Značka Dyson skúma svet beauty a vydáva vlastné produkty na vlasy. Spoločnosť Skims pre zmenu uviedla virálny shapewear na tvár. Rovnako Martha Stewart má novinku, a to vlastnú skin care kolekciu. Speváčka Beyoncé a Levi’s vchádzajú do finálnej kapitoly spolupráce, pomocou krátkeho filmu. V Kodani potom odštartoval tamojší fashion week.
Skims odchytil ďalší trend. Značka vydala virálny shapewear na tvár
Sociálna sieť TikTok v uplynulých mesiacoch spopularizovala shapewear na tvár, teda tvarovaciu masku, ktorá sľubuje lepšie vyrysovanú bradu a lícne kosti. Dôvodom sú predovšetkým videá, v ktorých používatelia odhaľujú svoje excesívne nočné beauty rutiny. Značka Skims, z dielne Kim Kardashian, nezaváhala a virálny moment využila. Minulý týždeň vydala vlastnú verziu populárnej masky.


Zdroj: Skims
Martha Stewart opäť na scéne. Vydáva vlastnú kolekciu skin care kozmetiky
Slávna americká novinárka, moderátorka a podnikateľka Martha Stewart na seba opäť pritiahla pozornosť. Oznámila totiž uvedenie vlastnej skin care kolekcie s názvom Elm Biosciences. Značku založila spoločne s certifikovaným dermatológom Dr. Dhavalom Bhanusalim. Záujemcovia budú môcť prvé produkty zakúpiť v septembri, presnejšie si môžu zaobstarať A30 Elemental Serum a Inner Dose The Daily Skin Supplement.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Dyson skúma nové odvetvia. Uvádza vlastné produkty na vlasy
Firma Dyson spája svoje dva doterajšie podnikateľské úspechy. Značka je známa predovšetkým pre domáce spotrebiče, fény a kulmy, málokto však vie, že rovnako vlastní pôdu naprieč Spojeným kráľovstvom. Spoločnosť teraz uvádza vlastnú radu produktov na vlasy Omega, ktorá obsahuje sedem olejov, pričom niektoré z nich pochádzajú práve z jej fariem. Medzi prvé produkty patrí olej a kondicionér.


Zdroj: Dyson
Beyoncé a Levi’s idú do finále. Svoju spoluprácu uzatvárajú krátkym filmom
Speváčka Beyoncé a slávna džínsová značka Levi’s už viac ako rok obdarúvajú módny svet spoločnou kampaňou. A tá sa pomaly blíži do finále. Sériu reklám ukončia krátkym filmom s názvom The Denim Cowboy. Ide o kombináciu predchádzajúcich klipov založených na retro reklamách Levi’s. Vo videu sa objavujú aj ikonické džínsy značky, ako aj špeciálne kúsky z kolekcie Beyoncé x Levi’s.


Zdroj: Levi’s
Odštartoval Kodaňský fashion week. Opäť podčiarkuje štýl pomocou udržateľnosti
Týždeň módy v Kodani má medzi svetovými fashion weekami jasnú povesť. Umne totiž spája štýl s udržateľnosťou. Inak tomu nie je ani u jeho poslednej edície, ktorá odštartovala v pondelok. Jej kľúčovou časťou sú tak nielen prírodné látky, ale aj deadstock textil. Udalosť tentokrát odštartovala značka OpéraSport, ktorá ponúkla kombináciu klasických a sporty lookov. Svoju kolekciu odhalila aj značka Freya Dalsjø.
Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube