Více

    ― Reklama ―

    Supermodelka Kate Moss sa cez víkend so špeciálnou kolekciou ujala módneho reťazca Zara. Manolo Blahnik zase s najnovším návrhom oslávil 30. výročie Mary Jane. Louis Vuitton vydal očakávanú kampaň s hviezdnymi tenistami. Zástupcovia Londýnskeho týždňa módy prekvapili zákazom exotickej kože a skupina PETA ocenila Stellu McCartney.

    Kate Moss vrátila 70. roky minulého storočia. Predstavila špeciálnu kolekciu pre Zaru

    Módny reťazec Zara na seba upozornil vďaka špeciálnej línii, ktorú vytvorila supermodelka Kate Moss. Kolekciu inšpirovanú 70. rokmi minulého storočia predstavila svetu počas víkendu. „Chcela som ponúknuť kúsky, ktoré pôsobia nenútene chic, ale sú stále edgy,“ popísala svoju tvorbu slávna modelka. Medzi návrhmi preto nechýba výrazný leopardí vzor a trblietavé alebo kvetinové šaty.

    Zdroj: Zara

    Louis Vuitton pokračuje vo svojej Core Values ​​kampani. Z hviezdnych tenistov urobil horolezcov

    Slávni tenisti Roger Federer a Rafael Nadal v kampani pre Louis Vuitton dokázali, že vedia zažiariť nielen na tenisovom kurte. Taliansky módny dom totiž poveril slávnu fotografku Annie Leibovitz, aby ich odfotila pri zliezaní talianskych Dolomitov. Kampaň s názvom A Legendary Journey to the Top preto oboch hviezdnych športovcov zachytáva na spoločnej ceste „ambícií, odhodlania a objavovania“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

    London fashion week prekvapil. Ako prvé zo štyroch hlavných miest módy zakázal exotickú kožu

    Štyri najdôležitejšie hlavné mestá módy sú Miláno, Paríž, New York a Londýn. Práve posledné z nich začiatkom tohto týždňa prekvapilo, keď organizátori tamojšieho týždňa módy oznámili, že od budúceho roka zavedú zákaz exotickej kože pre všetky značky. Londýn bol prvým zo štyroch veľkých miest, ktoré urobili takýto krok. Vlani pritom zakázali kožušinu.

    Manolo Blahnik oslavuje 30. výročie, ako sa patrí. Model Mary Jane ozdobil perlou

    Slávny návrhár obuvi Manolo Blahnik odštartoval oslavy 30. výročia svojho slávneho modelu Mary Jane. Vytvoril preto limitovanú edíciu topánok, ktorú ozdobil jemnou perlou. Ide o tradičný darček, ktorý súvisí s číslom 30 a má symbolizovať „vzácnosť, čistotu, úprimnosť a múdrosť“. Pôvodný model potom dizajnér navrhol na základe fotografie Kate Moss z roku 1994.

    Zdroj: Manolo Blahnik

    Organizácia PETA poctila návrhárku Stellu McCartney. Označila ju za osobnosť roku 2024

    Skupina za práva zvierat PETA a návrhárka Stella McCartney majú dlhoročný vzťah. Nie je preto prekvapením, že ju organizácia vyhlásila za tohtoročnú Osobnosť roka. Dôvodom je najmä jej nedávny prísľub, že sa zaviaže nepoužívať vo svojich kolekciách perie. Návrhárka, ktorá je známa svojou snahou o ochranu životného prostredia, vylúčila aj kožušinu a bežnú aj exotickú kožu.

    @officialpeta Počuli ste túto správu? @Stella McCartney práve oznámila, že na #COP28 ♬ originálny zvuk – PETA

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Foto:Zara

    Móda v skratke: Kate Moss prevzala Zaru a London Fashion Week zakázal exotickú kožu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Supermodelka Kate Moss sa cez víkend so špeciálnou kolekciou ujala módneho reťazca Zara. Manolo Blahnik zase s najnovším návrhom oslávil 30. výročie Mary Jane. Louis Vuitton vydal očakávanú kampaň s hviezdnymi tenistami. Zástupcovia Londýnskeho týždňa módy prekvapili zákazom exotickej kože a skupina PETA ocenila Stellu McCartney.

    Kate Moss vrátila 70. roky minulého storočia. Predstavila špeciálnu kolekciu pre Zaru

    Módny reťazec Zara na seba upozornil vďaka špeciálnej línii, ktorú vytvorila supermodelka Kate Moss. Kolekciu inšpirovanú 70. rokmi minulého storočia predstavila svetu počas víkendu. „Chcela som ponúknuť kúsky, ktoré pôsobia nenútene chic, ale sú stále edgy,“ popísala svoju tvorbu slávna modelka. Medzi návrhmi preto nechýba výrazný leopardí vzor a trblietavé alebo kvetinové šaty.

    Zdroj: Zara

    Louis Vuitton pokračuje vo svojej Core Values ​​kampani. Z hviezdnych tenistov urobil horolezcov

    Slávni tenisti Roger Federer a Rafael Nadal v kampani pre Louis Vuitton dokázali, že vedia zažiariť nielen na tenisovom kurte. Taliansky módny dom totiž poveril slávnu fotografku Annie Leibovitz, aby ich odfotila pri zliezaní talianskych Dolomitov. Kampaň s názvom A Legendary Journey to the Top preto oboch hviezdnych športovcov zachytáva na spoločnej ceste „ambícií, odhodlania a objavovania“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

    London fashion week prekvapil. Ako prvé zo štyroch hlavných miest módy zakázal exotickú kožu

    Štyri najdôležitejšie hlavné mestá módy sú Miláno, Paríž, New York a Londýn. Práve posledné z nich začiatkom tohto týždňa prekvapilo, keď organizátori tamojšieho týždňa módy oznámili, že od budúceho roka zavedú zákaz exotickej kože pre všetky značky. Londýn bol prvým zo štyroch veľkých miest, ktoré urobili takýto krok. Vlani pritom zakázali kožušinu.

    Manolo Blahnik oslavuje 30. výročie, ako sa patrí. Model Mary Jane ozdobil perlou

    Slávny návrhár obuvi Manolo Blahnik odštartoval oslavy 30. výročia svojho slávneho modelu Mary Jane. Vytvoril preto limitovanú edíciu topánok, ktorú ozdobil jemnou perlou. Ide o tradičný darček, ktorý súvisí s číslom 30 a má symbolizovať „vzácnosť, čistotu, úprimnosť a múdrosť“. Pôvodný model potom dizajnér navrhol na základe fotografie Kate Moss z roku 1994.

    Zdroj: Manolo Blahnik

    Organizácia PETA poctila návrhárku Stellu McCartney. Označila ju za osobnosť roku 2024

    Skupina za práva zvierat PETA a návrhárka Stella McCartney majú dlhoročný vzťah. Nie je preto prekvapením, že ju organizácia vyhlásila za tohtoročnú Osobnosť roka. Dôvodom je najmä jej nedávny prísľub, že sa zaviaže nepoužívať vo svojich kolekciách perie. Návrhárka, ktorá je známa svojou snahou o ochranu životného prostredia, vylúčila aj kožušinu a bežnú aj exotickú kožu.

    @officialpeta Počuli ste túto správu? @Stella McCartney práve oznámila, že na #COP28 ♬ originálny zvuk – PETA

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Rozhovor: Česko má talentov dosť. Kreatívne kolekcie ale brzdí konzervatívny trh, mieni Žofie Soldánová z Naiad

    Žofie Soldánová, návrhárka českej značky Naiad, verí, že každá žena v každom veku má svoju vlastnú krásu. Z toho vychádza aj jej tvorba, prostredníctvom ktorej chce ženám ponúknuť možnosť cítiť sa étericky a zároveň silne. Je presvedčená, že česká módna scéna má obrovský potenciál. Miestny trh je však konzervatívny a návrhárom trochu zväzuje ruky, pretože musia nájsť správnu rovnováhu medzi kreativitou a predajnosťou.

    Pánske tašky budúcej sezóny? Kraľuje im tradícia a funkčnosť

    Časy, keď si muži vystačili s vreckami, sú už minulosťou. Pánske tašky, a najmä takzvané shoulder bags, opäť dávajú o sebe vedieť. Na prehliadkach pre túto jeseň a zimu sa objavili v toľkých variáciách, až pôsobia skôr ako rozhodný návrat k základom než ako skúšobný trend. Zároveň však nepôsobia nostalgicky. V modernom čítaní sa stávajú spoločníkom, ktorý vie, čo robí. Dizajnovo, prakticky aj esteticky.

    Módny dom Viktor & Rolf skúma dualitu. Každá myšlienka má dve strany

    Značka Viktor & Rolf opäť stojí na hranici módy a konceptuálneho umenia. Jej haute couture kolekcia pre túto jeseň a zimu je vizuálnou manifestáciou duality. Dvoch svetov, ktoré sa navzájom dopĺňajú, spochybňujú a zrkadlia. Dvojica predstavila 15 čiernych outfitov v dvoch verziách. Jedna honosná, hýriaca farbami a drámou, druhá čistá, strohá a minimalistická. Výsledok? Na 30 rovnakých a zároveň rozdielnych lookov.

    Móda v kocke: Rare Beauty má parfum a Victoria’s Secret sa vracia na runway

    Selena Gomez posúva svoju značku Rare Beauty na novú úroveň a vydáva prvú kolekciu vlastných vôní. Dario Vitale nepredstaví svoj debut pre Versace pomocou klasickej šou, ale prezentácie. Na runway sa naopak na jeseň vrátia anjeli Victoria’s Secret. Moncler Grenoble zase s budúcou prehliadkou zamieri do Aspenu. Skupina Kering bojuje s prepadom ziskov.

    Paríž má predbežný rozvrh. Jeho jesenný fashion week prekypuje debutmi

    S postupujúcim letom rastú aj očakávania módnej scény. Septembrové týždne módy prinesú niekoľko dôležitých debutov. A zdá sa, že väčšina z nich bude odhalená v Paríži. Organizátor tamojšieho fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, vo štvrtok zverejnil predbežný kalendár, podľa ktorého podujatie odhalí deväť premiér nových kreatívnych riaditeľov.

    Ako prežiť trópy s eleganciou? Ovládnite business dresscode aj v lete

    Slnko páli už od rána a vy viete, že vás čaká náročný deň v kancelárii. Kombinácia, ktorá môže v letných mesiacoch spôsobiť utrpenie aj tým najštýlovejším jedincom. Ale aj v lete môžete zažiariť s pracovným oblečením, ktoré je ľahké a elegantné zároveň. Stačí siahnuť po správnych materiáloch a s niekoľkými nadčasovými kúskami ľahko vytvoríte vlastný letný capsule wardrobe.

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Móda v kocke: Kendall Jenner žiari pre Pradu a Londýn vystaví šatník Alžbety II.

    Módny dom Prada zverejnil kampaň na túto jeseň, v ktorej okrem iných žiari aj Kendall Jenner. Návrhárka Phoebe Philo odhalila svoju štvrtú kolekciu a MM6 Maison Margiela obnovil spoluprácu s Dr. Martens. Londýn na jar privíta výstavu odhaľujúcu šatník kráľovnej Alžbety II. A značka American Eagle vymenovala herečku Sydney Sweeney za svoju ambasádorku.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Burberry oslavuje známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšenie predaja

    Módny dom Burberry už niekoľko sezón zápasí s nízkym predajom a klesajúcim dopytom. Pred rokom bol preto do funkcie generálneho riaditeľa vymenovaný Josh Shulman, aby vypracoval plán obnovy značky. Zdá sa, že sa jeho úsilie o návrat k britským koreňom a ikonickým produktom vypláca. Burberry zaznamenal v druhom štvrťroku zlepšujúce sa predaje.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―