Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módny dom Valentino má novú ambasádorku, herečku Dakotu Johnson. Vivienne Westwood usporiadala svoju prvú prehliadku v Saudskej Arábii a Jil Sander x Puma obnovuje svoju ikonickú spoluprácu. MM6 Maison Margiela a Salomon tiež opäť rozširujú svoje partnerstvo. Luxusná skupina Kering predá svoju beauty sekciu spoločnosti L’Oréal.

    Dakota Johnson zostáva verná. Od Gucci prechádza k Valentino

    Slávna herečka Dakota Johnson má novú úlohu. Stala sa najnovšou ambasádorkou módneho domu Valentino, na čele ktorého stojí jej blízky priateľ, návrhár Alessandro Michele. Nastal preto čas, aby ho v novom smerovaní nasledovala. Už predtým zastupovala značku, ktorej do nedávna vládol, teda Gucci. „Som nadšená, že sa môžem pripojiť k rodine Valentino, ale hlavne, že sa opäť pripojím k Alessandrovi Michelemu,“ popísala Johnson.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

    Ikonická spolupráca je späť. Jil Sander x Puma prináša späť trendy tenisky

    Čerstvý kreatívny riaditeľ Jil Sander, Simone Bellotti, pripomína značke jej korene. Nie je teda prekvapením, že oznámil návrat legendárneho partnerstva. Na scénu totiž navracia ikonický model tenisiek King, ktorý vznikol v roku 1998, a to v spolupráci so spoločnosťou Puma. Vtedy sa jednalo o zásadný módny míľnik, ktorý pomohol odštartovať spolupráce luxusných módnych domov a slávnych športových brandov.

    Zdroj: Jil Sander

    Kering predáva beauty biznis. Zverí ho do rúk spoločnosti L’Oréal

    Luxusná skupina Kering, ktorá vlastní taliansky módny dom Gucci, sa snaží znížiť svoje dlhy. Rozhodla sa preto predať svoj kozmetický biznis spoločnosti L’Oréal za štyri miliardy eur. Je to súčasť stratégie novej generálnej riaditeľky spoločnosti Lucy de Meo. Francúzskemu kozmetickému gigantu odovzdá líniu vôní Creed, ako aj práva na vývoj produktov Bottega Veneta a Balenciaga.

    MM6 Maison Margiela a Salomon rozširujú spoluprácu. Ponúkajú jesennú kolekciu

    Ďalším príkladom prelínania sveta módy a športu je spolupráca medzi MM6 Maison Margiela a Salomon. Spoločnosti totiž predstavili ďalšiu zo svojich spoločných kolekcií, tentoraz na tohtoročnú jeseň a zimu. Kolekciu definujú kúsky, ktoré spájajú funkčnosť, outdoorovú a mestskú estetiku. Bezpohlavné modely zahŕňajú nepremokavé parky, mikiny, nohavice a tenisky v odtieňoch ako Deep Black, Abbey Stone a Oatmeal Heather.

    Zdroj: MM6 Maison Margiela

    Vivienne Westwood oslávila míľnik. Stala sa prvou medzinárodnou značkou na RFW

    Slávny britský módny dom Vivienne Westwood napísal minulý týždeň dôležitú kapitolu v dejinách módy. Stal sa vôbec prvou medzinárodnou značkou, ktorá na Rijádskom týždni módy predstavila svoju kolekciu s návrhmi z nedávnej prehliadky v Paríži, ako aj archívne kúsky a špeciálne šaty vytvorené v spolupráci s kultúrnou inštitúciou Art of Heritage, teda kultúrnou inštitúciou chrániacou remeselné dedičstvo Saudskej Arábie.

    @ellearabia @JessicaKahawaty si ukradla pozornosť, keď ukončila prehliadku #viviennewestwood, ktorá včera večer otvorila @Riyadh Fashion Week. V spolupráci s @artofheritage , britský maison predstavil kapsulu ručne vyšívaných šiat vyrobených saudskými remeselníkmi. تألّقت جيسيكا قهواتي في ختام عرض دار @viviennewestwood الذي افتتح موسم @riyadhfashionweek مساء الأمس. بالتعاون مع Art of Heritage، قدّمت الدار البريطانية مجموعة من الفساتين المطرّزة يدوياً بأنامل حرفيين سعودين. #RiyadhFashionWeek #VivienneWestwood #JessikaKahawaty #SaudiFashion ♬ Theme (From ‚a Summer Place‘) – Percy Faith

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Móda v kocke: Valentino má novú tvár a topánky Jil Sander x Puma sú späť

    ― Reklama ―

    Módny dom Valentino má novú ambasádorku, herečku Dakotu Johnson. Vivienne Westwood usporiadala svoju prvú prehliadku v Saudskej Arábii a Jil Sander x Puma obnovuje svoju ikonickú spoluprácu. MM6 Maison Margiela a Salomon tiež opäť rozširujú svoje partnerstvo. Luxusná skupina Kering predá svoju beauty sekciu spoločnosti L’Oréal.

    Dakota Johnson zostáva verná. Od Gucci prechádza k Valentino

    Slávna herečka Dakota Johnson má novú úlohu. Stala sa najnovšou ambasádorkou módneho domu Valentino, na čele ktorého stojí jej blízky priateľ, návrhár Alessandro Michele. Nastal preto čas, aby ho v novom smerovaní nasledovala. Už predtým zastupovala značku, ktorej do nedávna vládol, teda Gucci. „Som nadšená, že sa môžem pripojiť k rodine Valentino, ale hlavne, že sa opäť pripojím k Alessandrovi Michelemu,“ popísala Johnson.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

    Ikonická spolupráca je späť. Jil Sander x Puma prináša späť trendy tenisky

    Čerstvý kreatívny riaditeľ Jil Sander, Simone Bellotti, pripomína značke jej korene. Nie je teda prekvapením, že oznámil návrat legendárneho partnerstva. Na scénu totiž navracia ikonický model tenisiek King, ktorý vznikol v roku 1998, a to v spolupráci so spoločnosťou Puma. Vtedy sa jednalo o zásadný módny míľnik, ktorý pomohol odštartovať spolupráce luxusných módnych domov a slávnych športových brandov.

    Zdroj: Jil Sander

    Kering predáva beauty biznis. Zverí ho do rúk spoločnosti L’Oréal

    Luxusná skupina Kering, ktorá vlastní taliansky módny dom Gucci, sa snaží znížiť svoje dlhy. Rozhodla sa preto predať svoj kozmetický biznis spoločnosti L’Oréal za štyri miliardy eur. Je to súčasť stratégie novej generálnej riaditeľky spoločnosti Lucy de Meo. Francúzskemu kozmetickému gigantu odovzdá líniu vôní Creed, ako aj práva na vývoj produktov Bottega Veneta a Balenciaga.

    MM6 Maison Margiela a Salomon rozširujú spoluprácu. Ponúkajú jesennú kolekciu

    Ďalším príkladom prelínania sveta módy a športu je spolupráca medzi MM6 Maison Margiela a Salomon. Spoločnosti totiž predstavili ďalšiu zo svojich spoločných kolekcií, tentoraz na tohtoročnú jeseň a zimu. Kolekciu definujú kúsky, ktoré spájajú funkčnosť, outdoorovú a mestskú estetiku. Bezpohlavné modely zahŕňajú nepremokavé parky, mikiny, nohavice a tenisky v odtieňoch ako Deep Black, Abbey Stone a Oatmeal Heather.

    Zdroj: MM6 Maison Margiela

    Vivienne Westwood oslávila míľnik. Stala sa prvou medzinárodnou značkou na RFW

    Slávny britský módny dom Vivienne Westwood napísal minulý týždeň dôležitú kapitolu v dejinách módy. Stal sa vôbec prvou medzinárodnou značkou, ktorá na Rijádskom týždni módy predstavila svoju kolekciu s návrhmi z nedávnej prehliadky v Paríži, ako aj archívne kúsky a špeciálne šaty vytvorené v spolupráci s kultúrnou inštitúciou Art of Heritage, teda kultúrnou inštitúciou chrániacou remeselné dedičstvo Saudskej Arábie.

    @ellearabia @JessicaKahawaty si ukradla pozornosť, keď ukončila prehliadku #viviennewestwood, ktorá včera večer otvorila @Riyadh Fashion Week. V spolupráci s @artofheritage , britský maison predstavil kapsulu ručne vyšívaných šiat vyrobených saudskými remeselníkmi. تألّقت جيسيكا قهواتي في ختام عرض دار @viviennewestwood الذي افتتح موسم @riyadhfashionweek مساء الأمس. بالتعاون مع Art of Heritage، قدّمت الدار البريطانية مجموعة من الفساتين المطرّزة يدوياً بأنامل حرفيين سعودين. #RiyadhFashionWeek #VivienneWestwood #JessikaKahawaty #SaudiFashion ♬ Theme (From ‚a Summer Place‘) – Percy Faith

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kocke: Louis Vuitton má novú tvár a Sabato De Sarno napísal knihu

    Louis Vuitton rozširuje svoj arzenál hviezdnych tvárí. Najnovšou ambasádorkou vymenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila aj partnerstvo s legendárnymi pretekmi Formuly 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydáva pre-fall 2026 kolekciu plnú ikonických detailov Rockstud a Met Gala 2026 pozná svojich spolupredsedov. Návrhár Sabato De Sarno vydáva knihu o Neapole.

    Vianočný dress code podľa módnych domov. Ako by vás obliekol Chanel alebo Dior?

    Vianoce už nesmelo klopú na dvere a prípravy idú na plné obrátky. Sviatočná sezóna je ako stvorená na to, obliecť si outfity, ktoré zvýraznia vašu jedinečnosť a osobitý štýl, či pri štedrovečernom stole dokonca na chvíľu umlčia prekvapených starých rodičov. Každý rok prichádzajú módne domy s novými trendmi, ktoré udávajú tón vianočnému dress code a inšpirujú nás k tomu, aby sme sa počas sviatkov cítili výnimočne.

    Vianočný wishlist vášho obľúbeného magazínu je tu. Nové tváre, nové túžby, rovnako veľké sny

    Rok 2025 už má zbalené a my opäť sedíme nad zoznamami prianí, ktoré sa tvária nenáročne, ale v skutočnosti by priviedli k plaču nejedného elfského účtovníka. Redakcia sa premiešala, omladila, rozšírila a s ňou sa premenili aj naše darčekové ambície. Urobte si pohodlie, realita počká. Tu je náš vianočný wishlist, v ktorom sa opäť potvrdzuje, že kreativita je krásna… ale aj drahá.

    TikTok Highlights: Zimné nechty, ktoré zdivočeli. Hailey Bieber búra tradíciu

    Influencerka a podnikateľka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží príliš na tom, aký odtieň lícenky, očných tieňov alebo rúžu zvolí. Svojou možno pôvodne aj bezmyšlienkovitou voľbou odštartuje nový virálny trend. Výnimkou nie sú ani jej zimné nechty, ktoré vyzývajú tradíciu na súboj. Jemné trblietky alebo uhladený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvieracou potlačou.

    Miláno zdobí luxusné klzisko. Na svedomí ho má hotel z dielne Ferragamo

    Vianočný duch ovládol aj talianske hlavné mesto módy. Miláno tentokrát ozdobilo luxusné sviatočné klzisko z dielne módneho domu Ferragamo. Rozžiarilo dvor jeho známeho hotela Portrait. Koncept The Gift však tento rok na Vianoce prináša oveľa viac. Návštevníci môžu po odložení korčulí ochutnať to najlepšie z tamojšej gastronómie alebo nakúpiť darčeky v miestnych pop-upoch.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    Výber pánskej vône si vyžaduje prípravu. Zabudnite na komerciu a darujte originalitu

    Pánske vône nadobúdajú počas Vianoc osobitný význam a sú tiež darčekom, ktorý má svoju vlastnú prítomnosť. Elegantným gestom sa stáva vôňa, ktorá nie je masová, predvídateľná a zameniteľná, ale taká, ktorá pracuje s priestorom, materiálmi a nositeľom. Niche parfém dokáže vytvoriť atmosféru ako umelecký objekt. Pôsobí ticho, a predsa kričí na celé okolie. V rukách príjemcu získava funkciu osobného talizmanu, nie fľaštičky, ktorú rozbalia tisíce ďalších mužov v Českej republike.

    Versace zaraďuje spiatočku. Dario Vitale odchádza po necelom roku vo vedení

    Návrhár Dario Vitale je opäť bez práce. Po necelom roku opúšťa pozíciu kreatívneho riaditeľa módneho domu Versace. V apríli tohto roku nahradil na tejto pozícii ikonickú Donatellu Versace. Oznámenie prichádza len niekoľko dní po oficiálnom prevzatí značky spoločnosťou Prada Group, ktorá má podľa všetkého jasnú víziu novej éry Versace. Kto však nahradí Vitaleho, jej predstavitelia zatiaľ neprezradili.

    Zara Larsson prekročila hranice hudobnej scény. Do módy prináša žhavé pohodlie

    Zara Larsson nepatrí k ženám, ktoré bežne nosia podprsenky, a práve tento osobný postoj ju priviedol k založeniu vlastnej značky sexi spodnej bielizne. Jej prvá kolekcia s názvom MAIN ROSE predstavuje projekt, v ktorom môže naplno vyjadriť svoju estetiku aj tvorivý pohľad. Spolupracovala na nej so skúseným tímom škandinávskych odborníkov, ktorí tvorili pre mená ako Acne Studios alebo Eytys. Impulzom k vzniku značky bola jej túžba rozšíriť tvorivé aktivity mimo oblasť hudby.

    Čo sa stane, keď zomrieme? Film Navždy s tebou odhaľuje tajomstvo smrti

    Kde sa ocitneme, keď náš čas na zemi skončí? Každý z nás si túto otázku niekedy položil. Nová romantická komédia Navždy s tebou farebne ukazuje, ako si posmrtný život môžeme predstavovať. Zabudnite na polihovanie na obláčikoch či rajskú záhradu. Vlak vás totiž dovezie na rázcestie, kde máte len týždeň na to vybrať si zo škály "večností", v ktorých bude vaša duša odpočívať.

    Demna načrtáva svoju víziu Gucci. Pre-fall 2026 kolekcia uctieva odkaz Toma Forda

    Nová verzia Gucci pomaly nastupuje na scénu. Návrhár Demna Gvasalia odhalil len druhú kolekciu vo svojej novej pozícii kreatívneho riaditeľa. Upresnil tak obrysy vízie, ktorú predstavil už tento rok na jeseň v Miláne. Kolekcia Pre-fall 2026 však potvrdzuje jeho úctu k archívnym kapitolám značky, predovšetkým k ikonickej ére 90. rokov, ktorá vznikla pod taktovkou Toma Forda.

    Keď luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Povestný taliansky luxus sa rúca ako domček z kariet. Ranu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod’s, ktorá je známa svojimi koženými výrobkami. Podľa milánskeho súdu dochádzalo v továrňach jej čínskych dodávateľov k zneužívaniu pracovnej sily, pričom spoločnosť o tejto skutočnosti vedela. Taliansky gigant teraz čelí sankcii v podobe šesťmesačného zákazu akejkoľvek propagácie.

    Vystupovať, stanica Chanel. Show Métiers d’Art zažiarila v newyorskom metre

    Návrhár Matthieu Blazy odhalil svetu len svoju druhú kolekciu Chanel. S utorkovou show Métiers d’Art však iba potvrdil to, čo mnohí po jeho debute v Paríži už tušili. Že je dizajnérom na správnom mieste. Nedávno vymenovaný kreatívny riaditeľ predstavil najnovšiu show v podzemnej stanici newyorského metra. Skloubil tak underground veľkomesta s francúzskou eleganciou.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    ― Reklama ―