Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na tohtoročnom odovzdávaní cien Emmy zažiarili celebrity, ktoré sa rozhodli pre pohodlie. Pedro Pascal ukázal, že aj topánky vychádzajúce zo sneakers môžu vyzerať neskutočne elegantne. Noah Wyle zase vyniesol smoking ušitý z materiálu používaného pre lekárske plášte. A komička Meg Stalter svojím outfitom okrem politického statementu spustila džínsovú revolúciu.

    Pred časom sme sa v redakcii zhodli, že biele tenisky na červený koberec nepatria. Potom sa však Pedro Pascal ukázal na udeľovaní cien Emmy v jednofarebnom outfite s teniskami Celine a derby topánkami. A musíme dať za pravdu zahraničným webovým stránkam, ktoré jeho tenisky s úzkym strihom vyhlásili za úžasné a hravé. Takže áno, ak takto vyzerajú „tenisky“ na filmových podujatiach, radi by sme ich videli aj na červených kobercoch.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by lex covello (@lex_cove)

    Spomienka na leto. Pedro Pascal priniesol na Emmy ležérnosť

    Outfit Pedra Pascala pôsobil odľahčene, vyvolával spomienky na leto, ale zároveň bol elegantný a spĺňal požadovaný dress code. Herec svoj oblek značky Celine na odovzdávaní cien Emmys doplnil bielou košeľou, ktorej manžety ležérne vykúkali z rukávov, a tónovanými slnečnými okuliarmi. Pascal bol nominovaný v kategórii najlepší herec v hlavnej úlohe dramatického seriálu za stvárnenie Joela Millera v seriáli The Last of Us.

    Takto vyzerá pravá pocta. Noah Wyle ako elegantný lekár

    Zatiaľ čo Pedro Pascal svoju nomináciu na výhru nepremenil, jeho kolega Noah Wyle si sošku Emmy odniesol, a to za titulnú úlohu v seriáli Urgent. Práve postave lekára, za ktorú cenu získal, vzdal veľmi originálny hold aj prostredníctvom svojho outfitu. Jeho smoking totiž ušila firma Figs špecializujúca sa na zdravotnícke obleky, teda napríklad lekárske plášte. Svoju cenu herec následne venoval zdravotníkom.

    Zdroj: Reuters

    Wyle prišiel s nápadom na netradičný oblek už skôr, keď sa ho novinári na odovzdávaní cien Gotham Awards opýtali, či je klasický smoking rovnako pohodlný ako pracovné oblečenie, ktoré nosí na natáčaní. Herec potom pred kamerou vyzval značku Figs, aby mu vyrobila smoking rovnako pohodlný ako lekársky oblek. Výsledkom je vôbec prvý smoking na mieru od Figs a vôbec prvý moment, keď výrobca lekárskych uniforiem obliekol celebritu na červený koberec.

    Tričko, denim, baleríny. Deväťdesiate roky sú skutočne späť?

    Poďakovanie a uznanie zdravotníkom zachraňujúcim životy nebolo jediným vyhlásením večera. Komediálna herečka Meg Stalter prelomila formálny kódex Emmy tým, že prišla v tričku a džínsoch. Na svoju kabelku umiestnila ručne písaný nápis vyzývajúci na ukončenie vojny v Gaze. Biele tričko značky Hanes a džínsy Levi’s doplnila čiernymi balerínami a rovnako tmavými slnečnými okuliarmi.

    Ťažko povedať, či jej provokatívny outfit mal upozorniť na politické gesto, v rozhovore pre Variety však spomenula, že „musíme vrátiť džínsy na červený koberec“. Na otázku, či tam niekedy patrili, pohotovo odpovedala, že džínsy sa na červenom koberci objavili v 90. rokoch. Spomenula Cameron Diazovú, ktorá sa v istom čase skutočne objavila na filmovej premiére v džínsoch. Predpokladajme teda, že jej pokus o džínsovú revolúciu je skôr recesiou.

    Zdroje: InStyle, Glamour, People, Page Six, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Lucie Vavriková
    Lucie Vavrikováhttps://fashionup.sk/
    Lucie se ve svých textech věnuje módním jevům s analytickým přesahem, zkoumá estetiku aktuálních trendů, jejich symboliku i společenské souvislosti. Sleduje přehlídky, červené koberce i kostýmy v seriálech, ale nejvíc ji zajímá, co nám móda říká o světě, ve kterém žijeme. Je vystudovaná novinářka, začínala ve zpravodajské redakci, věnovala se zejména zdravotnickým a sociálním tématům.

    Keď vyhrá pohodlie. Celebrity na Emmy búrali tradície červeného koberca

    ― Reklama ―

    Na tohtoročnom odovzdávaní cien Emmy zažiarili celebrity, ktoré sa rozhodli pre pohodlie. Pedro Pascal ukázal, že aj topánky vychádzajúce zo sneakers môžu vyzerať neskutočne elegantne. Noah Wyle zase vyniesol smoking ušitý z materiálu používaného pre lekárske plášte. A komička Meg Stalter svojím outfitom okrem politického statementu spustila džínsovú revolúciu.

    Pred časom sme sa v redakcii zhodli, že biele tenisky na červený koberec nepatria. Potom sa však Pedro Pascal ukázal na udeľovaní cien Emmy v jednofarebnom outfite s teniskami Celine a derby topánkami. A musíme dať za pravdu zahraničným webovým stránkam, ktoré jeho tenisky s úzkym strihom vyhlásili za úžasné a hravé. Takže áno, ak takto vyzerajú „tenisky“ na filmových podujatiach, radi by sme ich videli aj na červených kobercoch.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by lex covello (@lex_cove)

    Spomienka na leto. Pedro Pascal priniesol na Emmy ležérnosť

    Outfit Pedra Pascala pôsobil odľahčene, vyvolával spomienky na leto, ale zároveň bol elegantný a spĺňal požadovaný dress code. Herec svoj oblek značky Celine na odovzdávaní cien Emmys doplnil bielou košeľou, ktorej manžety ležérne vykúkali z rukávov, a tónovanými slnečnými okuliarmi. Pascal bol nominovaný v kategórii najlepší herec v hlavnej úlohe dramatického seriálu za stvárnenie Joela Millera v seriáli The Last of Us.

    Takto vyzerá pravá pocta. Noah Wyle ako elegantný lekár

    Zatiaľ čo Pedro Pascal svoju nomináciu na výhru nepremenil, jeho kolega Noah Wyle si sošku Emmy odniesol, a to za titulnú úlohu v seriáli Urgent. Práve postave lekára, za ktorú cenu získal, vzdal veľmi originálny hold aj prostredníctvom svojho outfitu. Jeho smoking totiž ušila firma Figs špecializujúca sa na zdravotnícke obleky, teda napríklad lekárske plášte. Svoju cenu herec následne venoval zdravotníkom.

    Zdroj: Reuters

    Wyle prišiel s nápadom na netradičný oblek už skôr, keď sa ho novinári na odovzdávaní cien Gotham Awards opýtali, či je klasický smoking rovnako pohodlný ako pracovné oblečenie, ktoré nosí na natáčaní. Herec potom pred kamerou vyzval značku Figs, aby mu vyrobila smoking rovnako pohodlný ako lekársky oblek. Výsledkom je vôbec prvý smoking na mieru od Figs a vôbec prvý moment, keď výrobca lekárskych uniforiem obliekol celebritu na červený koberec.

    Tričko, denim, baleríny. Deväťdesiate roky sú skutočne späť?

    Poďakovanie a uznanie zdravotníkom zachraňujúcim životy nebolo jediným vyhlásením večera. Komediálna herečka Meg Stalter prelomila formálny kódex Emmy tým, že prišla v tričku a džínsoch. Na svoju kabelku umiestnila ručne písaný nápis vyzývajúci na ukončenie vojny v Gaze. Biele tričko značky Hanes a džínsy Levi’s doplnila čiernymi balerínami a rovnako tmavými slnečnými okuliarmi.

    Ťažko povedať, či jej provokatívny outfit mal upozorniť na politické gesto, v rozhovore pre Variety však spomenula, že „musíme vrátiť džínsy na červený koberec“. Na otázku, či tam niekedy patrili, pohotovo odpovedala, že džínsy sa na červenom koberci objavili v 90. rokoch. Spomenula Cameron Diazovú, ktorá sa v istom čase skutočne objavila na filmovej premiére v džínsoch. Predpokladajme teda, že jej pokus o džínsovú revolúciu je skôr recesiou.

    Zdroje: InStyle, Glamour, People, Page Six, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Doprajte si trochu nadhľadu. Objavte luxusné strešné bary Európy

    Jedným z najlepších spôsobov, ako spoznať nové mesto, je pozrieť si ho z diaľky. Strešné bary ponúkajú dokonalú polohu, vďaka ktorej máte toto miesto ako na dlani. Posuňte svoj ďalší luxusný výlet na vyššiu úroveň a objavte európske mestá z nového uhla pohľadu. Stačí si objednať obľúbené bublinky, pohodlne sa usadiť a jednoducho si užívať.

    Pánska móda Christian Louboutin má novú tvár. Povedie ju Jaden Smith

    Módny svet v stredu prekvapila novinka ikonického návrhára Christiana Louboutina. Oznámil totiž, že pánsku módu svojej červenou farbou pretkanej značky zverí do rúk herca a rappera Jadena Smitha. Je to prvýkrát, čo sa návrhár bude deliť o kreatívne vedenie spoločnosti, ktorú založil v roku 1991, s niekým iným. Smith predstaví debut začiatkom budúceho roka v Paríži.

    Veľký návrat značky Alexander Wang. Ako vyzerá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang sa po siedmich rokoch vrátil na módny kalendár New York Fashion Week s kolekciou, ktorá vyžaruje sebavedomie aj vyzretú estetiku. Show navyše oslávil 20. výročie od založenia svojej značky. V jeho ponímaní oslavuje návrat primárne ikona "Wang Girl". Tentokrát s prímesou kockovanej potlače, ostrých kontúr a vízií ženy, ktorá vládne vlastnému času. Návrhár poskladal odkaz minulosti a transformoval ho do siluety modernej ženy.

    Fendi v obložení atraktívnych farieb. Módny dom naservíroval perfektnú paletu

    Paleta farieb z dielne Fendi pre túto jeseň a zimu funguje ako obraz rímskej oblohy pri západe slnka. Tmavá listnatá zelená, hlboká zemitá hnedá a sivá grafitová, s nádychom petrolejovo modrej, prechádzajú do svetlých, skoro až rozbahnených tónov terakoty a púdrovej ružovej. Šarlátová a "bubblegum pink" dodávajú nečakaný akcent. Výsledok pôsobí ako harmonická kompozícia, v ktorej má každý odtieň presne určenú úlohu.

    Ako si vybrať správny kožuch? Prípravy na jeseň a zimu sú v plnom prúde

    Kožuch sa stal jedným z hlavných pilierov jesennej a zimnej sezóny a jeho podoba sa mení podľa toho, kam smeruje váš osobný štýl. Luxusné, streetwear aj subkultúrne verzie majú spoločného menovateľa. Hrejivosť, výraz a možnosť stať sa hviezdou outfitu. Nie je potrebné robiť kompromisy, keď existuje verzia, ktorá dokonale ladí s vaším šatníkom.

    Hnedá je nová čierna. Tento rok definuje jesenný pánsky šatník

    Väčšina módnych trendov býva pominuteľná.  Investícia do extravagantných doplnkov, špecifickej obuvi alebo konkrétneho trička tak býva ošemetná. Našťastie však pánsku jesennú módu tento rok definuje hnedá farba, ktorá oslovuje svojou nadčasovosťou. Nenásilne doplní ostatné kúsky v šatníku a dokáže, že viete, aké odtiene dominujú módnym mólám.

    Gustaf Westman redefinuje sviatočný dizajn. Tentokrát v spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patrí k najvýraznejším menám dizajnu a opäť potvrdzuje, že jeho tvorba presahuje hranice tradičného poňatia interiéru. Po nedávnej spolupráci s automobilkou BMW prichádza ďalší projekt, tentokrát s IKEA. Kolekcia Home of Celebration spája energiu farieb, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným svetom švédskej značky. Výsledkom je 12 objektov, ktoré menia pohľad na sviatočné stolovanie.

    Michael Kors ponúka únik. Kolekciu pre jar a leto 2026 ponoril do kľudu

    Zatiaľ čo Ralph Lauren v stredu odhalil svoju najnovšiu kolekciu, návrhár Michael Kors odštartoval oficiálny kalendár Newyorského týždňa módy. Na Manhattane predstavil svoje návrhy na nadchádzajúcu jar a leto. Pri ich tvorbe čerpal z leta plného cestovania a vytúženého pocitu úniku. Splývavé dlhé siluety a mäkké materiály ponúkli závan pokoja.

    Frankenstein okúsil luxus. Filmové kostýmy doplnili šperky od Tiffany & Co.

    Slávny klenotnícky dom Tiffany & Co. pomohol oživiť tajomný príbeh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmoch pre najnovšiu filmovú adaptáciu legendárneho románu. Do filmu zapožičala 27 archívnych a moderných kúskov svojich luxusných šperkov. Zdobila najmä vzhľad postavy Elizabeth, ktorú stvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z si plní vlastné šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, ako nevyhorieť

    Z prázdnej šálky sa nedá nalievať. Najnovší trend "Fill your own cup" mladej generácii na sociálnych sieťach pripomína, že starostlivosť o seba nie je sebeckosť, ale základný predpoklad psychického a fyzického zdravia. V čase neutíchajúcich notifikácií a takmer nekonečných povinností sa stáva nevyhnutnosťou spomaliť, dobiť energiu a až potom ju opäť rozdávať ďalej.

    Päťdesiatkrát a stále prvýkrát. Trenčkoty vedia prekvapiť, nebojte sa trendy zmien

    Trenčkoty sú tento rok znovu v móde, aj keď z nej vlastne nikdy neodišli. Ikonický béžový kúsok prešiel evolúciou a obchody ho teraz ako na bežiacom páse ponúkajú v rozličných variáciách. Módne domy a ich návrhári dokazujú, že jeden z najpraktickejších prvkov vášho šatníka je takzvaným statement piece, zapadajúcim do každej generácie aj štýlu.

    Ralph Lauren vidí trojfarebne. Odštartoval Newyorský týždeň módy

    Začal kolotoč septembrových týždňov módy. Prehliadky odhaľujúce kolekcie pre jar a leto 2026 neoficiálne odštartovala šou z dielne Ralph Lauren. Návrhár ponúkol decentnú eleganciu, ktorú podčiarkla výrazná paleta farieb. Skladala sa totiž iba z troch odtieňov, čiernej, bielej a červenej. Dizajnér tak urobil krok stranou od klasického preppy štýlu a prenikol do modernizmu.

    Pánska obuv sa pohráva s kontrastom. Paríž diktuje jesennú footwear

    Pánska obuv na Parížskom týždni módy pre jeseň a zimu 2025 pôsobila ako najpriamejší indikátor súčasných trendov. Z prehliadok i showroomov totiž vzišli modely, ktoré pracujú s jasnými kontrastmi. Môžeme sa tešiť na športový základ prevedený do luxusu, klasiku preformátovanú do experimentu alebo minimalistické tvary postavené proti maximalizmu.

    Gentle Monster skóruje. Perfektné kampane sú doplnené príkladným marketingom

    Gentle Monster je jednou zo značiek, ktoré zmenili spôsob, akým móda komunikuje so svojimi zákazníkmi. Kórejský výrobca okuliarov sa stal kultúrnym hráčom, ktorý dokáže spojiť architektúru, umenie a marketing do jedného dokonalého celku. Každá kolekcia pôsobí ako kapitola príbehu, ktorý sa odohráva v digitálnych kampaniach, ale aj vo fyzickom priestore.

    Rosalía si obliekla Calvin Klein. Speváčka žiari v čerstvej kampani

    Módny dom Calvin Klein naverboval do svojej najnovšej kampane ďalšiu známu osobnosť. Jeho ikonickú spodnú bielizeň tentokrát v reklame pre tohtoročnú jeseň obliekla španielska speváčka Rosalía. Na fotografiách, o ktoré sa postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekciách Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to vo vani, baggy džínach aj s pytónom.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týždeň módy sa niesol v novom duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pre sezónu jar/leto 2026 ukázal, že aj po viac ako 20 rokoch dokáže prekvapiť. Organizátori tento rok výrazne zredukovali počet prehliadok a znovu vsadili na fyzickú prítomnosť. Tým sa celá akcia sprehľadnila, zintenzívnila a získala väčší medzinárodný presah. V centre diania nestála iba estetika, ale aj na to, ako reagovať na skutočné japonské podnebie a ako vniesť do módy ľahkosť.

    ― Reklama ―