Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spolu s tekvicovým latte a huňatými svetrami je šál jedným z najdôležitejších jesenných pomocníkov. Tento praktický doplnok však každoročne výrazne ovplyvňuje aktuálne módne trendy. Tento rok im dominuje eklektický štýl, v ktorom sa objavujú rôzne modely. Zažiarite preto s dlhou Acne Studios klasikou, ale aj viacerými nezvyklými variantmi.

    Nenechajte sa zlákať. Pri výbere nového doplnku sa zamerajte na kvalitu

    Nie je horší pocit ako sklamanie potom, čo vyperiete svoj nový obľúbený trendy šál. Namiesto nadýchanej a jemnej látky držíte v ruke opranú látku plnú žmolkov. Takému výsledku sa nevyhnete, ak zakúpite šál z polyesteru. Aj keď často lákajú na svoje nízke ceny, vyhnite sa im. Inak ich môžete na konci zimy či jesene spoľahlivo vyhodiť. Zamerajte sa radšej na kašmír, vlnu či mohér.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by COS (@cosstores)

    V teple vás stopercentne neudrží. Napriek tomu valcujú jesenné trendy

    Jemné hodvábne šatky dominovali uplynulému letu. Zdá sa však, že napriek chladnejšiemu počasiu neopúšťajú módnu scénu. Stále totiž dominuje nejednému outfitu známych influencerov. Najobľúbenejším spôsobom ich nosenia je omotať si ich okolo hlavy v „pirátskom štýle“. Trendom je aj kombinácia so šiltovkou. Tento doplnok si však nechajte skôr na ojedinelé slnečné jesenné dni.

    Zdroj: Hermès

    Nudí vás tradičný návrat dlhých šálov? Namiesto toho sa zabaľte do svetrov

    Tohtoročný jesenný trend šatiek rozbilo s nečakanou silou viacero medzinárodných návrhárov. Vo svojich kolekciách na jeseň a zimu 2024 použili namiesto klasického doplnku svetre. Na modelky ich však omotali tak, aby ich udržali v teple. Okrem toho si obľúbili aj akýsi hybrid medzi svetrom a šálom, kopírujúci asymetrický trend. Pokiaľ vás teda klasické šály nudia, máte tento rok jasno.

    Zdroj: 16 Arlington, Proenza Schouler

    Ikonické šály nezostávajú pozadu. Úspech získate s Acne Studios aj Jacquemus

    Z jesennej scény ale samozrejme nezmizli ani šály, zaručujúce okamžitý úspech. Vlani chladným mesiacom dominovali farebné doplnky z dielne Acne Studios. Značka rebríčky trendov neopúšťa ani tentoraz, populárne však budú skôr jej rezervovanejšie modely. Rovnako módny dom Jacquemus priniesol ďalší hit. Je ním trojuholníkový šál, ktorý môžete naštylizovať hneď na niekoľko spôsobov.

    Zdroj: Acne Studios, Jacquemus

    Patríte medzi jesenných konzervatívcov? Nemusíte sa obávať, dlhé šály nikam nezmizli

    Aj keď nezvyčajné šály môžu spestriť fádny jesenný outfit, nemusia byť nevyhnutne pre každého. Ak patríte k jesenným konzervatívcom, nebojte sa. Nadčasové dlhé, hrejivé šály dominujú tohtoročným chladným mesiacom. Prehoďte si ich klasicky cez plece alebo sa naučte jeden z módnych spôsobov, ako si ich omotať okolo hlavy. Nechajte však šál vyniknúť a zvyšok vzhľadu nechajte jednoduchý.

    @rove_london Vezmite si veľký šál, je tu oficiálna jeseň. Šály sú teraz k dispozícii v predajniach a online v ROVE! #fall #scarves #autumn #london #londonboutique #femalefounders #smallbusiness #nottinghill #scarf #fallfashion ♬ originálny zvuk – Lenny Kravitz

    Zdroje: The Pretty Economist, Fashionista, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.
    Foto:Reuters

    Udržte sa v teple s aktuálnymi trendmi. Jeseň 2024 definujú eklektické šály

    ― Reklama ―

    Spolu s tekvicovým latte a huňatými svetrami je šál jedným z najdôležitejších jesenných pomocníkov. Tento praktický doplnok však každoročne výrazne ovplyvňuje aktuálne módne trendy. Tento rok im dominuje eklektický štýl, v ktorom sa objavujú rôzne modely. Zažiarite preto s dlhou Acne Studios klasikou, ale aj viacerými nezvyklými variantmi.

    Nenechajte sa zlákať. Pri výbere nového doplnku sa zamerajte na kvalitu

    Nie je horší pocit ako sklamanie potom, čo vyperiete svoj nový obľúbený trendy šál. Namiesto nadýchanej a jemnej látky držíte v ruke opranú látku plnú žmolkov. Takému výsledku sa nevyhnete, ak zakúpite šál z polyesteru. Aj keď často lákajú na svoje nízke ceny, vyhnite sa im. Inak ich môžete na konci zimy či jesene spoľahlivo vyhodiť. Zamerajte sa radšej na kašmír, vlnu či mohér.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by COS (@cosstores)

    V teple vás stopercentne neudrží. Napriek tomu valcujú jesenné trendy

    Jemné hodvábne šatky dominovali uplynulému letu. Zdá sa však, že napriek chladnejšiemu počasiu neopúšťajú módnu scénu. Stále totiž dominuje nejednému outfitu známych influencerov. Najobľúbenejším spôsobom ich nosenia je omotať si ich okolo hlavy v „pirátskom štýle“. Trendom je aj kombinácia so šiltovkou. Tento doplnok si však nechajte skôr na ojedinelé slnečné jesenné dni.

    Zdroj: Hermès

    Nudí vás tradičný návrat dlhých šálov? Namiesto toho sa zabaľte do svetrov

    Tohtoročný jesenný trend šatiek rozbilo s nečakanou silou viacero medzinárodných návrhárov. Vo svojich kolekciách na jeseň a zimu 2024 použili namiesto klasického doplnku svetre. Na modelky ich však omotali tak, aby ich udržali v teple. Okrem toho si obľúbili aj akýsi hybrid medzi svetrom a šálom, kopírujúci asymetrický trend. Pokiaľ vás teda klasické šály nudia, máte tento rok jasno.

    Zdroj: 16 Arlington, Proenza Schouler

    Ikonické šály nezostávajú pozadu. Úspech získate s Acne Studios aj Jacquemus

    Z jesennej scény ale samozrejme nezmizli ani šály, zaručujúce okamžitý úspech. Vlani chladným mesiacom dominovali farebné doplnky z dielne Acne Studios. Značka rebríčky trendov neopúšťa ani tentoraz, populárne však budú skôr jej rezervovanejšie modely. Rovnako módny dom Jacquemus priniesol ďalší hit. Je ním trojuholníkový šál, ktorý môžete naštylizovať hneď na niekoľko spôsobov.

    Zdroj: Acne Studios, Jacquemus

    Patríte medzi jesenných konzervatívcov? Nemusíte sa obávať, dlhé šály nikam nezmizli

    Aj keď nezvyčajné šály môžu spestriť fádny jesenný outfit, nemusia byť nevyhnutne pre každého. Ak patríte k jesenným konzervatívcom, nebojte sa. Nadčasové dlhé, hrejivé šály dominujú tohtoročným chladným mesiacom. Prehoďte si ich klasicky cez plece alebo sa naučte jeden z módnych spôsobov, ako si ich omotať okolo hlavy. Nechajte však šál vyniknúť a zvyšok vzhľadu nechajte jednoduchý.

    @rove_london Vezmite si veľký šál, je tu oficiálna jeseň. Šály sú teraz k dispozícii v predajniach a online v ROVE! #fall #scarves #autumn #london #londonboutique #femalefounders #smallbusiness #nottinghill #scarf #fallfashion ♬ originálny zvuk – Lenny Kravitz

    Zdroje: The Pretty Economist, Fashionista, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Veľký návrat značky Alexander Wang. Ako vyzerá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang sa po siedmich rokoch vrátil na módny kalendár New York Fashion Week s kolekciou, ktorá vyžaruje sebavedomie aj vyzretú estetiku. Show navyše oslávil 20. výročie od založenia svojej značky. V jeho ponímaní oslavuje návrat primárne ikona "Wang Girl". Tentokrát s prímesou kockovanej potlače, ostrých kontúr a vízií ženy, ktorá vládne vlastnému času. Návrhár poskladal odkaz minulosti a transformoval ho do siluety modernej ženy.

    Fendi v obložení atraktívnych farieb. Módny dom naservíroval perfektnú paletu

    Paleta farieb z dielne Fendi pre túto jeseň a zimu funguje ako obraz rímskej oblohy pri západe slnka. Tmavá listnatá zelená, hlboká zemitá hnedá a sivá grafitová, s nádychom petrolejovo modrej, prechádzajú do svetlých, skoro až rozbahnených tónov terakoty a púdrovej ružovej. Šarlátová a "bubblegum pink" dodávajú nečakaný akcent. Výsledok pôsobí ako harmonická kompozícia, v ktorej má každý odtieň presne určenú úlohu.

    Prada skúma identitu. Jej premenlivosť stvárnila Scarlett Johansson

    Módny dom Prada zverejnil ďalšiu kampaň so svojou ikonickou kabelkou Galleria. Tvárou kampane je už po tretí raz herečka Scarlett Johansson, tentoraz pod režisérskou taktovkou Yorgosa Lanthimosa. Súvisiaci krátky film popisuje premenlivosť našich identít a odráža aj rôzne podoby, ktoré za uplynulé roky nadobudla aj samotná taška.

    Prečo sa z módneho sveta vytratili večierky? Bujarosť strieda sofistikovanosť

    Večierky patria k móde rovnako ako prehliadkové móla. V 90. rokoch aj pred pandémiou určovali rytmus celej éry a stali sa laboratóriom ikonických obrazov. Paparazzi vtedy prinášali zábery plné dymu, šampanského a hodvábnych rób, ktoré neskôr definovali pojem glamour. Kto chcel hovoriť o móde, musel poznať aj atmosféru elitných večierkov. Čo sa teda zmenilo?

    Gustaf Westman redefinuje sviatočný dizajn. Tentokrát v spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patrí k najvýraznejším menám dizajnu a opäť potvrdzuje, že jeho tvorba presahuje hranice tradičného poňatia interiéru. Po nedávnej spolupráci s automobilkou BMW prichádza ďalší projekt, tentokrát s IKEA. Kolekcia Home of Celebration spája energiu farieb, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným svetom švédskej značky. Výsledkom je 12 objektov, ktoré menia pohľad na sviatočné stolovanie.

    Michael Kors ponúka únik. Kolekciu pre jar a leto 2026 ponoril do kľudu

    Zatiaľ čo Ralph Lauren v stredu odhalil svoju najnovšiu kolekciu, návrhár Michael Kors odštartoval oficiálny kalendár Newyorského týždňa módy. Na Manhattane predstavil svoje návrhy na nadchádzajúcu jar a leto. Pri ich tvorbe čerpal z leta plného cestovania a vytúženého pocitu úniku. Splývavé dlhé siluety a mäkké materiály ponúkli závan pokoja.

    Frankenstein okúsil luxus. Filmové kostýmy doplnili šperky od Tiffany & Co.

    Slávny klenotnícky dom Tiffany & Co. pomohol oživiť tajomný príbeh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmoch pre najnovšiu filmovú adaptáciu legendárneho románu. Do filmu zapožičala 27 archívnych a moderných kúskov svojich luxusných šperkov. Zdobila najmä vzhľad postavy Elizabeth, ktorú stvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z si plní vlastné šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, ako nevyhorieť

    Z prázdnej šálky sa nedá nalievať. Najnovší trend "Fill your own cup" mladej generácii na sociálnych sieťach pripomína, že starostlivosť o seba nie je sebeckosť, ale základný predpoklad psychického a fyzického zdravia. V čase neutíchajúcich notifikácií a takmer nekonečných povinností sa stáva nevyhnutnosťou spomaliť, dobiť energiu a až potom ju opäť rozdávať ďalej.

    Päťdesiatkrát a stále prvýkrát. Trenčkoty vedia prekvapiť, nebojte sa trendy zmien

    Trenčkoty sú tento rok znovu v móde, aj keď z nej vlastne nikdy neodišli. Ikonický béžový kúsok prešiel evolúciou a obchody ho teraz ako na bežiacom páse ponúkajú v rozličných variáciách. Módne domy a ich návrhári dokazujú, že jeden z najpraktickejších prvkov vášho šatníka je takzvaným statement piece, zapadajúcim do každej generácie aj štýlu.

    Ralph Lauren vidí trojfarebne. Odštartoval Newyorský týždeň módy

    Začal kolotoč septembrových týždňov módy. Prehliadky odhaľujúce kolekcie pre jar a leto 2026 neoficiálne odštartovala šou z dielne Ralph Lauren. Návrhár ponúkol decentnú eleganciu, ktorú podčiarkla výrazná paleta farieb. Skladala sa totiž iba z troch odtieňov, čiernej, bielej a červenej. Dizajnér tak urobil krok stranou od klasického preppy štýlu a prenikol do modernizmu.

    Pánska obuv sa pohráva s kontrastom. Paríž diktuje jesennú footwear

    Pánska obuv na Parížskom týždni módy pre jeseň a zimu 2025 pôsobila ako najpriamejší indikátor súčasných trendov. Z prehliadok i showroomov totiž vzišli modely, ktoré pracujú s jasnými kontrastmi. Môžeme sa tešiť na športový základ prevedený do luxusu, klasiku preformátovanú do experimentu alebo minimalistické tvary postavené proti maximalizmu.

    Gentle Monster skóruje. Perfektné kampane sú doplnené príkladným marketingom

    Gentle Monster je jednou zo značiek, ktoré zmenili spôsob, akým móda komunikuje so svojimi zákazníkmi. Kórejský výrobca okuliarov sa stal kultúrnym hráčom, ktorý dokáže spojiť architektúru, umenie a marketing do jedného dokonalého celku. Každá kolekcia pôsobí ako kapitola príbehu, ktorý sa odohráva v digitálnych kampaniach, ale aj vo fyzickom priestore.

    TikTok radí, ako zachrániť deň. Nový trend kladie dôraz na maličkosti

    Sociálna sieť TikTok prichádza s ďalším trendom, ktorý sľubuje pohodovejšie voľné dni. Koncept s názvom "Save the Day", teda "Zachráň deň" radí, ako prekonať hodiny naplnené iba prácou a nestratiť pri tom sám seba. Kľúčom k vyrovnanejšej nálade sú podľa neho malé aktivity, ktoré nás opäť "ukotvia". Môže to byť čítanie knihy, prechádzka alebo rozhovor s priateľom.

    Rosalía si obliekla Calvin Klein. Speváčka žiari v čerstvej kampani

    Módny dom Calvin Klein naverboval do svojej najnovšej kampane ďalšiu známu osobnosť. Jeho ikonickú spodnú bielizeň tentokrát v reklame pre tohtoročnú jeseň obliekla španielska speváčka Rosalía. Na fotografiách, o ktoré sa postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekciách Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to vo vani, baggy džínach aj s pytónom.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    ― Reklama ―