Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusné módne skupiny zverejnili svoje výsledky z tretieho štvrťroka tohto roka. Zatiaľ čo Kering a Hermès oslavujú, L’Oréal prekvapil prepadom predajov. Spoločnosť odhalila čísla nedosahujúce na predpoklady analytikov. Predstaviteľov spoločnosti Kering pre zmenu potešil menší pokles tržieb, než sa očakávalo. Značka Hermès tentoraz vďačí za svoj rast kolekciám ready-to-wear.

    Hermès ďakuje ready-to-wear. Do kariet značke hrá aj príchod Grace Wales Bonner

    Spoločnosť Hermès oslavuje. Potešila ju nielen pozitívna reakcia luxusného trhu na oznámenie novej kreatívnej riaditeľky pánskej sekcie, ktorou sa stala Grace Wales Bonner, ale aj výsledky z tretieho štvrťroka. Značka od júla do septembra zdvihla svoje predaje o 9,6 percenta. Ako hlavný dôvod uviedla rast ready-to-wear kolekcií. Výkonný viceprezident pre financie Eric du Halgouët uviedol, že vďačí ako pánskym, tak dámskym kolekciám.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Podľa serveru WWD okomentoval taktiež čerstvé menovanie Grace Wales Bonner. „Do novej kapitoly pánskych ready-to-wear kolekcií prinesie svoj vlastný rukopis,“ vyhlásil. Jej menovanie oznámil legendárny módny dom v utorok potom, čo minulý týždeň z rovnakej pozície odišla talentovaná návrhárka Véronique Nichanian, a to po dlhých 37 rokoch. Akcie luxusnej spoločnosti v reakcii vzrástli o 1,4 percenta.

    Spoločnosť L’Oréal trápia horšie výsledky. Kompenzuje ich však nová dohoda so spoločnosťou Kering

    O niečo menej pozitívne správy zdieľal beauty gigant L’Oréal. Kvôli najnovším výsledkom spoločnosti klesli taktiež jej akcie na parížskej burze. Investori reagovali na rast predajov, ktorý vyšplhal o iba 4,2 percenta, teda menej, než analytici očakávali. Čísla zverejnila firma ani nie dva dni potom, čo oznámila nečakanú novinku. Za štyri miliardy eur totiž hodlá odkúpiť beauty sektor luxusnej skupiny Kering.

    Zdroj: L’Oréal

    Gucci ponúkol Kering nádej. Luxusnú skupinu aj tak trápia vysoké dlhy

    S potešením zverejnila svoje najnovšie výsledky luxusná skupina Kering. Tretí štvrťrok síce stále zaznamenal pokles príjmov, a to o 10 percent, aj tak sa jednalo o lepšie číslo, než analytici predpokladali. Záblesk nádeje pritom ponúkla predovšetkým talianska značka Gucci. Jej predaje spadli o 14 percent, pôvodný odhad pritom bol 16 percent. V druhom štvrťroku tohto roka navyše klesli až o 25 percent.

    „Výkon Kering z tretieho štvrťroka, napriek tomu, že predstavuje jasné čiastočné zlepšenie, zostáva ďaleko pod výsledkami trhu,“ komentoval čísla podľa serveru WWD nedávno menovaný riaditeľ skupiny Luca de Meo. Od chvíle, keď prevzal opraty luxusného giganta v polovici septembra urobil niekoľko zásadných rozhodnutí. Jeho cieľom je okrem iného znížiť čistý dlh Kering, ktorý koncom júna dosiahol na hodnotu 9,5 miliardy eur.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Business of Fashion, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Móda pozná výsledky tretieho štvrťroka. Zverejnil ich Kering, Hermès aj L’Oréal

    ― Reklama ―

    Luxusné módne skupiny zverejnili svoje výsledky z tretieho štvrťroka tohto roka. Zatiaľ čo Kering a Hermès oslavujú, L’Oréal prekvapil prepadom predajov. Spoločnosť odhalila čísla nedosahujúce na predpoklady analytikov. Predstaviteľov spoločnosti Kering pre zmenu potešil menší pokles tržieb, než sa očakávalo. Značka Hermès tentoraz vďačí za svoj rast kolekciám ready-to-wear.

    Hermès ďakuje ready-to-wear. Do kariet značke hrá aj príchod Grace Wales Bonner

    Spoločnosť Hermès oslavuje. Potešila ju nielen pozitívna reakcia luxusného trhu na oznámenie novej kreatívnej riaditeľky pánskej sekcie, ktorou sa stala Grace Wales Bonner, ale aj výsledky z tretieho štvrťroka. Značka od júla do septembra zdvihla svoje predaje o 9,6 percenta. Ako hlavný dôvod uviedla rast ready-to-wear kolekcií. Výkonný viceprezident pre financie Eric du Halgouët uviedol, že vďačí ako pánskym, tak dámskym kolekciám.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Podľa serveru WWD okomentoval taktiež čerstvé menovanie Grace Wales Bonner. „Do novej kapitoly pánskych ready-to-wear kolekcií prinesie svoj vlastný rukopis,“ vyhlásil. Jej menovanie oznámil legendárny módny dom v utorok potom, čo minulý týždeň z rovnakej pozície odišla talentovaná návrhárka Véronique Nichanian, a to po dlhých 37 rokoch. Akcie luxusnej spoločnosti v reakcii vzrástli o 1,4 percenta.

    Spoločnosť L’Oréal trápia horšie výsledky. Kompenzuje ich však nová dohoda so spoločnosťou Kering

    O niečo menej pozitívne správy zdieľal beauty gigant L’Oréal. Kvôli najnovším výsledkom spoločnosti klesli taktiež jej akcie na parížskej burze. Investori reagovali na rast predajov, ktorý vyšplhal o iba 4,2 percenta, teda menej, než analytici očakávali. Čísla zverejnila firma ani nie dva dni potom, čo oznámila nečakanú novinku. Za štyri miliardy eur totiž hodlá odkúpiť beauty sektor luxusnej skupiny Kering.

    Zdroj: L’Oréal

    Gucci ponúkol Kering nádej. Luxusnú skupinu aj tak trápia vysoké dlhy

    S potešením zverejnila svoje najnovšie výsledky luxusná skupina Kering. Tretí štvrťrok síce stále zaznamenal pokles príjmov, a to o 10 percent, aj tak sa jednalo o lepšie číslo, než analytici predpokladali. Záblesk nádeje pritom ponúkla predovšetkým talianska značka Gucci. Jej predaje spadli o 14 percent, pôvodný odhad pritom bol 16 percent. V druhom štvrťroku tohto roka navyše klesli až o 25 percent.

    „Výkon Kering z tretieho štvrťroka, napriek tomu, že predstavuje jasné čiastočné zlepšenie, zostáva ďaleko pod výsledkami trhu,“ komentoval čísla podľa serveru WWD nedávno menovaný riaditeľ skupiny Luca de Meo. Od chvíle, keď prevzal opraty luxusného giganta v polovici septembra urobil niekoľko zásadných rozhodnutí. Jeho cieľom je okrem iného znížiť čistý dlh Kering, ktorý koncom júna dosiahol na hodnotu 9,5 miliardy eur.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Business of Fashion, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kocke: Louis Vuitton má novú tvár a Sabato De Sarno napísal knihu

    Louis Vuitton rozširuje svoj arzenál hviezdnych tvárí. Najnovšou ambasádorkou vymenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila aj partnerstvo s legendárnymi pretekmi Formuly 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydáva pre-fall 2026 kolekciu plnú ikonických detailov Rockstud a Met Gala 2026 pozná svojich spolupredsedov. Návrhár Sabato De Sarno vydáva knihu o Neapole.

    Vianočný dress code podľa módnych domov. Ako by vás obliekol Chanel alebo Dior?

    Vianoce už nesmelo klopú na dvere a prípravy idú na plné obrátky. Sviatočná sezóna je ako stvorená na to, obliecť si outfity, ktoré zvýraznia vašu jedinečnosť a osobitý štýl, či pri štedrovečernom stole dokonca na chvíľu umlčia prekvapených starých rodičov. Každý rok prichádzajú módne domy s novými trendmi, ktoré udávajú tón vianočnému dress code a inšpirujú nás k tomu, aby sme sa počas sviatkov cítili výnimočne.

    Vianočný wishlist vášho obľúbeného magazínu je tu. Nové tváre, nové túžby, rovnako veľké sny

    Rok 2025 už má zbalené a my opäť sedíme nad zoznamami prianí, ktoré sa tvária nenáročne, ale v skutočnosti by priviedli k plaču nejedného elfského účtovníka. Redakcia sa premiešala, omladila, rozšírila a s ňou sa premenili aj naše darčekové ambície. Urobte si pohodlie, realita počká. Tu je náš vianočný wishlist, v ktorom sa opäť potvrdzuje, že kreativita je krásna… ale aj drahá.

    TikTok Highlights: Zimné nechty, ktoré zdivočeli. Hailey Bieber búra tradíciu

    Influencerka a podnikateľka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží príliš na tom, aký odtieň lícenky, očných tieňov alebo rúžu zvolí. Svojou možno pôvodne aj bezmyšlienkovitou voľbou odštartuje nový virálny trend. Výnimkou nie sú ani jej zimné nechty, ktoré vyzývajú tradíciu na súboj. Jemné trblietky alebo uhladený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvieracou potlačou.

    Miláno zdobí luxusné klzisko. Na svedomí ho má hotel z dielne Ferragamo

    Vianočný duch ovládol aj talianske hlavné mesto módy. Miláno tentokrát ozdobilo luxusné sviatočné klzisko z dielne módneho domu Ferragamo. Rozžiarilo dvor jeho známeho hotela Portrait. Koncept The Gift však tento rok na Vianoce prináša oveľa viac. Návštevníci môžu po odložení korčulí ochutnať to najlepšie z tamojšej gastronómie alebo nakúpiť darčeky v miestnych pop-upoch.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    Výber pánskej vône si vyžaduje prípravu. Zabudnite na komerciu a darujte originalitu

    Pánske vône nadobúdajú počas Vianoc osobitný význam a sú tiež darčekom, ktorý má svoju vlastnú prítomnosť. Elegantným gestom sa stáva vôňa, ktorá nie je masová, predvídateľná a zameniteľná, ale taká, ktorá pracuje s priestorom, materiálmi a nositeľom. Niche parfém dokáže vytvoriť atmosféru ako umelecký objekt. Pôsobí ticho, a predsa kričí na celé okolie. V rukách príjemcu získava funkciu osobného talizmanu, nie fľaštičky, ktorú rozbalia tisíce ďalších mužov v Českej republike.

    Versace zaraďuje spiatočku. Dario Vitale odchádza po necelom roku vo vedení

    Návrhár Dario Vitale je opäť bez práce. Po necelom roku opúšťa pozíciu kreatívneho riaditeľa módneho domu Versace. V apríli tohto roku nahradil na tejto pozícii ikonickú Donatellu Versace. Oznámenie prichádza len niekoľko dní po oficiálnom prevzatí značky spoločnosťou Prada Group, ktorá má podľa všetkého jasnú víziu novej éry Versace. Kto však nahradí Vitaleho, jej predstavitelia zatiaľ neprezradili.

    Zara Larsson prekročila hranice hudobnej scény. Do módy prináša žhavé pohodlie

    Zara Larsson nepatrí k ženám, ktoré bežne nosia podprsenky, a práve tento osobný postoj ju priviedol k založeniu vlastnej značky sexi spodnej bielizne. Jej prvá kolekcia s názvom MAIN ROSE predstavuje projekt, v ktorom môže naplno vyjadriť svoju estetiku aj tvorivý pohľad. Spolupracovala na nej so skúseným tímom škandinávskych odborníkov, ktorí tvorili pre mená ako Acne Studios alebo Eytys. Impulzom k vzniku značky bola jej túžba rozšíriť tvorivé aktivity mimo oblasť hudby.

    Čo sa stane, keď zomrieme? Film Navždy s tebou odhaľuje tajomstvo smrti

    Kde sa ocitneme, keď náš čas na zemi skončí? Každý z nás si túto otázku niekedy položil. Nová romantická komédia Navždy s tebou farebne ukazuje, ako si posmrtný život môžeme predstavovať. Zabudnite na polihovanie na obláčikoch či rajskú záhradu. Vlak vás totiž dovezie na rázcestie, kde máte len týždeň na to vybrať si zo škály "večností", v ktorých bude vaša duša odpočívať.

    Demna načrtáva svoju víziu Gucci. Pre-fall 2026 kolekcia uctieva odkaz Toma Forda

    Nová verzia Gucci pomaly nastupuje na scénu. Návrhár Demna Gvasalia odhalil len druhú kolekciu vo svojej novej pozícii kreatívneho riaditeľa. Upresnil tak obrysy vízie, ktorú predstavil už tento rok na jeseň v Miláne. Kolekcia Pre-fall 2026 však potvrdzuje jeho úctu k archívnym kapitolám značky, predovšetkým k ikonickej ére 90. rokov, ktorá vznikla pod taktovkou Toma Forda.

    Keď luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Povestný taliansky luxus sa rúca ako domček z kariet. Ranu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod’s, ktorá je známa svojimi koženými výrobkami. Podľa milánskeho súdu dochádzalo v továrňach jej čínskych dodávateľov k zneužívaniu pracovnej sily, pričom spoločnosť o tejto skutočnosti vedela. Taliansky gigant teraz čelí sankcii v podobe šesťmesačného zákazu akejkoľvek propagácie.

    Vystupovať, stanica Chanel. Show Métiers d’Art zažiarila v newyorskom metre

    Návrhár Matthieu Blazy odhalil svetu len svoju druhú kolekciu Chanel. S utorkovou show Métiers d’Art však iba potvrdil to, čo mnohí po jeho debute v Paríži už tušili. Že je dizajnérom na správnom mieste. Nedávno vymenovaný kreatívny riaditeľ predstavil najnovšiu show v podzemnej stanici newyorského metra. Skloubil tak underground veľkomesta s francúzskou eleganciou.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    ― Reklama ―