Více

    ― Reklama ―

    Herečka Pamela Anderson na seba už dlhší čas strháva pozornosť. Dôvodom však nie je výrazný make-up alebo outfity. Naopak, päťdesiatosemročná hviezda žiari pomocou zdravej pleti bez známky beauty produktov. Jej nedávno objavený životný štýl potom perfektne dopĺňa skin care značka Sonsie, ktorú založila s Marie von Behrens-Felipe.

    No-makeup look väčšina z beauty nadšencov berie ako vítanú pauzu. Niektoré dni si skrátka žiadajú prirodzený make-up, ktorý perfektne doplní viac casual outfity. Navyše, nie každý deň je dostatok energie na zložité make-up kreácie. To isté by ale nemohla povedať päťdesiatosemročná herečka Pamela Anderson. Hviezda si v posledných mesiacoch vybudovala povesť pre svoj prirodzený no-makeup look.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by sonsie (@sonsieskin)

    Svoj „nový“ životný štýl odhalila herečka v roku 2023, a to pri účasti na show z dielne Vivienne Westwood na vtedajšom Parížskom týždni módy. V januári minulého roku potom oznámila spoluúčasť na vegánskej a cruelty-free skin care značke Sonsie, ktorú založila spolu s Mariou von Behrens-Felipe. Tá svojou jednoduchosťou perfektne odráža prirodzenú krásu, s ktorou Anderson v súčasnosti súznie.

    Zdroj: Sonsie

    Vo svojej ponuke má totiž iba štyri produkty, o ktorých Pamela Anderson prehlasuje, že tvoria všetku jej skin care rutinu. „Je to všetko, čo nosím, či už na červený koberec, alebo do mojej záhrady,“ opísala pre magazín People. Snáď najpopulárnejším produktom Sonsie je balzam na pery Basic Balm. Ten obsahuje hydratačný peptidový komplex a bio squalene, sľubujúci plnšie a mäkšie pery.

    Zdroj: Sonsie

    Súčasťou ponuky je rovnako viacúčelový krém s glycerínom a kyselinou hyalurónovou, ktorý je možné používať ako nočný treatment, masku alebo krém na tvár i celé telo. Ďalším produktom je Cleansing Mousse, teda jemná čistiaca pena a ľahké sérum s niacinamidom a extraktom z horského korenia Super Serum. Pamela Anderson napriek tomu upozorňuje na to, že „nie je proti make-upu“.

    Pamela Anderson ako ambasádorka prirodzenej krásy. Ladne ho vniesla aj na červený koberec

    Slávna herečka svoju cestu k úplne prirodzenému looku popisuje tak, že si v jednu chvíľu skrátka nevedela predstaviť na pleť nanášať make-up. Jej typické výrazné obočie, dymové očné tiene a lesklé pery preto začínajú byť dávnou minulosťou. „Mala som pocit, že je to sloboda, takmer úľava,“ okomentovala svoje rozhodnutie Anderson. „Nechcem súťažiť so svojimi šatami,“ dodala podľa serveru Grazia.

    @sonsieskin Každodenná starostlivosť o pleť Pamely Anderson, spôsob Sonsie #skincare #pamelaanderson #sustainability #glowingskin #cleanbeauty #beautytok ♬ Paris – The Brazilians of Bossa Nova

    „Budeme iba sklamaní alebo trochu smutní,“ okomentovala svoj pocit z toho, čo sa stane, keď sa až príliš ženieme za mladosťou alebo predstavou krásy z módnych magazínov. Pamela Anderson tak viac ako úspešne svetu ukazuje, že prirodzený vzhľad nie je len vysnívanou rozprávkou. Okrem toho ho ladne zaraďuje aj na červený koberec, ktorý vie ženy ľahko zväzovať stereotypnými požiadavkami.

    Zdroje: Who What Wear, People, Grazia, Instagram, TikTok

    Pamela Anderson oslavuje prirodzenú krásu. Boduje so značkou Sonsie

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Herečka Pamela Anderson na seba už dlhší čas strháva pozornosť. Dôvodom však nie je výrazný make-up alebo outfity. Naopak, päťdesiatosemročná hviezda žiari pomocou zdravej pleti bez známky beauty produktov. Jej nedávno objavený životný štýl potom perfektne dopĺňa skin care značka Sonsie, ktorú založila s Marie von Behrens-Felipe.

    No-makeup look väčšina z beauty nadšencov berie ako vítanú pauzu. Niektoré dni si skrátka žiadajú prirodzený make-up, ktorý perfektne doplní viac casual outfity. Navyše, nie každý deň je dostatok energie na zložité make-up kreácie. To isté by ale nemohla povedať päťdesiatosemročná herečka Pamela Anderson. Hviezda si v posledných mesiacoch vybudovala povesť pre svoj prirodzený no-makeup look.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by sonsie (@sonsieskin)

    Svoj „nový“ životný štýl odhalila herečka v roku 2023, a to pri účasti na show z dielne Vivienne Westwood na vtedajšom Parížskom týždni módy. V januári minulého roku potom oznámila spoluúčasť na vegánskej a cruelty-free skin care značke Sonsie, ktorú založila spolu s Mariou von Behrens-Felipe. Tá svojou jednoduchosťou perfektne odráža prirodzenú krásu, s ktorou Anderson v súčasnosti súznie.

    Zdroj: Sonsie

    Vo svojej ponuke má totiž iba štyri produkty, o ktorých Pamela Anderson prehlasuje, že tvoria všetku jej skin care rutinu. „Je to všetko, čo nosím, či už na červený koberec, alebo do mojej záhrady,“ opísala pre magazín People. Snáď najpopulárnejším produktom Sonsie je balzam na pery Basic Balm. Ten obsahuje hydratačný peptidový komplex a bio squalene, sľubujúci plnšie a mäkšie pery.

    Zdroj: Sonsie

    Súčasťou ponuky je rovnako viacúčelový krém s glycerínom a kyselinou hyalurónovou, ktorý je možné používať ako nočný treatment, masku alebo krém na tvár i celé telo. Ďalším produktom je Cleansing Mousse, teda jemná čistiaca pena a ľahké sérum s niacinamidom a extraktom z horského korenia Super Serum. Pamela Anderson napriek tomu upozorňuje na to, že „nie je proti make-upu“.

    Pamela Anderson ako ambasádorka prirodzenej krásy. Ladne ho vniesla aj na červený koberec

    Slávna herečka svoju cestu k úplne prirodzenému looku popisuje tak, že si v jednu chvíľu skrátka nevedela predstaviť na pleť nanášať make-up. Jej typické výrazné obočie, dymové očné tiene a lesklé pery preto začínajú byť dávnou minulosťou. „Mala som pocit, že je to sloboda, takmer úľava,“ okomentovala svoje rozhodnutie Anderson. „Nechcem súťažiť so svojimi šatami,“ dodala podľa serveru Grazia.

    @sonsieskin Každodenná starostlivosť o pleť Pamely Anderson, spôsob Sonsie #skincare #pamelaanderson #sustainability #glowingskin #cleanbeauty #beautytok ♬ Paris – The Brazilians of Bossa Nova

    „Budeme iba sklamaní alebo trochu smutní,“ okomentovala svoj pocit z toho, čo sa stane, keď sa až príliš ženieme za mladosťou alebo predstavou krásy z módnych magazínov. Pamela Anderson tak viac ako úspešne svetu ukazuje, že prirodzený vzhľad nie je len vysnívanou rozprávkou. Okrem toho ho ladne zaraďuje aj na červený koberec, ktorý vie ženy ľahko zväzovať stereotypnými požiadavkami.

    Zdroje: Who What Wear, People, Grazia, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Torpedo tenisky dávajú zbohom objemu. Na rade je aerodynamika

    V móde sa často striedajú extrémy. Po ére objemných tenisiek, robustných podrážok a neprehliadnuteľnej siluety prichádza protipól. Torpedo tenisky, ako sa hovorí novému typu subtílnej obuvi, sa tento rok stávajú odpoveďou na únavu z chunky sneaker trendu. Sú štíhle, hladké, dokonca aerodynamické. Prinášajú späť istú samozrejmosť a nenápadnú eleganciu, ktorá kontrastuje s energickým a často prehnaným štýlom generácie Z.

    Archív prestal byť spomienkou. Dnes definuje to, čo považujeme za nové

    Trend slow fashion nie je tým hlavným dôvodom, prečo návrhári v poslednej dobe siahajú do vlastných archívov. Marketingové oddelenia reagujú na rastúci záujem o vizuály z minulého storočia. Fotografie a videá z 80. a 90. rokov zbierajú na sociálnych sieťach státisíce lajkov a zdieľaní. Práve takéto okamihy dokazujú, že verejnosť stále miluje dobovú pompéznosť a ikonický glamour z čias, keď trh nebol taký presýtený ako dnes.

    Adidas a Willy Chavarria sa ospravedlňujú. Mexiko ich obviňuje z privlastnenia si tradičnej obuvi

    Spoločnosť Adidas a návrhár Willy Chavarria čelia tvrdej kritike po tom, čo odhalili najnovšiu spoluprácu v podobe tenisiek Oaxaca Slip On. Ide o obuv, ktorá odkazuje na tradičné kožené mexické "huarache" sandále. Inšpiráciu však tvorcovia spočiatku neuznali. Cez víkend však vydali oficiálne ospravedlnenie po tom, čo ich Mexiko obvinilo z kultúrneho privlastňovania.

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Thierry Mugler ako módny architekt. Ako prepísal pravidlá úzkeho pásu?

    Thierry Mugler navrhoval oblečenie tak, ako sa navrhuje architektúra. S úmyslom vyvolať úžas, obdiv i odpor. Zatiaľ čo sa svet módy cyklicky točil medzi minimalizmom a extravaganciou, Mugler bol o zhruba tri galaxie ďalej. Jeho pásy neboli zúžením, boli explóziou kontroly. Ako z obyčajného ľudského trupu vytvoriť monument? Mugler poznal odpoveď. A zanechal ju v každom korzete, šve i nezabudnuteľnom prehliadkovom momente.

    Make-up s nádychom nekonečného leta. Island Girl oddiali sychravú jeseň

    Aj keď sa už leto pomaly blíži ku koncu, vysnívaným dovolenkám ešte nie je koniec. Či už mierite do tropických krajín, alebo si len túžite uchovať kúsok leta, estetika Island Girl je to pravé pre vás. Beauty trend láka na všetko, čo na slnečných dňoch tak milujeme. Žiariacu pokožku, jemne rozstrapatené vlasy, exotické vône a jemne naružovelý make-up look.

    Nenachytajte sa na greenwashing. Ako vyzerať dobre s čistým svedomím?

    Greenwashing, vysoké ceny aj nedostatok transparentných informácií sťažujú cestu k udržateľnému šatníku. Hoci stále viac výrobcov reaguje na klimatickú krízu a podniká kroky k väčšej zodpovednosti, nie všetci o svojich aktivitách komunikujú pravdivo a otvorene. Napriek tomu existujú značky, ktoré dokazujú, že štýl a ohľaduplnosť k planéte sa nevylučujú. Ako začať robiť prvé zmysluplné kroky smerom k udržateľnejšiemu obliekaniu?

    Gucci čelí sporu s talianskymi odbormi. Po značke požadujú sľúbené bonusy

    Zamestnanci módneho domu Gucci hrozia štrajkami. Spolu s talianskymi odbormi totiž po značke požadujú sociálne bonusy, ktoré im mala sľúbiť ako súčasť dohôd, ktorých platnosť vypršala koncom roka 2024. Odbory ovšem argumentujú, že v prípade absencie novej zmluvy by dohoda mala naďalej platiť, čo sama talianska spoločnosť predtým naznačila.

    Navoňajte sa vzácnymi spomienkami. Netradičné letné parfumy zaistia večné prázdniny

    Či už sa vám letná dovolenka skončila, alebo stále túžite po slnečných lúčoch, v kozmetickom svete existujú kúzla, ktoré vedia toto obdobie navrátiť späť. Letné parfumy slúžia ako elixíry ďaleko nad úrovňou citrusových toaletných vôd z drogérie. Siahnite po dizajnérskom kúsku, vďaka ktorému si môžete kúsok leta ešte uchovať v krásnom flakóne.

    Módne peklo sa opäť otvára. Natáčanie filmu Diabol nosí Pradu 2 je v plnom prúde

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Diabol nosí Pradu sa po 20 rokoch konečne vracia s druhým dielom. A máme sa na čo tešiť. Uvidíme pôvodné herecké obsadenie, ale roly sa tentokrát obrátia. Natáčanie v súčasnosti prebieha v New Yorku a prvé zábery potvrdzujú, že Miranda Priestly ešte zďaleka nepovedala svoje posledné "That’s all."

    Móda v kocke: Beyoncé a Levi’s mieria do finále a Martha Stewart má skin care kolekciu

    Značka Dyson skúma svet beauty a vydáva vlastné produkty na vlasy. Spoločnosť Skims pre zmenu uviedla virálny shapewear na tvár. Rovnako Martha Stewart má novinku, a to vlastnú skin care kolekciu. Speváčka Beyoncé a Levi’s vchádzajú do finálnej kapitoly spolupráce, pomocou krátkeho filmu. V Kodani potom odštartoval tamojší fashion week.

    Späť do školy, späť do kancelárie. Luxusné značky myslia aj na papiernictvo pre dospelých

    Pomaly sa blížiaci september znamená veľkú zmenu v živote všetkých školákov. Hoci dospelí už prázdniny nemajú, aj pre nich predstavuje nadchádzajúce obdobie pomyselný nový štart, a to nielen v kancelárskom nasadení. Prečo si preto z back to school šialenstva neurobiť dôvod na radosť? Luxusné dizajnérske doplnky zo sveta papiernictva priamo lákajú k ich využitiu.

    Až po dno. Váš obľúbený drink o vás vypovedá viac, než si myslíte

    Voľba drinku siaha za hranice chuťovej preferencie. Pre mnoho ľudí sa jedná o gesto či osobné vyjadrenie. Často navyše platí, že to, čo pijete, rezonuje s tým, čo nosíte. Určité estetiky si žiadajú svieži Aperol Spritz, zatiaľ čo iné sa kúpu v soľnom krúžku tequily. Rovnako ako na ulici, aj v bare tak môžete hľadať inšpiráciu pre svoj ďalší outfit.

    American Eagle čelí kritike. Na vine je kontroverzná reklama so Sydney Sweeney

    Módny svet je neúprosný a neustále presúva svoju pozornosť z jedného trendu na ďalší. Snaha zaujať v ňom preto často dosahuje nové rozmery. Príkladom je nedávna kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvôli hre so slovami čelí reklama tvrdej kritike, ktorá za ňou vidí podporu eugeniky. Značka v pondelok zverejnila svoju prvú reakciu.

    Najzložitejší kúsok módy y2k je späť. Hviezdou leta sú capri nohavice

    Nostalgia tento rok na módnu scénu prináša všemožné kúsky. Jedným z nich je aj klasický, avšak mnohými obávaný kúsok y2k módy. Z capri pants sa postupne stala hviezda tohto leta, nie každý sa však z ich návratu raduje. Nenechajte sa odradiť často ošemetnou dĺžkou a naučte sa z nich vytvoriť trendy outfity, ktoré už nebudete chcieť vyzliecť.

    Pánsku módu čaká revolúcia. Žabky prechádzajú z pláže na módne móla

    Klasická letná obuv získala upgrade. Uplynulé pánske módne prehliadky posunuli žabky na novú úroveň. Tie sa tak okrem pláží môžu novo tešiť na prechádzky po meste, či dokonca červenom koberci. Tohtoročný aj budúci pánsky letný šatník sa bez nich preto nezaobíde. Populárnu obuv do svojej ponuky zaradili aj značky ako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―