Módny dom Calvin Klein naverboval do svojej najnovšej kampane ďalšiu známu osobnosť. Jeho ikonickú spodnú bielizeň tentokrát v reklame pre tohtoročnú jeseň obliekla španielska speváčka Rosalía. Na fotografiách, o ktoré sa postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekciách Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to vo vani, baggy džínach aj s pytónom.
Španielska speváčka Rosalía rozširuje svoje módne portfólio. Stala sa oficiálnou ambasádorkou značky Calvin Klein. V stredu sa objavila v najnovšej kampani značky na tohtoročnú jeseň. Pridala sa tak k ďalším celebritám, ktoré v minulosti pózovali v kultových reklamách tohto módneho domu. Patria medzi ne Bad Bunny, Jeremy Allen White, Camila Morrone a Kendall Jenner.
Zobraziť príspevok na Instagrame
„Spodná bielizeň Calvin Klein je už roky kľúčovým prvkom môjho šatníka. Milujem túto značku, takže je mi cťou byť súčasťou tejto kampane,“ povedala speváčka o svojej novej úlohe podľa WWD. O fotografovanie sa tentoraz postaral Carlijn Jacobs. Rosalía pózuje vo vani, v baggy džínach alebo po boku pytóna. Na sebe mala klasickú kolekciu Icon Cotton Modal, ale aj Heritage Cotton.




Zdroj: Calvin Klein
Tá podľa značky „reinterpretuje klasický pás s logom Calvin Klein pomocou vintage objektívu“. Speváčka si potom v kampani obliekla aj podprsenku s názvom Perfectly Fit a ladiace plavky. „Úprimne, toto je niečo, čo som vždy chcela urobiť. Kampane z dielne Calvin Klein sú ikonické, takže som viac než nadšená, že sa teraz môžem stať ich súčasťou,“ komentovala ďalej Rosalía novinku pre server People.
Rosalía nie je vo svete módy nováčikom. Zapózovala aj pre Skims alebo Dior
Úloha ambasádorky pre Calvin Kleina však nie je prvým krokom Rosalíe do sveta módy. Už predtým sa objavila v kampaniach pre značky ako Skims, Acne Studios, M.A.C Cosmetics a Dior. Okrem toho v júli tohto roku oznámila, že sa stala tvárou športovej značky New Balance. „Moja láska k móde a dizajnu sa v posledných rokoch viac a viac prehĺbila,“ vysvetlila Rosalía.
Spoločnosť Calvin Klein zase výberom populárnej speváčky dokazuje, že stále vie, aké tváre vládnu popkultúrnej scéne a kedy je ten správny okamih ich obliecť do ikonickej bielizne. Značka potom vo februári opäť získala pozornosť módneho sveta, pretože sa po rokoch vrátila na runway, a to pri príležitosti Newyorského týždňa módy. Neostáva tak než čakať, čo si pre nás módny dom pripraví nabudúce.
Zdroje: The Fashion Network, WWD, People, Instagram, YouTube