Více

    ― Reklama ―

    Pitná voda ešte nikdy nebola taká sexy. Svet wellness tento rok vyzdvihol hydratáciu do popredia. Jej rituál už teda nezahŕňa len módny hrnček alebo fľašu. Namiesto toho zahŕňa celý rad „nevyhnutných“ doplnkov, od elektrolytov cez rôzne príchute až po jedlé trblietky. Sociálna sieť TikTok tak z tejto rutiny urobila nový trend, bez ktorého sa nezaobídete.

    Posledné roky zaznamenali všeobecný rozmach popularity wellness. Čoraz viac používateľov sociálnych sietí tak skúma spôsoby, ako zlepšiť svoje zdravie a pohodu. Podliehajú preto novým trendom diktujúcim „potrebné“ pomôcky na dosiahnutie vysnívanej postavy alebo vzhľadu. Kráľovnou tohto roka sa určite stala hydratácia, ktorá už nespočíva len v pravidelnom pitnom režime.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Stanley 1913 (@stanley_europe)

    Z pitia vody sa namiesto toho stal trend, bez ktorého sa nezaobídete. Boom inak bežnej činnosti zariadila okrem iného aj populárna „clean girl“ estetika, založená na idealizácii drobných denných rituálov, podľa TikToku prispievajúcich k lepšiemu životnému štýlu. Internet okrem toho od začiatku tohto roka dobýva takzvané sober-curious hnutie, usilujúce sa o rapídny odklon od normalizácie pitia alkoholu.

    Trend „sexy water“. Skúste jedlé trblietky alebo príchuť cukrovej vaty

    Okrem spomínaných aspektov má nečakaný rast v obľube hydratácie na svedomí aj rad značiek. Napríklad spoločnosť Liquid I.V. vniesla do popredia elektrolyty, ktoré predtým používali len športovci. Zákazníkov nalákala na svoje výrobky bez cukru, ale stále sľubuje lahodne znejúce príchute, ako je cukrová vata alebo lízatko. Čoskoro sa k nej pridali ďalšie značky, napríklad Lmnt, Moon Juice či WaterBoy.

    Zdroj: AG1, Liquid I.V.

    Do popredia sa dostali aj spoločnosti ako AG1 a 8Greens, ktoré vyrábali ochutené vody v prášku s obsahom rôznych živín. Tým sa však značky nezastavili. Vďaka módnemu pojmu „sexy water“, čo je označenie pre zaujímavo upravenú vodu, začali ponúkať aj jedlé trblietky alebo rôzne príchute vody. V zozname spopularizovaných produktov nesmú chýbať ani ikonické poháre Stanley Cup.

    Zdroj: Brew Glitter, Waterdrop

    Hydratácia ako biznis: Keď voda nestačí

    Samozrejme, na doplnení potrebných živín alebo minerálov nie je nič zlé. Otázkou však je, či všetci fanúšikovia hydratačného trendu skutočne potrebujú podobný doplnok. Alebo či by ho jednoducho nemohli získať zo správnej stravy, ak by sa na ňu zamerali. Hydratácia si zaslúži pozornosť, ale na jej dodržiavanie nepotrebujete väčšinu spomínaných pomocníkov.

    @laniekristin vyrobte si so mnou @Waterboy✨ #waterboy #waterboypartner #liquidiv #hydration #electrolytes #weekendrecovery #strawberrylemonade #makeadrinkwithme #collegestudent ♬ originálny zvuk – lanie kristin

    Ich propagácia totiž vedie k falošnému pocitu, že ak ich nevlastníte a nepoužívate pravidelne, nikdy nedosiahnete správnu hydratáciu. Je to len ďalšia voda na mlyn konzumu, ktorý nepozná hranice. Ak nová fľaša na vodu zabezpečí, že budete na pitie myslieť častejšie, potom hurá. Nezabúdajte však, že nie všetky trendy sú vytvorené pre váš prospech, ale skôr pre blaho značiek.

    Zdroje: WWD, Made Trends, Trendhunter, Instagram, TikTok

    Foto:Pexels

    Wellness svet má tento rok jasno. Za kráľovnú trendov menoval hydratáciu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pitná voda ešte nikdy nebola taká sexy. Svet wellness tento rok vyzdvihol hydratáciu do popredia. Jej rituál už teda nezahŕňa len módny hrnček alebo fľašu. Namiesto toho zahŕňa celý rad „nevyhnutných“ doplnkov, od elektrolytov cez rôzne príchute až po jedlé trblietky. Sociálna sieť TikTok tak z tejto rutiny urobila nový trend, bez ktorého sa nezaobídete.

    Posledné roky zaznamenali všeobecný rozmach popularity wellness. Čoraz viac používateľov sociálnych sietí tak skúma spôsoby, ako zlepšiť svoje zdravie a pohodu. Podliehajú preto novým trendom diktujúcim „potrebné“ pomôcky na dosiahnutie vysnívanej postavy alebo vzhľadu. Kráľovnou tohto roka sa určite stala hydratácia, ktorá už nespočíva len v pravidelnom pitnom režime.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Stanley 1913 (@stanley_europe)

    Z pitia vody sa namiesto toho stal trend, bez ktorého sa nezaobídete. Boom inak bežnej činnosti zariadila okrem iného aj populárna „clean girl“ estetika, založená na idealizácii drobných denných rituálov, podľa TikToku prispievajúcich k lepšiemu životnému štýlu. Internet okrem toho od začiatku tohto roka dobýva takzvané sober-curious hnutie, usilujúce sa o rapídny odklon od normalizácie pitia alkoholu.

    Trend „sexy water“. Skúste jedlé trblietky alebo príchuť cukrovej vaty

    Okrem spomínaných aspektov má nečakaný rast v obľube hydratácie na svedomí aj rad značiek. Napríklad spoločnosť Liquid I.V. vniesla do popredia elektrolyty, ktoré predtým používali len športovci. Zákazníkov nalákala na svoje výrobky bez cukru, ale stále sľubuje lahodne znejúce príchute, ako je cukrová vata alebo lízatko. Čoskoro sa k nej pridali ďalšie značky, napríklad Lmnt, Moon Juice či WaterBoy.

    Zdroj: AG1, Liquid I.V.

    Do popredia sa dostali aj spoločnosti ako AG1 a 8Greens, ktoré vyrábali ochutené vody v prášku s obsahom rôznych živín. Tým sa však značky nezastavili. Vďaka módnemu pojmu „sexy water“, čo je označenie pre zaujímavo upravenú vodu, začali ponúkať aj jedlé trblietky alebo rôzne príchute vody. V zozname spopularizovaných produktov nesmú chýbať ani ikonické poháre Stanley Cup.

    Zdroj: Brew Glitter, Waterdrop

    Hydratácia ako biznis: Keď voda nestačí

    Samozrejme, na doplnení potrebných živín alebo minerálov nie je nič zlé. Otázkou však je, či všetci fanúšikovia hydratačného trendu skutočne potrebujú podobný doplnok. Alebo či by ho jednoducho nemohli získať zo správnej stravy, ak by sa na ňu zamerali. Hydratácia si zaslúži pozornosť, ale na jej dodržiavanie nepotrebujete väčšinu spomínaných pomocníkov.

    @laniekristin vyrobte si so mnou @Waterboy✨ #waterboy #waterboypartner #liquidiv #hydration #electrolytes #weekendrecovery #strawberrylemonade #makeadrinkwithme #collegestudent ♬ originálny zvuk – lanie kristin

    Ich propagácia totiž vedie k falošnému pocitu, že ak ich nevlastníte a nepoužívate pravidelne, nikdy nedosiahnete správnu hydratáciu. Je to len ďalšia voda na mlyn konzumu, ktorý nepozná hranice. Ak nová fľaša na vodu zabezpečí, že budete na pitie myslieť častejšie, potom hurá. Nezabúdajte však, že nie všetky trendy sú vytvorené pre váš prospech, ale skôr pre blaho značiek.

    Zdroje: WWD, Made Trends, Trendhunter, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Vyzrajte na tohtoročnú jar. Investujte do piatich nadčasových kúskov

    Jarné oblečenie dokáže často zamotať hlavu. Neustále sa meniace trendy a rovnako premenlivé počasie vedú k nekonečným vnútorným debatám o tom, do ktorých kúskov sa naozaj oplatí investovať. Ukončite vnútorný boj a pridajte tento rok na jar do svojho šatníka päť nesmrteľných kúskov, s ktorými vyzrejete na ranné nerozhodné postávanie pred zrkadlom.

    Ako na znovuobjavený trend skinny jeans? Jediný styling tip je súdnosť

    Či chceme, alebo nie, skinny jeans sú opäť na scéne. Po rokoch dominancie voľných strihov sa módne kyvadlo znova prehuplo a do módy sa vracajú priliehavé siluety. Ale zatiaľ čo široké nohavice pristanú takmer všetkým, skinny jeans sú zradné. Dokážu vyniesť outfit do nebies, alebo naopak nemilosrdne odhaliť to, čo by malo zostať skryté.

    Účes z roku 2025 pohltila nostalgia. „The Christy Cut“ prináša späť 90. roky

    Beauty odborníci majú jasno. Tohtoročné trendy účes na plnej čiare vyhral ten s názvom "Christy Cut". Ide o strih inšpirovaný supermodelkou Christy Turlington, ktorý naplno navracia nádych 90. rokov minulého storočia. Charakteristický je nielen svojou nadčasovosťou a nedbalým chic štýlom, ale aj dôrazom na trendy prirodzenosť i zvýraznené kučery a vlny.

    Štyri tipy pre hybridné účesy. Podržia vás na joge, pri bazéne aj na prechádzke po meste

    S príchodom jari ide často ruka v ruke túžba experimentovať. Klasické drdoly alebo konské chvosty jednoducho nefungujú dostatočne dobre, ale vymyslieť úplne novú kreáciu môže byť príliš ťažké. Inšpirujte sa jarnými účesmi, ktoré si vyžadujú len trochu cviku alebo jednoduchú a šikovnú pomôcku.

    Vpustite jarný vánok. Otvorené okno dodá interiéru vôňu

    Vytrvalé slnečné lúče si nachádzajú cestu do našich domovov a bytov a všetci ich netrpezlivo očakávajú. Jar symbolizuje nové začiatky, čistotu a predovšetkým svieže vône. Okrem čerstvého vzduchu a rozkvitnutých rastlín vám však doma pomôžu aj interiérové vône so sviežimi tónmi. Poslúži vám arabská guma alebo napríklad parfum na pranie.

    Móda v skratke: Tiffany & Co. oslavuje lásku a Paris Hilton vydala svoj 30. parfém

    Šperkársky dom Tiffany & Co. oslavuje spolu s ikonickými herečkami transformujúcu silu lásky. Nemecké značky Rimowa a Mykita spolupracujú na slnečných okuliaroch a Paris Hilton odhalila svoj už 30. parfém. Dizajnér Jeremy Scott navrhne 500 kostýmov pre berlínsku show a Duran Lantink vyhral Woolmark Prize.

    Nič vám už nebude stáť v ceste. Štýlové tenisky na prekonanie kilometrov

    Ak vás čaká v najbližšej dobe dovolenka či väčší výlet, súčasťou príprav by určite mala byť aj voľba vhodnej obuvi. Zdá sa to možno ako nepodstatný detail, ale pokiaľ na vašich cestách radi obdivujete populárne miesta, nachodíte pokojne desiatky kilometrov. Vybrané tenisky by teda mali byť pohodlné a zároveň štýlové. Inšpirujte sa obľúbenými modelmi.

    Obujte si módne jarné topánky. Tohtoročnú teplú sezónu definuje chic aj námornícky štýl

    Na scénu konečne prišla jar. Spolu s ňou sa do popredia dostávajú aj trendy, ktoré určujú tohtoročnú teplú sezónu. Pripravte sa teda na obutie niektorých topánok, ktoré nás v najbližších mesiacoch neopustia. Na piknikoch, jarných prechádzkach a kaviarenských pochôdzkach nás budú sprevádzať najmä kúsky reprezentujúce chic a námornícky štýl.

    Móda v skratke: Julia Garner septembra v Gucci a Louboutin objavuje svet okuliarov

    Prvý aprílový deň priniesol niekoľko nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje špeciálnu kolekciu výrobkov pre psov. Ikonický návrhár obuvi Christian Louboutin pre zmenu ponúkne svoju prvú líniu slnečných okuliarov. Módny dom Gucci oslavuje 104. výročie výroby hodvábu projektom, v ktorom zažiari Julia Garner. Bulgari vycestuje na podujatie Hodinky a zázraky a TikTok Shop rozširuje svoju pôsobnosť.

    Módny priemysel na križovatke. Svet luxusu čelí hrozbe rastúcich ciel

    Začiatkom tohto roka analytici očakávali, že luxusný priemysel sa vráti k stabilnému rastu. Na konci prvého štvrťroka však museli svoje pôvodné odhady revidovať. Svet luxusu ohrozuje aj rastúca nacionalistická politika, najmä v Spojených štátoch a Číne. Okrem pretrvávajúcej hospodárskej nestability čelia aj rastúcim clám.

    Podceňované doplnky vedia zažiariť. Štýlové opasky premenia outfit na sofistikované majstrovské dielo

    O dôležitosti doplnkov by v dnešnej dobe už nemali existovať spory. Na prvý pohľad jednoduché prvky vedia často povzniesť celý outfit na inú úroveň, a naopak ich absencia kričí do sveta svojou neúplnosťou. Do kategórie pomocníkov patria aj opasky. Ich funkcia totiž dávno siaha ďaleko za tú čisto praktickú a často vykúzli vytúžený perfektný look.

    Prečo poznať Issey Miyake? Japonská ikona experimentuje so sochami

    issey Miyake je už dlho symbolom nekonvenčného prístupu k móde, kde sa technológia stretáva s umením a tradičné remeslo s budúcnosťou. Japonský návrhár zmenil vnímanie odevu zo statického na dynamický prvok plný formy a experimentov. Dôkazom toho je aj jeho najnovšia línia, ktorá skúma vzťah medzi telom a odevom v podobe sochárskych kreácií.

    Denimu stále vládnu rifle. Džínsovinu však tento rok oblečiete od hlavy až po päty

    Nadčasovou látkou vhodnou do takmer každého šatníka je bez pochyby denim. Materiál pôvodne zamýšľaný pre kovbojov a robotníkov dnes zapĺňa vešiaky obchodov v najrôznejších strihoch a farbách. Dávno pritom nezostáva len pri rifliach, prebojoval sa aj do ďalších oblastí módy. Tohtoročné trendy sú denim experimentom naklonené, nenechajte si ich preto ujsť.

    Narodeniny s nádychom luxusu. Pharrell Williams vydáva kolekciu šampanského s Moët & Chandon

    Značka Moët & Chandon sa rozhodla uctiť si svoje narodeniny. Tentoraz si na pomoc prizvala Pharrella Williamsa, ktorý pre značku navrhol špeciálnu kolekciu a stal sa jej tvárou. Ikonické fľaše z tekutého zlata pri tejto príležitosti doplnil pôsobivými mašľami. Skutočnou čerešničkou na torte však bol zberateľský kúsok v hodnote 30 000 eur.

    Nastavte jari nohy. Nadchádzajúcej sezóne dominujú priehľadné sukne

    Niektoré trendy sotva stihnú zažiariť na módnej scéne, iné jej dominujú niekoľko sezón. Medzi druhý typ obľúbených kúskov patria aj priehľadné sukne. Svetové módne domy ich dominanciu predpovedali už vo svojich kolekciách na minulú jeseň. Zdá sa však, že budú v popredí aj túto jar. Nebojte sa teda ukázať svoje nohy v odvážnom kúsku.

    Inšpirácia na leto. Béžové plavky alebo korálkové vzory budú hitom

    Hoci oslavujeme blížiacu sa jar, nasledujúce ročné obdobie tu bude rýchlosťou blesku. Pokiaľ chcete byť kráľovnou bazénov a wellness, inšpirujte sa u módnych značiek a ich trendov. Ani plavky sa totiž nevyhli predikciám, tento rok sa tak môžeme tešiť na viac ako zaujímavé kúsky. Nebudú chýbať divoké potlače ani jednoduchý minimalizmus.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―