Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Predvianočný stres naberá na obrátkach predovšetkým posledný mesiac v roku. Popri tom všetkom zhone by sme však nemali zabúdať na čaro adventného obdobia. Správnu radostnú atmosféru vám preto pomôžu navodiť aj kúsky z nášho decembrového nákupného zoznamu. Zamilujete sa do kúzelných dekorácií, romantických pyžám alebo luxusných sviečok.

    Vyzdobte si domov hravými dekoráciami od Louis Vuitton

    Adventné obdobie si môžete spestriť napríklad drobnosťami z dielne Louis Vuitton. V tohtoročnej vianočnej kampani a darčekovom sprievodcovi nás zaujali najmä drobní maskoti Vivienne a Teddy, ktorí vás svojim milým výzorom chytia za srdce.

    Viete si ich zadovážiť samostatne v podobe bábik alebo plyšových hračiek. Malí pomocníci zdobia aj púzdra na karty, slávnu kabelku Speedy alebo kúzelné sklenené snehové gule. Výnimočnou dekoráciou je aj drevená vyrezávaná bábika Santa Clausa so zlatými očkami a ikonickým písmenom V namiesto nosa.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Užite si sledovanie vianočných rozprávok v pyžame od Djerf Avenue x Sophia Richie Grainge

    Dokonalé vianočné pyžamo nájdete v najnovšej kolekcii značky Djerf Avenue v spolupráci s modelkou Sophiou Richie Grainge. Pokiaľ vás unavujú príliš výrazné vzory a farby na vianočných pyžamách, je táto kolekcia určená práve pre vás.

    Dizajn vzdáva hold vianočnému obdobiu. Zároveň je však univerzálny, pyžamo preto bez problémov vynosíte aj v ostatných obdobiach roku. Všetky kúsky sú biele a majú na sebe jemný kreslený vzor so sviatočnou mašľou.

    Na výber máte napríklad milé pyžamové šortky, elegantný top na ramienka, gumičku s ozdobnou mašľou, teplý kardigán, jednoduché tričko s dlhým rukávom, dlhé nohavice a pyžamovú košeľu.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Vaše zmysly potešia luxusné sviečky od Pleasing

    Čakanie na Ježiška a zimné večery vám spríjemnia sviečky značky Pleasing, ktorú založil slávny spevák Harry Styles. V ponuke sú zatiaľ tri druhy inšpirované vôňou rovnako menných parfumov. Sviečky sú vyrobené zo sójového vosku a okrem luxusnej nádoby majú aj štýlový sklenený poklop.

    Výrazná a hrejivá drevitá vôňa Bright, Hot v oranžovom farbe v sebe ukrýva tóny slivky, tabakových listov v kombinácii s kosatcovým olejom a morskými akordmi. Celú kompozíciu dopĺňa cédrové drevo, fazuľa tonka, vanilka a ambra.

    Zmyselná a štýlová sviečka v čiernom prevedení je práve tá s názvom Closeness. Jej vôňa rozvíja extrakt z austrálskeho ružového čierneho korenia, akord čistej bielizne, olej z mrkvových semienok a bambus. Všetko završuje slané pižmo, indický papyrus a kašmírové drevo.

    Poslednou sviečkou v kolekcii je Rivulets v bledomodrej farbe. Vyznačuje sa sviežou kvetinovou vôňou zloženou zo semienok ambrety, citrónu, madagaskarského čierneho korenia a akordov ľanu a popelínu. Dopĺňa ju ambroxan a pižmo.

    Zdroj: Pleasing

    Oslávte Vianoce a Silvester v elegantných šatách od Mirror Palais

    Elegantné slávnostné šaty k štedrovečernému stolu alebo na privítanie nového roku si určite vyberiete u značky Mirror Palais. Ich súčasnej kolekcii dominujú osobité róby v čiernej, červenej alebo skvostne bielej farbe.

    Nechýbajú ani rôzne kreatívne strihy. Na výber sú preto dlhé alebo krátke šaty. Zaujmú aj tie v štýle bodycon, na zaujímavé ramienka alebo úplne bez nich. Tie pravé si stále môžete uchmatnúť v predpredaji. Na vašom mieste by sme sa však s nákupom poponáhľali. Nech na Vianoce naozaj zažiarite.

    Zdroj: Mirror Palais

    Zdroj: WWD, Louis Vuitton, Djerf Avenue, Pleasing, Mirror Palais

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.sk/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    Nákupný zoznam na december: Vytvorte útulnú atmosféru s dekoráciami od Louis Vuitton a nájdite svoje vysnené šaty k stromčeku od Mirror Palais

    ― Reklama ―

    Predvianočný stres naberá na obrátkach predovšetkým posledný mesiac v roku. Popri tom všetkom zhone by sme však nemali zabúdať na čaro adventného obdobia. Správnu radostnú atmosféru vám preto pomôžu navodiť aj kúsky z nášho decembrového nákupného zoznamu. Zamilujete sa do kúzelných dekorácií, romantických pyžám alebo luxusných sviečok.

    Vyzdobte si domov hravými dekoráciami od Louis Vuitton

    Adventné obdobie si môžete spestriť napríklad drobnosťami z dielne Louis Vuitton. V tohtoročnej vianočnej kampani a darčekovom sprievodcovi nás zaujali najmä drobní maskoti Vivienne a Teddy, ktorí vás svojim milým výzorom chytia za srdce.

    Viete si ich zadovážiť samostatne v podobe bábik alebo plyšových hračiek. Malí pomocníci zdobia aj púzdra na karty, slávnu kabelku Speedy alebo kúzelné sklenené snehové gule. Výnimočnou dekoráciou je aj drevená vyrezávaná bábika Santa Clausa so zlatými očkami a ikonickým písmenom V namiesto nosa.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Užite si sledovanie vianočných rozprávok v pyžame od Djerf Avenue x Sophia Richie Grainge

    Dokonalé vianočné pyžamo nájdete v najnovšej kolekcii značky Djerf Avenue v spolupráci s modelkou Sophiou Richie Grainge. Pokiaľ vás unavujú príliš výrazné vzory a farby na vianočných pyžamách, je táto kolekcia určená práve pre vás.

    Dizajn vzdáva hold vianočnému obdobiu. Zároveň je však univerzálny, pyžamo preto bez problémov vynosíte aj v ostatných obdobiach roku. Všetky kúsky sú biele a majú na sebe jemný kreslený vzor so sviatočnou mašľou.

    Na výber máte napríklad milé pyžamové šortky, elegantný top na ramienka, gumičku s ozdobnou mašľou, teplý kardigán, jednoduché tričko s dlhým rukávom, dlhé nohavice a pyžamovú košeľu.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Vaše zmysly potešia luxusné sviečky od Pleasing

    Čakanie na Ježiška a zimné večery vám spríjemnia sviečky značky Pleasing, ktorú založil slávny spevák Harry Styles. V ponuke sú zatiaľ tri druhy inšpirované vôňou rovnako menných parfumov. Sviečky sú vyrobené zo sójového vosku a okrem luxusnej nádoby majú aj štýlový sklenený poklop.

    Výrazná a hrejivá drevitá vôňa Bright, Hot v oranžovom farbe v sebe ukrýva tóny slivky, tabakových listov v kombinácii s kosatcovým olejom a morskými akordmi. Celú kompozíciu dopĺňa cédrové drevo, fazuľa tonka, vanilka a ambra.

    Zmyselná a štýlová sviečka v čiernom prevedení je práve tá s názvom Closeness. Jej vôňa rozvíja extrakt z austrálskeho ružového čierneho korenia, akord čistej bielizne, olej z mrkvových semienok a bambus. Všetko završuje slané pižmo, indický papyrus a kašmírové drevo.

    Poslednou sviečkou v kolekcii je Rivulets v bledomodrej farbe. Vyznačuje sa sviežou kvetinovou vôňou zloženou zo semienok ambrety, citrónu, madagaskarského čierneho korenia a akordov ľanu a popelínu. Dopĺňa ju ambroxan a pižmo.

    Zdroj: Pleasing

    Oslávte Vianoce a Silvester v elegantných šatách od Mirror Palais

    Elegantné slávnostné šaty k štedrovečernému stolu alebo na privítanie nového roku si určite vyberiete u značky Mirror Palais. Ich súčasnej kolekcii dominujú osobité róby v čiernej, červenej alebo skvostne bielej farbe.

    Nechýbajú ani rôzne kreatívne strihy. Na výber sú preto dlhé alebo krátke šaty. Zaujmú aj tie v štýle bodycon, na zaujímavé ramienka alebo úplne bez nich. Tie pravé si stále môžete uchmatnúť v predpredaji. Na vašom mieste by sme sa však s nákupom poponáhľali. Nech na Vianoce naozaj zažiarite.

    Zdroj: Mirror Palais

    Zdroj: WWD, Louis Vuitton, Djerf Avenue, Pleasing, Mirror Palais

    ― Reklama ―

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―