Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Návšteva dizajnérskeho butiku je zážitkom a príjemnou self-care chvíľkou. Svetové architektonické štúdiá sa preto predbiehajú v tom, ktoré ponúkne potenciálnym zákazníkom zážitok vyrážajúci dych. Louis Vuitton, Dior či Balenciaga, všetky známe značky majú po svete vlajkové predajne, z ktorých prechádza zrak. Ak nabudúce pocítite nutkanie nakupovať, doprajte si zážitok o niekoľko úrovní vyšší, než je štandard.

    Európa aj Ázia. Luxusné butiky po celom svete ukazujú ducha značky v novom svetle

    Dizajnér butiku značky Polène na parížskej ulici Champs-Élysées vsadil na hru s proporciami, krivkami a estetickými materiálmi. Dramatické stĺpy lemujú vysoké klenby a minimalistické police sú ručne vyrezané z talianskeho kameňa. To všetko dopĺňa dubové drevo a koža. Luxusné kožené kabelky tak vyniknú v luxusnom priestore, a to spoločne s precízne vystavenými šperkami na druhom poschodí pobočky.

    Zdroj: Polène

    Úplným opakom teplej atmosféry butiku Polène je vlajková predajňa Balenciaga v Pekingu. Vyše tisíc metrov štvorcových na štyroch poschodiach evokuje skôr duchovné minimalistické poňatie. V niektorých častiach obchodu sú dokonca miesta bez produktov, ponechávajúce priestor na nadýchnutie sa. Nájdete tu tiež archívne exponáty, vďaka ktorým celá budova pôsobí ako galéria a predajňa v jednom.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Hypemaps (@hypemaps)

    Dior ani Louis Vuitton nie sú pozadu. Zlato či francúzsky minimalizmus lákajú náročných zákazníkov

    Bezkonkurenčný thajský Gold House patrí jednému z najluxusnejších módnych domov sveta, značke Dior. Pozlátená fasáda skrýva butik rozdelený na viac častí, rozvíjajúcich sa od ready to wear až po šperky zasadené do atmosféry tropickej záhrady. Miestna kultúra sa prepísala aj do dekorácií, medzi ktorými nájdete sochy z odtlačkov sloních stôp či zlatý tuk-tuk. Po nákupoch sa môžete občerstviť v Dior kaviarni.

    Zdroj: Dior

    V jednom z najvýznamnejších maloobchodných projektov v Tokiu sa okrem iného nachádza aj butik Louis Vuitton. Okrem iného ho obklopuje koncertná sála alebo strešná záhrada. Architekti chceli prepojiť maloobchodný priestor s kultúrou japonskej estetiky zmiešanej s moderným francúzskym minimalizmom. Je to teda skôr výkladná skriňa umenia než bežný obchod a vstupom sa stávate súčasťou celého diela.

    @swizzyinsg Najjedinečnejšie nákupné zážitky na svete✨ ‼️You nájdete len v Singapure: 1️⃣ Singapur má jediný plávajúci butik Louis Vuitton na svete 2️⃣ V nákupnom centre Marina Bay Sands postavili malé Benátky 3️⃣ Apple Marina Bay Sands je prvý obchod Apple na svete, ktorý je celý obklopený vodou a má 360-stupňový panoramatický výhľad na mesto ️ 4️⃣VivoCity má 300 maloobchodných prevádzok rozmiestnených na troch poschodiach a dvoch suterénnych úrovniach a je najväčším nákupným centrom v Singapure ️ #singaporeshopping #floatingapplestore #floatinglouisvuitton #shoppingsingapore #uniqueshopping #singaporeexplore #discoversingapore ♬ originálny zvuk – Mary

    Zdroje: NSS Magazine, Luxury Society, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    ― Reklama ―

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Návšteva dizajnérskeho butiku je zážitkom a príjemnou self-care chvíľkou. Svetové architektonické štúdiá sa preto predbiehajú v tom, ktoré ponúkne potenciálnym zákazníkom zážitok vyrážajúci dych. Louis Vuitton, Dior či Balenciaga, všetky známe značky majú po svete vlajkové predajne, z ktorých prechádza zrak. Ak nabudúce pocítite nutkanie nakupovať, doprajte si zážitok o niekoľko úrovní vyšší, než je štandard.

    Európa aj Ázia. Luxusné butiky po celom svete ukazujú ducha značky v novom svetle

    Dizajnér butiku značky Polène na parížskej ulici Champs-Élysées vsadil na hru s proporciami, krivkami a estetickými materiálmi. Dramatické stĺpy lemujú vysoké klenby a minimalistické police sú ručne vyrezané z talianskeho kameňa. To všetko dopĺňa dubové drevo a koža. Luxusné kožené kabelky tak vyniknú v luxusnom priestore, a to spoločne s precízne vystavenými šperkami na druhom poschodí pobočky.

    Zdroj: Polène

    Úplným opakom teplej atmosféry butiku Polène je vlajková predajňa Balenciaga v Pekingu. Vyše tisíc metrov štvorcových na štyroch poschodiach evokuje skôr duchovné minimalistické poňatie. V niektorých častiach obchodu sú dokonca miesta bez produktov, ponechávajúce priestor na nadýchnutie sa. Nájdete tu tiež archívne exponáty, vďaka ktorým celá budova pôsobí ako galéria a predajňa v jednom.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Hypemaps (@hypemaps)

    Dior ani Louis Vuitton nie sú pozadu. Zlato či francúzsky minimalizmus lákajú náročných zákazníkov

    Bezkonkurenčný thajský Gold House patrí jednému z najluxusnejších módnych domov sveta, značke Dior. Pozlátená fasáda skrýva butik rozdelený na viac častí, rozvíjajúcich sa od ready to wear až po šperky zasadené do atmosféry tropickej záhrady. Miestna kultúra sa prepísala aj do dekorácií, medzi ktorými nájdete sochy z odtlačkov sloních stôp či zlatý tuk-tuk. Po nákupoch sa môžete občerstviť v Dior kaviarni.

    Zdroj: Dior

    V jednom z najvýznamnejších maloobchodných projektov v Tokiu sa okrem iného nachádza aj butik Louis Vuitton. Okrem iného ho obklopuje koncertná sála alebo strešná záhrada. Architekti chceli prepojiť maloobchodný priestor s kultúrou japonskej estetiky zmiešanej s moderným francúzskym minimalizmom. Je to teda skôr výkladná skriňa umenia než bežný obchod a vstupom sa stávate súčasťou celého diela.

    @swizzyinsg Najjedinečnejšie nákupné zážitky na svete✨ ‼️You nájdete len v Singapure: 1️⃣ Singapur má jediný plávajúci butik Louis Vuitton na svete 2️⃣ V nákupnom centre Marina Bay Sands postavili malé Benátky 3️⃣ Apple Marina Bay Sands je prvý obchod Apple na svete, ktorý je celý obklopený vodou a má 360-stupňový panoramatický výhľad na mesto ️ 4️⃣VivoCity má 300 maloobchodných prevádzok rozmiestnených na troch poschodiach a dvoch suterénnych úrovniach a je najväčším nákupným centrom v Singapure ️ #singaporeshopping #floatingapplestore #floatinglouisvuitton #shoppingsingapore #uniqueshopping #singaporeexplore #discoversingapore ♬ originálny zvuk – Mary

    Zdroje: NSS Magazine, Luxury Society, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Balmain osirel. Po 14 rokoch ho opúšťa kreatívny riaditeľ Olivier Rousteing

    Vždy, keď sa zdá, že módny kolotoč zmeny kreatívnych riaditeľov skončil, objaví sa ďalšia náhla zmena. Tentokrát zo svojej vedúcej pozície odchádza štyridsaťročný návrhár Olivier Rousteing. Francúzsky módny dom Balmain opúšťa po 14 rokoch v jeho čele. Za svoje pôsobenie dokázal značku prepojiť s popkultúrou, zapojiť ju do sveta nových technológií a vytvoriť vlastnú Balmain Army.

    Svadobné šaty hviezd diktujú trendy. Inšpirujú štýl aj odvahu ďalších neviest

    Deň, na ktorý čaká takmer každá žena. Od romantického pokľaknutia až po veľkolepý obrad je to cesta plná emócií, očakávaní a snov. Všetko sa začína jediným okamihom, iskrivým prsteňom, pohľadom plným lásky a slovami, ktoré zmenia celý život. Od tohto momentu sa začína cesta plná plánovania, nápadov a detailov, na ktorých záleží. Šaty, ktoré nosia celebrity, potom inšpirujú milióny neviest na celom svete, určujú trendy a dokazujú, že elegancia a štýl sú nákazlivé. Výber svadobných šiat je v skutočnosti často momentom, keď sa žena prvýkrát uvidí ako nevesta.

    Módnu scénu zaplavili Vianoce. Značky chrlia sviatočné kampane

    Nastal čas, na ktorý sa niektorí tešia celý rok a iní jeho príchod skôr oplakávajú. Blížiace sa Vianoce totiž neznamenajú iba okamihy radosti a potešenia, ale aj stresu. Módne značky ťažia z túžby podobnému tlaku uniknúť a ponúkajú kampane, umožňujúce krátky útek pred sviatočným zhonom. Odkazujú na silu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potešenia.

    Hútiovia po takmer piatich rokoch prepustili modelku. Porušovať mala „morálne kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po takmer piatich rokoch opäť na slobode. Cez víkend o tom reportovala agentúra AFP. Dvadsaťpäťročná žena bola uväznená v roku 2021 vojenskou skupinou Hútiovia, ktorá od roku 2015 vládne časti krajiny. Ako dôvod pre jej zatknutie vtedy uviedla "porušovanie lokálnych morálnych kódov", čo ľudskoprávne organizácie označujú za nepodložené.

    Vlasy, bradavky a biznis. Prečo SKIMS dráždi verejnosť?

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekciou, ktorá oslavuje prirodzenosť tela. Alebo nie? Na sociálnych sieťach sa strhla búrka názorov, či Kim Kardashian oslavuje prirodzenosť ženského tela a búra tabu kože bez jediného chlpu, alebo naopak posilňuje nerealistické ideály krásy a tlak na "dokonalé" telo. Marketingový tím SKIMS však slávi úspech, tangá s umelým ochlpením boli behom pár dní vypredané.

    História elegancie opäť žiari. Pillbox hat oslavuje návrat na módnu scénu

    Nenápadný, a predsa neodolateľne pôsobivý. Klobúk v tvare škatuľky, známy ako pillbox hat, je symbolom kultivovaného vkusu, prekračujúceho generácie aj trendy. Stelesňuje jednoduchosť povýšenú na umenie, spojenú s autoritou a jemnosťou, ktorá sa nikdy nestráca v dave. Nie je to len ozdoba. Je to vyjadrenie postoja, odkaz éry pôvabu a pocta ženskej elegancii.

    Prvý Pink Ball oživil Londýn. Britské múzeum dostáva za podujatie kritiku

    Exkluzívny Pink Ball zafarbil dňa 18. októbra priestory British Museum do všetkých odtieňov ružovej. Vôbec prvý galavečer v tamojších priestoroch kontrastoval s končiacou výstavou Ancient India: Living Traditions, ktorej témou náboženských tradícií sa taktiež inšpiroval. Svet luxusu tak vládol medzi historickými artefaktmi Londýna, čo však vyvolalo aj značnú kritiku.

    LVMH a UNESCO rozširujú spoluprácu. Tiffany & Co. chce chrániť oceány

    Luxusná skupina LVMH prehlbuje partnerstvo s UNESCO. Spoločne hodlajú pracovať na ďalšom päťročnom pláne, tentokrát s názvom For the Beauty of Life. Novo sa k nemu pridá taktiež šperkársky dom Tiffany & Co., ktorého cieľom bude podporiť ochranu oceánov. V srdci spolupráce stojí snaha vytvoriť udržateľné riešenia, ktoré podporia predovšetkým lokálne komunity po celom svete.

    Maison Margiela otvára brány Dubaja. V metropole ponúka exkluzívne rezidencie

    Legendárna francúzska značka pokračuje v prekračovaní módnych hraníc. Maison Margiela tentokrát svoju jedinečnú estetiku neaplikoval na dychberúce návrhy, ale luxusné apartmány. Módny dom odhalil prvé exkluzívne rezidencie, ktoré vybudoval na ostrove Palm Jumeirah v Dubaji. Pridal sa tak ku skupine značiek, ktoré redefinujú podobu súčasného luxusného priemyslu.

    Stella McCartney dosiahla ďalší míľnik. Predstavila prvé plant-based perie

    Nedávny Parížsky týždeň módy zažil dôležitý debut. Na tamojšie prehliadkové móla dorazili prvé návrhy z plant-based peria. Na svedomí ho má britská návrhárka Stella McCartney, preslávená svojim udržateľným a ekologickým prístupom. Inovatívny materiál FEVVERS pritom nemá slúžiť ako presná napodobenina peria, jeho cieľom je vytvoriť podobnú, avšak jedinečnú estetiku.

    Balmain oslavuje 80. narodeniny. Jeho módnu stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z najvýznamnejších značiek módnej histórie oslavuje významný míľnik. Módny dom Balmain tento rok oslávi svoje 80. narodeniny. Na oslavu si nadelil nielen špeciálnu výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale aj špeciálny dokument. Postaral sa oň uznávaný režisér Loïc Prigent, ktorý vyniesol na povrch archívne záznamy, ktoré verejnosť ešte nikdy nevidela.

    Julian Klausner sa činí. Rozvíja populárne pánske tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy obliekal svet do poézie textilných kontrastov. Keď ale na konci svojej kariéry predstavil nízke semišové tenisky, pridal k svojmu odkazu nečakanú kapitolu. Precíznu, civilnú a úplne súčasnú podobu pánskych topánok. Tie sa stali jeho tichým podpisom, ktorý rezonoval aj po jeho odchode. Tento príbeh teraz pokračuje pod vedením návrhára Juliana Klausnera.

    Z dievčaťa od vedľa je showgirl. Taylor Swift sa novými outfitmi stavia medzi legendy

    Už dávno vieme, že značka menom Taylor Swift obsahuje oveľa viac než len pesničky s chytľavými refrénmi a inteligentnými textami. Nový album The Life of a Showgirl ukazuje umelkyňu šťastne zamilovanú a pevne usadenú vo svete šoubiznisu. Populárna speváčka si skrze neho nielen hudobným, ale predovšetkým módnym jazykom a za pomoci premyslenej štylizácie hovorí o pozícii medzi ozajstnými legendami.

    Prada odštartovala vianočný zhon. Vydala tohtoročnú sviatočnú kampaň

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Film Die, My Love láka na surovosť. Jennifer Lawrence popúšťa uzdu emócií

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson iskrí v novom trileri. Film Die, My Love, ktorý debutoval na tohtoročnom filmovom festivale v Cannes, napätím priamo prekypuje. Film sleduje dej založený na knihe z pera Ariany Harwicz, v jeho srdci stojí výbušná, energetická a čím ďalej viac stratená Grace. Rozpráva príbeh ženy, ktorá sa naplno poddá svojej surovosti.

    Móda v kocke: Ugg spája sily so Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Svet módy ponúka nové partnerstvá. Po šiestich rokoch vytvorila slávna značka topánok Ugg špeciálnu kolekciu s japonskou spoločnosťou Sacai. Spoločnosť Swarovski pre zmenu spolupracuje s výrobcom štupľov do uší Loop. Dior oslavuje 10. výročie projektu Dior Lady Art a Pandora spustila vlnu vianočných kampaní. Taliansko privíta prvú výstavu oslavujúcu návrhy značiek Alaïa a Balenciaga.

    ― Reklama ―