Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kylie Jenner sa znovu chopila žezla svojho alter ega King Kylie a prepísala vlastnú kapitolu popkultúry. Po 10 rokoch oživuje éru, ktorá definovala estetiku druhej dekády internetu. Čas, keď sa filtre miešali s realitou a selfie malo váhu módneho statementu. Slávna podnikateľka a modelka opäť pretvára vlastný obraz, tentokrát s vyzretou energiou ženy, ktorá si plne uvedomuje silu svojho vplyvu. Návrat King Kylie éry znovuobjavuje staronovú kapitolu.

    Keď si v roku 2015 Kylie Jenner nafarbila končeky vlasov na tyrkysovo modrú a začala zverejňovať selfie z auta, rodila sa digitálna hviezda novej generácie. Jej alter ego King Kylie zosobňovalo drzosť Tumblr éry a posunulo hranice medzi internetovým egom a módnou identitou. O dekádu neskôr influencerka znovu vyvoláva ducha svojho skoršieho ja. Tentokrát prostredníctvom kolekcií inšpirovaných jej ikonickými lookmi. King Kylie je späť, sofistikovanejšia, sebavedomejšia a aktuálnejšia než kedykoľvek predtým.

    Návrat do Tumblr obdobia. Kylie Jenner opäť stavia na nafarbené končeky a výrazné líčenie

    Kylie Jenner vstúpila do módy a kozmetiky s precíznosťou, ktorá formovala estetický jazyk sociálnych médií. King Kylie, teda jej alter ego z rokov 2014 až 2016, sa stalo symbolom novej vizuálnej kultúry. Teda doby, keď odvážne farby vlasov a kontúrovanie tváre predstavovali spôsob sebavyjadrenia. Bola to éra, ktorá premenila líčenie na jedinečný rituál sebavedomia a definovala nový archetyp internetovej krásy.

    O desať rokov neskôr Kylie oživuje túto identitu s jasným zámerom. Kolekcia King Kylie Collection, uvedená pod značkou Kylie Cosmetics, prináša metalické lesky, dramatické paletky a matné textúry, ktoré kedysi utvárali tvár Instagramu. Návrat King Kylie pôsobí ako kurátorský pohľad do vlastnej minulosti. Esteticky lepšie, vizuálne atraktívne a sprevádzané hudobným debutom, ktorý pridáva kampani nový rozmer.

    King Kylie oživuje staronový trend práve včas. V dobe, keď TikTok adoruje roky okolo roku 2015

    Reinkarnácia King Kylie nie je návrat k dievčenskej rebélii, ale premena na ženu, ktorá chápe silu svojho odkazu. Každý odtieň v rade pripomína pôvodné experimenty s farbami, avšak pôsobí sofistikovanejšie, s dôrazom na precíznosť a vyváženosť. Kylie stavia most medzi digitálnou minulosťou a súčasnou érou, keď sa autenticita meria v odvahe. Naviac s comebackom prichádza v dobe, keď sú roky okolo roku 2015 nesmierne trendy.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Kylie Jenner vždy intuitívne cítila, kedy nastal čas na premenu. Z teenagerskej hviezdy reality show sa stala miliardárkou, módnou múzou a zakladateľkou impéria, ktoré formovalo vizuálny jazyk generácie Z. V dobe, keď internet zrýchlil cyklus trendov na maximum, Kylie Jenner dokázala znovu vytvoriť moment, ktorý rezonuje vo všetkých kútoch internetu. Kylie sa stáva sama sebe múzeom aj kurátorkou. Pretvára minulosť do podoby luxusného artefaktu, v ktorom sa odráža skúsenosť, sila a schopnosť diktovať estetiku.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics)

    Zdroje: Daily Mail, WWD, People, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Marek Wrbík
    Marek Wrbíkhttps://fashionup.sk/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    King Kylie sa vracia! Potvrdzuje koniec „clean girl“ éry

    ― Reklama ―

    Kylie Jenner sa znovu chopila žezla svojho alter ega King Kylie a prepísala vlastnú kapitolu popkultúry. Po 10 rokoch oživuje éru, ktorá definovala estetiku druhej dekády internetu. Čas, keď sa filtre miešali s realitou a selfie malo váhu módneho statementu. Slávna podnikateľka a modelka opäť pretvára vlastný obraz, tentokrát s vyzretou energiou ženy, ktorá si plne uvedomuje silu svojho vplyvu. Návrat King Kylie éry znovuobjavuje staronovú kapitolu.

    Keď si v roku 2015 Kylie Jenner nafarbila končeky vlasov na tyrkysovo modrú a začala zverejňovať selfie z auta, rodila sa digitálna hviezda novej generácie. Jej alter ego King Kylie zosobňovalo drzosť Tumblr éry a posunulo hranice medzi internetovým egom a módnou identitou. O dekádu neskôr influencerka znovu vyvoláva ducha svojho skoršieho ja. Tentokrát prostredníctvom kolekcií inšpirovaných jej ikonickými lookmi. King Kylie je späť, sofistikovanejšia, sebavedomejšia a aktuálnejšia než kedykoľvek predtým.

    Návrat do Tumblr obdobia. Kylie Jenner opäť stavia na nafarbené končeky a výrazné líčenie

    Kylie Jenner vstúpila do módy a kozmetiky s precíznosťou, ktorá formovala estetický jazyk sociálnych médií. King Kylie, teda jej alter ego z rokov 2014 až 2016, sa stalo symbolom novej vizuálnej kultúry. Teda doby, keď odvážne farby vlasov a kontúrovanie tváre predstavovali spôsob sebavyjadrenia. Bola to éra, ktorá premenila líčenie na jedinečný rituál sebavedomia a definovala nový archetyp internetovej krásy.

    O desať rokov neskôr Kylie oživuje túto identitu s jasným zámerom. Kolekcia King Kylie Collection, uvedená pod značkou Kylie Cosmetics, prináša metalické lesky, dramatické paletky a matné textúry, ktoré kedysi utvárali tvár Instagramu. Návrat King Kylie pôsobí ako kurátorský pohľad do vlastnej minulosti. Esteticky lepšie, vizuálne atraktívne a sprevádzané hudobným debutom, ktorý pridáva kampani nový rozmer.

    King Kylie oživuje staronový trend práve včas. V dobe, keď TikTok adoruje roky okolo roku 2015

    Reinkarnácia King Kylie nie je návrat k dievčenskej rebélii, ale premena na ženu, ktorá chápe silu svojho odkazu. Každý odtieň v rade pripomína pôvodné experimenty s farbami, avšak pôsobí sofistikovanejšie, s dôrazom na precíznosť a vyváženosť. Kylie stavia most medzi digitálnou minulosťou a súčasnou érou, keď sa autenticita meria v odvahe. Naviac s comebackom prichádza v dobe, keď sú roky okolo roku 2015 nesmierne trendy.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Kylie Jenner vždy intuitívne cítila, kedy nastal čas na premenu. Z teenagerskej hviezdy reality show sa stala miliardárkou, módnou múzou a zakladateľkou impéria, ktoré formovalo vizuálny jazyk generácie Z. V dobe, keď internet zrýchlil cyklus trendov na maximum, Kylie Jenner dokázala znovu vytvoriť moment, ktorý rezonuje vo všetkých kútoch internetu. Kylie sa stáva sama sebe múzeom aj kurátorkou. Pretvára minulosť do podoby luxusného artefaktu, v ktorom sa odráža skúsenosť, sila a schopnosť diktovať estetiku.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics)

    Zdroje: Daily Mail, WWD, People, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Amerika sa zmenšuje. Ozempic mení zaužívané veľkosti oblečenia

    Liek na chudnutie Ozempic pretvára americký módny trh. Už sa to preukázateľne odráža aj v číslach. Módny biznis má preto ďalšiu možnosť ukázať, že sa vie dokonale prispôsobiť dobe. Zvýšený dopyt po menších veľkostiach trápi hlavne maloobchod, pretože zásoby na sklade prestali zodpovedať telám zákazníkov. Na druhej strane luxusná móda zmenšovanie veľkostí víta.

    Pánsku módu Hermès opäť povedie žena. Diktovať ju bude Grace Wales Bonner

    Módny dom Hermès prekvapil svojou voľbou novej kreatívnej riaditeľky pánskej sekcie. Nevybral totiž interného zamestnanca, ako sa od tradičnej luxusnej značky očakávalo, ale úplne novú tvár. Stala sa ňou návrhárka Grace Wales Bonner, ktorá preslávila svoju tvorbu rovnomennou značkou a za svoju úspešnú kariéru pozbierala hneď niekoľko významných ocenení vo svete módy.

    JW Anderson má novú tvár. Značka diktuje vlastné luxusné tempo

    Pre mnohých bolo sklamaním, keď návrhár Jonathan Anderson začiatkom leta oznámil koniec runway prehliadok svojej značky JW Anderson. Uviedol totiž taktiež, že hodlá svoju úspešnú spoločnosť presmerovať. Jej nová tvár však teraz dokazuje, že chýbajúce módne shows dokáže hravo prekonať. S radosťou si diktuje svoje tempo, ktoré je síce pomalšie, ale zato exkluzívnejšie.

    Zamestnanci Kering v Taliansku štrajkujú. Protestujú proti neochote vyjednávať

    Luxusnú skupinu Kering čakajú štrajky. Jej zamestnanci v Taliansku naplánovali na utorok štvorhodinový protest, ktorý má poukázať na nevôľu vyjednávať zo strany vedenia spoločnosti. Podľa tamojších odborov totiž neprejavuje ochotu vstúpiť do dialógu o požadovaných zmenách. V centre prejednávaných problémov sú okrem iného nezhody ohľadom možností práce na diaľku.

    Ikonický náramok Love oslavuje comeback. Cartier ho v novej verzii vracia po 58 rokoch

    Po dlhých 58 rokoch od svojho vzniku sa ikonický náramok Love od Cartier mení do novej podoby. Pružný, plynulý, dokonale súdržný so zápästím. Nový model Love Unlimited prináša pohyb tam, kde kedysi vládla presnosť a nedynamická strohosť. V každom detaile zostáva duch Alda Cipulla, konštruktéra emócií, ktorý kedysi zlatom vyjadril trvalosť citu. Šperkársky dom Cartier teraz prepisuje jeho myšlienku do novej éry.

    Anjelici opäť na scéne. Značka Victoria’s Secret odhalila tohtoročnú show

    Veľkolepá tradičná show z dielne Victoria’s Secret na seba opäť strhla pozornosť. Značka sa na scénu vrátila po roku a predstavila len druhú prehliadku od svojej dlhodobej pauzy, nasledujúcej po lavíne silnej kritiky. Jej nová image má zahŕňať o niečo viac rôznorodý a inkluzívny prístup. Zdá sa, že spoločnosti sa comeback darí, zožala totiž značný úspech.

    Trápia vás vrásky po dvadsiatke? Riešenie si vyžaduje pozornosť a disciplínu

    Prvé vrásky, ktoré sa do vašej pleti vkradnú už v dvadsiatke, vedia prekvapiť. Pleť, ktorá sa ešte nedávno prebúdzala s ranným jasom, reaguje na životný rytmus, stres aj slnko. Každý pohľad do zrkadla pripomína, že aj mladá koža má svoj vlastný kalendár. Signály, ktoré vysiela, sú jemné, ale aj tak presné. Práve v nich sa ukrýva návod, ako s pleťou vedome pracovať už teraz.

    Capri nohavice prekračujú hranice šatníkov. Vstupujú aj do pánskej módy?

    Zdá sa, že jeden z dominantných trendov tohto leta nehodlá ustúpiť do pozadia. Capri nohavice až do nedávna dominovali predovšetkým dámskym šatníkom. Postupne ale prekračujú pomyselnú hranicu a derú sa tiež na pánsku scénu. Najčastejší je ich baggy variant, ale vidieť sú ovšem aj odvážnejšie užšie siluety. Ide o pokračovanie trendu, alebo vzostup pred pádom?

    Fendi má nové vedenie. Do čela značky nastúpi Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreatívna riaditeľka Dior, Maria Grazia Chiuri, sa vracia ku svojim koreňom. Nastúpi totiž do čela Fendi, teda značky, u ktorej pred takmer 36 rokmi odštartovala svoju kariéru. Tentokrát sa však chopí vedenia dámskych, pánskych, ale aj haute couture kolekcií. Nahradí Silviu Venturini Fendi, ktorá svoju finálnu kolekciu odhalila na nedávnom Milánskom týždni módy.

    Pivo ako štýlová inšpirácia. House of Guinness skúma odtiene čiernej a nenudí

    Prvú sériu fanúšikovia zhltli ako dobre načapovaný Guinness a už volajú po druhom kole. Na úspechu seriálu House of Guinness z produkcie Netflix sa do veľkej miery podieľa atraktívny vizuál. Tvorcovia sa nenechali chytiť do historickej pasce a na 19. storočie sa cielene pozerajú dnešnými očami. Prepojenie minulosti a súčasnosti v ich podaní funguje skvele.

    Retailboss hlási návrat k detailu. Brošne ako symbol dostupného luxusu

    Server Retailboss potvrdzuje, že brošne vstúpili do svojej renesancie s energiou, ktorá premieňa módny trh. Z doplnku, kedysi vnímaného ako odkaz na minulosť, sa stáva kľúčový symbol súčasného štýlu. Štatistiky ukazujú rast tržieb o viac než 200 percent za posledné tri mesiace. Tento skok vyjadruje hlbokú premenu vzťahu medzi módou a emóciou. Brošňa sa mení v tichý luxus, ktorý paradoxne rozpráva príbeh o maximalizme.

    Rijád privíta fashion week. Otvorí dvere aj svetovým módnym domom

    Hoci séria klasických týždňov módy sa skončila, nie všetky prehliadky sa skončili. Rijád od 16. októbra tiež privíta svoj vlastný týždeň módy. Až tretí ročník prehliadky prekročí svoje doterajšie hranice. Po prvýkrát sa na ňom zúčastnia aj svetové módne domy. Podujatie odštartuje špeciálna prehliadka Vivienne Westwood a do úspešného konca ho dovedie Stella McCartney.

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    TikTok Highlights: Tradičnej káve konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipov aj trikov na sociálnej sieti TikTok už pred pár rokmi objavili alternatívu tradičnej kávy s názvom mushroom coffee. Takzvaná hubová káva však v posledných mesiacoch narastá na popularite. Podľa jej zatvrdených fanúšikov totiž sľubuje prísun energie, avšak bez rizika úzkosti a s bonusom posilnenia imunity, zlepšenia pozornosti a zníženia zápalov.

    ― Reklama ―