú čisto praktickú a často vykúzli vytúžený perfektný look.

    Jeseň podľa Paríža. Týždeň módy odkryl trendy tohtoročnej chladnej sezóny

    Hoci existuje viacero hlavných miest módy, Paríž možno považovať za ich neoficiálnu kráľovnú. Preto nie je divu, že sa oči módnych nadšencov upriamili na jeho nedávny týždeň módy. Na jeho základe totiž predpovedajú trendy, ktoré budú definovať tohtoročnú chladnú sezónu. Jeseň privíta mimoriadne nízke pásy, široké ramená, odvážne doplnky a divoké zvieracie vzory.

    Módny dom Versace sa rozlúčil s ikonou. Donatellu nahradí Dario Vitale

    Ďalší slávny módny dom mení svoje kreatívne vedenie. Tentoraz však ide o odchod skutočnej ikony. Taliansku značku Versace už nebude viesť sestra jej zakladateľky Donatella Versace. Po takmer troch desaťročiach ju nahradí návrhár Dario Vitale. Hoci jeho meno pozná len málokto, má za sebou úspešnú kariéru v spoločnosti Miu Miu.

    Kolekcia Coperni FW25 bola opäť extra. Herné stretnutie premenila na módne ihrisko

    Značka Coperni to opäť dokázala. Keď si myslíte, že Sebastien Meyer a Arnaud Vaillant vás už nemôžu prekvapiť, prídu s niečím, čo nielen šokuje, ale doslova posúva hranice módneho priemyslu. Po minuloročnej prehliadke v Disneylande sa vrhli do sveta hier a predstavili prehliadku, ktorá odráža sen každého fanúšika videohier. LAN párty sa premenila na módne ihrisko.

    Nasadnite do sedla. Jazdecký štýl mieri do šatníkov, ku kovbojom má ale ďaleko

    Jazdecký štýl nie je vo svete módy novinkou. Napríklad v minulom roku ho na prehliadkových mólach často reprezentovali najmä kovbojské modely. Na regáloch v obchodoch stále nájdete strapce a westernové čižmy. Tento trend sa však postupne mení na konzervatívnejší a na pohľad bohatší štýl. Je to sezóna takzvanej jazdeckej elegancie.

    Móda v kocke: Jacquemus oslávil 15. výročie a Moncler v Grenobli opäť zažiaril

    Pokojné dni po skončení sezóny týždňa módy narušilo niekoľko módnych noviniek. Jacquemus obnovil ikonické modely pri príležitosti 15. výročia svojho vzniku. Jonathan Anderson sa rozlúčil s Loewe svojou najnovšou spoluprácou a značka Monos nadviazala spoluprácu s Adrienom Brodym. Moncler medzitým predstavil svoju najnovšiu kolekciu v Grenobli a Mugler zvažuje nové vedenie.

    Duran Lantink preberá módnu scénu. Je horúcim kandidátom u Jean Paul Gaultier

    Na obzore je ďalšia zmena vo vedení globálnych značiek. Módny dom Jean Paul Gaultier bude od roku 2020 pôsobiť bez kreatívneho riaditeľa. Teraz sa však špekuluje, že by si mohol konečne vybrať svojho nástupcu. Horúcim kandidátom je predovšetkým návrhár Duran Lantink. Ten sa môže pochváliť podobne avantgardným a hravým štýlom ako zakladateľ spoločnosti.

    Značka Coperni posúva hranice. Predstavila Tamagotchi kabelku a Meta smart okuliare

    Módny dom Coperni vyniká inovatívnym a technocentrickým prístupom k móde. Nebolo to inak ani na jeho nedávnej prehliadke na túto jeseň a zimu, ktorá sa konala v prostredí zinscenovanej LAN párty. Značka spolupracovala so spoločnosťami Meta, Ray-Ban a Bandai. Na móle tak zažiarili jedinečné inteligentné okuliare a kabelka Tamagoči.

    Seán McGirr pokračuje vo svojej tajomnej línii. Alexander McQueen FW25 je ódou na viktoriánsku eleganciu

    SpoločnosťAlexander McQueen predstavila na parížskom týždni módy svoju kolekciu na jeseň a zimu 2025 pod vedením nového kreatívneho riaditeľa Seána McGirr. Návrhár, ktorý v módnom dome pôsobí už tretiu sezónu, sa inšpiroval viktoriánskou érou a dandysmom a vytvoril kolekciu, ktorá spája historické prvky s modernou estetikou.

    Niekedy berieme oblečenie až veľmi vážne. Chcem, aby ženy po mojich šatách siahli aj po rokoch, myslí si autorka Zkomnaty

    Pri zrode brnenskej značky Zkomnaty stála láska k vintage a túžba po udržateľnej móde. Jej autorka Viviana Bordásová šije nadčasové kúsky, ktoré sa nebudete báť vziať do divadla ani na pizzu. Je presvedčená, že niekedy berieme oblečenie príliš vážne. Talentovaná návrhárka svoj jedinečný prístup k móde ukazuje vo svojich kolekciách, ktoré sa pohybujú medzi štýlovou nadčasovou klasikou a hravými limitovanými edíciami.

    Mobil ako pravá ruka. Oháknite denného pomocníka do trendy obalu

    Doplnky sú nepostrádateľnou súčasťou outfitu. Bez nich často výsledný look vyzerá neúplný, ako keby mu niečo chýbalo. Jedným z takýchto doplnkov môže byť ľahko aj váš mobil. Na výber existuje nepreberné množstvo šikovných detailov, ktoré sa nezastavujú len pri obyčajných krytoch. Môžete využiť prívesky, kabelky, skrátka čokoľvek, čo bude ladiť.

    Romantické rande a priateľské stretnutia. Vyberte sa na piknik so štýlovou výbavou

    Kto by nemal rád piknik? Posedenie v prírode, slnečné počasie, chutné jedlo a minimum príprav. Miesto, kde nakrájané ovocie, fľaša prosecca a oblátky vyzerajú ako kráľovská hostina. S blížiacou sa jarou nastáva obdobie hodovania pod holým nebom, preto sa vopred vybavte a pripravte sa na tohtoročnú sezónu piknikov so všetkým, čo k tomu patrí.

    Módna runway má novú kráľovnú. Tohtoročným prehliadkam vládne Mona Tougaard

    Už niekoľko rokov dobýva módnu scénu, ale tento rok sa s najväčšou pravdepodobnosťou stane jej kráľovnou. Modelka Mona Tougaard obráža módne móla a na uplynulých týždňoch módy nechýbala na tých najdôležitejších prehliadkach. S vrodenou nenútenosťou uzavrela napríklad show pre Schiaparelli alebo Versace. Postupne sa tak šplhá na úplný vrchol.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―