Více

    ― Reklama ―

    Predvianočný stres naberá na obrátkach predovšetkým posledný mesiac v roku. Popri tom všetkom zhone by sme však nemali zabúdať na čaro adventného obdobia. Správnu radostnú atmosféru vám preto pomôžu navodiť aj kúsky z nášho decembrového nákupného zoznamu. Zamilujete sa do kúzelných dekorácií, romantických pyžám alebo luxusných sviečok.

    Vyzdobte si domov hravými dekoráciami od Louis Vuitton

    Adventné obdobie si môžete spestriť napríklad drobnosťami z dielne Louis Vuitton. V tohtoročnej vianočnej kampani a darčekovom sprievodcovi nás zaujali najmä drobní maskoti Vivienne a Teddy, ktorí vás svojim milým výzorom chytia za srdce.

    Viete si ich zadovážiť samostatne v podobe bábik alebo plyšových hračiek. Malí pomocníci zdobia aj púzdra na karty, slávnu kabelku Speedy alebo kúzelné sklenené snehové gule. Výnimočnou dekoráciou je aj drevená vyrezávaná bábika Santa Clausa so zlatými očkami a ikonickým písmenom V namiesto nosa.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Užite si sledovanie vianočných rozprávok v pyžame od Djerf Avenue x Sophia Richie Grainge

    Dokonalé vianočné pyžamo nájdete v najnovšej kolekcii značky Djerf Avenue v spolupráci s modelkou Sophiou Richie Grainge. Pokiaľ vás unavujú príliš výrazné vzory a farby na vianočných pyžamách, je táto kolekcia určená práve pre vás.

    Dizajn vzdáva hold vianočnému obdobiu. Zároveň je však univerzálny, pyžamo preto bez problémov vynosíte aj v ostatných obdobiach roku. Všetky kúsky sú biele a majú na sebe jemný kreslený vzor so sviatočnou mašľou.

    Na výber máte napríklad milé pyžamové šortky, elegantný top na ramienka, gumičku s ozdobnou mašľou, teplý kardigán, jednoduché tričko s dlhým rukávom, dlhé nohavice a pyžamovú košeľu.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Vaše zmysly potešia luxusné sviečky od Pleasing

    Čakanie na Ježiška a zimné večery vám spríjemnia sviečky značky Pleasing, ktorú založil slávny spevák Harry Styles. V ponuke sú zatiaľ tri druhy inšpirované vôňou rovnako menných parfumov. Sviečky sú vyrobené zo sójového vosku a okrem luxusnej nádoby majú aj štýlový sklenený poklop.

    Výrazná a hrejivá drevitá vôňa Bright, Hot v oranžovom farbe v sebe ukrýva tóny slivky, tabakových listov v kombinácii s kosatcovým olejom a morskými akordmi. Celú kompozíciu dopĺňa cédrové drevo, fazuľa tonka, vanilka a ambra.

    Zmyselná a štýlová sviečka v čiernom prevedení je práve tá s názvom Closeness. Jej vôňa rozvíja extrakt z austrálskeho ružového čierneho korenia, akord čistej bielizne, olej z mrkvových semienok a bambus. Všetko završuje slané pižmo, indický papyrus a kašmírové drevo.

    Poslednou sviečkou v kolekcii je Rivulets v bledomodrej farbe. Vyznačuje sa sviežou kvetinovou vôňou zloženou zo semienok ambrety, citrónu, madagaskarského čierneho korenia a akordov ľanu a popelínu. Dopĺňa ju ambroxan a pižmo.

    Zdroj: Pleasing

    Oslávte Vianoce a Silvester v elegantných šatách od Mirror Palais

    Elegantné slávnostné šaty k štedrovečernému stolu alebo na privítanie nového roku si určite vyberiete u značky Mirror Palais. Ich súčasnej kolekcii dominujú osobité róby v čiernej, červenej alebo skvostne bielej farbe.

    Nechýbajú ani rôzne kreatívne strihy. Na výber sú preto dlhé alebo krátke šaty. Zaujmú aj tie v štýle bodycon, na zaujímavé ramienka alebo úplne bez nich. Tie pravé si stále môžete uchmatnúť v predpredaji. Na vašom mieste by sme sa však s nákupom poponáhľali. Nech na Vianoce naozaj zažiarite.

    Zdroj: Mirror Palais

    Zdroj: WWD, Louis Vuitton, Djerf Avenue, Pleasing, Mirror Palais

    Nákupný zoznam na december: Vytvorte útulnú atmosféru s dekoráciami od Louis Vuitton a nájdite svoje vysnené šaty k stromčeku od Mirror Palais

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Predvianočný stres naberá na obrátkach predovšetkým posledný mesiac v roku. Popri tom všetkom zhone by sme však nemali zabúdať na čaro adventného obdobia. Správnu radostnú atmosféru vám preto pomôžu navodiť aj kúsky z nášho decembrového nákupného zoznamu. Zamilujete sa do kúzelných dekorácií, romantických pyžám alebo luxusných sviečok.

    Vyzdobte si domov hravými dekoráciami od Louis Vuitton

    Adventné obdobie si môžete spestriť napríklad drobnosťami z dielne Louis Vuitton. V tohtoročnej vianočnej kampani a darčekovom sprievodcovi nás zaujali najmä drobní maskoti Vivienne a Teddy, ktorí vás svojim milým výzorom chytia za srdce.

    Viete si ich zadovážiť samostatne v podobe bábik alebo plyšových hračiek. Malí pomocníci zdobia aj púzdra na karty, slávnu kabelku Speedy alebo kúzelné sklenené snehové gule. Výnimočnou dekoráciou je aj drevená vyrezávaná bábika Santa Clausa so zlatými očkami a ikonickým písmenom V namiesto nosa.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Užite si sledovanie vianočných rozprávok v pyžame od Djerf Avenue x Sophia Richie Grainge

    Dokonalé vianočné pyžamo nájdete v najnovšej kolekcii značky Djerf Avenue v spolupráci s modelkou Sophiou Richie Grainge. Pokiaľ vás unavujú príliš výrazné vzory a farby na vianočných pyžamách, je táto kolekcia určená práve pre vás.

    Dizajn vzdáva hold vianočnému obdobiu. Zároveň je však univerzálny, pyžamo preto bez problémov vynosíte aj v ostatných obdobiach roku. Všetky kúsky sú biele a majú na sebe jemný kreslený vzor so sviatočnou mašľou.

    Na výber máte napríklad milé pyžamové šortky, elegantný top na ramienka, gumičku s ozdobnou mašľou, teplý kardigán, jednoduché tričko s dlhým rukávom, dlhé nohavice a pyžamovú košeľu.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Vaše zmysly potešia luxusné sviečky od Pleasing

    Čakanie na Ježiška a zimné večery vám spríjemnia sviečky značky Pleasing, ktorú založil slávny spevák Harry Styles. V ponuke sú zatiaľ tri druhy inšpirované vôňou rovnako menných parfumov. Sviečky sú vyrobené zo sójového vosku a okrem luxusnej nádoby majú aj štýlový sklenený poklop.

    Výrazná a hrejivá drevitá vôňa Bright, Hot v oranžovom farbe v sebe ukrýva tóny slivky, tabakových listov v kombinácii s kosatcovým olejom a morskými akordmi. Celú kompozíciu dopĺňa cédrové drevo, fazuľa tonka, vanilka a ambra.

    Zmyselná a štýlová sviečka v čiernom prevedení je práve tá s názvom Closeness. Jej vôňa rozvíja extrakt z austrálskeho ružového čierneho korenia, akord čistej bielizne, olej z mrkvových semienok a bambus. Všetko završuje slané pižmo, indický papyrus a kašmírové drevo.

    Poslednou sviečkou v kolekcii je Rivulets v bledomodrej farbe. Vyznačuje sa sviežou kvetinovou vôňou zloženou zo semienok ambrety, citrónu, madagaskarského čierneho korenia a akordov ľanu a popelínu. Dopĺňa ju ambroxan a pižmo.

    Zdroj: Pleasing

    Oslávte Vianoce a Silvester v elegantných šatách od Mirror Palais

    Elegantné slávnostné šaty k štedrovečernému stolu alebo na privítanie nového roku si určite vyberiete u značky Mirror Palais. Ich súčasnej kolekcii dominujú osobité róby v čiernej, červenej alebo skvostne bielej farbe.

    Nechýbajú ani rôzne kreatívne strihy. Na výber sú preto dlhé alebo krátke šaty. Zaujmú aj tie v štýle bodycon, na zaujímavé ramienka alebo úplne bez nich. Tie pravé si stále môžete uchmatnúť v predpredaji. Na vašom mieste by sme sa však s nákupom poponáhľali. Nech na Vianoce naozaj zažiarite.

    Zdroj: Mirror Palais

    Zdroj: WWD, Louis Vuitton, Djerf Avenue, Pleasing, Mirror Palais

    ― Reklama ―

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Sofia Coppola natočila svoj prvý dokument. Kameru namierila na Marca Jacobsa

    Slávna režisérka Sofia Coppola preniká hlbšie do sveta módy. Minulý týždeň prezradila, že na blížiacom sa filmovom festivale v Benátkach odhalí svoj prvý dokument s názvom Marc by Sofia. Sledovať má nielen život a kariéru slávneho návrhára Marca Jacobsa, ale aj ich dlhodobé priateľstvo a trvajúcu spoluprácu ako na poli módy, tak filmu.

    Jún pozná svojich favoritov. CreatorIQ odhalil najviac virálne make-up značky

    Sociálne siete predstavujú pre módne a beauty značky významný zdroj pozornosti. Práve tú zmerala platforma CreatorIQ, ktorá vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up spoločností za mesiac jún. Svoje výpočty zakladala na ich EMV, čiže získanej mediálnej hodnote. Medzi najpopulárnejšie brandy patria Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Sociálne siete majú nový všeliek. Tentokrát vkladajú nádeje do vývaru z kostí

    Takmer každý týždeň používatelia sociálnych sietí objavia novú "zázračnú" ingredienciu, od ktorej si sľubujú hneď niekoľko wellness a beauty benefitov. Tentokrát svoju pozornosť obrátili smerom k vývaru z kostí. Podľa nich posilňuje kĺby, znižuje zápal čriev či dodáva pokožke pružnosť a lesk. Aj keď vývar má určité výhody, nie je to novoobjavený všeliek.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Burberry oslavuje známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšenie predaja

    Módny dom Burberry už niekoľko sezón zápasí s nízkym predajom a klesajúcim dopytom. Pred rokom bol preto do funkcie generálneho riaditeľa vymenovaný Josh Shulman, aby vypracoval plán obnovy značky. Zdá sa, že sa jeho úsilie o návrat k britským koreňom a ikonickým produktom vypláca. Burberry zaznamenal v druhom štvrťroku zlepšujúce sa predaje.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Kiná premietajú Fénické sprisahanie od Wesa Andersona. Kritici sa delia na dva tábory

    "Ja osobne sa cítim veľmi bezpečne," vyhlasuje Zsa-zsa Korda v lietadle po tom, čo prežil svoju šiestu leteckú nehodu. Absurdný pokoj aj nonšalantný humor pretínajú Fénické sprisahanie, najnovší film Wesa Andersona, ktorý je teraz k videniu v kinách. Zatiaľ čo niektorí ho považujú za Andersonov najlepší film za posledné roky, iní ho kritizujú.

    Na scéne je ďalší TikTok „zázrak“. Morský mach sľubuje čistú pleť

    Sociálna sieť TikTok v pravidelných intervaloch produkuje čerstvé beauty trendy. Jej používatelia vždy s nadšením vyzdvihujú istý produkt, ingredienciu alebo rituál a tešia sa z ich rádoby zázračných účinkov. Tentokrát sa zamilovali do morského machu, ktorý si vďaka jeho bohatým efektom vychvaľujú aj celebrity ako Bella Hadid alebo Hailey Bieber.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―