Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hugo Boss naskočil do sviatočného vlaku a oznámil partnerstvo so spoločnosťou Disney, inšpirované filmom The Nightmare Before Christmas. Diane von Furstenberg presťahovala svoju výstavu do Los Angeles a Chanel pozná destináciu ďalšej cruise show. Firma Axiom Space potom spolu s Prada odhalila očakávaný skafander.

    Burberry siahol hlboko do histórie. Pre dokument Endurance obnovil archívne kúsky

    Módny dom Burberry odhalil spoluprácu pre pripravovaný dokumentárny film National Geographic zameraný na expedíciu sira Ernesta Shackletona. Ten sa preslávil svojou expedíciou na lodi Endurance, s ktorou sa v roku 1014 vydal preskúmať Antarktídu. Na účely nakrúcania značka Burberry obnovila nepremokavé oblečenie, ktoré vtedy prieskumníci nosili. Špeciálnu tkaninu predstavil Thomas Burberry v roku 1879.

    Zdroj: Burberry

    Prada a Axiom Space vydali očakávaný skafander. Testovať ho bude posádka misie Artemis 3

    Svoju spoluprácu odhalil módny dom Prada a firma Axiom Space už dávno. Teraz však spoločnosti predstavili spoločný výtvor, teda dizajn skafandra, určeného pre NASA misiu Artemis 3. Jej cieľom je prvé pristátie astronautov na Mesiaci od roku 1972. Uskutočniť by sa mala roku 2026. Najmodernejší outfit posádke umožní kráčať vo vesmíre až úchvatných osem hodín.

    Výstava Diane von Furstenberg obráža svet. Tentoraz dorazila do Los Angeles

    Výstava návrhárky Diane von Furstenberg odštartovala v jej rodnom meste Bruseli. Odvtedy sa však výstava Women Before Fashion zastavila aj v New Yorku. Tentoraz sa však presunula do Los Angeles, kde si ju návštevníci budú môcť pozrieť v kultúrnom centre Skirball, ktoré sa nachádza v Hollywoode. Jej súčasťou sú okrem iného aj ikonické zavinovacie šaty, ktoré definovali kariéru návrhárky.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Diane von Furstenberg (@therealdvf)

    Chanel vymení Francúzsko za Taliansko. So svojou cruise kolekciou zamieri k jazeru Como

    Francúzsky módny dom Chanel ešte stále nepozná svoje nové kreatívne vedenie. To mu však nebráni v plánovaní svojich budúcich projektov. Oznámil preto destináciu svojej ďalšej cruise show. Tentoraz ju namiesto francúzskeho mesta odhalí v talianskom raji. Dorazí totiž k jazeru Como, ktoré je obľúbené u mnohých celebrít. Prehliadka je naplánovaná na 29. apríla. Detaily však zatiaľ stále tají.

    Hugo Boss prepadol blížiacim sa sviatkom. Spoločne s Disney víta tohtoročné Vianoce

    Známa značka Hugo Boss dokázala, že vie vytvoriť nielen prvotriedne obleky či parfémy. Svoju hravú stránku tak ukázala aj pri najnovšej spolupráci s Disney, ktorá sa sústredila na film režiséra Tima Burtona The Nightmare Before Christmas. Módny dom tak tiež naskočil na vlak blížiacich sa sviatkov. Súčasťou špeciálneho radu sú tričká, mikiny, šály, čiapky, pyžamá, ponožky či tenisky.

    Zdroj: Hugo Boss

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Módne novinky v skratke: Hugo prepadol Disney a Chanel mieri k jazeru Como

    ― Reklama ―

    Hugo Boss naskočil do sviatočného vlaku a oznámil partnerstvo so spoločnosťou Disney, inšpirované filmom The Nightmare Before Christmas. Diane von Furstenberg presťahovala svoju výstavu do Los Angeles a Chanel pozná destináciu ďalšej cruise show. Firma Axiom Space potom spolu s Prada odhalila očakávaný skafander.

    Burberry siahol hlboko do histórie. Pre dokument Endurance obnovil archívne kúsky

    Módny dom Burberry odhalil spoluprácu pre pripravovaný dokumentárny film National Geographic zameraný na expedíciu sira Ernesta Shackletona. Ten sa preslávil svojou expedíciou na lodi Endurance, s ktorou sa v roku 1014 vydal preskúmať Antarktídu. Na účely nakrúcania značka Burberry obnovila nepremokavé oblečenie, ktoré vtedy prieskumníci nosili. Špeciálnu tkaninu predstavil Thomas Burberry v roku 1879.

    Zdroj: Burberry

    Prada a Axiom Space vydali očakávaný skafander. Testovať ho bude posádka misie Artemis 3

    Svoju spoluprácu odhalil módny dom Prada a firma Axiom Space už dávno. Teraz však spoločnosti predstavili spoločný výtvor, teda dizajn skafandra, určeného pre NASA misiu Artemis 3. Jej cieľom je prvé pristátie astronautov na Mesiaci od roku 1972. Uskutočniť by sa mala roku 2026. Najmodernejší outfit posádke umožní kráčať vo vesmíre až úchvatných osem hodín.

    Výstava Diane von Furstenberg obráža svet. Tentoraz dorazila do Los Angeles

    Výstava návrhárky Diane von Furstenberg odštartovala v jej rodnom meste Bruseli. Odvtedy sa však výstava Women Before Fashion zastavila aj v New Yorku. Tentoraz sa však presunula do Los Angeles, kde si ju návštevníci budú môcť pozrieť v kultúrnom centre Skirball, ktoré sa nachádza v Hollywoode. Jej súčasťou sú okrem iného aj ikonické zavinovacie šaty, ktoré definovali kariéru návrhárky.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Diane von Furstenberg (@therealdvf)

    Chanel vymení Francúzsko za Taliansko. So svojou cruise kolekciou zamieri k jazeru Como

    Francúzsky módny dom Chanel ešte stále nepozná svoje nové kreatívne vedenie. To mu však nebráni v plánovaní svojich budúcich projektov. Oznámil preto destináciu svojej ďalšej cruise show. Tentoraz ju namiesto francúzskeho mesta odhalí v talianskom raji. Dorazí totiž k jazeru Como, ktoré je obľúbené u mnohých celebrít. Prehliadka je naplánovaná na 29. apríla. Detaily však zatiaľ stále tají.

    Hugo Boss prepadol blížiacim sa sviatkom. Spoločne s Disney víta tohtoročné Vianoce

    Známa značka Hugo Boss dokázala, že vie vytvoriť nielen prvotriedne obleky či parfémy. Svoju hravú stránku tak ukázala aj pri najnovšej spolupráci s Disney, ktorá sa sústredila na film režiséra Tima Burtona The Nightmare Before Christmas. Módny dom tak tiež naskočil na vlak blížiacich sa sviatkov. Súčasťou špeciálneho radu sú tričká, mikiny, šály, čiapky, pyžamá, ponožky či tenisky.

    Zdroj: Hugo Boss

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―