Více

    ― Reklama ―

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Starostlivosť o pleť teraz priťahuje nielen dospelých, ale aj skutočne mladých tínedžerov. Výrobky starostlivosti o pleť totiž čoraz častejšie nakupujú príslušníci generácie alfa. Ide o dospievajúce dievčatá narodené po roku 2010. Spoločnosť NIQ nedávno zverejnila správu, podľa ktorej sa tínedžeri podieľajú 49 percentami na náraste masových výrobkov starostlivosti o pleť predávaných najmä v drogériách.

    Medzi najobľúbenejšie produkty pre mladé dievčatá patria krémy, čistiace gély, ale aj špecializovanejšie masky alebo séra. Zatiaľ nemajú záujem len o očné krémy. Hoci sa objavili aj správy, že ich niekedy požadujú aj príliš mladé dospievajúce dievčatá. Správy o meniacich sa zvykoch generácie alfa sa objavili aj pred Vianocami minulého roka. Veľa zástupcov „Gen A“ si totiž priala práve skin care produkty.

    Dôvodom posadnutosti „desiatnikov“ výrobkami súvisiacimi so starostlivosťou o pleť je predovšetkým ich prístup k sociálnym médiám. Denne totiž sledujú videá na TikToku alebo YouTube, na ktorých tínedžerskí vlogeri prezentujú svoje vlastné postupy starostlivosti o pleť. Svet krásy je im oveľa bližší ako starším generáciám. O tonikách, sérach a opaľovacích krémoch toho často vedia viac ako ich rodičia.

    Generácia alfa nie je jediným fanúšikom skin care. Od pandémie zažíva trvalý rast

    Medzi najobľúbenejšie značky generácie alfa patria napríklad Bubble alebo e.l.f. Beauty. Obe spoločnosti totiž využívajú TikTok na to, aby sa dostali bližšie práve k týmto mladým zákazníkom. Zaujímavé je aj to, že si tweens obľúbili predovšetkým nákupy v kamenných obchodoch, kde si môžu jednotlivé produkty ohmatať. Naopak členovia generácie Z uprednostňujú skôr on-line nákupy.

    Nutné je však podotknúť, že kategória skin care produktov zažíva v posledných rokoch všeobecne veľký rast. Začal predovšetkým v čase pandémie, pretože ľudia prestali nosiť veľké množstvo make-upu a začali sa namiesto neho sústrediť na zdravie svojej pleti. Podľa firmy Circana tak medzi rokmi 2019 a 2022 vzrástol predaj masovej skin care kozmetiky zo 7,8 na 9,2 miliardy dolárov.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    Foto:Pexels

    Generácia alfa poháňa beauty predaja. S nadšením nakupuje skin care produkty

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Starostlivosť o pleť teraz priťahuje nielen dospelých, ale aj skutočne mladých tínedžerov. Výrobky starostlivosti o pleť totiž čoraz častejšie nakupujú príslušníci generácie alfa. Ide o dospievajúce dievčatá narodené po roku 2010. Spoločnosť NIQ nedávno zverejnila správu, podľa ktorej sa tínedžeri podieľajú 49 percentami na náraste masových výrobkov starostlivosti o pleť predávaných najmä v drogériách.

    Medzi najobľúbenejšie produkty pre mladé dievčatá patria krémy, čistiace gély, ale aj špecializovanejšie masky alebo séra. Zatiaľ nemajú záujem len o očné krémy. Hoci sa objavili aj správy, že ich niekedy požadujú aj príliš mladé dospievajúce dievčatá. Správy o meniacich sa zvykoch generácie alfa sa objavili aj pred Vianocami minulého roka. Veľa zástupcov „Gen A“ si totiž priala práve skin care produkty.

    Dôvodom posadnutosti „desiatnikov“ výrobkami súvisiacimi so starostlivosťou o pleť je predovšetkým ich prístup k sociálnym médiám. Denne totiž sledujú videá na TikToku alebo YouTube, na ktorých tínedžerskí vlogeri prezentujú svoje vlastné postupy starostlivosti o pleť. Svet krásy je im oveľa bližší ako starším generáciám. O tonikách, sérach a opaľovacích krémoch toho často vedia viac ako ich rodičia.

    Generácia alfa nie je jediným fanúšikom skin care. Od pandémie zažíva trvalý rast

    Medzi najobľúbenejšie značky generácie alfa patria napríklad Bubble alebo e.l.f. Beauty. Obe spoločnosti totiž využívajú TikTok na to, aby sa dostali bližšie práve k týmto mladým zákazníkom. Zaujímavé je aj to, že si tweens obľúbili predovšetkým nákupy v kamenných obchodoch, kde si môžu jednotlivé produkty ohmatať. Naopak členovia generácie Z uprednostňujú skôr on-line nákupy.

    Nutné je však podotknúť, že kategória skin care produktov zažíva v posledných rokoch všeobecne veľký rast. Začal predovšetkým v čase pandémie, pretože ľudia prestali nosiť veľké množstvo make-upu a začali sa namiesto neho sústrediť na zdravie svojej pleti. Podľa firmy Circana tak medzi rokmi 2019 a 2022 vzrástol predaj masovej skin care kozmetiky zo 7,8 na 9,2 miliardy dolárov.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton X Murakami. Privítajte najočakávanejšiu kultovú záležitosť roku 2025

    Je to ako návrat ku koreňom, ako stretnutie s dávno strateným priateľom. Kolekcia Louis Vuitton x Takashi Murakami, ktorá prvýkrát zaujala módny svet v roku 2003, sa vracia po viac ako dvoch desaťročiach. Špeciálny rad na rok 2025 prináša nostalgickú vlnu a súčasne osviežuje ikonické dizajny pre novú generáciu módnych nadšencov.

    Bez týchto príveskov nebude „charms“ trend úplný. Zabodujete s nimi aj pod stromčekom

    Rok 2024 sa vo svete módy niesol v znamení príveskov. Tento doplnok, ktorý začal ako nenápadný mikrotrend, sa postupne vyšplhal na vrchol popularity. V súčasnosti ho možno vidieť všade. Módne prehliadky, ulice módnych metropol a sociálne siete doslova žiaria príveskami, ktoré z kabeliek robia malé umelecké galérie.

    Le Bal des Débutantes priniesol korunky aj haute couture. Na ples debutantiek sa zišla smotánka z celého sveta

    Plesy s debutantkami spôsobilými na sobáš v bielych šatách a rukavičkách sú mizogýnnym prežitkom minulosti. Nahradil ich charitatívny večierok oslavujúci individualitu mladých žien zo šľachtických a známych rodín, známy ako Le Bal des Débutantes. Debutantky môžu svoju jedinečnosť vyjadriť aj cez couture kreácie od Valentino, Chanel či Jean Paul Gaultier.

    Móda v skratke: Pharrell Williams je ambasádorom UNESCO a Swarovski vyvinul inovatívne kryštály

    Oči módneho sveta sa upierajú na návrhára a hudobníka Pharrella Williamsa. Stal sa totiž ambasádorom UNESCO. V centre pozornosti je aj umelec Jeff Satur, ktorý bol vymenovaný za ambasádora značky Valentino. Spoločnosť Swarovski zaujala svojimi udržateľnými kryštálmi a novinárka Caroline Leaperová svojou knihou o hviezdnych začiatkoch slávnych supermodeliek.

    Nechajte Vianoce preniknúť do všetkých kútov šatníka. Minúť by nemali ani vaše pyžamo

    Vianočná výzdoba, dekorácia a aj tie najmenšie detaily pomáhajú vytvárať tie najviac nezabudnuteľné sviatky. Sezónna tematika by preto mala zaplaviť aj váš šuplík s pyžamami. Aj keď však znejú špeciálne outfity na spanie ako lákavé pokušenie, často balansujú na hrane nevkusu. Zvoľte preto kúsok, v ktorom sa nebudete hanbiť zostať po celé prázdniny.

    Chanel ako tajomný hrad v Karpatoch. Stále nevieme, kto nahradí Virginiu Viardovú

    Chanel je ako pevnosť, ktorej brány sa zdajú byť zatvorené na sedem západov. Keď Virgínia Viard v júni odstúpila z pozície kreatívnej riaditeľky, módny svet zatajil dych. Uplynulo päť mesiacov a v srdci parížskeho impéria sa zdanlivo nič nepohlo. Opona však zakrýva dianie plné intríg, špekulácií a šepotu, ktorý pripomína román plný záhad.

    Rozlúčte sa s nudnými šatkami. Vylepšite ich kreatívnym uzlom alebo lesklou sponou

    Keď už je šál nevyhnutným zimným doplnkom, urobte z nej zaujímavú prednosť. Okrem ochrany pred mrazom môže byť čerešničkou na torte vášho outfitu, pokiaľ však nepodceníte jeho styling. Vyskúšajte nespočetné množstvo rôznych uzlov a prekrížení, prípadne si vypomôžte štýlovými sponami. Akonáhle nový spôsob vyskúšate, už sa nebudete chcieť vrátiť späť.

    Odmeňte babičky na Vianoce perfektnými darčekmi. Darujte im zaslúžený luxus

    Zanechať dokonalý darček pre babičku pod vianočným stromčekom nie je také jednoduché, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Väčšina z nich tvrdohlavo tvrdí, že už majú všetko, čo potrebujú. Zdravie a šťastie celej rodiny zaradia na zoznam svojich želaní a s obdivuhodnou húževnatosťou sa držia svojich "nestarnúcich" uterákov, kozmetiky či oblečenia.

    Puffer bunda už nie je v móde. Outerwear tento rok definujú kabáty, koža a kožušina

    Ešte nedávno boli puffer bundy dominantou zimného šatníka. Ich objemné siluety, ktoré evokovali moderné poňatie mestského pohodlia, sa tak stali synonymom funkčnosti a zimného streetwearu. Tento rok ale módna scéna prehodnocuje svoje priority. Puffer bunda síce zostáva užitočnou voľbou do mrazivých dní, jej status ako must-have kúsku však klesá.

    Sukniam nemusíte dať cez zimu zbohom. Silonky zaručia teplo aj jedinečný outfit

    V súčasných zimných mesiacoch sa výber ranného oblečenia môže zdať ako náročná úloha. Vďaka pančuchám sa však nemusíte obávať siahnuť ani po sukniach či šatách. Silonky vás udržia v teple, a navyše dodajú šmrnc. S mnohými modelmi sa dá aj skvele experimentovať, či už siahnete po jemných vzoroch, alebo napríklad zvieracej potlači.

    Patríte medzi milovníkov oversized strihov? Inšpirujte sa baggy kráľovnou Kim Duong

    Oversized streetwear ešte zďaleka nie je novinkou, ale jedno je isté až teraz. Už to nie je len masový trend, je to životný postoj. A nikto to momentálne nerobí lepšie ako Kim Duong. Ide o módnu ikonu, ktorá zásadne a hravo redefinuje, čo znamená nosiť "voľné oblečenie". A ako pomyselný bonus perfektne ukazuje, ako v meste znosiť obuv Moon Boot.

    Móda v skratke: Pleasing a JW Anderson spoja sily a Chanel očaril Chang-čou

    Britské značky Pleasing a JW Anderson prekvapili nečakanou spoluprácou v podobe kabeliek, kľúčeniek a svetrov. Na londýnsku scénu dorazil populárny film Diabol nosí Pradu a módny dom Chanel oslnil Chang-čou svojou Métiers d’Art prehliadkou. Dior medzitým vydal špeciálny dokument o nedávnej cruise show a Simone Rocha odhalila vlastnú knihu.

    Pojmite vianočné darčeky prakticky. Technologické vychytávky potešia aj prekvapia

    S blížiacimi sa Vianocami narastá nielen sviatočná atmosféra, ale aj tlak ohľadom vymýšľania tých najlepších darčekov. Z patovej situácie vás dozaista dostanú najmodernejšie technologické vychytávky, sľubujúce potešenie pre každého. Nielenže vás prekvapia, keďže obdarovaní o ich zázračnej existencii často ani netušia, ale zároveň vám uľahčia každodenný život.

    Najslávnejšie módne kúsky poznajú svoju cenu. Luxusné aukcie ich udali za neuveriteľné čiastky

    Jedny z najslávnejších módnych kúskov sveta sa podarilo vydražiť. Nech už je teraz majiteľom ktokoľvek, isté je, že hodnota jednotlivých položiek rapídne stúpa a len tak sa nezastaví. Za šaty slávnych herečiek, najvzácnejšiu kabelku sveta alebo bundu z videoklipu sú hostia aukcie ochotní zaplatiť milióny. U niektorých cien zostáva až rozum stáť.

    Vďaka nej je nakupovanie v sexshopoch minulosťou. Návrhárka Zana Bayne oblieka Madonnu aj Chappell Roan

    Vystúpenie Chappell Roan na septembrovom udeľovaní cien MTV Video Awards bolo dychberúce. Kostým z kože a kovových cvočkov dokonale imitoval brnenie, ale zároveň umožnil interpretovi predviesť horúcu tanečnú šou. Sexi brnenie navrhla Zana Bayne, návrhárka, o ktorú sa bijú áčkové celebrity.

    Móda v skratke: Kate Moss prevzala Zaru a London Fashion Week zakázal exotickú kožu

    Supermodelka Kate Moss sa cez víkend so špeciálnou kolekciou ujala módneho reťazca Zara. Manolo Blahnik zase s najnovším návrhom oslávil 30. výročie Mary Jane. Louis Vuitton vydal očakávanú kampaň s hviezdnymi tenistami. Zástupcovia Londýnskeho týždňa módy prekvapili zákazom exotickej kože a skupina PETA ocenila Stellu McCartney.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―