Více

    ― Reklama ―

    Blíži sa sviatok všetkých zamilovaných a s ním aj kampane plné lásky. Luxusné značky ponúkajú špeciálne kolekcie vhodné pre každú podobu Valentína. U značky Gucci nájdete elegantný vzhľad pre vaše vysnívané rande. Savage, Skims alebo Intimissimi zvedú partnerov za vás a Converse sa bude hodiť tým, ktorí praktizujú sebalásku.

    Sabato de Sarno ukázal svoje poňatie lásky. Do kampane obsadil skutočné páry

    Tohtoročného Valentína v talianskom módnom dome Gucci sa po prvý raz ujal jeho ešte pomerne čerstvý kreatívny riaditeľ Sabato De Sarno. Na kampani s názvom Gucci Together spolupracoval s fotografkou Tinou Barney, ktorá nafotila skutočné páry alebo rodiny pohybujúce sa na módnej scéne v elegantných outfitoch. „V obsadení nájdete rôzne typy rodín, zamilované páry a dlhoročných priateľov,“ popísala značka.

    Zdroj: Gucci

    Kampaň Skims pohladí každé srdce. Špeciálnu líniu odhalila speváčka Rosé

    Značka Skims, ktorú založila svetoznáma influencerka Kim Kardashian, pozná súčasnú popkultúrnu scénu lepšie ako ktokoľvek iný. Preto sa jej opäť podarilo vytvoriť kampaň, ktorá na tohtoročného Valentína vyrazí dych nejednému zákazníkovi. Špeciálna línia obsahuje sériu fotografií plných lásky, na ktorých sa objavuje Rosé, čoraz populárnejšia speváčka kórejskej hudobnej skupiny Blackpink.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by SKIMS (@skims)

    Pozadu nezostáva ani Initmissimi. Značka si na pomoc prizvala Emily Ratajkowski

    Kúskom zo špeciálnej valentínskej kolekcie Intimissimi však nič nepokazíte. Spoločnosť známa svojou jemnou, no stále zvodnou spodnou bielizňou si na pomoc prizvala modelku a herečku Emily Ratajkowski. Tá si zo špeciálnej kolekcie vybrala súpravu More Amore, ktorú mala na sebe aj v súvisiacej kampani. Ostatné modelky však tiež nosia hodvábny tyl a čipku.

    Zdroj: Intimissimi

    Rihanna si pripravila aj Amorov šíp. Kolekcia Savage x Fenty uspokojí všetky túžby

    Speváčka Rihanna tento rok pripravila aj milostnú spodnú bielizeň, a to pre špeciálnu líniu Savage X Fenty. Okrem nej v reklame žiaria aj miláčikovia internetu Serana a Kordell, víťazi americkej reality šou Love Island. Objavia sa však aj obľúbení TikTok tvorcovia Hayley a Jules LeBlanc. Na výber je niekoľko štýlov, od mierne glamour cez decentné až po tie najodvážnejšie.

    Zdroj: Savage x Fenty

    Hľadáte trochu sebalásky? Alex Consani vám ju pomôže nájsť

    Spoločnosť Converse si pre zmenu do svojej valentínskej kampane prizvala hviezdnu modelku Alex Consani. V reklame s názvom Love Me, Love Me Not (Miluj ma, nemiluj ma) vystupuje s dvoma celebritami. Jedna z nich oplýva ženskosťou a naivitou, zatiaľ čo druhá dáva najavo svoj chladný a ostrý postoj. Majú predstavovať dve časti jednej osoby, ktorá sa nebojí užiť si Valentína sama a vo veľkom štýle.

    Zdroje: WWD, Hypebae, L’Officiel, Instagram, YouTube

    Módne značky obliekli Valentína. Oslavujú lásku vo všetkých jej podobách

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Blíži sa sviatok všetkých zamilovaných a s ním aj kampane plné lásky. Luxusné značky ponúkajú špeciálne kolekcie vhodné pre každú podobu Valentína. U značky Gucci nájdete elegantný vzhľad pre vaše vysnívané rande. Savage, Skims alebo Intimissimi zvedú partnerov za vás a Converse sa bude hodiť tým, ktorí praktizujú sebalásku.

    Sabato de Sarno ukázal svoje poňatie lásky. Do kampane obsadil skutočné páry

    Tohtoročného Valentína v talianskom módnom dome Gucci sa po prvý raz ujal jeho ešte pomerne čerstvý kreatívny riaditeľ Sabato De Sarno. Na kampani s názvom Gucci Together spolupracoval s fotografkou Tinou Barney, ktorá nafotila skutočné páry alebo rodiny pohybujúce sa na módnej scéne v elegantných outfitoch. „V obsadení nájdete rôzne typy rodín, zamilované páry a dlhoročných priateľov,“ popísala značka.

    Zdroj: Gucci

    Kampaň Skims pohladí každé srdce. Špeciálnu líniu odhalila speváčka Rosé

    Značka Skims, ktorú založila svetoznáma influencerka Kim Kardashian, pozná súčasnú popkultúrnu scénu lepšie ako ktokoľvek iný. Preto sa jej opäť podarilo vytvoriť kampaň, ktorá na tohtoročného Valentína vyrazí dych nejednému zákazníkovi. Špeciálna línia obsahuje sériu fotografií plných lásky, na ktorých sa objavuje Rosé, čoraz populárnejšia speváčka kórejskej hudobnej skupiny Blackpink.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by SKIMS (@skims)

    Pozadu nezostáva ani Initmissimi. Značka si na pomoc prizvala Emily Ratajkowski

    Kúskom zo špeciálnej valentínskej kolekcie Intimissimi však nič nepokazíte. Spoločnosť známa svojou jemnou, no stále zvodnou spodnou bielizňou si na pomoc prizvala modelku a herečku Emily Ratajkowski. Tá si zo špeciálnej kolekcie vybrala súpravu More Amore, ktorú mala na sebe aj v súvisiacej kampani. Ostatné modelky však tiež nosia hodvábny tyl a čipku.

    Zdroj: Intimissimi

    Rihanna si pripravila aj Amorov šíp. Kolekcia Savage x Fenty uspokojí všetky túžby

    Speváčka Rihanna tento rok pripravila aj milostnú spodnú bielizeň, a to pre špeciálnu líniu Savage X Fenty. Okrem nej v reklame žiaria aj miláčikovia internetu Serana a Kordell, víťazi americkej reality šou Love Island. Objavia sa však aj obľúbení TikTok tvorcovia Hayley a Jules LeBlanc. Na výber je niekoľko štýlov, od mierne glamour cez decentné až po tie najodvážnejšie.

    Zdroj: Savage x Fenty

    Hľadáte trochu sebalásky? Alex Consani vám ju pomôže nájsť

    Spoločnosť Converse si pre zmenu do svojej valentínskej kampane prizvala hviezdnu modelku Alex Consani. V reklame s názvom Love Me, Love Me Not (Miluj ma, nemiluj ma) vystupuje s dvoma celebritami. Jedna z nich oplýva ženskosťou a naivitou, zatiaľ čo druhá dáva najavo svoj chladný a ostrý postoj. Majú predstavovať dve časti jednej osoby, ktorá sa nebojí užiť si Valentína sama a vo veľkom štýle.

    Zdroje: WWD, Hypebae, L’Officiel, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Keď sa luxus stretne s rýchlosťou. Louis Vuitton mení pravidlá hry Formuly 1

    Svety vysokorýchlostného motoršportu a luxusnej módy sa nikdy nepriblížili tak tesne ako teraz. Louis Vuitton oficiálne vstúpil do partnerstva s Formulou 1. Desaťročná zmluva prinesie nielen premenu vizuálnej identity športu, ale aj redefiníciu vzťahu módy a automobilizmu. Nový krok potvrdzuje rastúcu dôležitosť športu pre módny priemysel.

    New York pohltil týždeň módy. Odráža súčasné dianie a moderný minimalizmus

    Móda zaplavila ulice New Yorku. Metropola privítala ďalšiu sezónu týždňa módy, ktorú neoficiálne odštartoval Marc Jacobs. V posledných dňoch však svoje prehliadky predstavili aj značky ako Calvin Klein, Altuzarra, Khaite a Prabal Gurung. Niektoré z nich vo svojich kolekciách zachytili pocity z aktuálneho diania, iné sa mu snažili uniknúť.

    Preč s nevzhľadným vybavením. Štýlový outfit si môžete vytvoriť aj z outdoorového oblečenia

    Prechádzky v prírode, beh v horách alebo túlanie sa po lese. Tieto aktivity sú skvelé na vyčistenie hlavy, bez ohľadu na to, ako vyzeráte. Práve preto môžu byť oslobodzujúce. Ak sa však chcete počas turistiky cítiť štýlovo alebo ak plánujete výlet spojiť s návštevou mesta, existuje outdoorové oblečenie bez divných farieb a tvarov.

    Móda v kocke: Billie Eilish odhalila nový parfum a New York víta týždeň módy

    Tohtoročná módna sezóna sa práve začína. Po mužských a dych vyrážajúcich kolekciách haute couture čaká módny svet ešte niekoľko ženských módnych prehliadok. Vo štvrtok ich v New Yorku odštartoval Brandon Maxwell. Ale aj Miláno už plánuje svoj vlastný týždeň módy. Billie Eilish medzitým vydala nový parfum a Coperni oznámil nečakaný formát nadchádzajúcej prehliadky.

    „It girls“ stratili svoje čaro. Sú stále nositeľkami trendov alebo len živými bilbordmi?

    Vo svete módy sa neustále hovorí o takzvaných "It girls". Sú to ženy, ktoré sa často považujú za ikony štýlu, ktoré určujú svetové trendy a inšpirujú milióny nasledovníkov na celom svete. Sú však naozaj také dôležité, ako sa na prvý pohľad zdá? Alebo sú skôr chodiacimi bilbordmi? A čo znamená byť módnou ikonou v dobe sociálnych médií?

    Prehliadky haute couture si uctili významné výročia. Slávny módny dom Armani Privé a Chanel

    V ďalší deň exkluzívneho parížskeho týždňa haute couture sa konali dve prehliadky pri príležitosti významných udalostí. Módny dom Armani Privé si svojou úchvatnou kolekciou uctil 20 rokov parížskej haute couture. Podobný dôvod na oslavu mala aj značka Chanel, ktorá však vzdala hold 110. výročiu svojho pôsobenia vo svete luxusnej haute couture.

    V hlavnej úlohe korzet. Parížsky týždeň haute couture odštartovali Dior a Schiaparelli

    Módne šialenstvo v Paríži nekončí. Po pánskych kolekciách na tohtoročnú jeseň a zimu vstúpila na scénu vysoká móda. Parížsky týždeň haute couture tentoraz odštartoval módny dom Schiaparelli s líniou, ktorá sa vracia ku koreňom elegancie, teda ku korzetom. Značnú pozornosť im venovala aj Maria Grazia Chiuri vo svojej najnovšej tvorbe pre Dior.

    Vyhnite sa svadbe ako v roku 2015. Zabudnite na dymovnice a pastelové farby

    Čaká vás svadba a premýšľate, ako ju urobiť originálnou a vkusnou? Potom ste na správnej adrese. V dnešnej dobe už naozaj nie je dôvod zostať v svadobnej minulosti s pastelovými farbami, dymovnicami a balónovými dekoráciami. Prejdite si zoznam toho, čomu sa na svadbe vyhnúť, aby ste svoj deň D posunuli na úroveň, ktorú si zaslúži.

    Čo nosí moderný muž v roku 2025? Nebojí sa kombinovať ženské a mužské kúsky

    Preč sú časy, keď si stačilo natiahnuť mikinu a obuť tenisky. Moderný muž teraz vládne šatníku s eleganciou hodnou prehliadkového móla. V roku 2025 mieša pánske oblečenie s dámskym a úzke strihy s vrecovitými kúskami. Inšpirácia? Pharrell Williams a Louis Vuitton alebo Mathieu Blazy v Bottega Veneta. Obaja módni majstri teda tento rok vsadili na sofistikovanosť.

    Trendy nechty dominujú roku 2025. Diktuje farbu džínsov a odtieň Mocha Mousse

    Ani tvary, farby a vzory nechtov neunikli tradičným predpovediam trendov. Tento rok si prídu na svoje milovníci bláznivých nechtov aj tí, ktorí uprednostňujú striedmejší vzhľad. Jedno je však isté, dlhé špicaté nechty alebo takzvané coffin nails zostávajú minuloročným trendom. Na scéne sú magnetické nechty, nová farba roka alebo dokonalá francúzska manikúra.

    Vitajte v šatníku seriálovej divy Gaby Solis. Zúfalé manželky ako módna Y2K učebnica

    Ak ste sa narodili pred rokom 2000, pravdepodobne ste v televízii sledovali Zúfalé manželky. Ak nie, je to vhodný čas na objavenie nielen drámy Wisteria Lane, ale aj ikonického štýlu rokov deväťdesiatych. Postava Gaby Solisovej, bývalej modelky s nepopierateľnou slabosťou pre luxus, je stelesnením všetkého, čo milujeme na ére Y2K. Blýskavosť, prehnaný sexappeal aj sebavedomie.

    Spojenie kontroverzie a kreativity. Kanye West a Goša Rubchinskiy uviedli novú kolekciu YZY

    Ruský návrhár Gosha Rubchinskiy, kedysi enfant terrible módnej scény, sa teraz triumfálne dostáva do popredia ako šéf dizajnu značky YZY. Takmer rok po svojom vymenovaní predstavil kolekciu, ktorá nadväzuje na jeho úspešnú marcovú kolekciu. Táto línia však vyvolala kontroverziu kvôli cyrilike. Okrem toho kvalita výrobkov podľa používateľov sociálnych médií značne zaostáva.

    Paríž pohltila jeseň. Tohtoročnú módnu verziu predstavili značky Lemaire, Acne Studios a The Row

    Parížsky týždeň módy pokračuje a spolu s ním začína naberať obrysy aj tohtoročná jeseň. Napríklad módny dom Lemaire odhalil celý rad plný energetického sebavedomia. Návrhárske sesterské duo Ashley a Mary-Kate Olsen opäť umne skĺbilo maskulínne a dámske prvky a značka Acne Studios sa tentokrát pohrala s typickými mužskými archetypmi.

    Tento rok nosí statement okuliare. Funkčný doplnok, ktorý oceníte aj v zime

    Maximalizmus plíživo nastupoval na scénu už v uplynulom roku. Tento rok však, aspoň vo svete slnečných okuliarov, dorazil v plnej paráde. Trend v oblasti rámov je zameraný na expresivitu. Je jedno, či vás zaujme nadrozmerný tvar, futuristické odlesky alebo priehľadné šošovky. Nebojte sa nosiť výrazné okuliare ani v zime.

    Louis Vuitton dominuje streetwearu. Jeho súčasnú verziu predstavili Pharrell Williams a Nigo

    Prehliadka Louis Vuitton odštartovala v utorok Parížsky týždeň pánskej módy. Kreatívny riaditeľ Pharrell Williams tentoraz spojil sily so svojim dlhoročným priateľom a dizajnérom Nigom. Spoločne vytvorili čerstvú interpretáciu streetwear. Kolekciu pretkali odkazmi nielen na vlastnú ikonickú tvorbu, ale aj archív slávneho francúzskeho domu.

    Vestenie z módnych prehliadok štartuje. Aké kabelky budú v tomto roku na vrchole trendov?

    Kabelka je nepostrádateľnou súčasťou šatníka každého milovníka módy. Málokto má však len jednu a samozrejme, na každú príležitosť sa hodí iná. Ktoré však budú dominovať tohtoročným trendom? Módni guruovia sa zľutovali, pretože sa zdá, že tohtoročné modely spájajú praktickosť a estetiku, takže výber bude viac než sľubný.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―