Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Beauty svet má novú hviezdnu spoluprácu. Speváčka Doja Cat sa stala novou oficiálnou tvárou značky M.A.C Cosmetics. Partnerstvo odhalila na uplynulom odovzdávaní hudobných ocenení MTV Video Music Awards (VMAs). „Odmalička som bola M.A.C girl a teraz môžem svoju lásku k tejto značke predviesť na celosvetovej scéne,“ okomentovala speváčka svoju novú úlohu podľa portálu The Fashion Network.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by M-A-C Cosmetics (@maccosmetics)

    Na červenom koberci VMAs vyniesla okrem dychberúceho outfitu aj rúž práve z dielne M.A.C Cosmetics, a to v červenom odtieni s názvom Lady Danger. Zo svojho make-up pomocníka si však po nanesení štedrej vrstvy s chuťou odhryzla. Šok prihliadajúcich však následne upokojila správa, že sa jedná iba o vernú čokoládovú kópiu ikonického rúžu, a to z dielne cukrára Amauryho Guichona.

    Zdroj: M.A.C Cosmetics

    Zo strany M.A.C Cosmetics išlo teda o celkom šikovný marketingový ťah, keďže video, na ktorom si Doja Cat chutne odhryzla z rúžu, následne obletela sociálne siete. „Make-up je moja farba, moja zbroj, môj spôsob vytvárania postáv. A M.A.C vždy predstavovala presne tento spôsob umenia a slobody,“ opísala ďalej speváčka. Ďalšie podrobnosti o čerstvej kozmetickej spolupráci zatiaľ nie sú známe.

    Materská spoločnosť M.A.C bojuje s neveselými výsledkami. Spolupráca môže byť novou nádejou

    „Doja má nebojácnu energiu, ktorá je autenticky M.A.C,“ vyhlásila vtedy pre zmenu globálna kreatívna riaditeľka kozmetickej spoločnosti Nicola Formichetti. „Sme nadšení, že s ňou môžeme spojiť sily, aby sme nanovo definovali a narušili súčasný kozmetický priestor,“ dodala. Kozmetická značka, ktorá bola založená v roku 1984 v Toronte, má potom za sebou bohatú históriu spoluprác v oblasti hudby, módy a filmu.

    @purebreak✨ Hier soir aux MTV VMAs 2025, Doja Cat a surpris tout le monde en croquant dans son rouge à lèvres MAC “ Lady Danger “ sur le tapis rouge. Un geste audacieux, drôle et 100 % Doja… qui annonçait en fait sa nouvelle collaboration mondiale avec MAC Cosmetics ! #DojaCat #VMAs2025 #LadyDanger #MACCosmetics #VMAs #MTV #Abacapress

    ulice – Doja Cat

    Rovnako ako ostatní v luxusnom priemysle však aj M.A.C Cosmetics v súčasnosti bojuje s pretrvávajúcou infláciou. Materská spoločnosť značky, skupina Estée Lauder, totiž naďalej zápasí s nelichotivými výsledkami, najmä v Spojených štátoch a Číne. Otázkou zostáva, či slávnemu make-up brandu viditeľnosť v podobe novej hviezdnej spolupráce pomôže.

    Zdroje: The Fashion Network, Beauty News Daily, M.A.C Cosmetics, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    ― Reklama ―

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Beauty svet má novú hviezdnu spoluprácu. Speváčka Doja Cat sa stala novou oficiálnou tvárou značky M.A.C Cosmetics. Partnerstvo odhalila na uplynulom odovzdávaní hudobných ocenení MTV Video Music Awards (VMAs). „Odmalička som bola M.A.C girl a teraz môžem svoju lásku k tejto značke predviesť na celosvetovej scéne,“ okomentovala speváčka svoju novú úlohu podľa portálu The Fashion Network.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by M-A-C Cosmetics (@maccosmetics)

    Na červenom koberci VMAs vyniesla okrem dychberúceho outfitu aj rúž práve z dielne M.A.C Cosmetics, a to v červenom odtieni s názvom Lady Danger. Zo svojho make-up pomocníka si však po nanesení štedrej vrstvy s chuťou odhryzla. Šok prihliadajúcich však následne upokojila správa, že sa jedná iba o vernú čokoládovú kópiu ikonického rúžu, a to z dielne cukrára Amauryho Guichona.

    Zdroj: M.A.C Cosmetics

    Zo strany M.A.C Cosmetics išlo teda o celkom šikovný marketingový ťah, keďže video, na ktorom si Doja Cat chutne odhryzla z rúžu, následne obletela sociálne siete. „Make-up je moja farba, moja zbroj, môj spôsob vytvárania postáv. A M.A.C vždy predstavovala presne tento spôsob umenia a slobody,“ opísala ďalej speváčka. Ďalšie podrobnosti o čerstvej kozmetickej spolupráci zatiaľ nie sú známe.

    Materská spoločnosť M.A.C bojuje s neveselými výsledkami. Spolupráca môže byť novou nádejou

    „Doja má nebojácnu energiu, ktorá je autenticky M.A.C,“ vyhlásila vtedy pre zmenu globálna kreatívna riaditeľka kozmetickej spoločnosti Nicola Formichetti. „Sme nadšení, že s ňou môžeme spojiť sily, aby sme nanovo definovali a narušili súčasný kozmetický priestor,“ dodala. Kozmetická značka, ktorá bola založená v roku 1984 v Toronte, má potom za sebou bohatú históriu spoluprác v oblasti hudby, módy a filmu.

    @purebreak✨ Hier soir aux MTV VMAs 2025, Doja Cat a surpris tout le monde en croquant dans son rouge à lèvres MAC “ Lady Danger “ sur le tapis rouge. Un geste audacieux, drôle et 100 % Doja… qui annonçait en fait sa nouvelle collaboration mondiale avec MAC Cosmetics ! #DojaCat #VMAs2025 #LadyDanger #MACCosmetics #VMAs #MTV #Abacapress

    ulice – Doja Cat

    Rovnako ako ostatní v luxusnom priemysle však aj M.A.C Cosmetics v súčasnosti bojuje s pretrvávajúcou infláciou. Materská spoločnosť značky, skupina Estée Lauder, totiž naďalej zápasí s nelichotivými výsledkami, najmä v Spojených štátoch a Číne. Otázkou zostáva, či slávnemu make-up brandu viditeľnosť v podobe novej hviezdnej spolupráce pomôže.

    Zdroje: The Fashion Network, Beauty News Daily, M.A.C Cosmetics, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Farby hrajú bez pravidiel. Budúca sezóna štartuje novú éru vizuálnej identity

    Farby sa na kolekciách pre sezónu SS26 vracajú v plnej sile, rozbíjajú monotónnosť a formulujú nový vizuálny jazyk doslova bez pravidiel. Na prehliadkových mólach sa miešajú citrusové tóny s pastelovými akcentmi a sýte odtiene fialovej či chartreuse a ich vrstvenie prekračuje očakávania. Ich comeback nie je o návrate ku klasickému tónu, ale ochote experimentovať. Farebná odvaha sa stala neoddeliteľnou súčasťou nového estetického naratívu.

    JW Anderson má novú múzu. V novej kampani žiari John Malkovich

    Módna kampaň získala neobvyklú tvár. Legendárny herec John Malkovich sa stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje jej rezortnú a jarnú kolekciu pre rok 2026, ale predovšetkým kabelku Loafer Bag. Spoločnosť tým rozširuje svoju novú image, ktorú odhalila potom, čo jej zakladateľ Jonathan Anderson prijal ponuku šéfovať dámskej i pánskej divízii Dior.

    TikTok Highlights: Úspešný deň pomôže odštartovať trendy rutina 3×3 by 12

    Sociálne siete milujú zjednodušovanie. Príkladom je trendy lifestyle rutina s názvom 3×3 by 12. V jej srdci ležia tri jednoduché ciele, ktoré je nutné dokončiť ešte predpoludním. Radí totiž prejsť aspoň tri tisíce krokov, vypiť tretinu vody z denného cieľa a zjesť 30 gramov proteínu. Autorka metódy sľubuje, že podobným štartom dňa dosiahnete zdravšie a šťastnejšie ja.

    Chanel chráni červené koraly. Značka predĺžila partnerský výskum v Monaku

    Klenot oceánov. Aj tak je známy červený koral zo Stredozemného mora, Corallium rubrum. Klimatická zmena, znečistenie a nadmerný rybolov však podkopávajú jeho krásu, ale aj dôležitú úlohu v podmorskom ekosystéme. O jeho bližšie poznanie, sľubujúce nové možnosti jeho ochrany, sa usiluje aj módny dom Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výskum s Monaco Scientific Center.

    TikTok Highlights: Káva získala novú podobu, nesie názov proffee

    Používatelia sociálnej siete TikTok si nikdy nenechajú ujsť žiadny trik týkajúci sa životného štýlu alebo wellness. Niet divu, že si zamilovali proffee, t. j. kávu doplnenú proteínom alebo kolagénom. Sľubujú si benefity v podobe vytúženého prílevu energie, ale aj regenerácie svalov či dokonca úbytku hmotnosti. Je však tento módny nápoj taký prospešný, ako vyzerá na obrazovkách telefónov?

    Luxury Insights: Najdrahšie lyžiarske strediská lákajú na zimnú rozprávku

    Zima má určite svoje čaro, v tých najluxusnejších kútoch sveta však žiari mágiou. Prémiové lyžiarske strediská siahajú ďaleko za hranice zjazdoviek. Návštevníkom ponúkajú pohľad na najnovšie módne kolekcie na svah, nezabudnuteľné zážitky a eleganciu na úrovni. Zimná dovolenka tu naberá na obrátkach, bez ohľadu na to, kde presne sa nachádzate.

    Designblok myslí aj na módu. V súťaži Diploma Selection zažiarili mladé talenty

    Predposledný deň medzinárodného festivalu dizajnu a módy sa opäť niesol v znamení novej generácie tvorcov. Začínajúci návrhári a absolventi z celej Európy mali možnosť predstaviť svoje diplomové práce v rámci prestížnej súťaže Designblok Diploma Selection, ktorá sa tentokrát konala v priestoroch Novej Špirály. Po nabitom dni plnom módnych shows odborná porota vybrala ako víťazku dizajnérku Andreu Rehbein, pričom druhé a tretie miesto obsadili návrhári Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dve ikony, dva strihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovali Paríž

    Paríž opäť ukázal, že účes môže niesť rovnako silné posolstvo ako couture šaty. Najvýraznejšie sa do povedomia uplynulého týždňa módy zapísali dve ženy, ktoré redefinujú pojem "ikonická premena". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátke vlasy ako nástroj vyjadrenia novej éry krásy a osobnej sily. Ich účesy sa stali vizuálnymi odrazmi ženskej autonómie, estetickej precíznosti aj zmyslu pre okamih. Paríž tak zrodil dva účesy, ktoré určite vstúpia do kaderníckych salónov.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 rokoch opúšťa pánsku divíziu Hermès

    Legendárna módna stálica končí. Návrhárka Véronique Nichanian po 37 rokoch opúšťa pozíciu kreatívnej riaditeľky pánskej sekcie módneho domu Hermès. Toto rozhodnutie prezradila vo štvrtok v rozhovore pre francúzsky denník Le Figaro. Vedenie jednej z najsilnejších značiek na súčasnom trhu s luxusom však zatiaľ neoznámilo jej nástupcu alebo nástupkyňu.

    Sila novej éry Chanel spočíva v detaile. Matthieu Blazy ponúkol perfektné kreácie

    Jarná kolekcia Chanel si žiada pohľad zblízka. Matthieu Blazy vo svojej debutovej jarnej a letnej kolekcii premenil každý detail na kompas staronovej estetiky. V každom stehu, v štruktúre tvídu aj v nečakaných tvaroch kabeliek sa zrkadlí jeho presnosť a cit pre tradíciu. Parížsky Grand Palais sa stal laboratóriom remesla, kde luxus získava hmatateľnú podobu v tradičnom poňatí krásy. Chanel pod jeho vedením rozpráva príbeh skrze nuansy, formujúce celú galaxiu štýlov.

    Z blondínky brunetkou kvôli počasiu? Nový TikTok trend vyzýva k radikálnej zmene

    Snáď s každým novým ročným obdobím zaplaví sociálnu sieť TikTok nová vlna beauty premien. Aktuálne jej dominuje trend s názvom "go darker for autumn", kvôli ktorému sa blondínky vzdávajú svojich plavých tónov v prospech tých bohato gaštanových alebo čokoládových. Nie je už ale trochu bláznovstvo meniť dlho zavedený štýl len kvôli pár spadnutým listom?

    Ikonický náramok Love oslavuje comeback. Cartier ho v novej verzii vracia po 58 rokoch

    Po dlhých 58 rokoch od svojho vzniku sa ikonický náramok Love od Cartier mení do novej podoby. Pružný, plynulý, dokonale súdržný so zápästím. Nový model Love Unlimited prináša pohyb tam, kde kedysi vládla presnosť a nedynamická strohosť. V každom detaile zostáva duch Alda Cipulla, konštruktéra emócií, ktorý kedysi zlatom vyjadril trvalosť citu. Šperkársky dom Cartier teraz prepisuje jeho myšlienku do novej éry.

    Anjelici opäť na scéne. Značka Victoria’s Secret odhalila tohtoročnú show

    Veľkolepá tradičná show z dielne Victoria’s Secret na seba opäť strhla pozornosť. Značka sa na scénu vrátila po roku a predstavila len druhú prehliadku od svojej dlhodobej pauzy, nasledujúcej po lavíne silnej kritiky. Jej nová image má zahŕňať o niečo viac rôznorodý a inkluzívny prístup. Zdá sa, že spoločnosti sa comeback darí, zožala totiž značný úspech.

    Trápia vás vrásky po dvadsiatke? Riešenie si vyžaduje pozornosť a disciplínu

    Prvé vrásky, ktoré sa do vašej pleti vkradnú už v dvadsiatke, vedia prekvapiť. Pleť, ktorá sa ešte nedávno prebúdzala s ranným jasom, reaguje na životný rytmus, stres aj slnko. Každý pohľad do zrkadla pripomína, že aj mladá koža má svoj vlastný kalendár. Signály, ktoré vysiela, sú jemné, ale aj tak presné. Práve v nich sa ukrýva návod, ako s pleťou vedome pracovať už teraz.

    Fendi má nové vedenie. Do čela značky nastúpi Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreatívna riaditeľka Dior, Maria Grazia Chiuri, sa vracia ku svojim koreňom. Nastúpi totiž do čela Fendi, teda značky, u ktorej pred takmer 36 rokmi odštartovala svoju kariéru. Tentokrát sa však chopí vedenia dámskych, pánskych, ale aj haute couture kolekcií. Nahradí Silviu Venturini Fendi, ktorá svoju finálnu kolekciu odhalila na nedávnom Milánskom týždni módy.

    Pivo ako štýlová inšpirácia. House of Guinness skúma odtiene čiernej a nenudí

    Prvú sériu fanúšikovia zhltli ako dobre načapovaný Guinness a už volajú po druhom kole. Na úspechu seriálu House of Guinness z produkcie Netflix sa do veľkej miery podieľa atraktívny vizuál. Tvorcovia sa nenechali chytiť do historickej pasce a na 19. storočie sa cielene pozerajú dnešnými očami. Prepojenie minulosti a súčasnosti v ich podaní funguje skvele.

    ― Reklama ―