Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Teplý croissant, čerstvo upečený chlieb s maslom alebo kúsok narodeninovej torty. Vôňa pečiva je jedným z najvýraznejších parfumových trendov tohto roka. Symbolizuje totiž pokoj, pohodu a návrat do detstva. V dobe, keď je jedlo často spájané s prehnanou sebakontrolou, prichádzajú hrejivé vône ako nežná útecha. Aké parfémy stoja za skúšku?

    Tomuto roku dominujú „food-scented“ parfémy, čiže gurmánske parfémy voňajúce po jedle. Trendom sú najmä vône, ktoré pripomínajú čerstvo upečené pečivo, a to od sladkého cez torty až po slané. Parfumový priemysel ide tomuto trendu nadšene naproti.

    Svet parfumov tak zažíva posun od všeobecných preferencií, ako je vanilka alebo citrusy, ku konkrétnym vôňam spojeným s jednoduchými pôžitkami. Namiesto abstraktných ingrediencií, ktoré si mnohí ťažko predstavujú, dominujú známe každodenné vône, ako je croissant, chlieb alebo lieskovoorieškový koláč.

    Zdroj: Snif

    Vône inšpirované pečivom v nás prebúdzajú nostalgiu. Evokujú detské zážitky, bezpečné prostredie domova aj upokojujúce rituály pečenia. Ich hrejivosť symbolizuje pokoj a útechu. Parfumér Serge Lutens napríklad vôňu Jeux de Peau opisuje ako nežné gesto proti tlaku na dokonalosť v dobe, keď je jedlo často spájané s úzkosťou a prehnanou sebakontrolou.

    Tóny pšenice, orieškov aj vanilky. Vône zahrejú rovnako ako čerstvo upečené pečivo

    Ak chcete vyskúšať parfémy voňajúce po pečive, máme hneď niekoľko návrhov, kde začať. Už spomínaná vôňa Jeux de Peau od Serge Lutens je inšpirovaná detstvom a pravidelnou cestou pre čerstvý chlieb. Má evokovať okamih, keď sa z pekárne šíri aróma práve dopečeného chleba. Pri prvom strieknutí ucítite tóny zlatého jačmeňa, pšenice a sušeného ovocia, doplnené jemným nádychom mlieka, sladko korenenou sladovkou, kadidlom a santalovým drevom.

    Zdroj: Snif, Serge Lutens

    Crumb Couture od značky Snif vzdáva zase hold vôni zlatistého drobivého pečiva. Parfém zachytáva podmanivú vôňu maslového croissantu doplneného o tóny lesného ovocného džemu, čiernych ríbezlí, vanilky, fazule tonka a jemného santalového dreva. Podľa recenzií ide o hrejivú, prívetivú vôňu, ktorá pôsobí doslova na zahryznutie a zanecháva dojem v akomkoľvek ročnom období.

    @les.nobles.essenc Deux parfums, deux visions du rêve. Plongez dans l’univers envoûtant Les Nobles Essences… ✨Mirage Gourmand Une évasion sucrée faisant référence à un financier aux amandes, délicieusement enrobée de notes vanillées et de bois chauds. Une tentation olfactive irrésistible. ️✨Mirage Exotique Un souffle venu d’ailleurs, mêlant fruits tropicaux et fleurs solaires sur un fond boisé mystérieux. L’appel du lointain. Deux créations pour vos soirs d’été, conçues pour ceux qui osent porter l’exception. Lequel vous fera chavirer? #MirageGourmand ou #MirageExotique? Dites-le-nous en commentaire ⬇️ – Dve vône, dve vízie sna. Ponorte sa do očarujúceho sveta Les Nobles Essences… ✨Mirage Gourmand Sladký únik pripomínajúci mandľový financier, lahodne obalený vanilkovými tónmi a teplými drevinami. Neodolateľné čuchové pokušenie. ️✨Mirage Exotique Závan čerstvého vzduchu odinakiaľ, kombinujúci tropické ovocie a slnečné kvety na tajomnom drevitom základe. Volanie z diaľky. Dve kreácie pre vaše letné večery, určené pre tých, ktorí sa odvážia nosiť výnimočnosť. Ktorá z nich vám vyrazí dych? #MirageGourmand alebo #MirageExotique? Povedzte nám to v komentároch ⬇️ #LesNoblesEssences #ParfumDeNiche #MirageGourmand #MirageExotique #LuxuryPerfume #ArtDuParfum #SenteurUnique #FragranceLovers #OlfactoryJourney #HauteParfumerie #Soirsd‚été #Summer ♬ son original – Les Nobles Essences

    Mirage Gourmand od Les Nobles Essences je inšpirovaná francúzskym dezertom financier. Ucítite vôňu mandlí, pistácií a ďalších orieškov zabalených do tónov vanilky. Ak chcete prístupnejšiu vôňu, vyskúšajte Sticky Dates od značky Lush. Parfém sa pýši sladkou karamelovou a teplou vôňou pripomínajúcou čerstvo upečený dezert. Sticky Dates nájdete nielen ako parfém a telový sprej, ale aj v sprchovom géle.

    Zdroje: TikTok, Russh, Wallpaper, Indy100, Radio Wave, Snif, Les Nobles Essences, Serge Lutens, Lush

    Autor článku:

    Želáte si čerstvé pečivo? Gurmánske parfémy dobývajú svet aj naše zmysly

    ― Reklama ―

    Teplý croissant, čerstvo upečený chlieb s maslom alebo kúsok narodeninovej torty. Vôňa pečiva je jedným z najvýraznejších parfumových trendov tohto roka. Symbolizuje totiž pokoj, pohodu a návrat do detstva. V dobe, keď je jedlo často spájané s prehnanou sebakontrolou, prichádzajú hrejivé vône ako nežná útecha. Aké parfémy stoja za skúšku?

    Tomuto roku dominujú „food-scented“ parfémy, čiže gurmánske parfémy voňajúce po jedle. Trendom sú najmä vône, ktoré pripomínajú čerstvo upečené pečivo, a to od sladkého cez torty až po slané. Parfumový priemysel ide tomuto trendu nadšene naproti.

    Svet parfumov tak zažíva posun od všeobecných preferencií, ako je vanilka alebo citrusy, ku konkrétnym vôňam spojeným s jednoduchými pôžitkami. Namiesto abstraktných ingrediencií, ktoré si mnohí ťažko predstavujú, dominujú známe každodenné vône, ako je croissant, chlieb alebo lieskovoorieškový koláč.

    Zdroj: Snif

    Vône inšpirované pečivom v nás prebúdzajú nostalgiu. Evokujú detské zážitky, bezpečné prostredie domova aj upokojujúce rituály pečenia. Ich hrejivosť symbolizuje pokoj a útechu. Parfumér Serge Lutens napríklad vôňu Jeux de Peau opisuje ako nežné gesto proti tlaku na dokonalosť v dobe, keď je jedlo často spájané s úzkosťou a prehnanou sebakontrolou.

    Tóny pšenice, orieškov aj vanilky. Vône zahrejú rovnako ako čerstvo upečené pečivo

    Ak chcete vyskúšať parfémy voňajúce po pečive, máme hneď niekoľko návrhov, kde začať. Už spomínaná vôňa Jeux de Peau od Serge Lutens je inšpirovaná detstvom a pravidelnou cestou pre čerstvý chlieb. Má evokovať okamih, keď sa z pekárne šíri aróma práve dopečeného chleba. Pri prvom strieknutí ucítite tóny zlatého jačmeňa, pšenice a sušeného ovocia, doplnené jemným nádychom mlieka, sladko korenenou sladovkou, kadidlom a santalovým drevom.

    Zdroj: Snif, Serge Lutens

    Crumb Couture od značky Snif vzdáva zase hold vôni zlatistého drobivého pečiva. Parfém zachytáva podmanivú vôňu maslového croissantu doplneného o tóny lesného ovocného džemu, čiernych ríbezlí, vanilky, fazule tonka a jemného santalového dreva. Podľa recenzií ide o hrejivú, prívetivú vôňu, ktorá pôsobí doslova na zahryznutie a zanecháva dojem v akomkoľvek ročnom období.

    @les.nobles.essenc Deux parfums, deux visions du rêve. Plongez dans l’univers envoûtant Les Nobles Essences… ✨Mirage Gourmand Une évasion sucrée faisant référence à un financier aux amandes, délicieusement enrobée de notes vanillées et de bois chauds. Une tentation olfactive irrésistible. ️✨Mirage Exotique Un souffle venu d’ailleurs, mêlant fruits tropicaux et fleurs solaires sur un fond boisé mystérieux. L’appel du lointain. Deux créations pour vos soirs d’été, conçues pour ceux qui osent porter l’exception. Lequel vous fera chavirer? #MirageGourmand ou #MirageExotique? Dites-le-nous en commentaire ⬇️ – Dve vône, dve vízie sna. Ponorte sa do očarujúceho sveta Les Nobles Essences… ✨Mirage Gourmand Sladký únik pripomínajúci mandľový financier, lahodne obalený vanilkovými tónmi a teplými drevinami. Neodolateľné čuchové pokušenie. ️✨Mirage Exotique Závan čerstvého vzduchu odinakiaľ, kombinujúci tropické ovocie a slnečné kvety na tajomnom drevitom základe. Volanie z diaľky. Dve kreácie pre vaše letné večery, určené pre tých, ktorí sa odvážia nosiť výnimočnosť. Ktorá z nich vám vyrazí dych? #MirageGourmand alebo #MirageExotique? Povedzte nám to v komentároch ⬇️ #LesNoblesEssences #ParfumDeNiche #MirageGourmand #MirageExotique #LuxuryPerfume #ArtDuParfum #SenteurUnique #FragranceLovers #OlfactoryJourney #HauteParfumerie #Soirsd‚été #Summer ♬ son original – Les Nobles Essences

    Mirage Gourmand od Les Nobles Essences je inšpirovaná francúzskym dezertom financier. Ucítite vôňu mandlí, pistácií a ďalších orieškov zabalených do tónov vanilky. Ak chcete prístupnejšiu vôňu, vyskúšajte Sticky Dates od značky Lush. Parfém sa pýši sladkou karamelovou a teplou vôňou pripomínajúcou čerstvo upečený dezert. Sticky Dates nájdete nielen ako parfém a telový sprej, ale aj v sprchovom géle.

    Zdroje: TikTok, Russh, Wallpaper, Indy100, Radio Wave, Snif, Les Nobles Essences, Serge Lutens, Lush

    ― Reklama ―

    Výber pánskej vône si vyžaduje prípravu. Zabudnite na komerciu a darujte originalitu

    Pánske vône nadobúdajú počas Vianoc osobitný význam a sú tiež darčekom, ktorý má svoju vlastnú prítomnosť. Elegantným gestom sa stáva vôňa, ktorá nie je masová, predvídateľná a zameniteľná, ale taká, ktorá pracuje s priestorom, materiálmi a nositeľom. Niche parfém dokáže vytvoriť atmosféru ako umelecký objekt. Pôsobí ticho, a predsa kričí na celé okolie. V rukách príjemcu získava funkciu osobného talizmanu, nie fľaštičky, ktorú rozbalia tisíce ďalších mužov v Českej republike.

    Versace zaraďuje spiatočku. Dario Vitale odchádza po necelom roku vo vedení

    Návrhár Dario Vitale je opäť bez práce. Po necelom roku opúšťa pozíciu kreatívneho riaditeľa módneho domu Versace. V apríli tohto roku nahradil na tejto pozícii ikonickú Donatellu Versace. Oznámenie prichádza len niekoľko dní po oficiálnom prevzatí značky spoločnosťou Prada Group, ktorá má podľa všetkého jasnú víziu novej éry Versace. Kto však nahradí Vitaleho, jej predstavitelia zatiaľ neprezradili.

    Zara Larsson prekročila hranice hudobnej scény. Do módy prináša žhavé pohodlie

    Zara Larsson nepatrí k ženám, ktoré bežne nosia podprsenky, a práve tento osobný postoj ju priviedol k založeniu vlastnej značky sexi spodnej bielizne. Jej prvá kolekcia s názvom MAIN ROSE predstavuje projekt, v ktorom môže naplno vyjadriť svoju estetiku aj tvorivý pohľad. Spolupracovala na nej so skúseným tímom škandinávskych odborníkov, ktorí tvorili pre mená ako Acne Studios alebo Eytys. Impulzom k vzniku značky bola jej túžba rozšíriť tvorivé aktivity mimo oblasť hudby.

    Čo sa stane, keď zomrieme? Film Navždy s tebou odhaľuje tajomstvo smrti

    Kde sa ocitneme, keď náš čas na zemi skončí? Každý z nás si túto otázku niekedy položil. Nová romantická komédia Navždy s tebou farebne ukazuje, ako si posmrtný život môžeme predstavovať. Zabudnite na polihovanie na obláčikoch či rajskú záhradu. Vlak vás totiž dovezie na rázcestie, kde máte len týždeň na to vybrať si zo škály "večností", v ktorých bude vaša duša odpočívať.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    Military trend ovláda ulice. Z haute couture však mieri na oltár rýchlej módy

    Military trend sa z jesenných prehliadok prelieva do každodennej módy s takou razanciou, že si podmaňuje aj fast fashion reťazce. Siluety inšpirované uniformami, ramená v zbrojnej geometrii a zdobné gombíky získavajú masový dosah. Séria kolekcií svetových módnych domov vytvorila atmosféru, ktorá praje odvážne štruktúrovaným vrstvám. Publikum túžiace po výraznom stylingu siaha po kúskoch, ktoré majú pôvod v aristokracii aj frontových líniách. Stráca ale trend vďaka svojej obľube pôvodné čaro?

    Uverili sme marketingovým klamstvám? The Ordinary búra mýty skincare sveta

    Značka The Ordinary povedala stop. Stop marketingovým beauty tipom, ktoré neprinášajú žiadne viditeľné zmeny. Stop klamaniu. Svojou novou kampaňou s názvom The Periodic Fable chce zbúrať mýty, ktoré svet skincare rutín vystaval na pestrých termínoch. Reklamou urobila spoločnosť čiaru za lákavými frázami a marketingom, ktoré zarábajú peniaze, ale neprinášajú ovocie.

    Premeňte zimné dni na radosť. Rozžiarte ich luxusnými adventnými kalendármi

    Premeňte svoje Vianoce na čarovné chvíle a vráťte sa do dní, keď ste boli deťmi. Čakanie na Štedrý deň môže byť dlhé, ale s luxusnym adventným kalendárom si ho rozhodne skrátite. Predčasným darčekom sviatky ešte nikto nikdy nepokazil. Ste milovníci vôní, starostlivosti o seba alebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z ponuky slávnych značiek určite vyrazia dych.

    Luxury Insights: Missoni búra vlastné hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysokej módy a ďalších odvetví luxusného priemyslu začínajú blednúť. Missoni je len jednou z mnohých legendárnych značiek, ktoré v poslednej dobe skúmajú svet exkluzívnych nehnuteľností. Módny dom koncom novembra oznámil svoju najnovšiu investíciu, a to rezidenčný projekt na Dubajských ostrovoch. Spolupracuje na ňom s tamojšou spoločnosťou Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konšpiračná teória naberá na obrátkach

    Internet pracuje v zvláštnom rytme. Chvíľu skĺzava k absurdite, chvíľu k fascinujúcej presnosti. Najnovšia virálna konšpiračná teória priraďuje Timothéeho Chalameta k anonymnému rapperovi EsDeeKid, hviezde súčasnej britskej scény. Obaja spája záhadná aura, rovnaké oči a schopnosť priťahovať pozornosť miliónov. Trend sa rozvíja rýchlosťou, ktorá pripomína skôr kultúrny experiment než klasický bulvárny príbeh. Vzniká tým fenomén, ktorý si nárokuje vlastné miesto v digitálnom panoptiku.

    Móda v kocke: Zomrela dizajnérka Pam Hogg a Jacquemus má svoju prvú skiwear kolekciu

    Zomrela škótska návrhárka Pam Hogg, ktorá obliekala Kate Moss, Kylie Minogue aj Rihannu. Jonathan Anderson odhalil prvú víziu pánskej kolekcie pre jeseň roku 2026 a Jacquemus spoločne s Nike predstavil svoju prvú skiwear kolekciu. Gucci zamieri so svojou budúcou cruise kolekciou do New Yorku a spoločnosť EssilorLuxottica je pripravená odkúpiť podiel značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian rozdeľuje internet. Vyniesla kontroverznú Birkin bag zo slonej kože

    Kim Kardashian sa v seriáli All’s Fair objavila s kabelkou Birkin, ktorá podľa znalcov pochádza z kože afrického slona. Luxusný svet okamžite vytvoril dva tábory. Na jednej strane stoja hlasní kritici, na druhej fascinovaní zberatelia. Elephant Leather Birkin patrí k najvzácnejším kabelkám Hermès, ktorých výroba však skončila pred niekoľkými dekádami. Sociálne siete sa po odvysielaní epizódy zmenili na javisko, kde vedľa morálneho rozhorčenia rastie posadnutosť cenovkou a investičným potenciálom.

    Vianoce očami Burberry. Daniel Lee vymenil trenčkoty za stromček

    Claridge's, luxusný hotel v centre Londýna, tradične zveruje zdobenie svojho vianočného stromčeka do rúk významnej osobnosti módnej scény. Tento rok kreatívny riaditeľ Burberry Daniel Lee premenil sviatočnú výzdobu podľa vlastnej vízie . Jednotlivé ozdoby odkazujú na dlhoročnú tradíciu značky, zatiaľ čo ikonický kockovaný vzor pohlcuje zvyšok luxusneho interiéru hotelového lobby.

    Bottega Veneta predstavuje Jenga set. Jeho cena je skutočne kozmická

    Bottega Veneta uvádza Jenga set, ktorý posúva domácu zábavu do sféry investičných objektov. Luxusný dom využíva svoje signifikantné prvky a transformuje známu hru do podoby kultivovaného dizajnového predmetu. Každý prvok získava charakter artefaktu, s dôrazom na materiál a presnosť spracovania. Súbor pôsobí ako tichý symbol vkusu a sebavedomého vykročenia do segmentu zábavy pre dospelých. Áno, značka uvádza, že nejde o hračku pre deti.

    TikTok Highlights: Trendy videá zdieľajú vytúžený „flow state“

    Vaša koncentrácia je zameraná na činnosť, vaše okolie sa rozptyľuje a vy nemyslíte na nič iné ako na prítomnosť. Takto by mnohí používatelia TikToku popísali "flow state". Teda stav, na ktorý v súčasnosti upozorňuje lavína virálnych videí. Zdieľajú totiž momenty, keď ľudia počas často bežných činností zabudnú na všetko ostatné a ocitnú sa v okamihu vytvorenom len pre nich.

    ― Reklama ―