Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Dyson skúma svet beauty a vydáva vlastné produkty na vlasy. Spoločnosť Skims pre zmenu uviedla virálny shapewear na tvár. Rovnako Martha Stewart má novinku, a to vlastnú skin care kolekciu. Speváčka Beyoncé a Levi’s vchádzajú do finálnej kapitoly spolupráce, pomocou krátkeho filmu. V Kodani potom odštartoval tamojší fashion week.

    Skims odchytil ďalší trend. Značka vydala virálny shapewear na tvár

    Sociálna sieť TikTok v uplynulých mesiacoch spopularizovala shapewear na tvár, teda tvarovaciu masku, ktorá sľubuje lepšie vyrysovanú bradu a lícne kosti. Dôvodom sú predovšetkým videá, v ktorých používatelia odhaľujú svoje excesívne nočné beauty rutiny. Značka Skims, z dielne Kim Kardashian, nezaváhala a virálny moment využila. Minulý týždeň vydala vlastnú verziu populárnej masky.

    Zdroj: Skims

    Martha Stewart opäť na scéne. Vydáva vlastnú kolekciu skin care kozmetiky

    Slávna americká novinárka, moderátorka a podnikateľka Martha Stewart na seba opäť pritiahla pozornosť. Oznámila totiž uvedenie vlastnej skin care kolekcie s názvom Elm Biosciences. Značku založila spoločne s certifikovaným dermatológom Dr. Dhavalom Bhanusalim. Záujemcovia budú môcť prvé produkty zakúpiť v septembri, presnejšie si môžu zaobstarať A30 Elemental Serum a Inner Dose The Daily Skin Supplement.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Martha Stewart (@marthastewart48)

    Dyson skúma nové odvetvia. Uvádza vlastné produkty na vlasy

    Firma Dyson spája svoje dva doterajšie podnikateľské úspechy. Značka je známa predovšetkým pre domáce spotrebiče, fény a kulmy, málokto však vie, že rovnako vlastní pôdu naprieč Spojeným kráľovstvom. Spoločnosť teraz uvádza vlastnú radu produktov na vlasy Omega, ktorá obsahuje sedem olejov, pričom niektoré z nich pochádzajú práve z jej fariem. Medzi prvé produkty patrí olej a kondicionér.

    Zdroj: Dyson

    Beyoncé a Levi’s idú do finále. Svoju spoluprácu uzatvárajú krátkym filmom

    Speváčka Beyoncé a slávna džínsová značka Levi’s už viac ako rok obdarúvajú módny svet spoločnou kampaňou. A tá sa pomaly blíži do finále. Sériu reklám ukončia krátkym filmom s názvom The Denim Cowboy. Ide o kombináciu predchádzajúcich klipov založených na retro reklamách Levi’s. Vo videu sa objavujú aj ikonické džínsy značky, ako aj špeciálne kúsky z kolekcie Beyoncé x Levi’s.

    Zdroj: Levi’s 

    Odštartoval Kodaňský fashion week. Opäť podčiarkuje štýl pomocou udržateľnosti

    Týždeň módy v Kodani má medzi svetovými fashion weekami jasnú povesť. Umne totiž spája štýl s udržateľnosťou. Inak tomu nie je ani u jeho poslednej edície, ktorá odštartovala v pondelok. Jej kľúčovou časťou sú tak nielen prírodné látky, ale aj deadstock textil. Udalosť tentokrát odštartovala značka OpéraSport, ktorá ponúkla kombináciu klasických a sporty lookov. Svoju kolekciu odhalila aj značka Freya Dalsjø.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Móda v kocke: Beyoncé a Levi’s mieria do finále a Martha Stewart má skin care kolekciu

    ― Reklama ―

    Značka Dyson skúma svet beauty a vydáva vlastné produkty na vlasy. Spoločnosť Skims pre zmenu uviedla virálny shapewear na tvár. Rovnako Martha Stewart má novinku, a to vlastnú skin care kolekciu. Speváčka Beyoncé a Levi’s vchádzajú do finálnej kapitoly spolupráce, pomocou krátkeho filmu. V Kodani potom odštartoval tamojší fashion week.

    Skims odchytil ďalší trend. Značka vydala virálny shapewear na tvár

    Sociálna sieť TikTok v uplynulých mesiacoch spopularizovala shapewear na tvár, teda tvarovaciu masku, ktorá sľubuje lepšie vyrysovanú bradu a lícne kosti. Dôvodom sú predovšetkým videá, v ktorých používatelia odhaľujú svoje excesívne nočné beauty rutiny. Značka Skims, z dielne Kim Kardashian, nezaváhala a virálny moment využila. Minulý týždeň vydala vlastnú verziu populárnej masky.

    Zdroj: Skims

    Martha Stewart opäť na scéne. Vydáva vlastnú kolekciu skin care kozmetiky

    Slávna americká novinárka, moderátorka a podnikateľka Martha Stewart na seba opäť pritiahla pozornosť. Oznámila totiž uvedenie vlastnej skin care kolekcie s názvom Elm Biosciences. Značku založila spoločne s certifikovaným dermatológom Dr. Dhavalom Bhanusalim. Záujemcovia budú môcť prvé produkty zakúpiť v septembri, presnejšie si môžu zaobstarať A30 Elemental Serum a Inner Dose The Daily Skin Supplement.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Martha Stewart (@marthastewart48)

    Dyson skúma nové odvetvia. Uvádza vlastné produkty na vlasy

    Firma Dyson spája svoje dva doterajšie podnikateľské úspechy. Značka je známa predovšetkým pre domáce spotrebiče, fény a kulmy, málokto však vie, že rovnako vlastní pôdu naprieč Spojeným kráľovstvom. Spoločnosť teraz uvádza vlastnú radu produktov na vlasy Omega, ktorá obsahuje sedem olejov, pričom niektoré z nich pochádzajú práve z jej fariem. Medzi prvé produkty patrí olej a kondicionér.

    Zdroj: Dyson

    Beyoncé a Levi’s idú do finále. Svoju spoluprácu uzatvárajú krátkym filmom

    Speváčka Beyoncé a slávna džínsová značka Levi’s už viac ako rok obdarúvajú módny svet spoločnou kampaňou. A tá sa pomaly blíži do finále. Sériu reklám ukončia krátkym filmom s názvom The Denim Cowboy. Ide o kombináciu predchádzajúcich klipov založených na retro reklamách Levi’s. Vo videu sa objavujú aj ikonické džínsy značky, ako aj špeciálne kúsky z kolekcie Beyoncé x Levi’s.

    Zdroj: Levi’s 

    Odštartoval Kodaňský fashion week. Opäť podčiarkuje štýl pomocou udržateľnosti

    Týždeň módy v Kodani má medzi svetovými fashion weekami jasnú povesť. Umne totiž spája štýl s udržateľnosťou. Inak tomu nie je ani u jeho poslednej edície, ktorá odštartovala v pondelok. Jej kľúčovou časťou sú tak nielen prírodné látky, ale aj deadstock textil. Udalosť tentokrát odštartovala značka OpéraSport, ktorá ponúkla kombináciu klasických a sporty lookov. Svoju kolekciu odhalila aj značka Freya Dalsjø.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Trápia vás vrásky po dvadsiatke? Riešenie si vyžaduje pozornosť a disciplínu

    Prvé vrásky, ktoré sa do vašej pleti vkradnú už v dvadsiatke, vedia prekvapiť. Pleť, ktorá sa ešte nedávno prebúdzala s ranným jasom, reaguje na životný rytmus, stres aj slnko. Každý pohľad do zrkadla pripomína, že aj mladá koža má svoj vlastný kalendár. Signály, ktoré vysiela, sú jemné, ale aj tak presné. Práve v nich sa ukrýva návod, ako s pleťou vedome pracovať už teraz.

    Capri nohavice prekračujú hranice šatníkov. Vstupujú aj do pánskej módy?

    Zdá sa, že jeden z dominantných trendov tohto leta nehodlá ustúpiť do pozadia. Capri nohavice až do nedávna dominovali predovšetkým dámskym šatníkom. Postupne ale prekračujú pomyselnú hranicu a derú sa tiež na pánsku scénu. Najčastejší je ich baggy variant, ale vidieť sú ovšem aj odvážnejšie užšie siluety. Ide o pokračovanie trendu, alebo vzostup pred pádom?

    Fendi má nové vedenie. Do čela značky nastúpi Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreatívna riaditeľka Dior, Maria Grazia Chiuri, sa vracia ku svojim koreňom. Nastúpi totiž do čela Fendi, teda značky, u ktorej pred takmer 36 rokmi odštartovala svoju kariéru. Tentokrát sa však chopí vedenia dámskych, pánskych, ale aj haute couture kolekcií. Nahradí Silviu Venturini Fendi, ktorá svoju finálnu kolekciu odhalila na nedávnom Milánskom týždni módy.

    Pivo ako štýlová inšpirácia. House of Guinness skúma odtiene čiernej a nenudí

    Prvú sériu fanúšikovia zhltli ako dobre načapovaný Guinness a už volajú po druhom kole. Na úspechu seriálu House of Guinness z produkcie Netflix sa do veľkej miery podieľa atraktívny vizuál. Tvorcovia sa nenechali chytiť do historickej pasce a na 19. storočie sa cielene pozerajú dnešnými očami. Prepojenie minulosti a súčasnosti v ich podaní funguje skvele.

    Day to night. Inteligentné outfity vás z práce vezmú rovno do víru noci

    Pracovne vyťaženým ženám sa ľahko stane, že zatiaľ čo cez deň sú potrebné na formálnom meetingu a v kancelárii, večer ich čaká uvoľnená zábava na úrovni. Našťastie je módny svet priaznivý aj zložitým situáciám. Umožňuje preto vytvoriť outfit vhodný na celodenné nosenie. K perfektnému výsledku stačí iba pár premyslených kúskov a správny styling.

    Značka Schiaparelli opäť potvrdila svoje miesto. Runway uzavrela Kendall Jenner

    V Paríži sa opäť odohrala jedna z najočakávanejších prehliadok každej sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekciu Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka ďalej určuje tón súčasného umenia na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládol pokoj, ktorý sa v móde objaví len zriedka. Ako sme u módneho domu zvyknutí, každý model dokazoval, že presnosť a vízia sú kľúčovým prvkom krajčírskeho umenia. Prehliadka pôsobila ako pomyselná módna štúdia, nie ako tradičná runway.

    Burberry pripomína svoje dedičstvo. Oslavuje ho aj Olivia Colman

    Britský módny dom Burberry zakladá marketing na prepojení svojho viac ako 150 rokov starého dedičstva a modernej energie. Ponúka preto tradičné kockované trenčkoty a dlhé kabáty, to všetko v inovatívnom šate nových materiálov. Smerovanie luxusnej značky odráža rovnako jej najnovšia kampaň It’s always Burberry Weather. Zažiari v nej okrem iného aj herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresľuje identitu Jil Sander

    Hudba dokáže rozšíriť priestor kolekcie rovnako presne ako čisto strihaný kabát. Bochum Welt prináša do módy zvuk, ktorý vytvára atmosféru a vizuálny rytmus. Spolupráca s Jil Sander ukazuje, že minimalizmus má svoju vlastnú akustickú podobu. Zvuk už nie je len sprievodným prvkom, ale stáva sa súčasťou identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, ktorá pôsobí na zmysly zo všetkých strán.

    Oscar Isaac čerí vody internetu. Prekvapil elegantnou módnou otočkou

    Sociálne siete po nedávnom filmovom festivale v Benátkach zaplavili komentáre používateľov, ktorí si všimli nečakanú premenu. Prekvapil ich štýl herca Oscara Isaaca, ktorý stvárnil hlavnú postavu v očakávanom filme Frankenstein. Na červený koberec totiž priniesol perfektnú rovnováhu medzi žiadanou eleganciou a hravou uvoľnenosťou, posúvajúcu jeho look na vyššiu úroveň.

    Móda v kocke: Swarovski oslavuje 130 rokov a Polo Bar putuje do Londýna

    Aj keď sa séria svetových týždňov módy skončila, módnu scénu naďalej zaplavujú nové produkty. Fenty Skin vydáva svoju debutovú kolekciu na telo a Ralph Lauren mieri do Londýna. V roku 2028 tam plánuje otvoriť Polo Bar. Vivienne Westwood po prvýkrát otvorí Rijádsky týždeň módy a Swarovski oslavuje 130 rokov. Tom Ford vymenoval svoju prvú make-up umelkyňu, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    ― Reklama ―