Více

    ― Reklama ―

    Najväčšie módne domy v lete opúšťajú svoje „rodné“ krajiny a putujú do vysnívaných prázdninových destinácií. Pohodlne sa usadzujú na plážach v Taliansku, Španielsku i ďalekej Ázii. Zákazníkov tradične lákajú na dočasné pop-upy, ponúkajúce závan rafinovaného luxusu. Značky ako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew tento rok prichystali špeciálne kolekcie i letné zážitky.

    Dior si ctí vášeň svojho zakladateľa. Slávny návrhár miloval cestovanie

    Módny dom Dior je jednou zo spoločností, ktoré sa s prvými letnými lúčmi vydali do luxusných dovolenkových destinácií. Pod záštitou špeciálnej kolekcie s názvom Dioriviera ponúka zákazníkom pop-upy zahŕňajúce dočasné butiky, špeciálne lehátka alebo exkluzívne Riviera lode. Toto leto nie je výnimkou. Preto sa so známou značkou určite stretnete napríklad na Ibize, v Portofine alebo na D-Maris.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Dior Official (@dior)

    Pop-upy Dior slúžia nielen ako snaha prilákať potenciálnych zákazníkov, ale aj ako pocta zakladateľovi značky. Veď návrhár Christian Dior bol známy svojou láskou k cestovaniu. Aktuálna kolekcia Dioriviera potom čerpá inšpiráciu z ikonických potlačí Toile de Jouy Sauvage a Toile de Jouy Palms. Odráža ich rovnako dekorácia dočasných butikov, predstavujúca ratanové napodobeniny tigrov, žiráf alebo slonov.

    J.Crew sa chystá do Talianska. Značka spolupracuje s hotelom Masseria San Domenico

    Americká značka J.Crew si tento rok vysnívala pravú európsku dovolenku. Značka mieri do slnečného Talianska, kde spolupracuje s luxusným hotelom Masseria San Domenico, nachádzajúcim sa v Puglii. Partnerstvo zahŕňa prevzatie hotelového plážového klubu, ako aj vytvorenie limitovanej edície kolekcie suvenírov. Tá zahŕňa plážové kúsky, ako aj doplnky, napríklad luxusné šatky alebo tričká s potlačou.

    Zdroj: J. Crew

    Burberry opúšťa sychravú Britániu. Na leto obsadil Ibizu

    Ďalšou značkou, na ktorú môžete tento rok naraziť na svojej vysnívanej dovolenke, je Burberry. Zamierila na Ibizu, kde ju privítal tamojší hotel The Standard. Výsledkom spolupráce je oddychová strešná zóna a špeciálna fotografická kabínka, umiestnená v lobby hotela. Pri výhľade z okna môžu hostia spozorovať i špeciálnu loď Check Mate. Pop-up sa totiž nesie v žltej verzii slávneho kockovaného vzoru.

    Zdroj: Standard Hotels

    Pop-upom vládne Jacquemus. Zahanbiť sa ale nenechali ani ostatní

    Módny dom Jacquemus je jedným z pomyselných kráľov letných pop-upov. Jeho ikonický prúžkovaný vzor v žiarivých farbách možno zvyčajne vidieť v dovolenkových destináciách na juhu Francúzska. Tentoraz však značka zavíta aj na Ibizu. Počas letných radovánok však ľahko narazíte aj na iné známe módne domy. Patria medzi ne Louis Vuitton, Ferragamo, Loro Piana a Sisley Paris.

    @theisseyrider ‍ ☀️ Aká to bola lahôdka! Ak budete toto leto na Ibize, zabezpečte si stôl alebo posteľ v Cala Jondal je to veľmi, veľmi elegantné. #ibiza2025 #calajondal #jacquemus #jacquemusbag #ibizafood #ibizalifestyle #aestheticvibes #fyp #fashionhouse #butteryellow ♬ La Vida (feat. Kaala Shaw) [Radio Edit] – dbasser & Peter Guzman & Jose Alves

    Zdroje: WWD, CR Fashion Book, Standard Hotels, Instagram, TikTok

    Leto po stopách luxusu. Známe značky lákajú na prázdninové pop-upy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Najväčšie módne domy v lete opúšťajú svoje „rodné“ krajiny a putujú do vysnívaných prázdninových destinácií. Pohodlne sa usadzujú na plážach v Taliansku, Španielsku i ďalekej Ázii. Zákazníkov tradične lákajú na dočasné pop-upy, ponúkajúce závan rafinovaného luxusu. Značky ako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew tento rok prichystali špeciálne kolekcie i letné zážitky.

    Dior si ctí vášeň svojho zakladateľa. Slávny návrhár miloval cestovanie

    Módny dom Dior je jednou zo spoločností, ktoré sa s prvými letnými lúčmi vydali do luxusných dovolenkových destinácií. Pod záštitou špeciálnej kolekcie s názvom Dioriviera ponúka zákazníkom pop-upy zahŕňajúce dočasné butiky, špeciálne lehátka alebo exkluzívne Riviera lode. Toto leto nie je výnimkou. Preto sa so známou značkou určite stretnete napríklad na Ibize, v Portofine alebo na D-Maris.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Dior Official (@dior)

    Pop-upy Dior slúžia nielen ako snaha prilákať potenciálnych zákazníkov, ale aj ako pocta zakladateľovi značky. Veď návrhár Christian Dior bol známy svojou láskou k cestovaniu. Aktuálna kolekcia Dioriviera potom čerpá inšpiráciu z ikonických potlačí Toile de Jouy Sauvage a Toile de Jouy Palms. Odráža ich rovnako dekorácia dočasných butikov, predstavujúca ratanové napodobeniny tigrov, žiráf alebo slonov.

    J.Crew sa chystá do Talianska. Značka spolupracuje s hotelom Masseria San Domenico

    Americká značka J.Crew si tento rok vysnívala pravú európsku dovolenku. Značka mieri do slnečného Talianska, kde spolupracuje s luxusným hotelom Masseria San Domenico, nachádzajúcim sa v Puglii. Partnerstvo zahŕňa prevzatie hotelového plážového klubu, ako aj vytvorenie limitovanej edície kolekcie suvenírov. Tá zahŕňa plážové kúsky, ako aj doplnky, napríklad luxusné šatky alebo tričká s potlačou.

    Zdroj: J. Crew

    Burberry opúšťa sychravú Britániu. Na leto obsadil Ibizu

    Ďalšou značkou, na ktorú môžete tento rok naraziť na svojej vysnívanej dovolenke, je Burberry. Zamierila na Ibizu, kde ju privítal tamojší hotel The Standard. Výsledkom spolupráce je oddychová strešná zóna a špeciálna fotografická kabínka, umiestnená v lobby hotela. Pri výhľade z okna môžu hostia spozorovať i špeciálnu loď Check Mate. Pop-up sa totiž nesie v žltej verzii slávneho kockovaného vzoru.

    Zdroj: Standard Hotels

    Pop-upom vládne Jacquemus. Zahanbiť sa ale nenechali ani ostatní

    Módny dom Jacquemus je jedným z pomyselných kráľov letných pop-upov. Jeho ikonický prúžkovaný vzor v žiarivých farbách možno zvyčajne vidieť v dovolenkových destináciách na juhu Francúzska. Tentoraz však značka zavíta aj na Ibizu. Počas letných radovánok však ľahko narazíte aj na iné známe módne domy. Patria medzi ne Louis Vuitton, Ferragamo, Loro Piana a Sisley Paris.

    @theisseyrider ‍ ☀️ Aká to bola lahôdka! Ak budete toto leto na Ibize, zabezpečte si stôl alebo posteľ v Cala Jondal je to veľmi, veľmi elegantné. #ibiza2025 #calajondal #jacquemus #jacquemusbag #ibizafood #ibizalifestyle #aestheticvibes #fyp #fashionhouse #butteryellow ♬ La Vida (feat. Kaala Shaw) [Radio Edit] – dbasser & Peter Guzman & Jose Alves

    Zdroje: WWD, CR Fashion Book, Standard Hotels, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Film Marty Supreme spečatil trend 50. rokov. Z módy však nikdy nevyšiel

    Klasické 50. roky a pripravovaný film Marty Supreme dokazujú, že návraty do minulosti nikdy nevyjdú z trendu. Móda miluje nostalgiu a uplynulé roky ukázali, že retro vlnu možno vždy reinterpretovať. Trend "Eclectic Grandpa" priniesol pletené svetre, široké nohavice a dandy estetiku starosvetských dedkov. Štýl tak otvára dvere k hlbšej inšpirácii, a to aj vďaka filmu s Timothée Chalamet.

    Cristiano Ronaldo prekvapil zásnubným prsteňom. Posúva hranice luxusu

    O prsteni, ktorým požiadal Cristiano Ronaldo partnerku Georginu Rodríguez o ruku, hovorí celý svet. Oválny diamant s hmotnosťou až 45 karátov s odhadovanou hodnotou v miliónoch dolárov nielen symbolizuje ich takmer desaťročnú lásku, ale aj posúva hranice luxusu. Šperk vznikol v dielni španielskeho klenotníka Damasa Martíneza.

    Poznáte módnu návrhárku Sarah Burtonovú? Dáva značkám extrémnu estetickú silu

    Sarah Burton je módny fenomén, ktorý pôsobí takmer magicky. Vie prenášať tradíciu do prítomnosti s takým citom, že zaujme odborníkov aj tých, ktorí by inak módny svet neriešili. Sila jej práce nespočíva v efektných dozvukoch, ale precíznosti, emóciách a tajnej alchýmii medzi minulosťou a budúcnosťou. Teraz módny dom Givenchy neveriacky sleduje, aké tajomstvá vyplávajú z jej rukopisu na povrch.

    Kofeín prenikol do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutná aróma práve uvarenej kávy, hlboké odtiene hnedej a drobná bodka ovseného mlieka. Presne taký dojem vyvolávajú outfity inšpirované populárnymi kofeínovými nápojmi. Ich trend oznámil vo svojej najnovšej správe Pinterest. Ponorte sa na jeseň do lookov pripomínajúcich odvážne espresso martini alebo o niečo jemnejšiu matchu.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hviezdy privítajú v Cinema Club

    Beauty odnož módneho domu Giorgio Armani už po ôsmy raz dorazí do Benátok ako oficiálny sponzor tamojšieho filmového festivalu. Aj tento rok si prichystala niekoľko vysoko očakávaných udalostí. Prvýkrát medzi ne patrí aj luxusný Cinema Club, teda priestor, kde sa hviezdy a priatelia značky môžu stretávať medzi zastávkami na červenom koberci.

    Je čas dať si do poriadku jesenný šatník. Pridajte volániky a ozvláštnite ho kožušinou

    Ak sa tešíte na back to school nákupy, váš čas sa pomaly blíži. Ak váš jesenný šatník potrebuje nový vietor, inšpirujte sa najznámejšími značkami. Tento rok prináša trendy z minulosti a horúce novinky, ktoré si razia cestu do mestských ulíc. Ak vás nákupná nálada ešte nezasiahla, nezúfajte. Väčšinu poskladáte aj z kúskov, ktoré už vlastníte.

    S príchodom jesene prichádza Slavic Girl estetika. Masívny trend vznikol na TikToku

    Jeseň má zvláštnu schopnosť vyvolať nostalgiu a túžbu po niečom intenzívnejšom, a práve v tomto období na TikToku opäť exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale aj atmosféru. Predstavte si zasnežené ulice, lampy s oranžovým svetlom a ženu zahalenú v dlhom kožuchu, ktorá sa pohybuje, ako by patrila k filmovým ikonám starej Moskvy či Varšavy. Pôsobí drsne, ale zároveň neodolateľne.

    Sarah Burton stavia do popredia ženy. Poctila ich v novej kampani pre Givenchy

    Stále ešte čerstvá kreatívna riaditeľka módneho domu Givenchy Sarah Burton odhalila ďalšiu kampaň. Tentokrát do nej zapojila nielen známe modelky, ale aj svoju crew. Pred kameru sa tak postavila make-up umelkyňa alebo stylistka, s ktorými návrhárka dlhodobo spolupracuje. Dizajnérka opäť dokazuje, že vo svojej práci stavia do popredia hlavne ženy.

    Virgil Abloh a jeho nezmazateľná stopa. Poznáte život a kariéru slávneho vizionára?

    Virgil Abloh bol jedným z tvorcov, ktorým sa podarilo zmeniť vnímanie luxusu a zaradiť svoju prácu do popkultúry. Vzdelaním architekt, srdcom vizionár a rozprávač príbehov pre generáciu, ktorá chcela luxus cítiť, nielen obdivovať. Bol prvým Afroameričanom, ktorý viedol pánske kolekcie Louis Vuitton, a mužom, ktorý s ľahkosťou preložil jazyk ulice do slovníka vysokej módy. Zomrel vo veku len 41 rokov, ale jeho odkaz zostáva nesmrteľný.

    Jeseň oživí správna manikúra. Uspejete s aura nechtami aj červenými odtieňmi

    V sychravom jesennom počasí sú často drobné detaily to jediné, čo nám dokáže spraviť náladu. Ak hľadáte spôsob, ako prekonať hroziacu pochmúrnosť slabnúceho slnka, zachráni vás aktuálna trendy manikúra. Diktuje totiž odtiene, s ktorými rozhodne smútiť nebudete. Vyskúšajte hravý aura look, alebo sa vráťte k nadčasovo červeným tónom.

    Chcete surovú tresku za 55 dolárov? Značka David mení proteín na luxusný zážitok

    Značka David robí z obyčajnej ryby symbol statusu a testuje, kam až siaha ochota zákazníkov zaplatiť za čisté bielkoviny a vizuálne atraktívne balenie. Spoločnosť na trh okrem svojich proteínových tyčiniek nedávno uviedla aj mrazenú tresku za 55 dolárov. Zákazníci sú však stále pripravení si priplatiť. Prečo ich nezarazí ani prehnane vysoká cenovka?

    Nový módny trend na obzore. Heritage Prep spája slušňákov s modernou

    Bohaté letné sídla a tichý luxus sa stretávajú so životom na statku a voľne uviazaným vrkočom. Reč je o Heritage Prep, estetike, ktorá kombinuje to najlepšie z oboch svetov. Módni návrhári začali kúsky v tomto štýle pašovať do tohtoročných prehliadok. Všetko preto nahráva scenáru, v ktorom sa uhladené, avšak moderné kúsky hojne dostanú aj do jesenných ulíc.

    Napriek ťažkej téme zahreje pri srdci. Film Sorry, Baby dorazil do kín

    Očakávaná čierna komédia s prvkami drámy Sorry, baby je konečne k dispozícii v českých kinách. Talentovaná Eva Viktorová v nej debutuje ako scenáristka, režisérka, ale aj ako hlavná herečka. Film je pretkaný tichou melanchóliou, ktorá bravúrne nachádza humor a nehu v prekonávaní ťažkej traumy. A nebojte sa, mačka z plagátu nezomrie!

    Móda vkročila do hravej éry. Úzkosť schováva za trendy nostalgiou

    Škeriace sa postavičky Labubu, hravé korálky na členkoch a nespočet príveskov pripútaných k šnúrkam trendy tenisiek. Módu v posledných mesiacoch zachvátila silná vlna nostalgie a túžby po hravejších, ľahších a nevinnejších časoch. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že aj pominuteľné trendy ukrývajú hlbšiu pravdu o spoločnosti a tom, čo naozaj chce.

    Nebojte sa červenať. Shy Girl make-up look nešetrí rúžom

    Na beauty scénu dorazil ďalší trend. Tentokrát poteší predovšetkým tie z nás, ktoré len s ťažkosťami zakrývajú svoje rozpaky, hanbu alebo nadšenie. V strede populárneho make-up looku totiž stojí honosná vrstva ružovej lícenky. Takzvaný Shy Girl vzhľad má za cieľ napodobňovať romantickú ostýchavosť, ktorá má vo zvyku sfarbiť tvár do sýtych odtieňov.

    Ružová farba dobýva jesenný pánsky šatník. Vyjadruje sebavedomie aj silu

    Pánske kolekcie pre túto jeseň a zimu búrajú stereotypy. Svetoví návrhári do popredia postavili ružovú, a to bez servítok. Na módne móla sa vkradla v podobe kabátov, svetrov, búnd alebo nohavíc. Už dávno totiž nie je odtieňom, ktorý patrí len ženám. Naopak, v pánskom šatníku smelo vyjadruje nielen sebavedomie, ale aj silu a túžbu experimentovať.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―