Více

    ― Reklama ―

    Vyberte sa na cestu do histórie luxusného konglomerátu LVMH, kde sa prelínajú príbehy dvoch ikonických značiek, teda Louis Vuitton a Moët Hennessy. Ich spojenie nie je len obchodnou alianciou, ale fascinujúcou kapitolou, ktorá definovala nový štandard vo svete luxusu a módy.

    V roku 1987 vznikla nečakaná symbióza medzi spoločnosťami Moët Hennessy a Louis Vuitton, a to za ohromujúcu cenu štyroch miliárd dolárov. Vytvorila tým jednu z najmocnejších a najprestižnejších firiem na svete, teraz známu ako LVMH. Parížska firma sa stala epicentrom luxusu a elegancie, zoskupujúca približne 60 dcérskych firiem, vrátane módnych domov ako Tiffany & Co., Christian Dior alebo Givenchy.

    Nahlédnite za oponu jednej z najluxusnejších firiem sveta

    Spoločnosť Moët & Chandon, nezávislá od roku 1743, sa začiatkom 70. rokov 20. storočia spojila s firmou Hennessy, čím dala vzniknúť Moët Hennessy. Módny dom Louis Vuitton sa k tejto fúzii pripojil v roku 1987, teda v dobe, keď zvýšil svoje investície do luxusných značiek. Takýto krok umožnil obom spoločnostiam podporiť svoj medzinárodný rast, ale zároveň si zachovať vlastnú identitu a nezávislosť.

    Návrhár Louis Vuitton založil svoj módny dom vo Francúzsku roku 1854. Postupne sa z neho stal úspešný symbol luxusu pre bohaté vrstvy. V nasledujúcich rokoch sa firma prispôsobila meniacim sa trendom. V roku 1885 preto expandovala do Londýna, roku 1969 zase na ázijský trh. Roku 1984 zase spoločnosť vstúpila na burzu, čím prekročila len jeden z mnohých míľnikov vedúcich k budúcemu spojeniu s Moët Hennessy.

    Zlaté deväťdesiate roky priniesli nevídané úspechy

    Nasledujúce 90. roky 20. storočia boli pre firmu LVMH obdobím intenzívneho rastu. Uskutočnila napríklad kľúčový nákup, keďže získala kozmetickú spoločnosť Sephora. Roku 1999 si zase zabezpečila najväčšie rozšírenie svojho portfólia. Stala sa totiž vlastníkom štyroch kozmetických značiek a vytvorila novú divíziu zameranú na hodinky a šperky.

    Vedenie LVMH neskôr prevzalo niekoľko ďalších významných spoločností, čím podčiarklo svoju stratégiu diverzifikácie. Išlo o módne domy ako Prada alebo Fendi. Takéto rozhodnutia sa stali kľúčovými pre budúci úspech. Na konci 90. rokov vzrástli tržby LVMH oproti predchádzajúcemu roku o ohromujúcich 23 percent.

    V súčasnosti je LVMH nielen koncernom, ale aj symbolom luxusu a vkusu. Jeho portfólio zahŕňa najprestižnejšie značky zo sveta módy, šperkov, kozmetiky, aj luxusného alkoholu. Dominancia spoločnosti na trhu je preto nepopierateľná. Nielen vďaka úspešným akvizíciám, ale aj stratégii a vízii jej riaditeľa Bernarda Arnaulta, ktorý sa stal jedným z najbohatších mužov sveta.

    Firma LVMH nielen, že vytvára a predáva luxusné tovar, stáva sa tiež inšpiráciou pre ostatné spoločnosti v odvetví. Bernard Arnault sa tak vďaka svojmu odhodlaniu stal vzorom pre ďalšie generácie podnikateľov. Snaží sa navyše nielen o podnikanie, ale aj o formu umeleckého a tvorčieho vyjadrenia.

    LVMH klade dôraz na digitalizáciu aj udržateľnosť

    Módny svet vstupuje do éry, v ktorej spotrebitelia nehľadajú len produkt, ale aj príbeh a zážitok. Vedenie LVMH si to uvedomuje a zameriava sa preto na udržateľnosť, inovácie aj digitalizáciu. Stojí však pred novou výzvou, teda ako si udržať vedúce postavenie v dobe, keď sa trendy rýchlo menia a spotrebitelia očakávajú viac než len kvalitný výrobok.

    Spoločnosť preto bude musieť neustále inovovať a posilňovať emocionálne väzby so svojimi zákazníkmi, aby si tak udržala relevanciu a popularitu na trhu s luxusným tovarom. Vzhľadom na jej históriu úspechov ale nemožno inak než očakávať, že aj naďalej zostane v čele luxusného a módneho priemyslu.

    @lvmh Retour sur l’événement LVMH avec une annonce inédite : le Groupe s’associe avec Paris 2024 en devant Partenaire Premium des Jeux Olympiques et Paralympiques.🏅 #LVMH #Paris2024 #TilTokAcademie #SportsTikTok #Sport #Olympics #Paralympics ♬ son original – LVMH

    Zdroje: First Classe, Wikidot, The Fashion Law, TikTok, YouTube

    Nakuknite do zákulisia LVMH, jednej z najprestižnejších spoločností sveta

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vyberte sa na cestu do histórie luxusného konglomerátu LVMH, kde sa prelínajú príbehy dvoch ikonických značiek, teda Louis Vuitton a Moët Hennessy. Ich spojenie nie je len obchodnou alianciou, ale fascinujúcou kapitolou, ktorá definovala nový štandard vo svete luxusu a módy.

    V roku 1987 vznikla nečakaná symbióza medzi spoločnosťami Moët Hennessy a Louis Vuitton, a to za ohromujúcu cenu štyroch miliárd dolárov. Vytvorila tým jednu z najmocnejších a najprestižnejších firiem na svete, teraz známu ako LVMH. Parížska firma sa stala epicentrom luxusu a elegancie, zoskupujúca približne 60 dcérskych firiem, vrátane módnych domov ako Tiffany & Co., Christian Dior alebo Givenchy.

    Nahlédnite za oponu jednej z najluxusnejších firiem sveta

    Spoločnosť Moët & Chandon, nezávislá od roku 1743, sa začiatkom 70. rokov 20. storočia spojila s firmou Hennessy, čím dala vzniknúť Moët Hennessy. Módny dom Louis Vuitton sa k tejto fúzii pripojil v roku 1987, teda v dobe, keď zvýšil svoje investície do luxusných značiek. Takýto krok umožnil obom spoločnostiam podporiť svoj medzinárodný rast, ale zároveň si zachovať vlastnú identitu a nezávislosť.

    Návrhár Louis Vuitton založil svoj módny dom vo Francúzsku roku 1854. Postupne sa z neho stal úspešný symbol luxusu pre bohaté vrstvy. V nasledujúcich rokoch sa firma prispôsobila meniacim sa trendom. V roku 1885 preto expandovala do Londýna, roku 1969 zase na ázijský trh. Roku 1984 zase spoločnosť vstúpila na burzu, čím prekročila len jeden z mnohých míľnikov vedúcich k budúcemu spojeniu s Moët Hennessy.

    Zlaté deväťdesiate roky priniesli nevídané úspechy

    Nasledujúce 90. roky 20. storočia boli pre firmu LVMH obdobím intenzívneho rastu. Uskutočnila napríklad kľúčový nákup, keďže získala kozmetickú spoločnosť Sephora. Roku 1999 si zase zabezpečila najväčšie rozšírenie svojho portfólia. Stala sa totiž vlastníkom štyroch kozmetických značiek a vytvorila novú divíziu zameranú na hodinky a šperky.

    Vedenie LVMH neskôr prevzalo niekoľko ďalších významných spoločností, čím podčiarklo svoju stratégiu diverzifikácie. Išlo o módne domy ako Prada alebo Fendi. Takéto rozhodnutia sa stali kľúčovými pre budúci úspech. Na konci 90. rokov vzrástli tržby LVMH oproti predchádzajúcemu roku o ohromujúcich 23 percent.

    V súčasnosti je LVMH nielen koncernom, ale aj symbolom luxusu a vkusu. Jeho portfólio zahŕňa najprestižnejšie značky zo sveta módy, šperkov, kozmetiky, aj luxusného alkoholu. Dominancia spoločnosti na trhu je preto nepopierateľná. Nielen vďaka úspešným akvizíciám, ale aj stratégii a vízii jej riaditeľa Bernarda Arnaulta, ktorý sa stal jedným z najbohatších mužov sveta.

    Firma LVMH nielen, že vytvára a predáva luxusné tovar, stáva sa tiež inšpiráciou pre ostatné spoločnosti v odvetví. Bernard Arnault sa tak vďaka svojmu odhodlaniu stal vzorom pre ďalšie generácie podnikateľov. Snaží sa navyše nielen o podnikanie, ale aj o formu umeleckého a tvorčieho vyjadrenia.

    LVMH klade dôraz na digitalizáciu aj udržateľnosť

    Módny svet vstupuje do éry, v ktorej spotrebitelia nehľadajú len produkt, ale aj príbeh a zážitok. Vedenie LVMH si to uvedomuje a zameriava sa preto na udržateľnosť, inovácie aj digitalizáciu. Stojí však pred novou výzvou, teda ako si udržať vedúce postavenie v dobe, keď sa trendy rýchlo menia a spotrebitelia očakávajú viac než len kvalitný výrobok.

    Spoločnosť preto bude musieť neustále inovovať a posilňovať emocionálne väzby so svojimi zákazníkmi, aby si tak udržala relevanciu a popularitu na trhu s luxusným tovarom. Vzhľadom na jej históriu úspechov ale nemožno inak než očakávať, že aj naďalej zostane v čele luxusného a módneho priemyslu.

    @lvmh Retour sur l’événement LVMH avec une annonce inédite : le Groupe s’associe avec Paris 2024 en devant Partenaire Premium des Jeux Olympiques et Paralympiques.🏅 #LVMH #Paris2024 #TilTokAcademie #SportsTikTok #Sport #Olympics #Paralympics ♬ son original – LVMH

    Zdroje: First Classe, Wikidot, The Fashion Law, TikTok, YouTube

    ― Reklama ―

    Le Bal des Débutantes priniesol korunky aj haute couture. Na ples debutantiek sa zišla smotánka z celého sveta

    Plesy s debutantkami spôsobilými na sobáš v bielych šatách a rukavičkách sú mizogýnnym prežitkom minulosti. Nahradil ich charitatívny večierok oslavujúci individualitu mladých žien zo šľachtických a známych rodín, známy ako Le Bal des Débutantes. Debutantky môžu svoju jedinečnosť vyjadriť aj cez couture kreácie od Valentino, Chanel či Jean Paul Gaultier.

    Móda v skratke: Pharrell Williams je ambasádorom UNESCO a Swarovski vyvinul inovatívne kryštály

    Oči módneho sveta sa upierajú na návrhára a hudobníka Pharrella Williamsa. Stal sa totiž ambasádorom UNESCO. V centre pozornosti je aj umelec Jeff Satur, ktorý bol vymenovaný za ambasádora značky Valentino. Spoločnosť Swarovski zaujala svojimi udržateľnými kryštálmi a novinárka Caroline Leaperová svojou knihou o hviezdnych začiatkoch slávnych supermodeliek.

    Slávnostný outfit dopĺňa bezchybný účes. Inšpirujte sa módnymi vianočnými účesmi

    Slávnostný vzhľad by nebol úplný bez rovnako výnimočného účesu. Nemusia to byť zložité kreácie, desiatky zapletených vrkočov alebo úplne nový účes. Vianočné účesy vás naladia na správnu vlnu a vy zažiarite nielen na Štedrý deň. Väčšina z nich si vyžaduje len trochu trpezlivosti.

    Módny svet pozná provizórne kalendáre. Rysujú obrysy nadchádzajúcich týždňov módy

    Hoci sa aktuálny rok ešte celkom neskončil, oči módneho sveta sa už upierajú k tomu novému. Organizátori svetových týždňov módy totiž zverejnili predbežné kalendáre, ktoré pomáhajú načrtnúť presné kontúry očakávaných prehliadok. Už teraz je napríklad jasné, že Loewe do Paríža nepríde. Namiesto nej do mesta svetiel zavíta Willy Chavarria.

    Rozlúčte sa s nudnými šatkami. Vylepšite ich kreatívnym uzlom alebo lesklou sponou

    Keď už je šál nevyhnutným zimným doplnkom, urobte z nej zaujímavú prednosť. Okrem ochrany pred mrazom môže byť čerešničkou na torte vášho outfitu, pokiaľ však nepodceníte jeho styling. Vyskúšajte nespočetné množstvo rôznych uzlov a prekrížení, prípadne si vypomôžte štýlovými sponami. Akonáhle nový spôsob vyskúšate, už sa nebudete chcieť vrátiť späť.

    Odmeňte babičky na Vianoce perfektnými darčekmi. Darujte im zaslúžený luxus

    Zanechať dokonalý darček pre babičku pod vianočným stromčekom nie je také jednoduché, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Väčšina z nich tvrdohlavo tvrdí, že už majú všetko, čo potrebujú. Zdravie a šťastie celej rodiny zaradia na zoznam svojich želaní a s obdivuhodnou húževnatosťou sa držia svojich "nestarnúcich" uterákov, kozmetiky či oblečenia.

    Puffer bunda už nie je v móde. Outerwear tento rok definujú kabáty, koža a kožušina

    Ešte nedávno boli puffer bundy dominantou zimného šatníka. Ich objemné siluety, ktoré evokovali moderné poňatie mestského pohodlia, sa tak stali synonymom funkčnosti a zimného streetwearu. Tento rok ale módna scéna prehodnocuje svoje priority. Puffer bunda síce zostáva užitočnou voľbou do mrazivých dní, jej status ako must-have kúsku však klesá.

    Sukniam nemusíte dať cez zimu zbohom. Silonky zaručia teplo aj jedinečný outfit

    V súčasných zimných mesiacoch sa výber ranného oblečenia môže zdať ako náročná úloha. Vďaka pančuchám sa však nemusíte obávať siahnuť ani po sukniach či šatách. Silonky vás udržia v teple, a navyše dodajú šmrnc. S mnohými modelmi sa dá aj skvele experimentovať, či už siahnete po jemných vzoroch, alebo napríklad zvieracej potlači.

    Patríte medzi milovníkov oversized strihov? Inšpirujte sa baggy kráľovnou Kim Duong

    Oversized streetwear ešte zďaleka nie je novinkou, ale jedno je isté až teraz. Už to nie je len masový trend, je to životný postoj. A nikto to momentálne nerobí lepšie ako Kim Duong. Ide o módnu ikonu, ktorá zásadne a hravo redefinuje, čo znamená nosiť "voľné oblečenie". A ako pomyselný bonus perfektne ukazuje, ako v meste znosiť obuv Moon Boot.

    Móda v skratke: Pleasing a JW Anderson spoja sily a Chanel očaril Chang-čou

    Britské značky Pleasing a JW Anderson prekvapili nečakanou spoluprácou v podobe kabeliek, kľúčeniek a svetrov. Na londýnsku scénu dorazil populárny film Diabol nosí Pradu a módny dom Chanel oslnil Chang-čou svojou Métiers d’Art prehliadkou. Dior medzitým vydal špeciálny dokument o nedávnej cruise show a Simone Rocha odhalila vlastnú knihu.

    Pojmite vianočné darčeky prakticky. Technologické vychytávky potešia aj prekvapia

    S blížiacimi sa Vianocami narastá nielen sviatočná atmosféra, ale aj tlak ohľadom vymýšľania tých najlepších darčekov. Z patovej situácie vás dozaista dostanú najmodernejšie technologické vychytávky, sľubujúce potešenie pre každého. Nielenže vás prekvapia, keďže obdarovaní o ich zázračnej existencii často ani netušia, ale zároveň vám uľahčia každodenný život.

    Najslávnejšie módne kúsky poznajú svoju cenu. Luxusné aukcie ich udali za neuveriteľné čiastky

    Jedny z najslávnejších módnych kúskov sveta sa podarilo vydražiť. Nech už je teraz majiteľom ktokoľvek, isté je, že hodnota jednotlivých položiek rapídne stúpa a len tak sa nezastaví. Za šaty slávnych herečiek, najvzácnejšiu kabelku sveta alebo bundu z videoklipu sú hostia aukcie ochotní zaplatiť milióny. U niektorých cien zostáva až rozum stáť.

    Rok 2024 pozná módnych favoritov. Na British Fashion Awards zažiarili návrhári aj slávne osobnosti

    V pondelok sa v Londýne konalo udeľovanie tohtoročných British Fashion Awards. Na tradičnom módnom podujatí sa zišlo nielen množstvo renomovaných návrhárov, ale aj známych osobností zo všetkých kútov sveta. Najdôležitejšie ocenenie za rok 2024 opäť získal Jonathan Anderson. Opäť dokázal, že britskú módu rozhodne netreba podceňovať.

    Vďaka nej je nakupovanie v sexshopoch minulosťou. Návrhárka Zana Bayne oblieka Madonnu aj Chappell Roan

    Vystúpenie Chappell Roan na septembrovom udeľovaní cien MTV Video Awards bolo dychberúce. Kostým z kože a kovových cvočkov dokonale imitoval brnenie, ale zároveň umožnil interpretovi predviesť horúcu tanečnú šou. Sexi brnenie navrhla Zana Bayne, návrhárka, o ktorú sa bijú áčkové celebrity.

    Robustná štruktúra a nadmerná veľkosť pre všetkých. Nie je sveter ako sveter

    Zima 2024/25 prináša veľmi zaujímavú éru svetrov. Tie teraz priťahujú pozornosť na nevídanej úrovni. Pletené a háčkované modely tento rok dominovali takmer všetkým prehliadkam. Hoci je knitwear sám o sebe výrazný, aktuálna sezóna mu neobvykle dodáva na objeme, textúrach a hlavne nostalgiu.

    Odvrátená stránka konzumu. Nový dokument dáva Black Friday do kontextu

    Hoci Black Friday vznikol v Spojených štátoch amerických, pozná v súčasnosti koncept podporujúci bezhraničné nakupovanie celý svet. Nový dokument Buy Now! The Shopping Conspiracy sa snaží poukázať na nebezpečenstvo toho, čo podobný prístup, podporujúci neustálu spotrebu, spôsobuje a ako šikovne ho veľké spoločnosti využívajú vo svoj prospech.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―