Více

    ― Reklama ―

    Aj keď séria týždňov módy skončila, svet módy sa môže tešiť na množstvo lákavých noviniek. Jimmy Choo obliekol kabelky Bon Bon za pomoci Swarovski do luxusného kabátu. Speváčky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla zažiarili vo festivalovej kampani H&M. Herečka Lily Collins je tvárou jarnej kolekcie značky Calvin Klein. Vivienne Westwood potom prvýkrát zamieri do Indie.

    Jimmy Choo ponúka zberateľský kúsok. Kabelky Bon Bon zahalil do Swarovski

    Kreatívna riaditeľka Jimmy Choo Sandra Choi odhalila trblietavú spoluprácu so šperkárskym domom Swarovski. Spoločne vytvorili päť nových verzií ikonických kabeliek Bon Bon. Tri z nich využívajú saténový základ posiaty približne 3 400 kryštálmi. Ďalšie dve čerpajú inšpiráciu z kvetov a ponúkajú na obdiv viac ako 5 000 kryštálov. Kúsky z limitovanej edície sa určite dostanú do mnohých luxusných kolekcií.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Značka H&M odštartovala festivalovú sezónu. Oslovila FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla

    Tohtoročná jar a leto sa síce blížia slimačím tempom, ale značka H&M už víta teplejšie ročné obdobia. Predstavila totiž kampaň pre svoju nadchádzajúcu kolekciu inšpirovanú festivalovou sezónou. Na pomoc si prizvala hviezdy z hudobného sveta, konkrétne speváčky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tylu. Podľa slov spoločnosti je totiž cieľom línie „uctiť si mnohotvárnosť súčasnej ženskosti“.

    Zdroj: H&M

    Vivienne Westwood vyrazí do Indie. Vzdáva hold tamojším látkam aj remeslu

    Módny dom Vivienne Westwood plánuje začiatkom apríla zorganizovať svoju prvú prehliadku v Indii. Plánuje ju predstaviť 1. apríla v Bombaji. Kolekcia bude obsahovať kúsky vyrobené z prírodného indického hodvábu, bavlny a vlny. Cieľom línie je v skutočnosti vzdať hold tradičným indickým tkaninám, ale aj klasickým technikám, ktoré používajú indickí remeselníci. Je tiež poctou udržateľným praktikám.

    Lilly Collins tvárou nenútenej elegancie. Herečka žiari v kampani značky Calvin Klein

    Značka Calvin Klein má vo zvyku zapájať do svojich kampaní populárnych hercov alebo herečky. Preto nie je až také prekvapujúce, že si za tvár svojej jarnej kolekcie vybrala Lily Collins. „Pamätám si, ako som si vystrihovala reklamy Calvin Klein z časopisov, pretože pre mňa predstavovali klasickú a cool módu,“ popísala herečka s nadšením. Kľúčovou témou línie sa potom stala „nenútená elegancia“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

    Jarná kolekcia sa skutočne zameriava na minimalistické vzory v rôznych odtieňoch, ktoré sa hodia na bežné dni aj vzrušujúcejšie večery. Sortiment preto zahŕňa napríklad oversize sako, odvážne zelené maxi šaty alebo klasickú saténovú minisukňu. Nechýba však ani klasický denim Calvin Klein v podobe džínsov s rovnými nohavicami v štýle 90. rokov a k nim prislúchajúcej bundy. O fotografie sa postarala Charlotte Wales.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, The Hollywood Reporter, Instagram, YouTube

    Móda v skratke: Lily Collins obliekla Calvin Klein a Vivienne Westwood mieri do Indie

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Aj keď séria týždňov módy skončila, svet módy sa môže tešiť na množstvo lákavých noviniek. Jimmy Choo obliekol kabelky Bon Bon za pomoci Swarovski do luxusného kabátu. Speváčky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla zažiarili vo festivalovej kampani H&M. Herečka Lily Collins je tvárou jarnej kolekcie značky Calvin Klein. Vivienne Westwood potom prvýkrát zamieri do Indie.

    Jimmy Choo ponúka zberateľský kúsok. Kabelky Bon Bon zahalil do Swarovski

    Kreatívna riaditeľka Jimmy Choo Sandra Choi odhalila trblietavú spoluprácu so šperkárskym domom Swarovski. Spoločne vytvorili päť nových verzií ikonických kabeliek Bon Bon. Tri z nich využívajú saténový základ posiaty približne 3 400 kryštálmi. Ďalšie dve čerpajú inšpiráciu z kvetov a ponúkajú na obdiv viac ako 5 000 kryštálov. Kúsky z limitovanej edície sa určite dostanú do mnohých luxusných kolekcií.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Značka H&M odštartovala festivalovú sezónu. Oslovila FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla

    Tohtoročná jar a leto sa síce blížia slimačím tempom, ale značka H&M už víta teplejšie ročné obdobia. Predstavila totiž kampaň pre svoju nadchádzajúcu kolekciu inšpirovanú festivalovou sezónou. Na pomoc si prizvala hviezdy z hudobného sveta, konkrétne speváčky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tylu. Podľa slov spoločnosti je totiž cieľom línie „uctiť si mnohotvárnosť súčasnej ženskosti“.

    Zdroj: H&M

    Vivienne Westwood vyrazí do Indie. Vzdáva hold tamojším látkam aj remeslu

    Módny dom Vivienne Westwood plánuje začiatkom apríla zorganizovať svoju prvú prehliadku v Indii. Plánuje ju predstaviť 1. apríla v Bombaji. Kolekcia bude obsahovať kúsky vyrobené z prírodného indického hodvábu, bavlny a vlny. Cieľom línie je v skutočnosti vzdať hold tradičným indickým tkaninám, ale aj klasickým technikám, ktoré používajú indickí remeselníci. Je tiež poctou udržateľným praktikám.

    Lilly Collins tvárou nenútenej elegancie. Herečka žiari v kampani značky Calvin Klein

    Značka Calvin Klein má vo zvyku zapájať do svojich kampaní populárnych hercov alebo herečky. Preto nie je až také prekvapujúce, že si za tvár svojej jarnej kolekcie vybrala Lily Collins. „Pamätám si, ako som si vystrihovala reklamy Calvin Klein z časopisov, pretože pre mňa predstavovali klasickú a cool módu,“ popísala herečka s nadšením. Kľúčovou témou línie sa potom stala „nenútená elegancia“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

    Jarná kolekcia sa skutočne zameriava na minimalistické vzory v rôznych odtieňoch, ktoré sa hodia na bežné dni aj vzrušujúcejšie večery. Sortiment preto zahŕňa napríklad oversize sako, odvážne zelené maxi šaty alebo klasickú saténovú minisukňu. Nechýba však ani klasický denim Calvin Klein v podobe džínsov s rovnými nohavicami v štýle 90. rokov a k nim prislúchajúcej bundy. O fotografie sa postarala Charlotte Wales.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, The Hollywood Reporter, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Chanel odhalil recyklačný program Nevold. Na vyriešenie nadprodukcie však nestačí

    Módny dom Chanel urobil krok smerom k udržateľnejšej budúcnosti. Zaviedol komplexný recyklačný program Nevold zameraný na efektívne spracovanie textilného odpadu, nepoužitých materiálov a nepredaného tovaru. Pre značku Chanel predstavuje riešenie na boj proti nedostatku vzácnych materiálov, ako je kašmír, hodváb a koža. Kritici však tvrdia, že recyklácia nevyrieši najväčší problém sveta módy, teda nadprodukciu.

    Sarah Burton vydala ďalší debut. Pre Givenchy predstavila prvú kampaň

    Nová kreatívna riaditeľka značky Givenchy, návrhárka Sarah Burton, odhalila svoju debutovú prehliadku v marci tohto roku. Po odhalení kolekcie na túto jeseň teda teraz zverejňuje svoju prvú kampaň. Do hlavných úloh obsadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, ktorá má na konte aj populárny film Babygirl.

    Dizajnérsky kolotoč zmien je na konci. Z korunovania však vynechal ženy

    Od minulého roka sa na módnej scéne uskutočňujú zdanlivo nekončiace zmeny vo vedení najznámejších módnych značiek. Netrpezlivé sledovanie dlho očakávaných noviniek sa však skončilo. Väčšina predtým uvoľnených vedúcich pozícií tak bola úspešne obsadená. Nemožno si však nevšimnúť, že na vysnívaných módnych trónoch chýbajú hlavne ženy.

    Nostalgia sa opäť hlási o slovo. Oživila zabudnuté anklets

    Ďalší aktuálny letný trend potvrdil, že tohtoročnej módnej scéne dominuje nostalgia. Modelky aj it-girls priniesli späť dávno zabudnuté anklets. Náramky na členky si mnohí z nás spájajú skôr s radostným detstvom a letnými tábormi než elegantným doplnkom. Súčasné variácie kedysi populárneho šperku však sľubujú všetko od hravosti až po nadčasovosť.

    Bottega Veneta vzdáva hold ikonickému vzoru. Intrecciato oslavuje 50 rokov

    Slávny prepletaný vzor intrecciato patrí medzi najviac klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slúži ako okamžité poznávacie znamenie jednej z najúspešnejších talianskych značiek, Bottega Veneta. Spoločnosť tento rok vzdáva svojmu ikonickému detailu hold, keďže oslavuje 50 rokov. Predstavila preto špeciálnu kampaň, založenú na význame tradičného remesla.

    Séria Sirény rozpráva príbeh prostredníctvom módy. Jeho kostýmy prezrádzajú tajomstvo deja

    Po úspešnom seriáli White Lotus nastupujú na scénu nové projekty, taktiež stavané na tematike najbohatších vrstiev spoločnosti a ich následnej kritike. Podobný príbeh sa rozhodol vyrozprávať aj nový mini seriál Sirens, lákajúci predovšetkým na svoj svižný dej. Ten skvele dopĺňajú aj kostýmy, ktoré hravo naznačujú, kam postavy nenávratne smerujú.

    Fermentácia vo svete kozmetiky? Sľubuje vyššiu účinnosť skin care

    Zatiaľ čo svet gurmánov si pojem fermentácia spája s pohárom kimči alebo kefíru, kozmetický priemysel ho posúva na novú úroveň. Bakteriálny proces, ktorý zabezpečuje transformáciu zložiek do vstrebateľnejšej formy, sa vkráda do prípravkov starostlivosti o pleť. Fermentované zložky sľubujú intenzívnejšiu účinnosť a jemnejšie pôsobenie. Trend, ktorý znie ako výstrelok, vychádza z dávnych tradícií východnej medicíny.

    Módne značky hľadia vpred. Ponúkajú resort kolekcie pre jar 2026

    Špeciálne cruise a resort kolekcie fungujú ako pomyselný most medzi hlavnými ready-to-wear kolekciami. Zatiaľ čo najväčšie módne domy na ich počesť usporadúvajú špeciálne prehliadky, ostatné luxusné značky zostávajú pri kampaniach. Mnohé z nich preto nedávno odhalili najnovšie návrhy pre jar budúceho roka. Inšpiráciu čerpajú z histórie, tarotových kariet, Paríža či módy 90. rokov.

    Pozor na Labubu bez certifikácie. Z roztomilého plyšového zvieratka sa stáva toxický démon

    Keď sa na trhu objaví nová kultová senzácia, málokedy sa niekto pýta, čo za sebou zanechá. Labubu, postavička pôvodne určená pre zberateľov umenia a dizajnu, sa behom chvíle pretavila v lavínu napodobenín, ktoré zaplavujú medzinárodný trh. V Česku sa s týmito "fejkami" stretávame v podobe plyšákov, príveskov na kľúče či obalov na mobil. Všetky ale niečo spája. Úplne chýbajúce informácie o výrobcovi, zložení a bezpečnosti.

    Luxus má nový symbol. Trendy pánske hodinky zmenšujú ciferník

    Dávno preč sú časy, keď štýlový pánsky outfit museli podčiarkovať maximálne trblietavé hodinky. Luxus dnes hovorí iným jazykom. Medzi stereotypne maskulínne modely prenikli nové trendové kúsky. Na rozdiel od svojich predchodcov ich zdobí menší ciferník, ktorý viac pripomína dámske hodinky. Do svojich lookov ich už zaradila nejedna pánska módna ikona.

    Móda v kocke: Roberto Coin má novú tvár a Balenciaga víta jar 2026

    Herečka Dakota Johnson je najnovšou ambasádorkou značky Roberto Coin. Tommy Hilfiger medzitým nadviazal spoluprácu s hercom Damsonom Idrisom na špeciálnej kolekcii inšpirovanej F1. Módny dom Balenciaga odhalil resort kolekciu pre jar 2026 a Chanel predstavil sadu šperkov Reach for the Stars. Victoria Beckham potom dostala vlastnú šou na Netflixe.

    Leto korunovalo plavky roka. Zažiaria asymetrické jednodielne kúsky

    Každé letné obdobie má svojich favoritov, definujúcich slnečnými lúčmi pretkané dni. Tohtoročným vládcom plážových trendov sa jednoznačne stávajú jednoduché, elegantné, ale napriek tomu zvodné plavky. Jedná sa o jednodielne asymetrické modely na jedno rameno. Nielen, že skvele vystihnú akúkoľvek postavu, predstavujú perfektnú nadčasovú voľbu.

    Bottega Veneta oslavuje novú kampaň. V čele stojí Tyler, The Creator a Dario Argento

    Módny dom Bottega Veneta predstavil nové tváre kampane "Craft is Our Language". Medzi hlavné mená tentoraz patrí raper Tyler, The Creator a kultový taliansky režisér Dario Argento. Ide o potvrdenie trendu, že luxusné módne domy oslovujú tvorcov z rôznych kútov kultúrneho sveta. Najmä rapová scéna má už roky nesporný vplyv na vnímanie štýlu, estetiky a hodnôt značky a Bottega Veneta nie je výnimkou.

    Paríž očakáva zmeny. Týždeň haute couture módy mení svoje obrysy

    Parížsky týždeň haute couture módy zažíva tento rok veľké zmeny. Dôvodom je zdanlivo nekončiaci kolotoč presúvajúcich sa kreatívnych riaditeľov najslávnejších módnych domov. Na očakávanej udalosti tak bude chýbať Dior, Jean Paul Gaultier a Valentino. Na druhej strane Glenn Martens bude debutovať pre Maison Margiela a Demna Gvasalia sa rozlúči s Balenciagou.

    Rozžhavia aj vydesia. Populárne knihy vám spríjemnia nejednu letnú dovolenku

    Obdobie letných dovoleniek sa rýchlo blíži a s ním aj očakávania nových dobrodružstiev. Či už ste fanúšikmi divokého poznávania, alebo naopak relaxu v bezpečnosti rezortu, ideálnym zdrojom oddychu sú knihy. Ak na vás v poličke práve žiadne nečakajú, inšpirujte sa aktuálne obľúbenými knižnými titulmi. Svoje si nájdu milovníci detektívok, románikov aj ľudských príbehov.

    Na trón nastúpil Jonathan Anderson. Bude vládnuť celému kráľovstvu Dior

    Módny dom Dior v pondelok ráno potvrdil dlhoročné špekulácie o nástupcovi kreatívnej riaditeľky Marie Grazie Chiuriovej. Ako mnohí očakávali, stal sa ním návrhár Jonathan Anderson, ktorý bol nedávno vymenovaný za šéfa pánskeho oddelenia slávnej značky. Prvýkrát od čias samotného Christiana Diora bude všetkým sekciám spoločnosti vládnuť jeden dizajnér.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―