Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Cestovná batožina je neoddeliteľnou súčasťou mnohých domácností. Luxusné značky ponúkajú zákazníkom nepreberné množstvo tvarov, materiálov a farieb. Kufor na kolieskach je pre mnohých cestovateľov nespochybniteľnou voľbou, ale výber toho správneho je často beh na dlhú trať. Dôležité by pre vás malo byť vnútorné usporiadanie, počet koliesok aj farba.

    Balenie kufra často znamená vzrušujúce dobrodružstvo. Ale výber správnej batožiny, najmä pre nerozhodných, môže zabrať týždne skúmania a čítania diskusií. Hoci sa ani skúsení cestovatelia nedokážu zhodnúť na najlepšom type kufra, predsa len existuje niekoľko zásad, ktoré treba mať pri výbere a následnom cestovaní na pamäti.

    Nepodceňujte bezpečnosť. Kufor zamykajte, či je škrupinový, alebo látkový

    Ak by váš nový spoločník na cesty mal niečo mať, tak sú to štyri kolieska a takzvaný TSA zámok. Prvý z nich je nevyhnutný pre ľahkú manipuláciu a pokojné prejazdy. Zámok odporúčaný TSA slúži na bezpečnú prepravu cenného obsahu. Vďaka nemu je pre prípadného zlodeja ťažšie sa dostať dovnútra, letisková kontrola ho ale môže v prípade potreby otvoriť bez porušenia.

    Zdroj: Bric’s, Rimowa

    Materiál batožiny je skôr otázkou preferencií. Polykarbonátové kufre sú ľahké a odolné, hliník ponúka dlhšiu životnosť a látka sa dá rozšíriť v prípade nadmerného obsahu. Pozornosť venujte skôr vnútornému usporiadaniu batožiny. Popruhy, vrecká na zips alebo priehradky môžu byť nevyhnutnými doplnkami. Uľahčia balenie a pomôžu aj pri následnej organizácii.

    Zabudnite na čiernu farbu. Nechajte svoj kufor zažiariť svojou jedinečnosťou

    Ak máte jasno v tom, ako má vaša batožina vyzerať vo vnútri, teraz vás čaká najľahší a zároveň najťažší krok zo všetkých. Pri starostlivom zaobchádzaní a troche šťastia vám kufor vydrží roky, preto sa oplatí vybrať si taký, ktorý vám bude robiť radosť na cestách. Niektoré značky dokonca ponúkajú lákavé a hravé limitované edície, ako napríklad očarujúca kolekcia Happy Holiday od spoločnosti Montblanc.

    Zdroj: Globe-Trotter, Montblanc

    Web ABC News potom citoval expertov na cestovanie, ktorí potvrdili, že na letiskách sa najčastejšie kradne batožina v čiernej farbe. Umožňujú totiž zlodejom, aby sa v prípade prichytenia ospravedlnili za jednoduchú zámenu. Nebojte sa preto výrazných farieb alebo veselých designov, ako majú napríklad desiatky kufrov od Globe-Trotter. Štýlová visačka môže byť perfektným odlišovacím prvkom, a navyše je praktická.

    Zdroj: Louis Vuitton, Prada

    V ponuke nájdete aj kufre od dizajnérskych značiek. Bez ohľadu na váš dopravný prostriedok však nezabúdajte, že luxusne vyzerajúca batožina môže byť terčom zlodejov. Ak si však nechcete pokaziť radosť, skúste si kufor ozdobiť neutrálnym ochranným obalom. Počas cesty skryje výrazné logá a zabráni poškriabaniu, po zložení však bude kufor naďalej robiť parádu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by SUITSUIT (@suitsuit)

    Zdroje: Bric’s, Rimowa, ABC News, Globe-Trotter, Montblanc, Louis Vuitton, Prada, Instagram

    Autor článku:

    Rozlúsknite každý cestovateľský oriešok. Ako urobiť z vášho kufra bezchybný doplnok

    ― Reklama ―

    Cestovná batožina je neoddeliteľnou súčasťou mnohých domácností. Luxusné značky ponúkajú zákazníkom nepreberné množstvo tvarov, materiálov a farieb. Kufor na kolieskach je pre mnohých cestovateľov nespochybniteľnou voľbou, ale výber toho správneho je často beh na dlhú trať. Dôležité by pre vás malo byť vnútorné usporiadanie, počet koliesok aj farba.

    Balenie kufra často znamená vzrušujúce dobrodružstvo. Ale výber správnej batožiny, najmä pre nerozhodných, môže zabrať týždne skúmania a čítania diskusií. Hoci sa ani skúsení cestovatelia nedokážu zhodnúť na najlepšom type kufra, predsa len existuje niekoľko zásad, ktoré treba mať pri výbere a následnom cestovaní na pamäti.

    Nepodceňujte bezpečnosť. Kufor zamykajte, či je škrupinový, alebo látkový

    Ak by váš nový spoločník na cesty mal niečo mať, tak sú to štyri kolieska a takzvaný TSA zámok. Prvý z nich je nevyhnutný pre ľahkú manipuláciu a pokojné prejazdy. Zámok odporúčaný TSA slúži na bezpečnú prepravu cenného obsahu. Vďaka nemu je pre prípadného zlodeja ťažšie sa dostať dovnútra, letisková kontrola ho ale môže v prípade potreby otvoriť bez porušenia.

    Zdroj: Bric’s, Rimowa

    Materiál batožiny je skôr otázkou preferencií. Polykarbonátové kufre sú ľahké a odolné, hliník ponúka dlhšiu životnosť a látka sa dá rozšíriť v prípade nadmerného obsahu. Pozornosť venujte skôr vnútornému usporiadaniu batožiny. Popruhy, vrecká na zips alebo priehradky môžu byť nevyhnutnými doplnkami. Uľahčia balenie a pomôžu aj pri následnej organizácii.

    Zabudnite na čiernu farbu. Nechajte svoj kufor zažiariť svojou jedinečnosťou

    Ak máte jasno v tom, ako má vaša batožina vyzerať vo vnútri, teraz vás čaká najľahší a zároveň najťažší krok zo všetkých. Pri starostlivom zaobchádzaní a troche šťastia vám kufor vydrží roky, preto sa oplatí vybrať si taký, ktorý vám bude robiť radosť na cestách. Niektoré značky dokonca ponúkajú lákavé a hravé limitované edície, ako napríklad očarujúca kolekcia Happy Holiday od spoločnosti Montblanc.

    Zdroj: Globe-Trotter, Montblanc

    Web ABC News potom citoval expertov na cestovanie, ktorí potvrdili, že na letiskách sa najčastejšie kradne batožina v čiernej farbe. Umožňujú totiž zlodejom, aby sa v prípade prichytenia ospravedlnili za jednoduchú zámenu. Nebojte sa preto výrazných farieb alebo veselých designov, ako majú napríklad desiatky kufrov od Globe-Trotter. Štýlová visačka môže byť perfektným odlišovacím prvkom, a navyše je praktická.

    Zdroj: Louis Vuitton, Prada

    V ponuke nájdete aj kufre od dizajnérskych značiek. Bez ohľadu na váš dopravný prostriedok však nezabúdajte, že luxusne vyzerajúca batožina môže byť terčom zlodejov. Ak si však nechcete pokaziť radosť, skúste si kufor ozdobiť neutrálnym ochranným obalom. Počas cesty skryje výrazné logá a zabráni poškriabaniu, po zložení však bude kufor naďalej robiť parádu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by SUITSUIT (@suitsuit)

    Zdroje: Bric’s, Rimowa, ABC News, Globe-Trotter, Montblanc, Louis Vuitton, Prada, Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Tváre ako z Mrázika. Zimný make-up diktuje omrzliny

    Používatelia sociálnej siete TikTok vypustili do sveta ďalší zo svojich extrémne znejúcich make-up trendov. Tváre inšpirované spálením po hodinách vyhrievania sa na slnku tentoraz nahradila nová sezónna variácia. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odtieň rúžu, za ktorý by sa nemusela hanbiť ani Marfuša z Mrázika. Nechajte svoje tváre pomyselne zmrznúť a dodajte im ružový odtieň.

    Ako voňajú trendy tenisky? Onitsuka Tiger uvádza prvú kolekciu parfumov

    Japonská značka preslávená ikonickými teniskami vstupuje do sveta parfumov. Onitsuka Tiger pretvorila legendárne tenisky do svojej prvej kolecie exkluzívnych vôní. Na starosti ju dostal parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného aj za Le Labo Vetiver 46. Zlaté flakóny vyrobené v Provence tak spájajú to najlepšie z japonskej tradície, francúzskej elegancie a súčasného dizajnu.

    Luxus v zajatí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láka na kolekciu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otvára zimnú sezónu vo veľkom štýle. Tentoraz kolekciou, ktorá nesie názov Snow Edition a nemôže chýbať v šatníku žiadneho milovníka horských chát a zjazdoviek. Kolekcia spája sexi estetiku značky s prémiovým zimným vybavením, ktorým neprenikne ani štipka mrazu. Husiu kožu budete mať len z toho, ako dobre budete v Saint Laurent vyzerať.

    Jean Paul Gaultier ako módny veštec. V roku 1999 predpovedal aktuálnu sezónu

    Niektoré zbierky starnú ako archívy. Iné sa po rokoch vracajú s energiou, ktorá zodpovedá novému okamihu. A kolekcia Jean Paul Gaultier FW 1999 je jednou z nich. Je zarážajúce, s akou istotou vtedajší styling kopíruje súčasný rytmus zimy. Párové siluety, sofistikované vrstvy, moderné proporcie. Runway z prelomu tisícročia pôsobí ako dizajn tejto sezóny, len vystrihnutý z inej doby. Vizionárstvo sa objavuje ako jasný dôsledok schopnosti čítať budúcnosť s neobvyklou presnosťou.

    Koniec vegánstva? Trend jednej dekády ticho mizne z mainstreamu

    Ešte pred svetovou pandémiou to vyzeralo, že budúcnosť patrí čisto rastlinnej strave. Spomínate si na to, že rok 2019 bol vyhlásený rokom vegánstva? Dávne vízie sa však nenaplnili a v súčasnosti sa zdá, že vegánstvo ustupuje nielen z bežných jedálničkov, ale aj z kultúrneho a mediálneho mainstreamu.

    Najkrajšie vianočné stromčeky Claridge’s. Poznáte tradíciu sviatočného Londýna?

    Vianočné stromčeky Claridge’s patria k najkrajším londýnskym momentom decembrovej sezóny. Každý rok pretvára hotelové lobby inštalácia, ktorá prináša noblesu, fantáziu a veľkorysú kreativitu. Strom vždy získa podobu pripomínajúcu couture objekt a pracuje s priestorom rovnako prirodzene ako šperk s telom. Hostia prichádzajú za atmosférou, ktorá v sebe nesie jasný rukopis svetového návrhára. Claridge’s tak každé Vianoce štartuje obdobie, ktoré ovplyvňuje vkus aj očakávania celého Londýna.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    ― Reklama ―