Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na módnu scénu opäť nastúpilo populárne spojenie dvoch módnych vizionárov. Britská návrhárka Martine Rose a americká značka Nike uvádza ďalšiu spoluprácu. Tentokrát vzdávajú hold svetu e-športu a gamingu, ktorý v ich očiach stelesňuje demokraciu. To všetko zachytáva aj nový model sneakers Shox MR4, prepájajúci nadčasovú eleganciu so športovým duchom.

    Spolupráce predstavujú denný chlieb módneho sveta. Niekedy šokujú, inokedy len letmo zaujmú a občas okamžite upadnú do hlbín zabudnutia. Potom sú tu však také, ktoré napíšu vlastnú kapitolu módnej histórie. Patrí medzi ne rovnako osemročné partnerstvo britskej návrhárky Martine Rose a americkej športovej značky Nike. Teraz ponúkajú jeho ďalšie pokračovanie, a to prostredníctvom kolekcie, ktorá oslavuje svet e-športu a gamingu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Martine Rose (@martine_rose)

    Najnovšia kolekcia má podľa servera WWD za úlohu „napojiť sa na demokraciu gamingu, na priestor, kde môže každý súťažiť, prepojiť sa a zapadnúť, má za cieľ reflektovať možnosti toho, čo môže šport byť a koho môže reprezentovať.“ Nike x Martin Rose tak rozširujú hranicu športu a adaptujú svoju víziu na požiadavky modernej doby. V centre kolekcie potom stojí výrazná reinterpretácia ikonického modelu Shox MR4.

    Zdroj: Nike

    Ide o novú víziu klasických Nike sneakers Shox R4. Aktuálna podoba tenisiek však umne mieša nadčasovú eleganciu so športovým dizajnom. Rovnako ako svet gamingu, aj ony predstavujú novú kapitolu tradičného konceptu. Svojím tvarom a zdvihnutou pätou totiž pripomínajú topánky na podpätku alebo takzvané mules, teda jemné papuče s otvorenou pätou. Tým však ich jedinečný dizajn nekončí.

    Zdroj: Nike

    Športový punc im dodáva nielen výrazné Nike logo a klasické šnurovanie, ale aj hranatá špička, kontrastujúca s tradičnejšími modelmi športovej značky. Dostupné sú ako v monochromatickej červenej, tak bielo-červenej variante. Sneakers Shox MR4 posilňujú filozofiu spolupráce Nike x Martine Rose. Stoja totiž na túžbe spochybňovať zaužívané konvencie, obnovovať všetko zaužívané a namieriť svetlo na nekonvenčné subkultúry.

    Shox MR4 obuli digitálni atléti. Nike x Martine Rose spomínajú na 90. roky

    Najnovší model tenisiek v kampani Nike x Martine Rose obuli elitní gameri, ako je napríklad Ana, Billy Mitchell, Scarlett, SonicFox alebo TenZ. Na fotografiách vychádzajúcich z ducha 90. rokov a populárnych LAN parties predstavujú „digitálnych atlétov“. Aj preto sneakers sprevádza kolekcia oblečenia, zahŕňajúca futbalové sety, hoodies, nohavice, vodeodolnú ski parku odkazujúcu na vintage ACG bundu či cross-body bag.

    @hypebae Babe wakeup, #Nike x #MartineRosepráve vypustili nové Shox MR4. Shox MR4, silueta, ktorá prvýkrát prelomila hranice v roku 2022, sa vrátila v dvoch nových farebných prevedeniach, celočervenom a bielo-striebornom. Roztiahnutý dizajn mulice, vyvýšené stĺpiky na päte a hranatá špička pokračujú v Roseovej hre s proporciami a protikladmi, čím prevracia to, čím tenisky môžu byť. Biely a strieborný pár je už k dispozícii na zakúpenie, pričom celočervené farebné prevedenie príde na trh v novembri. Ktoré farebné prevedenie si kúpite vy? Video: Hypebae #hypebae #unboxing #fashiontiktok ♬ silk maxjardz aka 9lives – 9lives

    Zdroje: WWD, Highsnobiety, Hypebeast, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Nike vracia legendárnu spoluprácu. S Martine Rose oslavuje e-šport a gaming

    ― Reklama ―

    Na módnu scénu opäť nastúpilo populárne spojenie dvoch módnych vizionárov. Britská návrhárka Martine Rose a americká značka Nike uvádza ďalšiu spoluprácu. Tentokrát vzdávajú hold svetu e-športu a gamingu, ktorý v ich očiach stelesňuje demokraciu. To všetko zachytáva aj nový model sneakers Shox MR4, prepájajúci nadčasovú eleganciu so športovým duchom.

    Spolupráce predstavujú denný chlieb módneho sveta. Niekedy šokujú, inokedy len letmo zaujmú a občas okamžite upadnú do hlbín zabudnutia. Potom sú tu však také, ktoré napíšu vlastnú kapitolu módnej histórie. Patrí medzi ne rovnako osemročné partnerstvo britskej návrhárky Martine Rose a americkej športovej značky Nike. Teraz ponúkajú jeho ďalšie pokračovanie, a to prostredníctvom kolekcie, ktorá oslavuje svet e-športu a gamingu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Martine Rose (@martine_rose)

    Najnovšia kolekcia má podľa servera WWD za úlohu „napojiť sa na demokraciu gamingu, na priestor, kde môže každý súťažiť, prepojiť sa a zapadnúť, má za cieľ reflektovať možnosti toho, čo môže šport byť a koho môže reprezentovať.“ Nike x Martin Rose tak rozširujú hranicu športu a adaptujú svoju víziu na požiadavky modernej doby. V centre kolekcie potom stojí výrazná reinterpretácia ikonického modelu Shox MR4.

    Zdroj: Nike

    Ide o novú víziu klasických Nike sneakers Shox R4. Aktuálna podoba tenisiek však umne mieša nadčasovú eleganciu so športovým dizajnom. Rovnako ako svet gamingu, aj ony predstavujú novú kapitolu tradičného konceptu. Svojím tvarom a zdvihnutou pätou totiž pripomínajú topánky na podpätku alebo takzvané mules, teda jemné papuče s otvorenou pätou. Tým však ich jedinečný dizajn nekončí.

    Zdroj: Nike

    Športový punc im dodáva nielen výrazné Nike logo a klasické šnurovanie, ale aj hranatá špička, kontrastujúca s tradičnejšími modelmi športovej značky. Dostupné sú ako v monochromatickej červenej, tak bielo-červenej variante. Sneakers Shox MR4 posilňujú filozofiu spolupráce Nike x Martine Rose. Stoja totiž na túžbe spochybňovať zaužívané konvencie, obnovovať všetko zaužívané a namieriť svetlo na nekonvenčné subkultúry.

    Shox MR4 obuli digitálni atléti. Nike x Martine Rose spomínajú na 90. roky

    Najnovší model tenisiek v kampani Nike x Martine Rose obuli elitní gameri, ako je napríklad Ana, Billy Mitchell, Scarlett, SonicFox alebo TenZ. Na fotografiách vychádzajúcich z ducha 90. rokov a populárnych LAN parties predstavujú „digitálnych atlétov“. Aj preto sneakers sprevádza kolekcia oblečenia, zahŕňajúca futbalové sety, hoodies, nohavice, vodeodolnú ski parku odkazujúcu na vintage ACG bundu či cross-body bag.

    @hypebae Babe wakeup, #Nike x #MartineRosepráve vypustili nové Shox MR4. Shox MR4, silueta, ktorá prvýkrát prelomila hranice v roku 2022, sa vrátila v dvoch nových farebných prevedeniach, celočervenom a bielo-striebornom. Roztiahnutý dizajn mulice, vyvýšené stĺpiky na päte a hranatá špička pokračujú v Roseovej hre s proporciami a protikladmi, čím prevracia to, čím tenisky môžu byť. Biely a strieborný pár je už k dispozícii na zakúpenie, pričom celočervené farebné prevedenie príde na trh v novembri. Ktoré farebné prevedenie si kúpite vy? Video: Hypebae #hypebae #unboxing #fashiontiktok ♬ silk maxjardz aka 9lives – 9lives

    Zdroje: WWD, Highsnobiety, Hypebeast, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Nan Goldin predstavuje výstavu This Will Not End Well. Minulosť mení na film

    Nan Goldin predstavuje svetu svoje najnovšie dielo s názvom This Will Not End Well. Rozsiahla výstava očarila kritikov umenia a v divákoch vzbudila silné emócie. Umeleckyňa v nej spomína na 80. roky a postupne sa prepracováva skrz minulosť až do súčasnosti. Výsledná práca je zložená ako film, jednotlivé statické snímky umne zachytávajú momenty obyčajného života.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    Gucci zdoláva svahy. Zimná kolekcia Altitude prvýkrát mieša luxus s technológiou

    Začala lyžiarska sezóna a Gucci nezaostáva. Ako správny zástupca Talianov prichádza so zimnou kolekciou Altitude. Od tých predchádzajúcich sa však líši a to tým, že ponúka nielen luxus, ale aj technické vybavenie pre vrcholové výkony. Na snehu môžete zažiariť s oblečením, ktoré v sebe spája najmodernejšie technológie, precízne spracovanie a nezameniteľnú estetiku módneho domu.

    Coperni prepisuje bodycare. Oblečenie napúšťa prospešnými baktériami

    Značka Coperni vie, ako vytvoriť virálny moment a posunúť hranice nemožného. Či už to boli šaty modelky Belly Hadid v spreji, alebo robotickí psi na módnej prehliadke. Tentokrát sa však jej zakladatelia Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydať komerčnejším smerom a predstaviť kolekciu odevov napustených synbiotickou zmesou, ktorú by ste inak našli vo svojej chladničke.

    Zomrela Marina Yee. Ako členka Antverpskej šestky prepísala pravidlá módy

    Svet módy opustila významná návrhárska ikona, dizajnérka Marina Yee. Zomrela 1. novembra po boji s rakovinou vo veku 67 rokov. Bola známa najmä ako členka slávnej Antverpskej šestky, skupiny, ktorá koncom 80. rokov 20. storočia prepísala pravidlá módy. Väčšinu svojej kariéry však strávila mimo pozornosti módneho sveta, ako učiteľka na renomovaných univerzitách.

    Prada mení diváka. Inštalácia „The Audience“ na Frieze Week mení úlohu diváka

    Prada sa tradične zúčastňuje jedného z najvýznamnejších umeleckých a kultúrnych týždňov. Frieze Week je udalosť konajúca sa v Londýne, na ktorej sa prezentujú nové diela, inštalácie a performance svetovo uznávanými umelcami, galeristami a dizajnérmi. Inštalácia patriaca Prade sa stáva každý rok stratégiou, ako prepojiť módu so svetom umenia. A každý rok značka žne na Frieze Week úspech. Tento rok nebude výnimkou.

    Kozmetická taštička je už pasé. Na jej miesto nastupujú beauty charms

    Tohtoročná lavína trendy príveskov naberá na obrátkach. Zatiaľ čo letu dominovali virálne plyšáky Labubu alebo hravé doplnky, jeseni kraľujú takzvané beauty charms. Ide o miniatúrne verzie základných pomocníkov z tradičných kozmetických taštičiek. Na súčasnej scéne signalizujú nielen trvajúcu vládu maximalizmu, ale aj túžbu milovníkov módy ukázať svoj status.

    TikTok Highlights: Jesenný trend vracia na scénu lásku k učeniu

    Sociálnu sieť TikTok túto jeseň pohltil nový trend. Koncept nazývaný "personal curriculums" vzbudzuje v používateľoch stratenú lásku k učeniu, vzdelávaniu a rozvíjaniu seba samého. V jeho srdci leží jednoduchý predpoklad, teda vytvorenie vlastného rozvrhu ľubovoľných "predmetov". Môže ísť o túžbu naučiť sa lepšie variť, záhradničiť alebo konečne pochopiť fyzikálne zákony.

    Beauty segment posilňuje. V roku 2025 poháňala luxusný biznis krása

    Rok 2025 sa nesie v duchu premeny krásy na jeden z najvýraznejších pilierov globálneho luxusného trhu. Beauty segment získava status kľúčového motora rastu a mení obchodnú mapu veľkých značiek. Akvizície, nové kolekcie a strategické vstupy do kozmetiky posúvajú spoločnosti do sféry, kde sa psychológia stretáva s výkonom. V luxusnom svete dnes víťazí to, čo dokáže byť osobné, a práve krása túto rovnováhu stelesňuje.

    Ryža ako nová „it“ zložka parfumov. Svet vôní inklinuje k čistote

    Ryža sa stáva hviezdou modernej parfumérie. Púdrová, a pritom prekvapivo všestranná, otvára priestor pre nevšedné kompozície, ktoré kombinujú zmyslový komfort so sofistikovanou esenciou. Parfuméri využívajú ryžu na dosiahnutie hĺbky, ktorá výsledok delí od komerčných vôní. Masívna popularita vonných produktov s ryžou dokazuje, že food zložky definujú aktuálnu "estetiku" luxusných parfumov.

    Stranger Things mieri do finále. Comeback doplnia beauty aj módne spolupráce

    Koniec novembra privíta návrat populárneho seriálu Stranger Things. Na obrazovky sa vracia so svojou piatou a poslednou sériou, ktorá vyvrcholí posledný deň tohto roku. Veľké finále si žiada rovnako významné oslavy. Na pomoc preto priskočili beauty a módne značky, ktoré ponúkajú špeciálne spolupráce. Do Hawkins vás vtiahnu topánky, kabelky, prívesky alebo tematický make-up.

    Vlasy, bradavky a biznis. Prečo SKIMS dráždi verejnosť?

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekciou, ktorá oslavuje prirodzenosť tela. Alebo nie? Na sociálnych sieťach sa strhla búrka názorov, či Kim Kardashian oslavuje prirodzenosť ženského tela a búra tabu kože bez jediného chlpu, alebo naopak posilňuje nerealistické ideály krásy a tlak na "dokonalé" telo. Marketingový tím SKIMS však slávi úspech, tangá s umelým ochlpením boli behom pár dní vypredané.

    História elegancie opäť žiari. Pillbox hat oslavuje návrat na módnu scénu

    Nenápadný, a predsa neodolateľne pôsobivý. Klobúk v tvare škatuľky, známy ako pillbox hat, je symbolom kultivovaného vkusu, prekračujúceho generácie aj trendy. Stelesňuje jednoduchosť povýšenú na umenie, spojenú s autoritou a jemnosťou, ktorá sa nikdy nestráca v dave. Nie je to len ozdoba. Je to vyjadrenie postoja, odkaz éry pôvabu a pocta ženskej elegancii.

    LVMH a UNESCO rozširujú spoluprácu. Tiffany & Co. chce chrániť oceány

    Luxusná skupina LVMH prehlbuje partnerstvo s UNESCO. Spoločne hodlajú pracovať na ďalšom päťročnom pláne, tentokrát s názvom For the Beauty of Life. Novo sa k nemu pridá taktiež šperkársky dom Tiffany & Co., ktorého cieľom bude podporiť ochranu oceánov. V srdci spolupráce stojí snaha vytvoriť udržateľné riešenia, ktoré podporia predovšetkým lokálne komunity po celom svete.

    Maison Margiela otvára brány Dubaja. V metropole ponúka exkluzívne rezidencie

    Legendárna francúzska značka pokračuje v prekračovaní módnych hraníc. Maison Margiela tentokrát svoju jedinečnú estetiku neaplikoval na dychberúce návrhy, ale luxusné apartmány. Módny dom odhalil prvé exkluzívne rezidencie, ktoré vybudoval na ostrove Palm Jumeirah v Dubaji. Pridal sa tak ku skupine značiek, ktoré redefinujú podobu súčasného luxusného priemyslu.

    ― Reklama ―