Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Spoločnosť Nike obnovila ikonu z osemdesiatok. Model Air Force 1 Bouclé dostal nádych značky Chanel

    Legendárny model tenisiek Air Force 1 má novú podobu. Jeho „Bouclé“ verzia odkazuje na ikonickú Chanel kabelku Graffiti. Definuje ju experimentálne farbené plátno, ale aj chlpaté ružové šnúrky, doplnené o rovnako farebné logo na jazyku a korálkami vyšívaný Swoosh. Mnohí fanúšikovia športovej značky potom na sociálnych sieťach prirovnávajú najnovšie tenisky k Vans teniskám Old Skool „Souvenir“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by The Toe Box (@the.toe.box)

    Skims bojuje proti zime s The North Face. Opakuje úspešnú spoluprácu

    Značka z dielne Kim Kardashian Skims vracia na scénu úspešné partnerstvo. Odhalila už druhú kolekciu v spolupráci s The North Face. „Myslím, že prvýkrát sme absolútne podcenili význam toho, čo sme spoločne vytvorili,“ popísala podľa serveru WWD spoluzakladateľka a riaditeľka Skims Jens Grede. Súčasťou kolekcie sú nové siluety a prvýkrát aj detské kúsky, to všetko v klasickej farebnej palete plnej tlmených tónov.

    Zdroj: Skims

    Miu Miu môže opäť oslavovať. Podľa platformy Lyst je už po tretíkrát značkou roka

    Nákupná platforma Lyst vydáva na základe dát svojich viac ako 160 miliónov klientov pravidelné reporty. Začiatkom decembra preto zverejnila svoj súhrn Year in Fashion popisujúci najvýraznejšie momenty uplynulých mesiacov. Za značku roka potom už po tretíkrát vyhlásila Miu Miu. „Drzá, hyper ženská identita aj naďalej rezonuje on-line a formuje taktiež stylingové a nákupné trendy,“ popísali zástupcovia Lyst podľa Fashion Network.

    Zdroj: Miu Miu

    Bottega Veneta pripíja sviatkom vo veľkom štýle. Ponúka luxusný koktailový set

    Módny dom Bottega Veneta pravidelne okrem svojich dychberúcich módnych kolekcií vydáva taktiež exkluzívnu líniu Bottega for Bottegas. Ide o produkty vzdávajúce hold talentovaným remeselníkom po celom svete. Tentoraz značka uctieva taktiež tri svetové mestá spojené s jej úctyhodnou históriou. Špeciálny luxusný koktailový set pre ňu totiž vytvorili uznávaní umelci z Milána, New Yorku a romantických Benátok.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Americkí olympionici poznajú svoje uniformy. Tradične oblečú Ralph Lauren

    Legendárny americký návrhár Ralph Lauren spolupracuje s americkým olympijským a paraolympijským tímom takmer 20 rokov. Vrcholových športovcov tak obliekol už na 10 olympijských hrách. Inak tomu nie je ani pri nadchádzajúcich hrách Milano Cortina. Ralph Lauren minulý týždeň odhalil najnovšiu kolekciu odkazujúcu na ikonickú červeno-modro-bielu kombináciu. Dostupná potom bude pred začiatkom hier taktiež verejnosti.

    @cnnDresy tímu USA sa práve objavili. Ralph Lauren oblieka olympijských športovcov z tímu USA už takmer 20 rokov. Práve predstavili nový vzhľad pre rok 2026 vrátane búnd, topánok, rukavíc a opaskov, ktoré sa vyrábajú v USA.

    pôvodný zvuk – CNN

    Zdroje: WWD, Fashion Network, GQ, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Spoločnosť Nike obnovila ikonu z osemdesiatok. Model Air Force 1 Bouclé dostal nádych značky Chanel

    Legendárny model tenisiek Air Force 1 má novú podobu. Jeho „Bouclé“ verzia odkazuje na ikonickú Chanel kabelku Graffiti. Definuje ju experimentálne farbené plátno, ale aj chlpaté ružové šnúrky, doplnené o rovnako farebné logo na jazyku a korálkami vyšívaný Swoosh. Mnohí fanúšikovia športovej značky potom na sociálnych sieťach prirovnávajú najnovšie tenisky k Vans teniskám Old Skool „Souvenir“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by The Toe Box (@the.toe.box)

    Skims bojuje proti zime s The North Face. Opakuje úspešnú spoluprácu

    Značka z dielne Kim Kardashian Skims vracia na scénu úspešné partnerstvo. Odhalila už druhú kolekciu v spolupráci s The North Face. „Myslím, že prvýkrát sme absolútne podcenili význam toho, čo sme spoločne vytvorili,“ popísala podľa serveru WWD spoluzakladateľka a riaditeľka Skims Jens Grede. Súčasťou kolekcie sú nové siluety a prvýkrát aj detské kúsky, to všetko v klasickej farebnej palete plnej tlmených tónov.

    Zdroj: Skims

    Miu Miu môže opäť oslavovať. Podľa platformy Lyst je už po tretíkrát značkou roka

    Nákupná platforma Lyst vydáva na základe dát svojich viac ako 160 miliónov klientov pravidelné reporty. Začiatkom decembra preto zverejnila svoj súhrn Year in Fashion popisujúci najvýraznejšie momenty uplynulých mesiacov. Za značku roka potom už po tretíkrát vyhlásila Miu Miu. „Drzá, hyper ženská identita aj naďalej rezonuje on-line a formuje taktiež stylingové a nákupné trendy,“ popísali zástupcovia Lyst podľa Fashion Network.

    Zdroj: Miu Miu

    Bottega Veneta pripíja sviatkom vo veľkom štýle. Ponúka luxusný koktailový set

    Módny dom Bottega Veneta pravidelne okrem svojich dychberúcich módnych kolekcií vydáva taktiež exkluzívnu líniu Bottega for Bottegas. Ide o produkty vzdávajúce hold talentovaným remeselníkom po celom svete. Tentoraz značka uctieva taktiež tri svetové mestá spojené s jej úctyhodnou históriou. Špeciálny luxusný koktailový set pre ňu totiž vytvorili uznávaní umelci z Milána, New Yorku a romantických Benátok.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Americkí olympionici poznajú svoje uniformy. Tradične oblečú Ralph Lauren

    Legendárny americký návrhár Ralph Lauren spolupracuje s americkým olympijským a paraolympijským tímom takmer 20 rokov. Vrcholových športovcov tak obliekol už na 10 olympijských hrách. Inak tomu nie je ani pri nadchádzajúcich hrách Milano Cortina. Ralph Lauren minulý týždeň odhalil najnovšiu kolekciu odkazujúcu na ikonickú červeno-modro-bielu kombináciu. Dostupná potom bude pred začiatkom hier taktiež verejnosti.

    @cnnDresy tímu USA sa práve objavili. Ralph Lauren oblieka olympijských športovcov z tímu USA už takmer 20 rokov. Práve predstavili nový vzhľad pre rok 2026 vrátane búnd, topánok, rukavíc a opaskov, ktoré sa vyrábajú v USA.

    pôvodný zvuk – CNN

    Zdroje: WWD, Fashion Network, GQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Vystupovať, stanica Chanel. Show Métiers d’Art zažiarila v newyorskom metre

    Návrhár Matthieu Blazy odhalil svetu len svoju druhú kolekciu Chanel. S utorkovou show Métiers d’Art však iba potvrdil to, čo mnohí po jeho debute v Paríži už tušili. Že je dizajnérom na správnom mieste. Nedávno vymenovaný kreatívny riaditeľ predstavil najnovšiu show v podzemnej stanici newyorského metra. Skloubil tak underground veľkomesta s francúzskou eleganciou.

    Rozhovor: Od školských zošitov k Hermès. Úspech českej kaligrafky, ktorá očarila svet

    Kaligrafka Lucie Špatenková sa už na strednej škole zamilovala do krásne písaných zošitov. Po vysokej škole založila značku Ta usměvavá, s ktorou organizuje workshopy krasopísania, chodí na eventy skrášľovať rôznorodé produkty a písmom vylepšuje aj výrobky najdrahších luxusných značiek sveta. Okrem spolupráce so značkami Prada, Cartier či Hermès vedie tím kaligrafov, vychováva malú dcéru a rozširuje povedomie o krasopísme v Česku.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Príbeh túžby a vzdoru. Vivienne Westwood oživuje mangu NANA

    Milovníci anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala jesenné prekvapenie plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvorila kolekciu, ktorá sa inšpirovala slávnymi japonskými manga komiksami. Spolupráca, ktorá prepája melanchóliu tokijských nocí s neskrotným britským duchom, oživuje šperky, látky aj siluety, ktoré v mange rozprávajú o slobode, túžbe a vzdore.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    Military trend ovláda ulice. Z haute couture však mieri na oltár rýchlej módy

    Military trend sa z jesenných prehliadok prelieva do každodennej módy s takou razanciou, že si podmaňuje aj fast fashion reťazce. Siluety inšpirované uniformami, ramená v zbrojnej geometrii a zdobné gombíky získavajú masový dosah. Séria kolekcií svetových módnych domov vytvorila atmosféru, ktorá praje odvážne štruktúrovaným vrstvám. Publikum túžiace po výraznom stylingu siaha po kúskoch, ktoré majú pôvod v aristokracii aj frontových líniách. Stráca ale trend vďaka svojej obľube pôvodné čaro?

    ― Reklama ―