Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kylie Jenner sa znovu chopila žezla svojho alter ega King Kylie a prepísala vlastnú kapitolu popkultúry. Po 10 rokoch oživuje éru, ktorá definovala estetiku druhej dekády internetu. Čas, keď sa filtre miešali s realitou a selfie malo váhu módneho statementu. Slávna podnikateľka a modelka opäť pretvára vlastný obraz, tentokrát s vyzretou energiou ženy, ktorá si plne uvedomuje silu svojho vplyvu. Návrat King Kylie éry znovuobjavuje staronovú kapitolu.

    Keď si v roku 2015 Kylie Jenner nafarbila končeky vlasov na tyrkysovo modrú a začala zverejňovať selfie z auta, rodila sa digitálna hviezda novej generácie. Jej alter ego King Kylie zosobňovalo drzosť Tumblr éry a posunulo hranice medzi internetovým egom a módnou identitou. O dekádu neskôr influencerka znovu vyvoláva ducha svojho skoršieho ja. Tentokrát prostredníctvom kolekcií inšpirovaných jej ikonickými lookmi. King Kylie je späť, sofistikovanejšia, sebavedomejšia a aktuálnejšia než kedykoľvek predtým.

    Návrat do Tumblr obdobia. Kylie Jenner opäť stavia na nafarbené končeky a výrazné líčenie

    Kylie Jenner vstúpila do módy a kozmetiky s precíznosťou, ktorá formovala estetický jazyk sociálnych médií. King Kylie, teda jej alter ego z rokov 2014 až 2016, sa stalo symbolom novej vizuálnej kultúry. Teda doby, keď odvážne farby vlasov a kontúrovanie tváre predstavovali spôsob sebavyjadrenia. Bola to éra, ktorá premenila líčenie na jedinečný rituál sebavedomia a definovala nový archetyp internetovej krásy.

    O desať rokov neskôr Kylie oživuje túto identitu s jasným zámerom. Kolekcia King Kylie Collection, uvedená pod značkou Kylie Cosmetics, prináša metalické lesky, dramatické paletky a matné textúry, ktoré kedysi utvárali tvár Instagramu. Návrat King Kylie pôsobí ako kurátorský pohľad do vlastnej minulosti. Esteticky lepšie, vizuálne atraktívne a sprevádzané hudobným debutom, ktorý pridáva kampani nový rozmer.

    King Kylie oživuje staronový trend práve včas. V dobe, keď TikTok adoruje roky okolo roku 2015

    Reinkarnácia King Kylie nie je návrat k dievčenskej rebélii, ale premena na ženu, ktorá chápe silu svojho odkazu. Každý odtieň v rade pripomína pôvodné experimenty s farbami, avšak pôsobí sofistikovanejšie, s dôrazom na precíznosť a vyváženosť. Kylie stavia most medzi digitálnou minulosťou a súčasnou érou, keď sa autenticita meria v odvahe. Naviac s comebackom prichádza v dobe, keď sú roky okolo roku 2015 nesmierne trendy.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Kylie Jenner vždy intuitívne cítila, kedy nastal čas na premenu. Z teenagerskej hviezdy reality show sa stala miliardárkou, módnou múzou a zakladateľkou impéria, ktoré formovalo vizuálny jazyk generácie Z. V dobe, keď internet zrýchlil cyklus trendov na maximum, Kylie Jenner dokázala znovu vytvoriť moment, ktorý rezonuje vo všetkých kútoch internetu. Kylie sa stáva sama sebe múzeom aj kurátorkou. Pretvára minulosť do podoby luxusného artefaktu, v ktorom sa odráža skúsenosť, sila a schopnosť diktovať estetiku.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics)

    Zdroje: Daily Mail, WWD, People, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Marek Wrbík
    Marek Wrbíkhttps://fashionup.sk/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    King Kylie sa vracia! Potvrdzuje koniec „clean girl“ éry

    ― Reklama ―

    Kylie Jenner sa znovu chopila žezla svojho alter ega King Kylie a prepísala vlastnú kapitolu popkultúry. Po 10 rokoch oživuje éru, ktorá definovala estetiku druhej dekády internetu. Čas, keď sa filtre miešali s realitou a selfie malo váhu módneho statementu. Slávna podnikateľka a modelka opäť pretvára vlastný obraz, tentokrát s vyzretou energiou ženy, ktorá si plne uvedomuje silu svojho vplyvu. Návrat King Kylie éry znovuobjavuje staronovú kapitolu.

    Keď si v roku 2015 Kylie Jenner nafarbila končeky vlasov na tyrkysovo modrú a začala zverejňovať selfie z auta, rodila sa digitálna hviezda novej generácie. Jej alter ego King Kylie zosobňovalo drzosť Tumblr éry a posunulo hranice medzi internetovým egom a módnou identitou. O dekádu neskôr influencerka znovu vyvoláva ducha svojho skoršieho ja. Tentokrát prostredníctvom kolekcií inšpirovaných jej ikonickými lookmi. King Kylie je späť, sofistikovanejšia, sebavedomejšia a aktuálnejšia než kedykoľvek predtým.

    Návrat do Tumblr obdobia. Kylie Jenner opäť stavia na nafarbené končeky a výrazné líčenie

    Kylie Jenner vstúpila do módy a kozmetiky s precíznosťou, ktorá formovala estetický jazyk sociálnych médií. King Kylie, teda jej alter ego z rokov 2014 až 2016, sa stalo symbolom novej vizuálnej kultúry. Teda doby, keď odvážne farby vlasov a kontúrovanie tváre predstavovali spôsob sebavyjadrenia. Bola to éra, ktorá premenila líčenie na jedinečný rituál sebavedomia a definovala nový archetyp internetovej krásy.

    O desať rokov neskôr Kylie oživuje túto identitu s jasným zámerom. Kolekcia King Kylie Collection, uvedená pod značkou Kylie Cosmetics, prináša metalické lesky, dramatické paletky a matné textúry, ktoré kedysi utvárali tvár Instagramu. Návrat King Kylie pôsobí ako kurátorský pohľad do vlastnej minulosti. Esteticky lepšie, vizuálne atraktívne a sprevádzané hudobným debutom, ktorý pridáva kampani nový rozmer.

    King Kylie oživuje staronový trend práve včas. V dobe, keď TikTok adoruje roky okolo roku 2015

    Reinkarnácia King Kylie nie je návrat k dievčenskej rebélii, ale premena na ženu, ktorá chápe silu svojho odkazu. Každý odtieň v rade pripomína pôvodné experimenty s farbami, avšak pôsobí sofistikovanejšie, s dôrazom na precíznosť a vyváženosť. Kylie stavia most medzi digitálnou minulosťou a súčasnou érou, keď sa autenticita meria v odvahe. Naviac s comebackom prichádza v dobe, keď sú roky okolo roku 2015 nesmierne trendy.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Kylie Jenner vždy intuitívne cítila, kedy nastal čas na premenu. Z teenagerskej hviezdy reality show sa stala miliardárkou, módnou múzou a zakladateľkou impéria, ktoré formovalo vizuálny jazyk generácie Z. V dobe, keď internet zrýchlil cyklus trendov na maximum, Kylie Jenner dokázala znovu vytvoriť moment, ktorý rezonuje vo všetkých kútoch internetu. Kylie sa stáva sama sebe múzeom aj kurátorkou. Pretvára minulosť do podoby luxusného artefaktu, v ktorom sa odráža skúsenosť, sila a schopnosť diktovať estetiku.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics)

    Zdroje: Daily Mail, WWD, People, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Keď luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Povestný taliansky luxus sa rúca ako domček z kariet. Ranu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod’s, ktorá je známa svojimi koženými výrobkami. Podľa milánskeho súdu dochádzalo v továrňach jej čínskych dodávateľov k zneužívaniu pracovnej sily, pričom spoločnosť o tejto skutočnosti vedela. Taliansky gigant teraz čelí sankcii v podobe šesťmesačného zákazu akejkoľvek propagácie.

    Vystupovať, stanica Chanel. Show Métiers d’Art zažiarila v newyorskom metre

    Návrhár Matthieu Blazy odhalil svetu len svoju druhú kolekciu Chanel. S utorkovou show Métiers d’Art však iba potvrdil to, čo mnohí po jeho debute v Paríži už tušili. Že je dizajnérom na správnom mieste. Nedávno vymenovaný kreatívny riaditeľ predstavil najnovšiu show v podzemnej stanici newyorského metra. Skloubil tak underground veľkomesta s francúzskou eleganciou.

    Rozhovor: Od školských zošitov k Hermès. Úspech českej kaligrafky, ktorá očarila svet

    Kaligrafka Lucie Špatenková sa už na strednej škole zamilovala do krásne písaných zošitov. Po vysokej škole založila značku Ta usměvavá, s ktorou organizuje workshopy krasopísania, chodí na eventy skrášľovať rôznorodé produkty a písmom vylepšuje aj výrobky najdrahších luxusných značiek sveta. Okrem spolupráce so značkami Prada, Cartier či Hermès vedie tím kaligrafov, vychováva malú dcéru a rozširuje povedomie o krasopísme v Česku.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    ― Reklama ―