Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka The Ordinary povedala stop. Stop marketingovým beauty tipom, ktoré neprinášajú žiadne viditeľné zmeny. Stop klamaniu. Svojou novou kampaňou s názvom The Periodic Fable chce zbúrať mýty, ktoré svet skincare rutín vystaval na pestrých termínoch. Reklamou urobila spoločnosť čiaru za lákavými frázami a marketingom, ktoré zarábajú peniaze, ale neprinášajú ovocie.

    The Ordinary chce v ére zdanlivo nikdy nekončiacej starostlivosti o pleť vrhnúť svetlo na zavádzajúce módne výrazy, ktorými sa skincare produkty často lživo chvália. Kampaň vychádza z filozofie značky, ktorá je založená na transparentnosti a vedecky podložených receptúrach. Značka v novom krátkom filme spochybňuje praktiky iných beauty firiem a tiež najčastejších používaných termínov spojených so starostlivosťou o pleť na internete.

    Zdroj: The Ordinary

    The Ordinary: The Periodic Fable začína novú éru. Kampaň prepisuje nepravdy 

    Pojmy ako „večná mladosť“ a „medical grade“ retinoly boli navrhnuté tak, aby lákali a funguje to. Výskum ukázal, že ľudia častejšie kúpia produkt na základe „luxusu“ alebo vzácnych ingrediencií, ktoré však zase tak moc vzácne nie sú alebo nijako nepomáhajú. Kampaň The Ordinary: The Periodic Fable nahrádza chemické prvky 49 bežnými beauty buzzwords. Cieľom je oddeliť fakty od fikcie a podporiť transparentnosť v odvetví.

    Zdroj: The Ordinary

    Kampaň, vytvorená agentúrou Uncommon Creative Studio, začína krátkym filmom s dystopickými prvkami, režírovaným Olíviou De Camps. Film sa odohráva v triede, kde sedia zhypnotizovaní študenti, zatiaľ čo vykonávajú virálne skincare trendy. V záberoch môžeme vidieť známe termíny „morning shed“, „ice rolling“, „poreless“ či „vyhladenie vrások“. Kúzlo sa zlomí vo chvíli, keď sa objaví The Periodic Fable, čo prinúti jedného študenta zložiť si pásku z očí a priblížiť sa k projekcii.

    Je skoro až desivé, ako sa ľudia vo filme snažia napnúť svoju kožu a vyhladiť aj ten najmenší nedostatok. Kampaň má na diváka pôsobiť neľudsky. Má nám nastaviť zrkadlo a ukázať, že slepo nasledujeme každý trend a uveríme každej esteticky vyzerajúcej lži. The Ordinary prichádza s kampaňou, ktorá má podľa spoluzakladateľa Uncommon Creative Studio Nilsa Leonard potenciál prepísať všetky nepravdy odvetvia starostlivosti o pleť.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by BMOutdoorMedia (@bmoutdoormedia)

    Odhaľte, čo je skutočné. Pravda ako nový štandard súčasného beauty sveta

    Kampaň, ktorá bola globálne spustená počas októbra, ponúka na svojom oficiálnom webe tabuľku spomínaných „periodických prvkov“, kde si návštevník môže rozkliknúť každý zavádzajúci pojem a zistiť, prečo je lživý. Zástupcovia The Ordinary uvádzajú, že dúfajú, že ich tabuľka dokáže vytvoriť transparentné prostredie, kde užívateľ zvládne odlíšiť fakty od fikcie a vedu od príbehov. Pretože pravdy by mala byť „Ordinary“.

    Zdroje: Hypebae, The Ordinary, Creative Rounds, Youtube, Instagram

    Autor článku:

    Uverili sme marketingovým klamstvám? The Ordinary búra mýty skincare sveta

    ― Reklama ―

    Značka The Ordinary povedala stop. Stop marketingovým beauty tipom, ktoré neprinášajú žiadne viditeľné zmeny. Stop klamaniu. Svojou novou kampaňou s názvom The Periodic Fable chce zbúrať mýty, ktoré svet skincare rutín vystaval na pestrých termínoch. Reklamou urobila spoločnosť čiaru za lákavými frázami a marketingom, ktoré zarábajú peniaze, ale neprinášajú ovocie.

    The Ordinary chce v ére zdanlivo nikdy nekončiacej starostlivosti o pleť vrhnúť svetlo na zavádzajúce módne výrazy, ktorými sa skincare produkty často lživo chvália. Kampaň vychádza z filozofie značky, ktorá je založená na transparentnosti a vedecky podložených receptúrach. Značka v novom krátkom filme spochybňuje praktiky iných beauty firiem a tiež najčastejších používaných termínov spojených so starostlivosťou o pleť na internete.

    Zdroj: The Ordinary

    The Ordinary: The Periodic Fable začína novú éru. Kampaň prepisuje nepravdy 

    Pojmy ako „večná mladosť“ a „medical grade“ retinoly boli navrhnuté tak, aby lákali a funguje to. Výskum ukázal, že ľudia častejšie kúpia produkt na základe „luxusu“ alebo vzácnych ingrediencií, ktoré však zase tak moc vzácne nie sú alebo nijako nepomáhajú. Kampaň The Ordinary: The Periodic Fable nahrádza chemické prvky 49 bežnými beauty buzzwords. Cieľom je oddeliť fakty od fikcie a podporiť transparentnosť v odvetví.

    Zdroj: The Ordinary

    Kampaň, vytvorená agentúrou Uncommon Creative Studio, začína krátkym filmom s dystopickými prvkami, režírovaným Olíviou De Camps. Film sa odohráva v triede, kde sedia zhypnotizovaní študenti, zatiaľ čo vykonávajú virálne skincare trendy. V záberoch môžeme vidieť známe termíny „morning shed“, „ice rolling“, „poreless“ či „vyhladenie vrások“. Kúzlo sa zlomí vo chvíli, keď sa objaví The Periodic Fable, čo prinúti jedného študenta zložiť si pásku z očí a priblížiť sa k projekcii.

    Je skoro až desivé, ako sa ľudia vo filme snažia napnúť svoju kožu a vyhladiť aj ten najmenší nedostatok. Kampaň má na diváka pôsobiť neľudsky. Má nám nastaviť zrkadlo a ukázať, že slepo nasledujeme každý trend a uveríme každej esteticky vyzerajúcej lži. The Ordinary prichádza s kampaňou, ktorá má podľa spoluzakladateľa Uncommon Creative Studio Nilsa Leonard potenciál prepísať všetky nepravdy odvetvia starostlivosti o pleť.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by BMOutdoorMedia (@bmoutdoormedia)

    Odhaľte, čo je skutočné. Pravda ako nový štandard súčasného beauty sveta

    Kampaň, ktorá bola globálne spustená počas októbra, ponúka na svojom oficiálnom webe tabuľku spomínaných „periodických prvkov“, kde si návštevník môže rozkliknúť každý zavádzajúci pojem a zistiť, prečo je lživý. Zástupcovia The Ordinary uvádzajú, že dúfajú, že ich tabuľka dokáže vytvoriť transparentné prostredie, kde užívateľ zvládne odlíšiť fakty od fikcie a vedu od príbehov. Pretože pravdy by mala byť „Ordinary“.

    Zdroje: Hypebae, The Ordinary, Creative Rounds, Youtube, Instagram

    ― Reklama ―

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    Military trend ovláda ulice. Z haute couture však mieri na oltár rýchlej módy

    Military trend sa z jesenných prehliadok prelieva do každodennej módy s takou razanciou, že si podmaňuje aj fast fashion reťazce. Siluety inšpirované uniformami, ramená v zbrojnej geometrii a zdobné gombíky získavajú masový dosah. Séria kolekcií svetových módnych domov vytvorila atmosféru, ktorá praje odvážne štruktúrovaným vrstvám. Publikum túžiace po výraznom stylingu siaha po kúskoch, ktoré majú pôvod v aristokracii aj frontových líniách. Stráca ale trend vďaka svojej obľube pôvodné čaro?

    Premeňte zimné dni na radosť. Rozžiarte ich luxusnými adventnými kalendármi

    Premeňte svoje Vianoce na čarovné chvíle a vráťte sa do dní, keď ste boli deťmi. Čakanie na Štedrý deň môže byť dlhé, ale s luxusnym adventným kalendárom si ho rozhodne skrátite. Predčasným darčekom sviatky ešte nikto nikdy nepokazil. Ste milovníci vôní, starostlivosti o seba alebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z ponuky slávnych značiek určite vyrazia dych.

    Luxury Insights: Missoni búra vlastné hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysokej módy a ďalších odvetví luxusného priemyslu začínajú blednúť. Missoni je len jednou z mnohých legendárnych značiek, ktoré v poslednej dobe skúmajú svet exkluzívnych nehnuteľností. Módny dom koncom novembra oznámil svoju najnovšiu investíciu, a to rezidenčný projekt na Dubajských ostrovoch. Spolupracuje na ňom s tamojšou spoločnosťou Octa Development.

    Magazín Complex zverejnil zoznam módnych ikon. Je ale naozaj relevantný?

    Magazín Complex zverejnil zoznam 25 módnych ikon 21. storočia a potvrdil tým svoju fascináciu popkultúrnymi stálicami. Výber zostavený z mien, ktoré vládnu globálnym trendom a obálkam časopisov, zvýrazňuje silu mainstreamu. Rebríček prezentuje osobnosti s obrovskou mediálnou gravitáciou a odhodlaním tvoriť vlastný vizuálny jazyk. Reflektuje súčasnú túžbu po ikonách, ktoré dokážu okamžite rezonovať s publikom. Zabúda ale, že módna scéna dýcha aj inými farbami a túži po nových tvárach.

    Krása je jeho jazykom. Tom Ford ju preniesol z módy na filmové plátno

    Tom Ford, pôvodne uznávaný módny návrhár a bývalý kreatívny riaditeľ značiek Gucci a Yves Saint Laurent, sa stal jedným z mála dizajnérov, ktorým sa podarilo úspešne preniknúť aj do sveta filmu. Svoju precíznosť, zmysel pre detail a estetickú vycibrenosť preniesol z prehliadkových mól na filmové plátno, kde zaujal filmami A Single Man alebo Nocturnal Animals.

    Keď pouličný štýl vzýva luxus. Pharrell Williams čerpá zo skateboardovej obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenáva výrazný návrat na módnu scénu, a práve na tento trend reaguje aj Pharrell Williams. Pre Louis Vuitton predstavil model LV Tilted, ktorý spája pouličnú estetiku s luxusom francúzskej značky. Nové pánske tenisky vychádzajú z vintage nízkych skateboardových topánok z prelomu milénia, ktorých siluetu reinterpretujú v modernom duchu.

    Po stopách módnych ikon: Ako Nicolas Ghesquière zachránil módny dom Balenciaga

    Mal dvadsaťpäť rokov, pracoval z požičanej kancelárie a navrhoval oblečenie s presnosťou, ktorá pôsobila skôr ako plán než módna skica. Nicolas Ghesquière prevzal takmer zabudnutý dom Balenciaga a premenil ho na najprogresívnejšie laboratórium moderného luxusu. Zázemie skromné, ambície neobmedzené. Definoval novú epochu elegancie, v ktorej sa experiment stáva jazykom novej éry. S odstupom štvrťstoročia sa na jeho začiatok spomína ako na jeden z najdôležitejších momentov módy.

    Zima sa nezadržateľne blíži. Ako sa stať ľadovou kráľovnou tejto sezóny?

    Pomaly nám vonku prituhuje a všetci už oprašujeme kabáty a kožuchy na tohtoročnú zimu. Ak chcete vládnuť snehovému počasiu, zabudnite na minimalizmus a šeď. Presvieťte mráz a tmu trblietkami, metalickými tónmi, zvieracími vzormi a eleganciou hodnou kráľovnej. Či už si zvolíte look mestskej bohyne, alebo princeznej mrazu, nebojte sa svojho pôvabu a sily vlastného štýlu.

    Móda v kocke: Swarovski rozžiaril Paríž a Marty Supreme má merch

    Značky vítajú Vianoce pomocou kampaní, ale aj špeciálnych výkladov či pop-upov. Výnimkou nie je ani spoločnosť Swarovski, ktorá tento rok rozsvietila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekciu pre rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidujú Kiki Boot a Nike servíruje polievku v Číne. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Rozpráva 150 rokov histórie módneho domu

    Vydavateľstvo Assouline v spolupráci s Louis Vuitton uvádza knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módneho domu od jeho založenia až po súčasnosť. Autor Arthur Dreyfus spracoval 406 strán a 320 obrazových materiálov do formy vizuálnej kroniky značky, ktorá definuje francúzsky luxus. Predslov napísal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha už vyšla a okamžite sa stala jedným z najdiskutovanejších titulov tohtoročnej módnej knižnice.

    Luxury Insights: púštny sen na obzore. Saudská Arábia plánuje prvý luxusný vlak

    Saudská Arábia posúva hranice miestneho luxusu. Koncom budúceho roka privíta svoj prvý luxusný vlak s názvom The Dream of the Desert. Cesta dlhá až 1 300 kilometrov predstaví skvosty krajiny za oknami aj v prepracovanom interiéri. Koncom októbra mala verejnosť možnosť vidieť prvé návrhy exkluzívneho projektu, ktorý sľubuje nezabudnuteľné zážitky.

    Dialóg dvoch velikánov. La Galerie Dior bude hostiť tvorbu Azzedina Alaïu

    La Galerie Dior vzdáva hold jednému z najväčších mien módneho sveta. Od štvrtka 19. novembra sprístupní výstavu Azzedine Alaïa’s Dior Collection, ktorá pripomína odkaz slávneho tuniského návrhára. Dizajnér sa preslávil nielen svojimi bodycon róbami, ale aj vášňou pre zberateľstvo vysokej módy. Značnú časť jeho zbierky potom tvorili práve návrhy z dielne samotného Christiana Diora.

    Valentino Rockstud je späť. Uspeje kolekcia aj mimo šatníkov pobehlic z Prahy 1?

    Podpätky Valentino Rockstud sa nečakane objavili v teaseri Diabol nosí Pradu 2 a na pár sekúnd ovládli internet. Detail, ktorý kedysi symbolizoval taliansku predstavu o okázalom luxuse, získava nový popkultúrny moment. Značka aj film pracujú s obuvníckou drámou, vďaka ktorému získava Rockstud čerstvý impulz. Vizuálna sila traileru pripomína, že pre Valentino typické kovanie nie je zatratené, ako sa v posledných rokoch mohlo zdať. Otázka však mieri inam. Čo tento návrat urobí s jeho povesťou v módnom mini svete Prahy 1?

    Elie Saab rozširuje pôsobnosť. Navrhne dizajn tryskáča Bombardier

    Luxusná značka Elie Saab skúma nové vody. Módny dom známy predovšetkým pre svoje dychberúce haute couture kolekcie už predtým okúsil navrhovanie exkluzívnych rezidencií, hotelov alebo jácht. S najnovším projektom sa však pozrie až do oblakov. Navrhne totiž interiér tryskáča z dielne spoločnosti Bombardier. Dizajn modelu Global 8000 hodlajú spoločne odhaliť budúci rok.

    TikTok Highlights: Sociálnu sieť pohltila mánia „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipov na platforme TikTok podľahli novej vášni. Tentokrát medzi sebou zdieľajú metódu prezývanú "peptide stacking". Ide o kombináciu peptidov, od ktorých si sľubujú rýchlejšie spaľovanie tukov a regeneráciu po posilňovaní alebo viac energie. Virálny trik však nepodporujú relevantné overené štúdie a odborníci preto radia sa mu radšej oblúkom vyhnúť.

    ― Reklama ―