Více

    ― Reklama ―

    Keď hviezda 90. rokov Pamela Anderson na jeseň minulého roka dorazila na Parížsky fashion week, spôsobila poprask. Mala na sebe žiarivo žltú róbu, na tvári ale ani stopu make-upu. Jej tvár bola doslova nahá. Radikálny „No-Makeup“ prístup inšpiruje aj ďalšie celebrity. Nenalíčený vzhľad čoraz častejšie zaznamenávajú aj sociálne siete a prehliadkové móla.

    Trend ukazujúci prirodzenú tvár existuje už minimálne päť rokov. Väčšinou však išlo o líčenie, ktoré iba vyzeralo, ako keby na tvári nebolo. Podkladové krémy, lícenky a riasenky „predstierali“, že neexistujú. Ich účelom ale bolo zakryť nedokonalosti pleti, prípadne zdôrazniť jej prednosti. V roku 2024 sa „nude“ trend podstatne zradikalizoval. Na mólach veľkých prehliadok sa objavujú modelky bez make-upu. „Bare Face“ je skutočne nahá a priznáva vrásky, pehy, pigmentové škvrny a skrátka nedokonalosti.

    Zdroj: Prabal Gurung

    Pamela Anderson sa nesnažila o politické gesto. Jej rozhodnutie bolo prirodzené

    Práve verejné prihlásenie sa k vlastnej nedokonalosti bolo tiež najsilnejším momentom minuloročného vystúpenia Pamely Anderson. Herečka, a novo aj spisovateľka, sa rozhodla prestať sa líčiť po smrti svojej obľúbenej make-up artistky. Vysvetlila, že než sa nechať skrášľovať niekým iným, radšej zostane bez make-upu. S humorom tak niesla kontrast medzi luxusnými šatami a svojou tvárou. „Nešlo mi o politické vyhlásenie, len som chcela, aby zo skvelých šiat vykúkala moja čudná malá tvár,“ popísala svoje dôvody, prečo sa vydala „NoMake-up“ cestou.

    Prečo sa jednoducho občas nenalíčiť ? Celebrity skúšajú hranice

    Jej kolegovia z branže aj módni novinári hodnotili jej gesto ako výnimočné a odvážne. Pre ľudí zo šoubiznisu a módneho priemyslu sú fotografie s nenalíčenou tvárou nočnou morou, pretože ich často sprevádzajú urážlivé komentáre. Ukázanie nahej tváre na červenom koberci tak bolo hrdou odpoveďou na podobné mediálne lynče. V nedávnej epizóde The Drew Barrymore Show sa k odkazu Pamely Anderson pridala aj samotná Drew a herečka Valerie Bertinelli.

    Rituálne odhadzovanie dekoratívnej kozmetiky sa nekoná. Cieľom by mala byť sloboda výberu

    Čo bude nasledovať? Predpokladať, že nastane súmrak dekoratívnej kozmetiky, je zbytočné. Cieľom celého hnutia „No-Makeup“ je vrátiť do hry prirodzenú krásu a ukázať, že líčenie by malo byť slobodnou voľbou každej ženy. Veľmi výstižne to opísala redaktorka Los Angeles Times Hoda Mallone. „Milujem make-up. Ale nemám rada tlak, aby som vyzerala určitým spôsobom, či už je tento tlak podvedomý alebo otvorený. Niekedy sa na to jednoducho necítim. A chcem sa cítiť rovnako dobre bez mejkapu, ako keď som dokonale nalíčená.“

    Dôraz na sebaprijatie, ale aj na starostlivosť o pleť. Dôležité je zdravie a kvalitný spánok

    Práve budovanie atmosféry, v ktorej sa ženy nemusia cítiť trápne, keď idú von nenalíčené, sa zdá byť výzvou nadchádzajúceho roka. Môžeme očakávať, že uvidíme čoraz viac celebrít alebo modeliek s „nahou tvárou“. Samozrejme, niektoré z nich, ako napríklad Selena Gomez, z času na čas testujú, ako budú ich fanúšikovia reagovať na prirodzený vzhľad. Tento trend by mal viesť nielen k sebaláske a prijatiu starnutia, ale aj zdôrazniť dôležitosť zdravého životného štýlu a spánku, ktoré sú základnými kameňmi žiarivej a hydratovanej pleti.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

    Zdroje: Glamour, People, Goodhousekeeping, Los Angeles Times, YouTube, Instagram

    Foto:Reuters

    Trend „No Makeup“ naďalej silnie. Už nejde len o prirodzený vzhľad, ale o skutočne nahú tvár

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Keď hviezda 90. rokov Pamela Anderson na jeseň minulého roka dorazila na Parížsky fashion week, spôsobila poprask. Mala na sebe žiarivo žltú róbu, na tvári ale ani stopu make-upu. Jej tvár bola doslova nahá. Radikálny „No-Makeup“ prístup inšpiruje aj ďalšie celebrity. Nenalíčený vzhľad čoraz častejšie zaznamenávajú aj sociálne siete a prehliadkové móla.

    Trend ukazujúci prirodzenú tvár existuje už minimálne päť rokov. Väčšinou však išlo o líčenie, ktoré iba vyzeralo, ako keby na tvári nebolo. Podkladové krémy, lícenky a riasenky „predstierali“, že neexistujú. Ich účelom ale bolo zakryť nedokonalosti pleti, prípadne zdôrazniť jej prednosti. V roku 2024 sa „nude“ trend podstatne zradikalizoval. Na mólach veľkých prehliadok sa objavujú modelky bez make-upu. „Bare Face“ je skutočne nahá a priznáva vrásky, pehy, pigmentové škvrny a skrátka nedokonalosti.

    Zdroj: Prabal Gurung

    Pamela Anderson sa nesnažila o politické gesto. Jej rozhodnutie bolo prirodzené

    Práve verejné prihlásenie sa k vlastnej nedokonalosti bolo tiež najsilnejším momentom minuloročného vystúpenia Pamely Anderson. Herečka, a novo aj spisovateľka, sa rozhodla prestať sa líčiť po smrti svojej obľúbenej make-up artistky. Vysvetlila, že než sa nechať skrášľovať niekým iným, radšej zostane bez make-upu. S humorom tak niesla kontrast medzi luxusnými šatami a svojou tvárou. „Nešlo mi o politické vyhlásenie, len som chcela, aby zo skvelých šiat vykúkala moja čudná malá tvár,“ popísala svoje dôvody, prečo sa vydala „NoMake-up“ cestou.

    Prečo sa jednoducho občas nenalíčiť ? Celebrity skúšajú hranice

    Jej kolegovia z branže aj módni novinári hodnotili jej gesto ako výnimočné a odvážne. Pre ľudí zo šoubiznisu a módneho priemyslu sú fotografie s nenalíčenou tvárou nočnou morou, pretože ich často sprevádzajú urážlivé komentáre. Ukázanie nahej tváre na červenom koberci tak bolo hrdou odpoveďou na podobné mediálne lynče. V nedávnej epizóde The Drew Barrymore Show sa k odkazu Pamely Anderson pridala aj samotná Drew a herečka Valerie Bertinelli.

    Rituálne odhadzovanie dekoratívnej kozmetiky sa nekoná. Cieľom by mala byť sloboda výberu

    Čo bude nasledovať? Predpokladať, že nastane súmrak dekoratívnej kozmetiky, je zbytočné. Cieľom celého hnutia „No-Makeup“ je vrátiť do hry prirodzenú krásu a ukázať, že líčenie by malo byť slobodnou voľbou každej ženy. Veľmi výstižne to opísala redaktorka Los Angeles Times Hoda Mallone. „Milujem make-up. Ale nemám rada tlak, aby som vyzerala určitým spôsobom, či už je tento tlak podvedomý alebo otvorený. Niekedy sa na to jednoducho necítim. A chcem sa cítiť rovnako dobre bez mejkapu, ako keď som dokonale nalíčená.“

    Dôraz na sebaprijatie, ale aj na starostlivosť o pleť. Dôležité je zdravie a kvalitný spánok

    Práve budovanie atmosféry, v ktorej sa ženy nemusia cítiť trápne, keď idú von nenalíčené, sa zdá byť výzvou nadchádzajúceho roka. Môžeme očakávať, že uvidíme čoraz viac celebrít alebo modeliek s „nahou tvárou“. Samozrejme, niektoré z nich, ako napríklad Selena Gomez, z času na čas testujú, ako budú ich fanúšikovia reagovať na prirodzený vzhľad. Tento trend by mal viesť nielen k sebaláske a prijatiu starnutia, ale aj zdôrazniť dôležitosť zdravého životného štýlu a spánku, ktoré sú základnými kameňmi žiarivej a hydratovanej pleti.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

    Zdroje: Glamour, People, Goodhousekeeping, Los Angeles Times, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Oslňte hneď začiatkom roka. Silvestrovský outfit doplní trendy žiarivý make-up

    Oslava Nového roka ponúka niekoľko príležitostí. Je to skvelý spôsob, ako sa nostalgicky rozlúčiť s uplynulými mesiacmi. Zároveň však otvára novú kapitolu. Rovnako preto môžete pojať aj svoj silvestrovský make-up. Skvele bude vyzerať zachytenie minulých trendov, ale aj odhad tých, ktoré ešte len prídu.

    Módny svet dá zbohom ikonickej ére. John Galliano opúšťa Maison Margiela

    Módny dom Maison Margiela v stredu potvrdil dlhodobé špekulácie o svojom kreatívnom riaditeľovi Johnovi Gallianovi. Slávny návrhár po desiatich rokoch opustí svoju pozíciu. Značka mu pomohla vstať z popola po tom, čo musel opustiť svoju pozíciu v Dior kvôli antisemitským výrokom. Zatiaľ však nie je jasné, kam povedú návrhárove ďalšie kroky.

    Módne značky vítajú Vianoce. Sviatočné kampane využívajú tradíciu aj hravosť

    Sviatočné obdobie by sa nezaobišlo bez ladiacich kampaní od tých najväčších módnych domov. Vianočné kolekcie totiž ponúkajú nielen bezodnú inšpiráciu pre tvorbu luxusných zimných outfitov, ale aj nápady na perfektné darčeky. Ako už býva zvykom, luxusné spoločnosti sa držia tradícií, ale neboja sa ani preskúmať hravé a nečakané módne vody.

    Móda v skratke: Dries Van Noten má nové vedenie a Versace naverboval Sabrinu Carpenter

    Ikonický návrhár Dries Van Noten menoval po svojom tohtoročnom odchode do dôchodku svojho nástupcu. Stane sa ním návrhár značky Julian Klausner. Do kín vstúpil film The End, o ktorého veľkú časť kostýmov sa postaral Chanel. Speváčka Sabrina Carpenter zažiarila v novej kampani Versace a spoločnosti The North Face a Skims spojili svoje sily.

    Móda v skratke: Kate Moss prevzala Zaru a London Fashion Week zakázal exotickú kožu

    Supermodelka Kate Moss sa cez víkend so špeciálnou kolekciou ujala módneho reťazca Zara. Manolo Blahnik zase s najnovším návrhom oslávil 30. výročie Mary Jane. Louis Vuitton vydal očakávanú kampaň s hviezdnymi tenistami. Zástupcovia Londýnskeho týždňa módy prekvapili zákazom exotickej kože a skupina PETA ocenila Stellu McCartney.

    Robustná štruktúra a nadmerná veľkosť pre všetkých. Nie je sveter ako sveter

    Zima 2024/25 prináša veľmi zaujímavú éru svetrov. Tie teraz priťahujú pozornosť na nevídanej úrovni. Pletené a háčkované modely tento rok dominovali takmer všetkým prehliadkam. Hoci je knitwear sám o sebe výrazný, aktuálna sezóna mu neobvykle dodáva na objeme, textúrach a hlavne nostalgiu.

    Odvrátená stránka konzumu. Nový dokument dáva Black Friday do kontextu

    Hoci Black Friday vznikol v Spojených štátoch amerických, pozná v súčasnosti koncept podporujúci bezhraničné nakupovanie celý svet. Nový dokument Buy Now! The Shopping Conspiracy sa snaží poukázať na nebezpečenstvo toho, čo podobný prístup, podporujúci neustálu spotrebu, spôsobuje a ako šikovne ho veľké spoločnosti využívajú vo svoj prospech.

    Móda vás nemusí stáť zdravie. Proti vlezlému chladu zakročia trendy čiapky

    Doplnky sú často jediným spôsobom, ako v mrazivej zime vyniknúť v záplave rovnako farebných kabátov. Čiapky tak nielenže posunú outfit na vyššiu úroveň, ale zároveň vás udržia v požadovanom teple. Aj keď k nim možno máte z pochopiteľných dôvodov odpor, oplatí sa inšpirovať trendovými kúskami na túto zimu.

    Pripravte sa na Vianoce s módnymi lakmi na nechty. Okrem červenej hrá prím farba perníčkov

    Vianoce sú už za rohom a s nimi prichádza aj plánovanie oblečenia, darčekov a ďalších dôležitých súčastí sviatočného obdobia. Okrem vyššie spomenutého sa blížia aj tohtoročné trendy v lakovaní nechtov. Vládnuť bude klasika ako zelená a červená, ale svoje miesto si nájdu aj menej bežné odtiene. Dobrou správou je, že tohtoročné in dizajny môžete zvládnuť aj doma.

    Móda v skratke: Lanvin očakáva návrhársky debut a Dior mieri do Ríma

    Dior už teraz pripravuje plány na budúci rok. Oznámil, že svoju prehliadku zorganizuje koncom mája v Ríme. Lanvin zasa predstaví prácu svojho nového kreatívneho riaditeľa koncom januára. Spoločnosť Canada Goose sa však sústredí na prítomnosť, a to so svojím prvým radom od Haider Ackermann. Louis Vuitton potom vydal špeciálnu hru a Swarovski jedinečné črievičky.

    Ako na mužov, ktorí už majú všetko? Inšpirujte sa tipmi na ideálne darčeky

    Vymýšľanie darčekov pre najbližších môže byť skutočným problémom. Sú ľudia, pre ktorých máme jasno hneď, ale inokedy si s nimi lámeme hlavu celé týždne. Medzi také prípady rozhodne patria dospelí muži. Hlavne tí, ktorí si sami kúpia všetko, čo potrebujú a nič ďalšie nechcú. Inšpirujte sa preto tipmi na darčeky presne pre týchto pánov a prekvapte ich pod stromčekom ideálnym darčekom.

    Október pozná svojich make-up favoritov. Na vrchol sociálnych sietí vyšplhala Sephora aj R.e.m. Beauty

    Jedným zo spôsobov, ako sledovať úspech značiek, je ich dosah na sociálnych sieťach. Práve tu zapájajú svojich zákazníkov prostredníctvom trendy príspevkov, špeciálnych kampaní a spolupráce so známymi influencermi. S podobnou stratégiou v mesiaci október uspeli najmä značky Sephora, R.e.m. Beauty a Rare Beauty.

    Značky s napätím očakávajú Black Friday. Tohtoročný ročník sľubuje vysnívané predaje

    Koniec týždňa chystá dlho očakávanú udalosť, teda Black Friday. Značky preto s napätím sledujú najnovšie odhady analytikov, popisujúce tohtoročné potenciálne predaje. Predpovede zatiaľ vyzerajú viac než sľubne. Oproti minulému roku bude mať viac zákazníkov v Spojenom kráľovstve po výplate a predaj v USA už teraz prekonáva minuloročný.

    Módna prehliadka v posilňovni. Vkusné oblečenie na cvičenie vám rozžiari tréning

    Oblečenie na cvičenie býva často radostným nákupom. Možnosti sú nekonečné, či už sa jedná o strihy, alebo farby. Nie vždy ale cena zodpovedá kvalite, je preto dobré dávať si pozor na ukazovatele správneho prevedenia. Aktuálne populárne značky atletického oblečenia ponúknu lichotivé modely, rovnako ako spoľahlivý strih a materiál.

    Pánske mikiny ustupujú do pozadia. Na ich miesto nastupuje kardigan

    Pánsky šatník si vždy zakladal na jednoduchosti a funkčnosti. Súčasné trendy však prinášajú nový pohľad na to, čo môže muž nosiť každý deň a zároveň vyzerať elegantne. Mikiny, ktoré v posledných rokoch dominovali bežnému oblečeniu, sa teraz dostávajú do úzadia. Na scénu sa dostáva kardigan.

    Buďte tento rok hviezdou svahu. Štýlové lyžiarske oblečenie zahreje aj zaujme

    Sezóna zimných športov začína a s ňou aj voľba vhodného oblečenia. Či už ste tím lyže, alebo snowboard, správne kúsky na svah sú kľúčovou súčasťou vašej výbavy. V dnešnej dobe rozsiahleho výberu potom okrem funkčnosti zohráva dôležitú úlohu aj vzhľad. Našťastie sa nemusíte obmedziť len na jedno z toho, luxusné značky prichádzajú so svojimi ski wear kolekciami.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―