Více

    ― Reklama ―

    Pharrell Williams, kreatívny riaditeľ pánskej sekcie značky Louis Vuitton, získal najvyššie francúzske civilné vyznamenanie, titul rytiera Rádu čestnej légie. Spoločnosť Schwarzkopf potom vymenovala Lindsay Lohan za svoju novú veľvyslankyňu. Slávne značky Adidas a Louis Vuitton vydali nové hviezdne kampane a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Louis Vuitton víta jeseň. Na pomoc si prizval hviezdne ambasádorky

    Módny dom Louis Vuitton už otvára dvere tohtoročnej jeseni. Zverejnil totiž kampaň k svojej dámskej jesennej a zimnej kolekcii, v ktorej žiaria herečky Emma Stone a Hoyeon Jung. Inšpirovaná je cestovaním, teda motívom, ktorý francúzsku značku sprevádza už od jej založenia. Súčasťou rady z dielne Nicolasa Ghesquière je taktiež najnovší model kabelky s názvom Express.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Adidas oslavuje klasiku. Kolekcii Superstar venoval úplne novú kampaň

    Aj spoločnosť Adidas zverejnila novú reklamu. Tentoraz ju venovala svojej ikonickej kolekcii Superstar a na jej propagáciu použila sedem hviezdnych mien. Do kampane sa zapojili raperka Missy Elliott, skateboardista Mark Gonzales, speváčka Jennie a herec Samuel L. Jackson. „Keď ikony nosia ikony, hýbe to kultúrou,“ komentovali najnovší projekt zástupcovia značky.

    Zdroj: Adidas

    Pharrell Williams má nový titul. Získal vyznamenanie rytiera Rádu čestnej légie

    Francúzsko vyznamenalo návrhára, hudobníka, herca a súčasného kreatívneho riaditeľa pánskej sekcie Louis Vuitton, Pharrella Williamsa. Darovala mu totiž svoje najvyššie vyznamenanie, teda titul rytiera Rádu čestnej légie. Meno talentovaného umelca sa objavilo na zozname vydanom v nedeľu, a to spolu s ďalšími 588 osobnosťami. Ocenenie získal za svoju oddanosť verejnosti a za služby kultúre.

    Zdroj: Reuters

    Trendy suplementy vítajú nováčika. Lemme predstavila želé cukríky s ovocím a zeleninou

    Obľúbená značka Lemme predstavila novinku. Spoločnosť vyrábajúca trendové vitamíny, ktoré si obľúbili najmä používatelia TikToku, vydala ďalší zo svojich želé doplnkov. Tentoraz ide o produkt s názvom Lemme Greens, ktorý obsahuje až 20 druhov ovocia a zeleniny. V príchuti pripomínajúcej jablko sa potom skrývajú probiotiká, vitamín D a B12 alebo dokonca biotín.

    Zdroj: Lemme

    Lindsay Lohan má novú úlohu. Stala sa oficiálnou ambasádorkou značky Schwarzkopf

    Značka Schwarzkopf má novú tvár. Za svoju novú ambasádorku si vybrala herečku Lindsay Lohan. Dôvodom je najmä jej dlhoročná spolupráca s kaderníčkou Tracey Cunningham, ktorá bola minulý rok vymenovaná za kreatívnu riaditeľku pre farby a technológie v spoločnosti Schwarzkopf. „Ona je mojím najlepším partnerom. Páči sa mi, že vždy vysvetlí, aké produkty používa a prečo,“ vysvetlila Lohan.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, YouTube, Instagram

    Móda v kocke: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williamsa je rytier

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pharrell Williams, kreatívny riaditeľ pánskej sekcie značky Louis Vuitton, získal najvyššie francúzske civilné vyznamenanie, titul rytiera Rádu čestnej légie. Spoločnosť Schwarzkopf potom vymenovala Lindsay Lohan za svoju novú veľvyslankyňu. Slávne značky Adidas a Louis Vuitton vydali nové hviezdne kampane a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Louis Vuitton víta jeseň. Na pomoc si prizval hviezdne ambasádorky

    Módny dom Louis Vuitton už otvára dvere tohtoročnej jeseni. Zverejnil totiž kampaň k svojej dámskej jesennej a zimnej kolekcii, v ktorej žiaria herečky Emma Stone a Hoyeon Jung. Inšpirovaná je cestovaním, teda motívom, ktorý francúzsku značku sprevádza už od jej založenia. Súčasťou rady z dielne Nicolasa Ghesquière je taktiež najnovší model kabelky s názvom Express.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Adidas oslavuje klasiku. Kolekcii Superstar venoval úplne novú kampaň

    Aj spoločnosť Adidas zverejnila novú reklamu. Tentoraz ju venovala svojej ikonickej kolekcii Superstar a na jej propagáciu použila sedem hviezdnych mien. Do kampane sa zapojili raperka Missy Elliott, skateboardista Mark Gonzales, speváčka Jennie a herec Samuel L. Jackson. „Keď ikony nosia ikony, hýbe to kultúrou,“ komentovali najnovší projekt zástupcovia značky.

    Zdroj: Adidas

    Pharrell Williams má nový titul. Získal vyznamenanie rytiera Rádu čestnej légie

    Francúzsko vyznamenalo návrhára, hudobníka, herca a súčasného kreatívneho riaditeľa pánskej sekcie Louis Vuitton, Pharrella Williamsa. Darovala mu totiž svoje najvyššie vyznamenanie, teda titul rytiera Rádu čestnej légie. Meno talentovaného umelca sa objavilo na zozname vydanom v nedeľu, a to spolu s ďalšími 588 osobnosťami. Ocenenie získal za svoju oddanosť verejnosti a za služby kultúre.

    Zdroj: Reuters

    Trendy suplementy vítajú nováčika. Lemme predstavila želé cukríky s ovocím a zeleninou

    Obľúbená značka Lemme predstavila novinku. Spoločnosť vyrábajúca trendové vitamíny, ktoré si obľúbili najmä používatelia TikToku, vydala ďalší zo svojich želé doplnkov. Tentoraz ide o produkt s názvom Lemme Greens, ktorý obsahuje až 20 druhov ovocia a zeleniny. V príchuti pripomínajúcej jablko sa potom skrývajú probiotiká, vitamín D a B12 alebo dokonca biotín.

    Zdroj: Lemme

    Lindsay Lohan má novú úlohu. Stala sa oficiálnou ambasádorkou značky Schwarzkopf

    Značka Schwarzkopf má novú tvár. Za svoju novú ambasádorku si vybrala herečku Lindsay Lohan. Dôvodom je najmä jej dlhoročná spolupráca s kaderníčkou Tracey Cunningham, ktorá bola minulý rok vymenovaná za kreatívnu riaditeľku pre farby a technológie v spoločnosti Schwarzkopf. „Ona je mojím najlepším partnerom. Páči sa mi, že vždy vysvetlí, aké produkty používa a prečo,“ vysvetlila Lohan.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Súkromie je passé. Toto leto diktuje transparentné kabelky

    Priehľadné materiály si držia svoje miesto na zozname módnych trendov už niekoľko sezón. Toto leto sa napríklad vrátili v podobe dávno zabudnutých plastových jelly sandals. Zdá sa však, že ich sláva sa tým nekončí. Na obzore je nová posadnutosť tohto leta. Do popredia sa dostávajú priehľadné kabelky, a to v niekoľkých rôznych štýloch.

    Na spoločnosť Loro Piana dohliada súd. Značka čelí obvineniam zo zneužívania pracovníkov

    Ďalšia talianska značka sa ocitla pod dohľadom Milánskeho súdu. Tentokrát ide o módny dom Loro Piana, ktorý je podozrivý zo zneužívania pracovníkov vo svojom dodávateľskom reťazci. Značka mala spolupracovať s výrobcami, ktorí zamestnancom neumožnili bezpečné pracovné prostredie. Spoločnosť vyhlásila, že si toho nebola vedomá.

    Pinterest vydal prvú správu pre mužov. Odhalil ich meniacu sa maskulinitu

    Mileniáli a generácia Z prepisujú, čo znamená maskulinita. Naznačuje to nedávno vydaná správa platformy Pinterest. Vydala totiž prvú štúdiu popisujúcu najčastejšie vyhľadávania jej mužských používateľov. Tí sa čím ďalej viac zaujímajú o self care, wellness a zdravý životný štýl. Zaujíma ich ale aj móda, DIY a moderné technológie alebo ako byť lepším rodičom.

    Nuda neprichádza do úvahy. Keď estetiku quiet luxury uchopíte správne

    Že luxus nemusí kričať vieme už dávno. Na scéne je preto čoraz obľúbenejší quiet luxury, teda nielen módny, ale predovšetkým životný štýl. Odpoveď na preplnenosť trendy a sezónnymi výstrelkami leží v diskrétnej elegancii. Pozor, nemusí však znamenať nudu. Premyslený tichý luxus vie osviežiť šatník a otáčať hlavy okoloidúcich.

    Parížsky haute couture week je späť. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paríž v pondelok privítal ďalší zo svojich exkluzívnych haute couture týždňov módy. Odštartovala ho prehliadka z dielne Schiaparelli, ktorá podľa návrhára Daniela Roseberryho predstavovala koniec jednej kapitoly známej značky. Módny dom Iris Van Herpen pre zmenu prekvapil návrhmi pripomínajúcimi podmorský svet. Súčasťou jednej z rób sa dokonca stali živé riasy.

    Páni, letu kraľuje pyžamo. Pohodlie konečne dostáva nový rozmer

    Talianske slnko, mestské ulice a plážové promenády majú tento rok jedno spoločné. Pyžamo. Nie, nejde o omyl pri rannom venčení psa, ale o jeden z najvýraznejších trendov tohtoročného Milánskeho týždňa módy. Spoločnosť Dolce & Gabbana vo svojej pánskej kolekcii na jar a leto 2026 urobila z nočnej uniformy hlavný denný look. Kto by si kedy pomyslel, že klasický prúžkovaný set do postele sa stane symbolom moderného štýlu?

    Čo spája Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadné momenty Jonathana Andersona

    Málokto v dnešnej móde prekvapí tak rafinovane ako Jonathan Anderson. Írsky návrhár, ktorý odišiel z Loewe a stal sa šéfom módneho impéria Dior, za sebou zanecháva kolekciu momentov, ktoré sa vryli do pamäti módnych fanúšikov a internetu. Jeho tvorba je plná irónie, symboliky a balansovania medzi umením a nositeľnosťou. Práve to robí Andersona jedným z najzásadnejších návrhárov poslednej dekády.

    Michael Rider sa dostal do centra pozornosti. Odhalil debut pre Celine

    Ďalší zo slávnych módnych domov sa dočkal novej kapitoly. Nový kreatívny riaditeľ Celine, Michael Rider, odhalil v nedeľu popoludní svoju debutovú kolekciu. Umne v nej spojil tradíciu značky, jej predchádzajúce éry aj štipku vlastného štýlu. Jedná sa o vydarený začiatok návrhára, ktorý pre spoločnosť pracoval už skôr, a to pod taktovkou ikonickej Phoebe Philo.

    Prevoňajú domov a vyčistia hlavu. Vône prinášajúce spirituálny zážitok

    Niektoré vône dokážu viac než len prevoňať domov. Vonné tyčinky, vykurovadlá alebo esenciálne oleje zároveň sľubujú skľudnenie mysle a očistenie od negatívnej energie. Ich používanie má korene v duchovných tradíciách celého sveta. Okrem toho dizajnový doplnok v podobe aromalampy alebo štýlového stojana urobí vo vašej domácnosti dojem.

    Tiché a trvalé znepokojenie. V Prahe sa začala výstava Davida Lyncha Up in Flames.

    Od konca júna môžete v pražskom DOXe navštíviť výstavu amerického umelca Davida Lyncha s názvom Up in Flames. Ide o prvú ucelenú prezentáciu jeho tvorby v Českej republike. Na Lynchove kresby, fotografie, litografie, akvarely a krátke experimentálne a animované filmy plné melanchólie a tajomstva sa môžete tešiť až do februára.

    Beauty svet má novú hviezdu. Sperma z lososa sľubuje trendy glass skin

    Sociálna sieť TikTok objavila ďalší beauty trend. Tentokrát sa však nejedná o náhodný experiment, ale osvedčenú ingredienciu kórejskej kozmetiky. Novoobjavenou hviezdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z neho extrahovaná, známa ako PDRN, napomáha k pevnejšej a hydratovanej pleti. Prispieva tak k vysnívanému looku "glass skin".

    Utečte pred horúčavou do kín. Leto ponúka potenciálne filmové hity

    Horúce letné dni bohužiaľ nemožno všetky stráviť na pláži, len kúsok od chladivých vĺn priesvitného mora. Ak chcete uniknúť pred dotieravým teplom, ukryte sa do kín, kde na vás čakajú potenciálne hity tohto leta. Ponuka chystaných filmov má všetko, čo si môžete priať, od napínavých hororov cez klasické thrillery až po hravé komédie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmovej aj módnej scéne

    Hviezda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módnou ikonou. Herec si získal priazeň internetu už vďaka svojej charizme a úspešným úlohám. V poslednej dobe na seba ale strháva pozornosť aj kvôli prekvapivým outfitom. Zabodoval vďaka žabkám a šiltovke na červenom koberci, ale aj okuliarom z nového filmu Jurassic World Rebirth.

    Obhliadnutie za Prada menswear SS26. Nevydarená kolekcia, alebo návrat k tradícii?

    Módny dom Prada sa na Milánskom týždni módy rozhodol šepkať, zatiaľ čo iní kričia. Jeho pánska kolekcia pre jar a leto 2026 predstavovala posun od okázalej sily k introspektívnemu pokoju. Lenže niekedy sa aj šepot môže zdať hlučný. Hlavne, keď od neho čakáte niečo viac. Reakcie na kolekciu sú skôr rozporuplné a my popravde nevieme, na akú stranu sa prikloniť.

    Postavte si letný šatník bez výčitiek. Namiesto trendu oblečte udržateľnosť

    Svet módy už niekoľko rokov ovládajú mikrotrendy, posilnené sociálnymi sieťami, ktorým sa dá len ťažko uniknúť. Ak však nehľadáte ďalší kúsok, ktorý čoskoro zapadne do hlbín vášho šatníka, alebo si nemôžete dovoliť míňať na efemérne virálne modely, obráťte svoju pozornosť na udržateľné značky. Uprednostnite udržateľnosť, ktorá vydrží viac ako jednu sezónu.

    Módny svet jasá. Jonathan Anderson vrátil Dior pôvodné logo

    V móde bývajú zmeny často vnímané ako dôkaz pokroku. Ale niekedy sa najodvážnejší krok vpred skrýva v návrate späť. Presne to pochopil aj návrhár Jonathan Anderson, nový kreatívny riaditeľ značky Dior, keď vo svojej debutovej kolekcii pre módny dom predstavil nenápadný, ale o to zásadnejší detail. Návrat pôvodného loga ikonickej spoločnosti Dior.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―