Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Claridge’s, luxusný hotel v centre Londýna, tradične zveruje zdobenie svojho vianočného stromčeka do rúk významnej osobnosti módnej scény. Tento rok kreatívny riaditeľ Burberry Daniel Lee premenil sviatočnú výzdobu podľa vlastnej vízie . Jednotlivé ozdoby odkazujú na dlhoročnú tradíciu značky, zatiaľ čo ikonický kockovaný vzor pohlcuje zvyšok luxusneho interiéru hotelového lobby.

    Ako by vyzeral vianočný stromček, keby mal vyjadrovať vašu identitu? Presne takúto otázku si tento rok položil módny dom Burberry, respektíve jeho kreatívny riaditeľ Daniel Lee. Od luxusného londýnskeho hotela Claridge’s totiž tento rok dostal za úlohu vyzdobiť stromček nachádzajúci sa v jeho dychberúcej lobby. Jedná sa o dlhoročnú tradíciu, ktorá prenecháva sviatočné opraty významným menám zo sveta módy.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Burberry (@burberry)

    Sviatočné dekorácie odkazujú na korene slávnej značky a britskú tradíciu. Stromček zdobia mašle vyrobené z nadbytočnej látky Burberry. Mosadzné zvončeky zase zosobňujú maskota módneho domu, teda dizajn Equestrian Knight. Medzi bohatými zelenými vetvičkami potom presvitajú ručne vyrobené baňky z dielne britských sklárov. Farby a textúry sú navyše navrhnuté tak, aby do teplého interiéru vniesli kúsok chladnej britskej krajiny.

    Zdroj: Burberry

    Dekorácie sú preto zvýraznené bodliakom, národnou rastlinou Škótska a odkazom na spojenie tohto regiónu so spoločnosťou Burberry. Módny dom totiž v miestnej vysočine vyrába svoje legendárne kašmírové šály. Strom je zakončený pozlátenou korunou, ktorá umne ladí s rovnako farebnými obrovskými šachovými figúrkami, ktoré dopĺňajú mramorovú čiernobielu podlahu luxusnej vstupnej haly. Ich lesk kontrastuje s mäkkými kockovanými vankúšmi a dekami.

    Zdroj: Burberry

    Burberry píše ďalšiu kapitolu tradície. Nadväzuje na Johna Galliana či Kima Jonesa

    Tým ovšem zásah Burberry do interiéru luxusného hotela Claridge’s nekončí. Hostí privítajú vrátnici vyšperkovaní legendárnou kockovanou šálou módneho domu. Ikonický vzor obsadil rovnako prívesky kľúčov alebo vnútro výťahu, doplneného o mäkkú pohovku a vankúše. Hotelový bar potom pripísal na menu sviatočnú špecialitu, a to Burberry koktail, zatiaľ čo vozíčky s cukrovinkami rozžiarili papierové kockované kornútky.

    @burberry Roll on the holidays. Stromček @Claridge by Daniel Lee #Burberry ♬ originálny zvuk – Burberry

    Spoločnosť Burberry sa podieľala aj na dizajne každoročnej slávnostnej baňky Claridge’s. V predaji bude len 300 kusov, ktoré budú exkluzívne k dispozícii v hotelovom obchode. Britská značka potom dočasne obsadila aj prízemie hotela, kde otvorila svoj pop-up a špeciálny Scarf Bar. Daniel Lee tak nadviazal na prácu slávnych predchodcov, ako sú návrhári John Galliano, Christian Louboutin, Kim Jones a Karl Lagerfeld.

    Zdroje: WWD, Burberry, Wallpaper, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Vianoce očami Burberry. Daniel Lee vymenil trenčkoty za stromček

    ― Reklama ―

    Claridge’s, luxusný hotel v centre Londýna, tradične zveruje zdobenie svojho vianočného stromčeka do rúk významnej osobnosti módnej scény. Tento rok kreatívny riaditeľ Burberry Daniel Lee premenil sviatočnú výzdobu podľa vlastnej vízie . Jednotlivé ozdoby odkazujú na dlhoročnú tradíciu značky, zatiaľ čo ikonický kockovaný vzor pohlcuje zvyšok luxusneho interiéru hotelového lobby.

    Ako by vyzeral vianočný stromček, keby mal vyjadrovať vašu identitu? Presne takúto otázku si tento rok položil módny dom Burberry, respektíve jeho kreatívny riaditeľ Daniel Lee. Od luxusného londýnskeho hotela Claridge’s totiž tento rok dostal za úlohu vyzdobiť stromček nachádzajúci sa v jeho dychberúcej lobby. Jedná sa o dlhoročnú tradíciu, ktorá prenecháva sviatočné opraty významným menám zo sveta módy.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Burberry (@burberry)

    Sviatočné dekorácie odkazujú na korene slávnej značky a britskú tradíciu. Stromček zdobia mašle vyrobené z nadbytočnej látky Burberry. Mosadzné zvončeky zase zosobňujú maskota módneho domu, teda dizajn Equestrian Knight. Medzi bohatými zelenými vetvičkami potom presvitajú ručne vyrobené baňky z dielne britských sklárov. Farby a textúry sú navyše navrhnuté tak, aby do teplého interiéru vniesli kúsok chladnej britskej krajiny.

    Zdroj: Burberry

    Dekorácie sú preto zvýraznené bodliakom, národnou rastlinou Škótska a odkazom na spojenie tohto regiónu so spoločnosťou Burberry. Módny dom totiž v miestnej vysočine vyrába svoje legendárne kašmírové šály. Strom je zakončený pozlátenou korunou, ktorá umne ladí s rovnako farebnými obrovskými šachovými figúrkami, ktoré dopĺňajú mramorovú čiernobielu podlahu luxusnej vstupnej haly. Ich lesk kontrastuje s mäkkými kockovanými vankúšmi a dekami.

    Zdroj: Burberry

    Burberry píše ďalšiu kapitolu tradície. Nadväzuje na Johna Galliana či Kima Jonesa

    Tým ovšem zásah Burberry do interiéru luxusného hotela Claridge’s nekončí. Hostí privítajú vrátnici vyšperkovaní legendárnou kockovanou šálou módneho domu. Ikonický vzor obsadil rovnako prívesky kľúčov alebo vnútro výťahu, doplneného o mäkkú pohovku a vankúše. Hotelový bar potom pripísal na menu sviatočnú špecialitu, a to Burberry koktail, zatiaľ čo vozíčky s cukrovinkami rozžiarili papierové kockované kornútky.

    @burberry Roll on the holidays. Stromček @Claridge by Daniel Lee #Burberry ♬ originálny zvuk – Burberry

    Spoločnosť Burberry sa podieľala aj na dizajne každoročnej slávnostnej baňky Claridge’s. V predaji bude len 300 kusov, ktoré budú exkluzívne k dispozícii v hotelovom obchode. Britská značka potom dočasne obsadila aj prízemie hotela, kde otvorila svoj pop-up a špeciálny Scarf Bar. Daniel Lee tak nadviazal na prácu slávnych predchodcov, ako sú návrhári John Galliano, Christian Louboutin, Kim Jones a Karl Lagerfeld.

    Zdroje: WWD, Burberry, Wallpaper, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Kim Kardashian rozdeľuje internet. Vyniesla kontroverznú Birkin bag zo slonej kože

    Kim Kardashian sa v seriáli All’s Fair objavila s kabelkou Birkin, ktorá podľa znalcov pochádza z kože afrického slona. Luxusný svet okamžite vytvoril dva tábory. Na jednej strane stoja hlasní kritici, na druhej fascinovaní zberatelia. Elephant Leather Birkin patrí k najvzácnejším kabelkám Hermès, ktorých výroba však skončila pred niekoľkými dekádami. Sociálne siete sa po odvysielaní epizódy zmenili na javisko, kde vedľa morálneho rozhorčenia rastie posadnutosť cenovkou a investičným potenciálom.

    Shein pod paľbou. Čelí žalobe francúzskych obchodníkov aj výzve poslancov

    Problémy fast fashion reťazca Shein vo Francúzsku sa neskončili. Teraz čelí žalobe zo strany francúzskych maloobchodníkov. Právne kroky proti značke podniklo 12 federácií a niekoľko značiek. Olej do ohňa kritiky prilievajú aj miestni poslanci. Viac ako 80 z nich vydalo oficiálne vyhlásenie, v ktorom požadujú zákaz značky Shein v mene "ochrany pracovníkov, verejného zdravia a planéty".

    Bottega Veneta predstavuje Jenga set. Jeho cena je skutočne kozmická

    Bottega Veneta uvádza Jenga set, ktorý posúva domácu zábavu do sféry investičných objektov. Luxusný dom využíva svoje signifikantné prvky a transformuje známu hru do podoby kultivovaného dizajnového predmetu. Každý prvok získava charakter artefaktu, s dôrazom na materiál a presnosť spracovania. Súbor pôsobí ako tichý symbol vkusu a sebavedomého vykročenia do segmentu zábavy pre dospelých. Áno, značka uvádza, že nejde o hračku pre deti.

    TikTok Highlights: Trendy videá zdieľajú vytúžený „flow state“

    Vaša koncentrácia je zameraná na činnosť, vaše okolie sa rozptyľuje a vy nemyslíte na nič iné ako na prítomnosť. Takto by mnohí používatelia TikToku popísali "flow state". Teda stav, na ktorý v súčasnosti upozorňuje lavína virálnych videí. Zdieľajú totiž momenty, keď ľudia počas často bežných činností zabudnú na všetko ostatné a ocitnú sa v okamihu vytvorenom len pre nich.

    Luxury Insights: púštny sen na obzore. Saudská Arábia plánuje prvý luxusný vlak

    Saudská Arábia posúva hranice miestneho luxusu. Koncom budúceho roka privíta svoj prvý luxusný vlak s názvom The Dream of the Desert. Cesta dlhá až 1 300 kilometrov predstaví skvosty krajiny za oknami aj v prepracovanom interiéri. Koncom októbra mala verejnosť možnosť vidieť prvé návrhy exkluzívneho projektu, ktorý sľubuje nezabudnuteľné zážitky.

    Dialóg dvoch velikánov. La Galerie Dior bude hostiť tvorbu Azzedina Alaïu

    La Galerie Dior vzdáva hold jednému z najväčších mien módneho sveta. Od štvrtka 19. novembra sprístupní výstavu Azzedine Alaïa’s Dior Collection, ktorá pripomína odkaz slávneho tuniského návrhára. Dizajnér sa preslávil nielen svojimi bodycon róbami, ale aj vášňou pre zberateľstvo vysokej módy. Značnú časť jeho zbierky potom tvorili práve návrhy z dielne samotného Christiana Diora.

    Valentino Rockstud je späť. Uspeje kolekcia aj mimo šatníkov pobehlic z Prahy 1?

    Podpätky Valentino Rockstud sa nečakane objavili v teaseri Diabol nosí Pradu 2 a na pár sekúnd ovládli internet. Detail, ktorý kedysi symbolizoval taliansku predstavu o okázalom luxuse, získava nový popkultúrny moment. Značka aj film pracujú s obuvníckou drámou, vďaka ktorému získava Rockstud čerstvý impulz. Vizuálna sila traileru pripomína, že pre Valentino typické kovanie nie je zatratené, ako sa v posledných rokoch mohlo zdať. Otázka však mieri inam. Čo tento návrat urobí s jeho povesťou v módnom mini svete Prahy 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánske hodinky ovláda retro aj tradícia

    Ponuka pánskych hodiniek na tieto Vianoce presahuje rámec bežných darčekov. Okrem ikonických značiek, ako sú Audemars Piguet alebo Breguet, sú tu aj hodinky Tissot, Citizen a Casio. Značky, ktoré dokazujú, že aj rozumná investícia môže mať špičkový dizajn a charizmu. Trendy ukazujú dve línie. Návrat k tradičným "mužským" hodinkám a fascináciu digitálnou retro estetikou. Či už ide o titánové chronografy, mramorované ciferníky alebo ručne gravírované logá, tohtoročný výber má spoločný cieľ. Urobiť z času zážitok.

    Elie Saab rozširuje pôsobnosť. Navrhne dizajn tryskáča Bombardier

    Luxusná značka Elie Saab skúma nové vody. Módny dom známy predovšetkým pre svoje dychberúce haute couture kolekcie už predtým okúsil navrhovanie exkluzívnych rezidencií, hotelov alebo jácht. S najnovším projektom sa však pozrie až do oblakov. Navrhne totiž interiér tryskáča z dielne spoločnosti Bombardier. Dizajn modelu Global 8000 hodlajú spoločne odhaliť budúci rok.

    TikTok Highlights: Sociálnu sieť pohltila mánia „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipov na platforme TikTok podľahli novej vášni. Tentokrát medzi sebou zdieľajú metódu prezývanú "peptide stacking". Ide o kombináciu peptidov, od ktorých si sľubujú rýchlejšie spaľovanie tukov a regeneráciu po posilňovaní alebo viac energie. Virálny trik však nepodporujú relevantné overené štúdie a odborníci preto radia sa mu radšej oblúkom vyhnúť.

    Met Gala 2026 pozná svoju tému. Costume Art prepojí vysokú módu s umením

    Metropolitné múzeum umenia v New Yorku už teraz presúva svoju pozornosť na budúci rok. Zástupcovia tamojšieho Costume Institute totiž v pondelok oznámili tému budúcej módnej výstavy. Odvíja sa od nej rovnako dress code, v ktorom sa bude v roku 2026 konať slávny galavečer Met Gala. Exihíbícia s názvom Costume Art pripomenie červenú niť napevno spájajúcu klasické umenie a svet vysokej módy.

    Z módy rovno na tanier. Retro jedlo oslavuje svoj návrat

    Na stoloch sa opäť lesknú strieborné podnosy, v koktailových pohároch tancujú červené čerešne a plátky uhoriek sa točia, akoby chceli vyrozprávať príbeh elegancie minulých desaťročí. Gastronómia objavuje pôvab retra. Nie nostalgia, ale luxus v starom štýle. V ére minimalistických jedálnych lístkov sa vracia čaro opulentných receptov, ktoré oslavujú detaily, farby a rituály.

    Trendy kabelky mažú hranice súkromia. Jar 2026 definuje zraniteľnosť

    Budúca jarná a letná sezóna pôsobí na pozadí usychajúceho lístia a neoblomného chladu ako na míle vzdialená. Módny svet má aj tak už teraz jasno, čo ju bude definovať. Posledná vlna svetových týždňov módy prehovorila jasne, súkromie posúva svoje hranice. Návrhári odhalili otvorené kabelky, často len s jedným uchom, ktoré reflektujú búrlivú dobu a lákajú svojou zraniteľnosťou.

    Dior blúdi v magickom labyrinte. Módny dom víta tohtoročné Vianoce

    Slávnostná atmosféra doľahla aj na módny dom Dior. Značka koncom minulého týždňa odkryla tohtoročnú tému vianočnej kampane. V Paríži navyše slávnostne odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na najnovšiu cruise kolekciu, ktorú ešte návrhárka Maria Grazia Chiuri predstavila v tajomných rímskych záhradách Villa Albani Torlonia.

    Zlato, striebro a transformácia. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperkov

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a striebrom vyšívané, ale princezná to nie je, jasný pane. Aj tak by sa dala popísať práca Outhouse Jewellery, spoločnosti, ktorá redefinovala nosenie šperkov. Už vám nemusia len visieť z uší alebo zdobiť krk, do zlata sa môžete doslova obliecť a zažiariť s ním na každom večierku. Úspešná značka prichádza s novou revolučnou kolekciou Alchemy of 13.

    Konečne romantika. Leto, keď som skrásnela prináša melancholického hrdinu

    Romantická "vzťahovka" založená na milostnom trojuholníku? To už tu predsa toľkokrát bolo. Áno, ale obrovský úspech a fanúšikovský zásah tretej série seriálu Leto, keď som skrásnela potvrdil, že každá generácia potrebuje poriadnu dávku klasickej romantiky. A taktiež mužského hrdinu, ktorý skôr mlčí, je otravne nedostupný, ale napriek tomu príťažlivo tajomný.

    ― Reklama ―