Více

    ― Reklama ―

    Pánska móda pozná trendy budúceho roka. Koncom minulého týždňa odštartoval v Miláne menswear fashion week a ponúkol módnej scéne hneď niekoľko dychberúcich prehliadok. Módne domy ako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani ponúkli pohľad do roku 2026. Budúce leto vidia ako kombináciu sporty chic, talianskej elegancie a nadčasových strihov.

    Módny dom Prada vyzdvihol športovú eleganciu. Priblížil sa trendy Miu Miu

    Kreatívne duo Miuccia Prada a Raf Simons ponúklo v Miláne svoje charakteristické kódy. Talentovaní návrhári sa naďalej držali nadčasových strihov, doplnených o mierne športový look. V kolekcii na jar 2026 však tentoraz naplno zavládla sporty chic estetika. Prejavovala sa v športových bundách, teplákoch s pruhmi či extra mini šortkách. Prada sa tak priblížila k svojmu trendovému súrodencovi.

    Zdroj: Prada

    Extrémne krátke šortky totiž do popredia trendov vyniesla značka Miu Miu, ktorej šéfuje Miuccia Prada. Ďalším určujúcim prvkom očakávanej kolekcie boli odvážne farby, ktoré sa niesli v odtieňoch krikľavej červenej, modrej, žltej alebo zelenej. „Chceli sme zmeniť tón. Opak agresivity, sily a škaredosti, ktoré momentálne dominujú svetu,“ okomentovalo vtedy svoju kolekciu návrhárske duo.

    Giorgio Armani oslavoval korene svojej inšpirácie. V Miláne opäť prekvapil

    Deväťdesiatročnému návrhárovi Giorgiovi Armanimu sa opäť podarilo úplne zaujať módny svet. Prekvapil nečakane modernou kolekciou, ktorá kombinovala outdoorové prvky s jeho typickou orientálnou eleganciou. Jeho mólo hýrilo športovými šortkami, tunikami, širokými nohavicami a pončami. Svojou najnovšou kolekciou chcel nadviazať na svoju dlhoročnú inšpiráciu, ktorú čerpá z rôznych kultúr.

    Zdroj: Emporio Armani

    Značka Dolce & Gabbana zažiarila. Usporiadala trendy prespávačku

    Módny dom Dolce & Gabbana prekvapil aj módne publikum. Kolekcia na budúce leto bola totiž založená na jednoduchej myšlienke pyžam. V rukách módnych nováčikov mohol byť tento predpoklad nešťastným experimentom, ale značka sa zhostila úlohy dokonale. „Ľahkosť, ľahkosť, všetko musí byť ľahké. Vitajte v lete,“ vyhlásil s nadšením návrhár Stefano Gabbana. Najnovšiu kolekciu tak popísal dokonale.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Definovali ju ľahké súpravy pripomínajúce pyžamo, ale s klasickou talianskou eleganciou. Väčšina z nich sa pýšila klasickými pruhmi, ale niektoré zažiarili módnymi zvieracími potlačami. Kolekcia obsahovala jednoduché kombinácie širokých a nízko posadených nohavíc a košieľ, ale aj kúsky doplnené dlhými trenčkotmi či koženými bundami. Posolstvo značky bolo jasné, páni by sa nemali báť módnej hravosti.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Miláno zaplavila pánska móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana aj Armani

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pánska móda pozná trendy budúceho roka. Koncom minulého týždňa odštartoval v Miláne menswear fashion week a ponúkol módnej scéne hneď niekoľko dychberúcich prehliadok. Módne domy ako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani ponúkli pohľad do roku 2026. Budúce leto vidia ako kombináciu sporty chic, talianskej elegancie a nadčasových strihov.

    Módny dom Prada vyzdvihol športovú eleganciu. Priblížil sa trendy Miu Miu

    Kreatívne duo Miuccia Prada a Raf Simons ponúklo v Miláne svoje charakteristické kódy. Talentovaní návrhári sa naďalej držali nadčasových strihov, doplnených o mierne športový look. V kolekcii na jar 2026 však tentoraz naplno zavládla sporty chic estetika. Prejavovala sa v športových bundách, teplákoch s pruhmi či extra mini šortkách. Prada sa tak priblížila k svojmu trendovému súrodencovi.

    Zdroj: Prada

    Extrémne krátke šortky totiž do popredia trendov vyniesla značka Miu Miu, ktorej šéfuje Miuccia Prada. Ďalším určujúcim prvkom očakávanej kolekcie boli odvážne farby, ktoré sa niesli v odtieňoch krikľavej červenej, modrej, žltej alebo zelenej. „Chceli sme zmeniť tón. Opak agresivity, sily a škaredosti, ktoré momentálne dominujú svetu,“ okomentovalo vtedy svoju kolekciu návrhárske duo.

    Giorgio Armani oslavoval korene svojej inšpirácie. V Miláne opäť prekvapil

    Deväťdesiatročnému návrhárovi Giorgiovi Armanimu sa opäť podarilo úplne zaujať módny svet. Prekvapil nečakane modernou kolekciou, ktorá kombinovala outdoorové prvky s jeho typickou orientálnou eleganciou. Jeho mólo hýrilo športovými šortkami, tunikami, širokými nohavicami a pončami. Svojou najnovšou kolekciou chcel nadviazať na svoju dlhoročnú inšpiráciu, ktorú čerpá z rôznych kultúr.

    Zdroj: Emporio Armani

    Značka Dolce & Gabbana zažiarila. Usporiadala trendy prespávačku

    Módny dom Dolce & Gabbana prekvapil aj módne publikum. Kolekcia na budúce leto bola totiž založená na jednoduchej myšlienke pyžam. V rukách módnych nováčikov mohol byť tento predpoklad nešťastným experimentom, ale značka sa zhostila úlohy dokonale. „Ľahkosť, ľahkosť, všetko musí byť ľahké. Vitajte v lete,“ vyhlásil s nadšením návrhár Stefano Gabbana. Najnovšiu kolekciu tak popísal dokonale.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Definovali ju ľahké súpravy pripomínajúce pyžamo, ale s klasickou talianskou eleganciou. Väčšina z nich sa pýšila klasickými pruhmi, ale niektoré zažiarili módnymi zvieracími potlačami. Kolekcia obsahovala jednoduché kombinácie širokých a nízko posadených nohavíc a košieľ, ale aj kúsky doplnené dlhými trenčkotmi či koženými bundami. Posolstvo značky bolo jasné, páni by sa nemali báť módnej hravosti.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nuda neprichádza do úvahy. Keď estetiku quiet luxury uchopíte správne

    Že luxus nemusí kričať vieme už dávno. Na scéne je preto čoraz obľúbenejší quiet luxury, teda nielen módny, ale predovšetkým životný štýl. Odpoveď na preplnenosť trendy a sezónnymi výstrelkami leží v diskrétnej elegancii. Pozor, nemusí však znamenať nudu. Premyslený tichý luxus vie osviežiť šatník a otáčať hlavy okoloidúcich.

    Back to basics. Proteín vracia na scénu živočíšnu stravu

    Odvetvie wellness a kozmetiky zaznamenalo významné zmeny. Zdá sa, že živočíšna strava sa po rokoch vracia z exilu a nahrádza moderné rastlinné alternatívy. Je to vďaka nedávnej posadnutosti bielkovinami, ktorých sa používatelia sociálnych médií zrazu nevedia nabažiť. Preto sa na scénu opäť dostáva kravské mlieko a hovädzí loj. 

    Móda v kocke: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williamsa je rytier

    Pharrell Williams, kreatívny riaditeľ pánskej sekcie značky Louis Vuitton, získal najvyššie francúzske civilné vyznamenanie, titul rytiera Rádu čestnej légie. Spoločnosť Schwarzkopf potom vymenovala Lindsay Lohan za svoju novú veľvyslankyňu. Slávne značky Adidas a Louis Vuitton vydali nové hviezdne kampane a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Ovocie ako nová módna ingrediencia. Cestu si našlo aj do novej kolekcie Loewe

    Leto je v plnom prúde a ovocie si v horúcom počasí rád dopraje snáď každý z nás. Len málokoho by ale napadlo, že ho možno premeniť na materiály, z ktorých vzniká luxusná móda. Značky ako Loewe, E. Marinella či Chanel dokazujú, že skutočný luxus v súčasnosti nevychádza len z vizuálneho dojmu, ale aj etických hodnôt. Vďaka inovatívnym technológiám nachádza odpad z ovocia využitie a vnáša do módy sviežosť.

    Čo spája Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadné momenty Jonathana Andersona

    Málokto v dnešnej móde prekvapí tak rafinovane ako Jonathan Anderson. Írsky návrhár, ktorý odišiel z Loewe a stal sa šéfom módneho impéria Dior, za sebou zanecháva kolekciu momentov, ktoré sa vryli do pamäti módnych fanúšikov a internetu. Jeho tvorba je plná irónie, symboliky a balansovania medzi umením a nositeľnosťou. Práve to robí Andersona jedným z najzásadnejších návrhárov poslednej dekády.

    Michael Rider sa dostal do centra pozornosti. Odhalil debut pre Celine

    Ďalší zo slávnych módnych domov sa dočkal novej kapitoly. Nový kreatívny riaditeľ Celine, Michael Rider, odhalil v nedeľu popoludní svoju debutovú kolekciu. Umne v nej spojil tradíciu značky, jej predchádzajúce éry aj štipku vlastného štýlu. Jedná sa o vydarený začiatok návrhára, ktorý pre spoločnosť pracoval už skôr, a to pod taktovkou ikonickej Phoebe Philo.

    Prevoňajú domov a vyčistia hlavu. Vône prinášajúce spirituálny zážitok

    Niektoré vône dokážu viac než len prevoňať domov. Vonné tyčinky, vykurovadlá alebo esenciálne oleje zároveň sľubujú skľudnenie mysle a očistenie od negatívnej energie. Ich používanie má korene v duchovných tradíciách celého sveta. Okrem toho dizajnový doplnok v podobe aromalampy alebo štýlového stojana urobí vo vašej domácnosti dojem.

    Tiché a trvalé znepokojenie. V Prahe sa začala výstava Davida Lyncha Up in Flames.

    Od konca júna môžete v pražskom DOXe navštíviť výstavu amerického umelca Davida Lyncha s názvom Up in Flames. Ide o prvú ucelenú prezentáciu jeho tvorby v Českej republike. Na Lynchove kresby, fotografie, litografie, akvarely a krátke experimentálne a animované filmy plné melanchólie a tajomstva sa môžete tešiť až do februára.

    Beauty svet má novú hviezdu. Sperma z lososa sľubuje trendy glass skin

    Sociálna sieť TikTok objavila ďalší beauty trend. Tentokrát sa však nejedná o náhodný experiment, ale osvedčenú ingredienciu kórejskej kozmetiky. Novoobjavenou hviezdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z neho extrahovaná, známa ako PDRN, napomáha k pevnejšej a hydratovanej pleti. Prispieva tak k vysnívanému looku "glass skin".

    Utečte pred horúčavou do kín. Leto ponúka potenciálne filmové hity

    Horúce letné dni bohužiaľ nemožno všetky stráviť na pláži, len kúsok od chladivých vĺn priesvitného mora. Ak chcete uniknúť pred dotieravým teplom, ukryte sa do kín, kde na vás čakajú potenciálne hity tohto leta. Ponuka chystaných filmov má všetko, čo si môžete priať, od napínavých hororov cez klasické thrillery až po hravé komédie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmovej aj módnej scéne

    Hviezda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módnou ikonou. Herec si získal priazeň internetu už vďaka svojej charizme a úspešným úlohám. V poslednej dobe na seba ale strháva pozornosť aj kvôli prekvapivým outfitom. Zabodoval vďaka žabkám a šiltovke na červenom koberci, ale aj okuliarom z nového filmu Jurassic World Rebirth.

    Obhliadnutie za Prada menswear SS26. Nevydarená kolekcia, alebo návrat k tradícii?

    Módny dom Prada sa na Milánskom týždni módy rozhodol šepkať, zatiaľ čo iní kričia. Jeho pánska kolekcia pre jar a leto 2026 predstavovala posun od okázalej sily k introspektívnemu pokoju. Lenže niekedy sa aj šepot môže zdať hlučný. Hlavne, keď od neho čakáte niečo viac. Reakcie na kolekciu sú skôr rozporuplné a my popravde nevieme, na akú stranu sa prikloniť.

    Donatella opúšťa svoj trón. S Versace sa rozlúčila svojou poslednou kampaňou

    Taliansky módny dom Versace už na jar oznámil to, čo už bolo dlho jasné. Doterajšia kreatívna riaditeľka značky Donatella Versace sa rozhodla odísť zo svojej pozície. Namiesto toho sa ujme úlohy globálnej ambasádorky a svoj trón odovzdá talentovanému návrhárovi Dario Vitale. Návrhárka sa teraz oficiálne lúči, a to svojou najnovšou kampaňou.

    Postavte si letný šatník bez výčitiek. Namiesto trendu oblečte udržateľnosť

    Svet módy už niekoľko rokov ovládajú mikrotrendy, posilnené sociálnymi sieťami, ktorým sa dá len ťažko uniknúť. Ak však nehľadáte ďalší kúsok, ktorý čoskoro zapadne do hlbín vášho šatníka, alebo si nemôžete dovoliť míňať na efemérne virálne modely, obráťte svoju pozornosť na udržateľné značky. Uprednostnite udržateľnosť, ktorá vydrží viac ako jednu sezónu.

    Ovocné poblúznenie pokračuje. Tohtoročné leto vonia ako guava

    V súčasnosti už nikoho neprekvapí, že make-up trendy pravidelne diktujú rôzne druhy ovocia. Inak tomu nie je ani tohtoročné leto, ktoré sa ponesie v duchu exotickej guavy. Ovocie láka nielen na svoju jemne ružovú farbu, ideálnu pre odtiene líceniek a šťavnatých leskov na pery, ale aj nezameniteľnú čerstvú vôňu preslnených letných dní.

    Móda v kocke: Prada čelí škandálu a Gucci opäť verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritike kvôli sandálom z pánskej kolekcie pre rok 2026. Vychádza totiž z tradičnej indickej obuvi, čo však značka spočiatku nepriznala. Gucci si pre propagáciu nového parfumu Gucci Flora opäť prizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otvoril novú vlajkovú loď, a to doslova. Bábiky Bratz odhalili spoluprácu s Jean Paul Gaultier.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―