Více

    ― Reklama ―

    V ďalší deň exkluzívneho parížskeho týždňa haute couture sa konali dve prehliadky pri príležitosti významných udalostí. Módny dom Armani Privé si svojou úchvatnou kolekciou uctil 20 rokov parížskej haute couture. Podobný dôvod na oslavu mala aj značka Chanel, ktorá však vzdala hold 110. výročiu svojho pôsobenia vo svete luxusnej haute couture.

    Chanel nie je len čiernobiely. Slávna značka predstavila módnu dúhu

    Módny dom Chanel stojí tento rok pred novým začiatkom. V apríli sa jeho vedenia ujme návrhár Matthieu Blazy. Svoju prvú kolekciu však odhalí až v októbri. O módnu tvorbu sa preto v súčasnosti stará tím návrhárov. Kolekcia haute couture na nadchádzajúcu jar však rozhodne nesklamala. Pri príležitosti 100. výročia značky v oblasti haute couture fanúšikom pripomenula, že móda Chanel nie je len čierna a biela.

    Zdroj: Chanel

    Výsledkom preto bola ohromujúca kolekcia odrážajúca dúhu. Počiatočné svetlé odtiene, stvárnené prostredníctvom klasických oblekov, postupne vystriedali jemné pastelové farby, kontrastné tóny a tmavomodré a čierne looky. Dotyk tradície slávneho francúzskeho módneho domu pomohli zmodernizovať vrstvy ľahkého tylu, ktoré sa modelkám ovíjali okolo členkov alebo ladne poletovali za ich chrbtom.

    Giorgio Armani zvíťazil v Paríži. Svojou slávnostnou kolekciou predbehol konkurenciu

    Návrhár Giorgio Armani svojou poslednou prehliadkou oslávil aj významné výročie. Uctil si 20. narodeniny značky Armani Privé, s ktorou kedysi vstúpil na pole francúzskej haute couture. Tohtoročná jarná kolekcia bola viac než dôstojná takejto významnej príležitosti. Slávny taliansky návrhár opäť dokázal, že napriek úctyhodnému veku 90 rokov má stále čo ponúknuť.

    Zdroj: Reuters

    Aj tentoraz sa inšpiroval svojou tradičnou fascináciou východnými a predovšetkým ázijskými kultúrami. Úchvatné róby modeliek preto dopĺňali tzv. malajské klobúky, zdobené oslnivými kryštálmi. Samotné modely niesli stopy vzdialených krajín, napríklad v podobe šifónových nohavíc alebo detailov odkazujúcich na bambus, vysoké palmy či pestrofarebné chryzantémy.

    Niet divu, že línia predstavená v novootvorenom Palazzo Armani si vyslúžila ovácie v stoji. „Haute couture mi umožňuje vstúpiť do ríše podmanivej fantázie a experimentovania,“ povedal návrhár o svojej práci. Značka Armani Privé vznikla 30 rokov po vzniku značky Armani. Jej názov pochádza z francúzskeho slova pre súkromie a odráža intímny proces tvorby haute couture.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    Foto:Chanel

    Prehliadky haute couture si uctili významné výročia. Slávny módny dom Armani Privé a Chanel

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V ďalší deň exkluzívneho parížskeho týždňa haute couture sa konali dve prehliadky pri príležitosti významných udalostí. Módny dom Armani Privé si svojou úchvatnou kolekciou uctil 20 rokov parížskej haute couture. Podobný dôvod na oslavu mala aj značka Chanel, ktorá však vzdala hold 110. výročiu svojho pôsobenia vo svete luxusnej haute couture.

    Chanel nie je len čiernobiely. Slávna značka predstavila módnu dúhu

    Módny dom Chanel stojí tento rok pred novým začiatkom. V apríli sa jeho vedenia ujme návrhár Matthieu Blazy. Svoju prvú kolekciu však odhalí až v októbri. O módnu tvorbu sa preto v súčasnosti stará tím návrhárov. Kolekcia haute couture na nadchádzajúcu jar však rozhodne nesklamala. Pri príležitosti 100. výročia značky v oblasti haute couture fanúšikom pripomenula, že móda Chanel nie je len čierna a biela.

    Zdroj: Chanel

    Výsledkom preto bola ohromujúca kolekcia odrážajúca dúhu. Počiatočné svetlé odtiene, stvárnené prostredníctvom klasických oblekov, postupne vystriedali jemné pastelové farby, kontrastné tóny a tmavomodré a čierne looky. Dotyk tradície slávneho francúzskeho módneho domu pomohli zmodernizovať vrstvy ľahkého tylu, ktoré sa modelkám ovíjali okolo členkov alebo ladne poletovali za ich chrbtom.

    Giorgio Armani zvíťazil v Paríži. Svojou slávnostnou kolekciou predbehol konkurenciu

    Návrhár Giorgio Armani svojou poslednou prehliadkou oslávil aj významné výročie. Uctil si 20. narodeniny značky Armani Privé, s ktorou kedysi vstúpil na pole francúzskej haute couture. Tohtoročná jarná kolekcia bola viac než dôstojná takejto významnej príležitosti. Slávny taliansky návrhár opäť dokázal, že napriek úctyhodnému veku 90 rokov má stále čo ponúknuť.

    Zdroj: Reuters

    Aj tentoraz sa inšpiroval svojou tradičnou fascináciou východnými a predovšetkým ázijskými kultúrami. Úchvatné róby modeliek preto dopĺňali tzv. malajské klobúky, zdobené oslnivými kryštálmi. Samotné modely niesli stopy vzdialených krajín, napríklad v podobe šifónových nohavíc alebo detailov odkazujúcich na bambus, vysoké palmy či pestrofarebné chryzantémy.

    Niet divu, že línia predstavená v novootvorenom Palazzo Armani si vyslúžila ovácie v stoji. „Haute couture mi umožňuje vstúpiť do ríše podmanivej fantázie a experimentovania,“ povedal návrhár o svojej práci. Značka Armani Privé vznikla 30 rokov po vzniku značky Armani. Jej názov pochádza z francúzskeho slova pre súkromie a odráža intímny proces tvorby haute couture.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    ― Reklama ―

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Sofia Coppola natočila svoj prvý dokument. Kameru namierila na Marca Jacobsa

    Slávna režisérka Sofia Coppola preniká hlbšie do sveta módy. Minulý týždeň prezradila, že na blížiacom sa filmovom festivale v Benátkach odhalí svoj prvý dokument s názvom Marc by Sofia. Sledovať má nielen život a kariéru slávneho návrhára Marca Jacobsa, ale aj ich dlhodobé priateľstvo a trvajúcu spoluprácu ako na poli módy, tak filmu.

    Jún pozná svojich favoritov. CreatorIQ odhalil najviac virálne make-up značky

    Sociálne siete predstavujú pre módne a beauty značky významný zdroj pozornosti. Práve tú zmerala platforma CreatorIQ, ktorá vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up spoločností za mesiac jún. Svoje výpočty zakladala na ich EMV, čiže získanej mediálnej hodnote. Medzi najpopulárnejšie brandy patria Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Sociálne siete majú nový všeliek. Tentokrát vkladajú nádeje do vývaru z kostí

    Takmer každý týždeň používatelia sociálnych sietí objavia novú "zázračnú" ingredienciu, od ktorej si sľubujú hneď niekoľko wellness a beauty benefitov. Tentokrát svoju pozornosť obrátili smerom k vývaru z kostí. Podľa nich posilňuje kĺby, znižuje zápal čriev či dodáva pokožke pružnosť a lesk. Aj keď vývar má určité výhody, nie je to novoobjavený všeliek.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Burberry oslavuje známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšenie predaja

    Módny dom Burberry už niekoľko sezón zápasí s nízkym predajom a klesajúcim dopytom. Pred rokom bol preto do funkcie generálneho riaditeľa vymenovaný Josh Shulman, aby vypracoval plán obnovy značky. Zdá sa, že sa jeho úsilie o návrat k britským koreňom a ikonickým produktom vypláca. Burberry zaznamenal v druhom štvrťroku zlepšujúce sa predaje.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Kiná premietajú Fénické sprisahanie od Wesa Andersona. Kritici sa delia na dva tábory

    "Ja osobne sa cítim veľmi bezpečne," vyhlasuje Zsa-zsa Korda v lietadle po tom, čo prežil svoju šiestu leteckú nehodu. Absurdný pokoj aj nonšalantný humor pretínajú Fénické sprisahanie, najnovší film Wesa Andersona, ktorý je teraz k videniu v kinách. Zatiaľ čo niektorí ho považujú za Andersonov najlepší film za posledné roky, iní ho kritizujú.

    Na scéne je ďalší TikTok „zázrak“. Morský mach sľubuje čistú pleť

    Sociálna sieť TikTok v pravidelných intervaloch produkuje čerstvé beauty trendy. Jej používatelia vždy s nadšením vyzdvihujú istý produkt, ingredienciu alebo rituál a tešia sa z ich rádoby zázračných účinkov. Tentokrát sa zamilovali do morského machu, ktorý si vďaka jeho bohatým efektom vychvaľujú aj celebrity ako Bella Hadid alebo Hailey Bieber.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―