Více

    ― Reklama ―

    Najväčšie módne domy v lete opúšťajú svoje „rodné“ krajiny a putujú do vysnívaných prázdninových destinácií. Pohodlne sa usadzujú na plážach v Taliansku, Španielsku i ďalekej Ázii. Zákazníkov tradične lákajú na dočasné pop-upy, ponúkajúce závan rafinovaného luxusu. Značky ako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew tento rok prichystali špeciálne kolekcie i letné zážitky.

    Dior si ctí vášeň svojho zakladateľa. Slávny návrhár miloval cestovanie

    Módny dom Dior je jednou zo spoločností, ktoré sa s prvými letnými lúčmi vydali do luxusných dovolenkových destinácií. Pod záštitou špeciálnej kolekcie s názvom Dioriviera ponúka zákazníkom pop-upy zahŕňajúce dočasné butiky, špeciálne lehátka alebo exkluzívne Riviera lode. Toto leto nie je výnimkou. Preto sa so známou značkou určite stretnete napríklad na Ibize, v Portofine alebo na D-Maris.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Dior Official (@dior)

    Pop-upy Dior slúžia nielen ako snaha prilákať potenciálnych zákazníkov, ale aj ako pocta zakladateľovi značky. Veď návrhár Christian Dior bol známy svojou láskou k cestovaniu. Aktuálna kolekcia Dioriviera potom čerpá inšpiráciu z ikonických potlačí Toile de Jouy Sauvage a Toile de Jouy Palms. Odráža ich rovnako dekorácia dočasných butikov, predstavujúca ratanové napodobeniny tigrov, žiráf alebo slonov.

    J.Crew sa chystá do Talianska. Značka spolupracuje s hotelom Masseria San Domenico

    Americká značka J.Crew si tento rok vysnívala pravú európsku dovolenku. Značka mieri do slnečného Talianska, kde spolupracuje s luxusným hotelom Masseria San Domenico, nachádzajúcim sa v Puglii. Partnerstvo zahŕňa prevzatie hotelového plážového klubu, ako aj vytvorenie limitovanej edície kolekcie suvenírov. Tá zahŕňa plážové kúsky, ako aj doplnky, napríklad luxusné šatky alebo tričká s potlačou.

    Zdroj: J. Crew

    Burberry opúšťa sychravú Britániu. Na leto obsadil Ibizu

    Ďalšou značkou, na ktorú môžete tento rok naraziť na svojej vysnívanej dovolenke, je Burberry. Zamierila na Ibizu, kde ju privítal tamojší hotel The Standard. Výsledkom spolupráce je oddychová strešná zóna a špeciálna fotografická kabínka, umiestnená v lobby hotela. Pri výhľade z okna môžu hostia spozorovať i špeciálnu loď Check Mate. Pop-up sa totiž nesie v žltej verzii slávneho kockovaného vzoru.

    Zdroj: Standard Hotels

    Pop-upom vládne Jacquemus. Zahanbiť sa ale nenechali ani ostatní

    Módny dom Jacquemus je jedným z pomyselných kráľov letných pop-upov. Jeho ikonický prúžkovaný vzor v žiarivých farbách možno zvyčajne vidieť v dovolenkových destináciách na juhu Francúzska. Tentoraz však značka zavíta aj na Ibizu. Počas letných radovánok však ľahko narazíte aj na iné známe módne domy. Patria medzi ne Louis Vuitton, Ferragamo, Loro Piana a Sisley Paris.

    @theisseyrider ‍ ☀️ Aká to bola lahôdka! Ak budete toto leto na Ibize, zabezpečte si stôl alebo posteľ v Cala Jondal je to veľmi, veľmi elegantné. #ibiza2025 #calajondal #jacquemus #jacquemusbag #ibizafood #ibizalifestyle #aestheticvibes #fyp #fashionhouse #butteryellow ♬ La Vida (feat. Kaala Shaw) [Radio Edit] – dbasser & Peter Guzman & Jose Alves

    Zdroje: WWD, CR Fashion Book, Standard Hotels, Instagram, TikTok

    Leto po stopách luxusu. Známe značky lákajú na prázdninové pop-upy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Najväčšie módne domy v lete opúšťajú svoje „rodné“ krajiny a putujú do vysnívaných prázdninových destinácií. Pohodlne sa usadzujú na plážach v Taliansku, Španielsku i ďalekej Ázii. Zákazníkov tradične lákajú na dočasné pop-upy, ponúkajúce závan rafinovaného luxusu. Značky ako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew tento rok prichystali špeciálne kolekcie i letné zážitky.

    Dior si ctí vášeň svojho zakladateľa. Slávny návrhár miloval cestovanie

    Módny dom Dior je jednou zo spoločností, ktoré sa s prvými letnými lúčmi vydali do luxusných dovolenkových destinácií. Pod záštitou špeciálnej kolekcie s názvom Dioriviera ponúka zákazníkom pop-upy zahŕňajúce dočasné butiky, špeciálne lehátka alebo exkluzívne Riviera lode. Toto leto nie je výnimkou. Preto sa so známou značkou určite stretnete napríklad na Ibize, v Portofine alebo na D-Maris.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Dior Official (@dior)

    Pop-upy Dior slúžia nielen ako snaha prilákať potenciálnych zákazníkov, ale aj ako pocta zakladateľovi značky. Veď návrhár Christian Dior bol známy svojou láskou k cestovaniu. Aktuálna kolekcia Dioriviera potom čerpá inšpiráciu z ikonických potlačí Toile de Jouy Sauvage a Toile de Jouy Palms. Odráža ich rovnako dekorácia dočasných butikov, predstavujúca ratanové napodobeniny tigrov, žiráf alebo slonov.

    J.Crew sa chystá do Talianska. Značka spolupracuje s hotelom Masseria San Domenico

    Americká značka J.Crew si tento rok vysnívala pravú európsku dovolenku. Značka mieri do slnečného Talianska, kde spolupracuje s luxusným hotelom Masseria San Domenico, nachádzajúcim sa v Puglii. Partnerstvo zahŕňa prevzatie hotelového plážového klubu, ako aj vytvorenie limitovanej edície kolekcie suvenírov. Tá zahŕňa plážové kúsky, ako aj doplnky, napríklad luxusné šatky alebo tričká s potlačou.

    Zdroj: J. Crew

    Burberry opúšťa sychravú Britániu. Na leto obsadil Ibizu

    Ďalšou značkou, na ktorú môžete tento rok naraziť na svojej vysnívanej dovolenke, je Burberry. Zamierila na Ibizu, kde ju privítal tamojší hotel The Standard. Výsledkom spolupráce je oddychová strešná zóna a špeciálna fotografická kabínka, umiestnená v lobby hotela. Pri výhľade z okna môžu hostia spozorovať i špeciálnu loď Check Mate. Pop-up sa totiž nesie v žltej verzii slávneho kockovaného vzoru.

    Zdroj: Standard Hotels

    Pop-upom vládne Jacquemus. Zahanbiť sa ale nenechali ani ostatní

    Módny dom Jacquemus je jedným z pomyselných kráľov letných pop-upov. Jeho ikonický prúžkovaný vzor v žiarivých farbách možno zvyčajne vidieť v dovolenkových destináciách na juhu Francúzska. Tentoraz však značka zavíta aj na Ibizu. Počas letných radovánok však ľahko narazíte aj na iné známe módne domy. Patria medzi ne Louis Vuitton, Ferragamo, Loro Piana a Sisley Paris.

    @theisseyrider ‍ ☀️ Aká to bola lahôdka! Ak budete toto leto na Ibize, zabezpečte si stôl alebo posteľ v Cala Jondal je to veľmi, veľmi elegantné. #ibiza2025 #calajondal #jacquemus #jacquemusbag #ibizafood #ibizalifestyle #aestheticvibes #fyp #fashionhouse #butteryellow ♬ La Vida (feat. Kaala Shaw) [Radio Edit] – dbasser & Peter Guzman & Jose Alves

    Zdroje: WWD, CR Fashion Book, Standard Hotels, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Bulgari chystá luxusný upgrade. Otvorí ostrovný rezort v Abú Zabí

    Módny dom Bulgari plánuje rozšíriť svoje portfólio luxusných hotelov. Oznámil, že do roku 2030 plánuje vybudovať ostrovný rezort v Abú Zabí. Jeho súčasťou bude nielen obrovský hotel, ale aj súkromné vily a rezidencie. K dispozícii budú aj súkromné pláže, reštaurácie ocenené michelinskými hviezdičkami a tanečná sála s výhľadom na neďaleké veľkomesto.

    Kozmetické recepty inšpirované herbárom. Starostlivá kozmetika, ktorej dominujú bylinky

    Bylinky nie sú len základom čajových zmesí, ale aj hlavnou ingredienciou modernej starostlivosti o pleť. Levanduľa, harmanček alebo napríklad nechtík lekársky sa zo záhradiek presunuli do laboratórií a stali sa neoddeliteľnou súčasťou luxusnej kozmetiky. Upokojujú, hydratujú a regenerujú. Vďaka svojim účinkom tak kraľujú zloženiu produktov pre všetky typy pleti.

    Pánske tangá a queer zvodnosť. To sú spoloční menovatelia Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 rokov po tom, čo rakúsky vizionár Rudi Gernreich vymyslel pánske aj dámske tangá, a to ako nenápadné riešenie vtedy novo zakázaných nudapláží v Kalifornii, si ich najodvážnejšia podoba pýta opäť pozornosť. Návrhár Ludovic de Saint Sernin, ktorý sa už niekoľko sezón nebojí pohladiť módu po ostrej hrane erotiky, oživuje kolekciu plaviek a tohtoročné leto venuje chlapom v tých najmenších strihoch, aké si viete predstaviť.

    Pitbull ako ultimátne „guilty pleasure“. Postfeminizmus mu objektivizáciu žien odpúšťa

    Zábery z Pitbullových koncertov a fanúšičky prezlečené za obľúbeného umelca v posledných týždňoch zaplnili nejednu "for you page" na sociálnych sieťach. Často ide o ženy, ktoré sa považujú za feministky, ale napriek tomu s Pitbullom nadšene spievajú texty, ktoré ženy objektivizujú. Do popredia totiž vstupuje moderný postfeminizmus, podľa ktorého majú ženy vo svojich rukách moc a schopnosť kritického myslenia.

    Donatella opúšťa svoj trón. S Versace sa rozlúčila svojou poslednou kampaňou

    Taliansky módny dom Versace už na jar oznámil to, čo už bolo dlho jasné. Doterajšia kreatívna riaditeľka značky Donatella Versace sa rozhodla odísť zo svojej pozície. Namiesto toho sa ujme úlohy globálnej ambasádorky a svoj trón odovzdá talentovanému návrhárovi Dario Vitale. Návrhárka sa teraz oficiálne lúči, a to svojou najnovšou kampaňou.

    Postavte si letný šatník bez výčitiek. Namiesto trendu oblečte udržateľnosť

    Svet módy už niekoľko rokov ovládajú mikrotrendy, posilnené sociálnymi sieťami, ktorým sa dá len ťažko uniknúť. Ak však nehľadáte ďalší kúsok, ktorý čoskoro zapadne do hlbín vášho šatníka, alebo si nemôžete dovoliť míňať na efemérne virálne modely, obráťte svoju pozornosť na udržateľné značky. Uprednostnite udržateľnosť, ktorá vydrží viac ako jednu sezónu.

    Módny svet jasá. Jonathan Anderson vrátil Dior pôvodné logo

    V móde bývajú zmeny často vnímané ako dôkaz pokroku. Ale niekedy sa najodvážnejší krok vpred skrýva v návrate späť. Presne to pochopil aj návrhár Jonathan Anderson, nový kreatívny riaditeľ značky Dior, keď vo svojej debutovej kolekcii pre módny dom predstavil nenápadný, ale o to zásadnejší detail. Návrat pôvodného loga ikonickej spoločnosti Dior.

    Ovocné poblúznenie pokračuje. Tohtoročné leto vonia ako guava

    V súčasnosti už nikoho neprekvapí, že make-up trendy pravidelne diktujú rôzne druhy ovocia. Inak tomu nie je ani tohtoročné leto, ktoré sa ponesie v duchu exotickej guavy. Ovocie láka nielen na svoju jemne ružovú farbu, ideálnu pre odtiene líceniek a šťavnatých leskov na pery, ale aj nezameniteľnú čerstvú vôňu preslnených letných dní.

    Móda v kocke: Prada čelí škandálu a Gucci opäť verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritike kvôli sandálom z pánskej kolekcie pre rok 2026. Vychádza totiž z tradičnej indickej obuvi, čo však značka spočiatku nepriznala. Gucci si pre propagáciu nového parfumu Gucci Flora opäť prizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otvoril novú vlajkovú loď, a to doslova. Bábiky Bratz odhalili spoluprácu s Jean Paul Gaultier.

    Tohtoročné pánske strihy ctia retro. Napriek tomu hrajú podľa moderných pravidiel

    Obľúbené pánske strihy roku 2025 hľadajú nostalgickú inšpiráciu u hudobných hviezd z ikonických deväťdesiatok. Účesy, ktoré generácia našich rodičov považuje za prežitok, slávia návrat v modernom štýle. "Modcut", cestička uprostred aj "baby mullet" opäť dokazujú, že retro môže vyzerať štýlovo. V tomto prípade stačí len šikovný kaderník.

    Jelly sandals opäť na scéne. Módny svet pohlcuje hlboká nostalgia

    Už od začiatku tohto roka je jasné, aký vplyv definuje tohtoročné trendy. Istá cyklickosť patrila k módnemu svetu od nepamäti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgia. Do šatníkov sa vkráda túžba po hravosti, dávnej nevinnosti a autenticite, ktoré spájame s už zabudnutými kúskami. Dôkazom je aj návrat klasických jelly sandals.

    Marc Jacobs potvrdil svoj rukopis. Na mólo vrátil snové oversized siluety

    Pondelková noc v New Yorku sa niesla v znamení Marca Jacobsa. Návrhár predstavil svoju kolekciu 2026 v doteraz využívaných priestoroch newyorskej verejnej knižnice. Jeho 19 umelecky spracovaných lookov potvrdilo rukopis, ktorý si návrhár buduje už niekoľko sezón. Opäť totiž ponúkol štruktúrované a nadrozmerné siluety pripomínajúce bábiky.

    Old money, balet a F1. Letná obuv vsádza na nadčasovosť

    Leto si každoročne žiada ľahkú a pohodlnú obuv, ktorá vás štýlovo prevedie horúcimi dňami. Tento rok uvidíme na nohách ako novinky, tak staré dobré kúsky, ktoré poznáme už od detstva. Všetku tohtoročnú trendy obuv ale spája jedno, a to ambícia prepojiť pohodlie a štýl.

    Leto v znamení zelenej. Farebným trendom kraľuje „kôprový“ odtieň

    Sociálna sieť Pinterest vydala svoju tradičnú správu o trendoch. Na základe vyhľadávania používateľov určila tiež farbu, ktorá bude vládnuť tohtoročnému letu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrala takzvaná dill green. Kôprový odtieň zelenej zároveň predstavuje návrat k prírode, offline detox a túžbu po autenticite, vzdialenej od sveta sociálnych sietí.

    Jacquemus zobral móde opulentnosť. Vrátil sa k vidieckym koreňom

    Parížsky týždeň pánskej módy zakončila prehliadka z dielne Jacquemus. Návrhár odhalil svoju kolekciu pre jar a leto budúceho roku v ohromujúcich priestoroch L’Orangerie vo Versailles. S kolekciou Le Paysan tentokrát oslávil svoje vidiecke korene, ktorým vzdal hold ľahkými strihmi, prírodnými materiálmi a nenútenými siluetami, odkazujúcimi na jeho domov.

    Bon voyage. So správnou skin care zvládnete hory aj dovolenku pod holým nebom

    Skin care má v známom prostredí väčšinou jasný systém. Keď ale príde na cestovanie na ľahko, aj tá najlepšie premyslená rutina musí prejsť istou redukciou. Byť pripravený neznamená zbaliť celú kúpeľňovú poličku, ale šikovne zostaviť funkčný, avšak minimalistický arzenál. Nezaberie celý batoh, ale napriek tomu pleti efektívne dopraje všetko, čo jej patrí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―