Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módny svet sa v súčasnosti nesie v znamení ohlasov prehliadky Victoria’s Secret. Po šiestich rokoch si táto očakávaná prehliadka opäť našla miesto v našich životoch. Okrem dych vyrážajúceho make-upu a postavy predviedli modelky aj elegantnú spodnú bielizeň. Inšpirujte sa nimi a zaobstarajte si do svojho šatníka kúsky, ktoré vám zvýšia sebavedomie a rozžiaria deň.

    Spodná bielizeň už dávno neplní len praktickú funkciu. Značky sa predháňajú v tom, kto bude lesklejší, hodvábnejší a honosnejší. Na výber je nepreberné množstvo štýlov a farieb. Anjeli Victoria’s Secret si nedávno na móle obliekli spodnú bielizeň od rovnomennej značky, ale módna scéna ponúka oveľa viac. Predné svetové značky sa totiž predháňajú v pohodlí aj kráse

    Okrem toho, že spodná bielizeň skvele sedí, mali by ste sa v nej aj skvele cítiť. Niektoré dni vás viac lákajú športové štýly a pohodlie, ale iné dni túžite po pridanej dávke sebavedomia a po tom, aby ste sa cítili pohodlne. Vkusné prádlo toto vie výborne zariadiť, obzvlášť, ak ho zladíte v sete. Nemusíte ho ani nikomu ukazovať, stačí, že o ňom viete vy a hneď je celý deň úspešnejší.

    Pohodlie neznamená nudu. Podprsenky skrášlia drobné telá aj objemné hrudníky

    Už dávno neplatí, že dobre vyzerajúcu spodnú bielizeň dostanete len v konfekčných veľkostiach. V čase online nákupov a ľahkého cestovania je hračka nájsť tú správnu veľkosť a ideálny model. Svetoznáme značky Agent Provocateur a La Perla ľahko nájdete aj v Česku. Obe ponúkajú luxusné kúsky s nádychom provokácie. Nespočetné množstvo farieb a strihov čaká len na váš výber.

    Zdroj: Agent Provocateur, La Perla

    Veľmi obľúbeným strihom sú braletky, podprsenky bez vypchávok. Sedí prevažne menším či stredným veľkostiam a vďaka svojej jemnosti vie vykúzliť decentný, a pritom zvodný výsledok. Ak máte odvahu ukázať ich, noste braletky pod polopriehľadné tričko alebo voľný sveter. Ak sa vám podarí dobre skombinovať zvyšok oblečenia, budete vyzerať sexi, ale stále elegantne.

    Zdroj: Bordelle, Eres

    Majiteľky plnších košíčkov ocenia hlavne pevné podprsenky s vypchávkami alebo kosticami. Značka Bordelle ponúka kúsky inšpirované bondage štýlom, ktoré dokážu skutočne prebudiť dravú zmyselnosť. Parížska značka Eres vyrába úchvatnú spodnú bielizeň z prvotriednych materiálov. Kvalita poteší nielen vás, nositeľku, ale aj každé oko, ktoré váš výber uvidí.

    Spodná bielizeň vyzerá najlepšie v sete. Čipka ani hodváb nevychádza z módy

    Či už ste fanynkou brazílskeho strihu, táng, vysokého pása, alebo hipster nohavičiek, u dizajnérskych značiek si stačí len vybrať obľúbenú farbu. Jemnosť Fleur of England potvrdzujú ich elegantné kúsky, často zdobené hodvábnou čipkou. Vyberajte predovšetkým tak, aby ste celý deň ostali v maximálnom pohodlí. Bonus získate, ak nohavičky zladíte s farbou podprsenky.

    Zdroj: Fleur of England

    Korzety ako symbol sebavedomia a súčasť večerného outfitu

    Všetka luxusná spodná bielizeň má jedno spoločné. Jej majiteľke okamžite dodá sebavedomie, len čo si ju ráno pred zrkadlom oblečie. Spomeňte si na kultovú úvodnú scénu filmu Diabol nosí Pradu, v ktorej sa nachádza niekoľko takýchto kúskov. Medzi „vyššiu úroveň“ rozhodne patria body a korzety. Vytvarujú skvele postavu a budete sa vďaka nim cítiť neodolateľná a silná.

    Zdroj: I. D. Sarrieri, Kiki de Montparnasse

    Značka I. D. Sarrieri ponúka nespočetné množstvo štýlov korzetu, a to v rôznych odtieňoch. Je len na vás, či zvolíte bez ramienok, ramienka so zdobením alebo ozdobné retiazky. Kiki de Montparnasse potom uvádza kvalitné a prepracované body, prevažne s čipkou. Oba druhy bielizne si môžete obliecť na večernú akciu alebo koktailový večierok. Pridajte nohavice s vysokým pásom a sako a budete si pripadať ako kráľovná.

    Zdroje: Instagram, Agent Provocateur, La Perla, Bordelle, Eres, Fleur of England, I. D. Sarrieri, Kiki de Montparnasse

    Autor článku:

    Odhaľte svojho vnútorného anjela. Noste spodnú bielizeň ako na prehliadke Victoria’s Secret

    ― Reklama ―

    Módny svet sa v súčasnosti nesie v znamení ohlasov prehliadky Victoria’s Secret. Po šiestich rokoch si táto očakávaná prehliadka opäť našla miesto v našich životoch. Okrem dych vyrážajúceho make-upu a postavy predviedli modelky aj elegantnú spodnú bielizeň. Inšpirujte sa nimi a zaobstarajte si do svojho šatníka kúsky, ktoré vám zvýšia sebavedomie a rozžiaria deň.

    Spodná bielizeň už dávno neplní len praktickú funkciu. Značky sa predháňajú v tom, kto bude lesklejší, hodvábnejší a honosnejší. Na výber je nepreberné množstvo štýlov a farieb. Anjeli Victoria’s Secret si nedávno na móle obliekli spodnú bielizeň od rovnomennej značky, ale módna scéna ponúka oveľa viac. Predné svetové značky sa totiž predháňajú v pohodlí aj kráse

    Okrem toho, že spodná bielizeň skvele sedí, mali by ste sa v nej aj skvele cítiť. Niektoré dni vás viac lákajú športové štýly a pohodlie, ale iné dni túžite po pridanej dávke sebavedomia a po tom, aby ste sa cítili pohodlne. Vkusné prádlo toto vie výborne zariadiť, obzvlášť, ak ho zladíte v sete. Nemusíte ho ani nikomu ukazovať, stačí, že o ňom viete vy a hneď je celý deň úspešnejší.

    Pohodlie neznamená nudu. Podprsenky skrášlia drobné telá aj objemné hrudníky

    Už dávno neplatí, že dobre vyzerajúcu spodnú bielizeň dostanete len v konfekčných veľkostiach. V čase online nákupov a ľahkého cestovania je hračka nájsť tú správnu veľkosť a ideálny model. Svetoznáme značky Agent Provocateur a La Perla ľahko nájdete aj v Česku. Obe ponúkajú luxusné kúsky s nádychom provokácie. Nespočetné množstvo farieb a strihov čaká len na váš výber.

    Zdroj: Agent Provocateur, La Perla

    Veľmi obľúbeným strihom sú braletky, podprsenky bez vypchávok. Sedí prevažne menším či stredným veľkostiam a vďaka svojej jemnosti vie vykúzliť decentný, a pritom zvodný výsledok. Ak máte odvahu ukázať ich, noste braletky pod polopriehľadné tričko alebo voľný sveter. Ak sa vám podarí dobre skombinovať zvyšok oblečenia, budete vyzerať sexi, ale stále elegantne.

    Zdroj: Bordelle, Eres

    Majiteľky plnších košíčkov ocenia hlavne pevné podprsenky s vypchávkami alebo kosticami. Značka Bordelle ponúka kúsky inšpirované bondage štýlom, ktoré dokážu skutočne prebudiť dravú zmyselnosť. Parížska značka Eres vyrába úchvatnú spodnú bielizeň z prvotriednych materiálov. Kvalita poteší nielen vás, nositeľku, ale aj každé oko, ktoré váš výber uvidí.

    Spodná bielizeň vyzerá najlepšie v sete. Čipka ani hodváb nevychádza z módy

    Či už ste fanynkou brazílskeho strihu, táng, vysokého pása, alebo hipster nohavičiek, u dizajnérskych značiek si stačí len vybrať obľúbenú farbu. Jemnosť Fleur of England potvrdzujú ich elegantné kúsky, často zdobené hodvábnou čipkou. Vyberajte predovšetkým tak, aby ste celý deň ostali v maximálnom pohodlí. Bonus získate, ak nohavičky zladíte s farbou podprsenky.

    Zdroj: Fleur of England

    Korzety ako symbol sebavedomia a súčasť večerného outfitu

    Všetka luxusná spodná bielizeň má jedno spoločné. Jej majiteľke okamžite dodá sebavedomie, len čo si ju ráno pred zrkadlom oblečie. Spomeňte si na kultovú úvodnú scénu filmu Diabol nosí Pradu, v ktorej sa nachádza niekoľko takýchto kúskov. Medzi „vyššiu úroveň“ rozhodne patria body a korzety. Vytvarujú skvele postavu a budete sa vďaka nim cítiť neodolateľná a silná.

    Zdroj: I. D. Sarrieri, Kiki de Montparnasse

    Značka I. D. Sarrieri ponúka nespočetné množstvo štýlov korzetu, a to v rôznych odtieňoch. Je len na vás, či zvolíte bez ramienok, ramienka so zdobením alebo ozdobné retiazky. Kiki de Montparnasse potom uvádza kvalitné a prepracované body, prevažne s čipkou. Oba druhy bielizne si môžete obliecť na večernú akciu alebo koktailový večierok. Pridajte nohavice s vysokým pásom a sako a budete si pripadať ako kráľovná.

    Zdroje: Instagram, Agent Provocateur, La Perla, Bordelle, Eres, Fleur of England, I. D. Sarrieri, Kiki de Montparnasse

    ― Reklama ―

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Keď luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Povestný taliansky luxus sa rúca ako domček z kariet. Ranu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod’s, ktorá je známa svojimi koženými výrobkami. Podľa milánskeho súdu dochádzalo v továrňach jej čínskych dodávateľov k zneužívaniu pracovnej sily, pričom spoločnosť o tejto skutočnosti vedela. Taliansky gigant teraz čelí sankcii v podobe šesťmesačného zákazu akejkoľvek propagácie.

    Vystupovať, stanica Chanel. Show Métiers d’Art zažiarila v newyorskom metre

    Návrhár Matthieu Blazy odhalil svetu len svoju druhú kolekciu Chanel. S utorkovou show Métiers d’Art však iba potvrdil to, čo mnohí po jeho debute v Paríži už tušili. Že je dizajnérom na správnom mieste. Nedávno vymenovaný kreatívny riaditeľ predstavil najnovšiu show v podzemnej stanici newyorského metra. Skloubil tak underground veľkomesta s francúzskou eleganciou.

    Rozhovor: Od školských zošitov k Hermès. Úspech českej kaligrafky, ktorá očarila svet

    Kaligrafka Lucie Špatenková sa už na strednej škole zamilovala do krásne písaných zošitov. Po vysokej škole založila značku Ta usměvavá, s ktorou organizuje workshopy krasopísania, chodí na eventy skrášľovať rôznorodé produkty a písmom vylepšuje aj výrobky najdrahších luxusných značiek sveta. Okrem spolupráce so značkami Prada, Cartier či Hermès vedie tím kaligrafov, vychováva malú dcéru a rozširuje povedomie o krasopísme v Česku.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    ― Reklama ―