Více

    ― Reklama ―

    Svety vysokorýchlostného motoršportu a luxusnej módy sa nikdy nepriblížili tak tesne ako teraz. Louis Vuitton oficiálne vstúpil do partnerstva s Formulou 1. Desaťročná zmluva prinesie nielen premenu vizuálnej identity športu, ale aj redefiníciu vzťahu módy a automobilizmu. Nový krok potvrdzuje rastúcu dôležitosť športu pre módny priemysel.

    Módne domy čoraz častejšie hľadajú spojenia so svetovými športovými podujatiami. Príkladom sú minuloročné olympijské hry v Paríži alebo dlhoročná spolupráca medzi značkami ako Prada a Adidas. Louis Vuitton už v minulosti dokázal, že dokáže spojiť luxus s vrcholovými súťažami. Značka prvýkrát spolupracovala s Formulou 1 na Veľkej cene Monaka v roku 2021, ale teraz svoju prítomnosť posúva oveľa ďalej.

    Z batožiny na pódium. Monogram Louis Vuitton bude lemovať pretekársky okruh

    Nová spolupráca bude zahŕňať nielen výraznú vizuálnu prítomnosť značky Louis Vuitton na pretekárskych okruhoch, kde sa objavia jej ikonické monogramy. Súčasťou budú aj exkluzívne podujatia inšpirované svetom F1 a haute couture. Značka navrhne špeciálne trofeje a VIP pohostenie pre najvplyvnejších hostí šampionátu. Očakáva sa, že v rámci partnerstva vznikne limitovaná edícia kufrov a doplnkov, v ktorých sa spojí luxusná estetika s DNA motoristického športu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

    Spojenie značky Louis Vuitton s motorizmom má hlboké historické korene. Už koncom 19. storočia dizajnér Georges Vuitton vyrábal luxusné kožené kufre pre automobilových cestovateľov. Partnerstvo s F1 teda nie je len záležitosťou loga na trati, ale pokračovaním dlhoročnej tradície. Formula 1 aj Louis Vuitton zdieľajú filozofiu neustáleho posúvania hraníc. Či už ide o precízne remeselné spracovanie haute couture alebo aerodynamické inovácie pretekárskych vozidiel.

    Spojenie nečakaných proporcií. Motoristický šport nadobúda úplne nový výraz

    Generálny riaditeľ F1 Stefano Domenicali to zhrnul jasne: „Ide o partnerstvo dvoch globálnych ikon, ktoré spája vášeň pre inovácie, dokonalosť a kreativitu.“ Louis Vuitton môže nielen zmeniť vizuálnu identitu F1, ale aj prilákať nových fanúšikov. Predovšetkým tých, ktorí doteraz považovali motoristický šport za príliš vzdialený od sveta vysokej módy. Vstup módneho domu do tejto atmosféry bude pravdepodobne znamenať úplne nové spolupráce, ktoré posunú spojenie medzi športom a módou na novú úroveň.

    Zdroj: Formula 1

    Tento rok teda nepôjde len o víťazstvo a body do šampionátu, ale aj o to, ako Formula 1 nanovo definuje svoj ikonický imidž. S Louis Vuitton po boku sa dá predpokladať, že to bude pravdepodobne štýlovejšie ako kedykoľvek predtým. Navyše ide o historicky najväčšiu spoluprácu v oblasti motoristického športu a vysokej módy. Módna scéna preto netrpezlivo očakáva, čo ďalšie exkluzívne partnerstvo ponúkne.

    Zdroje: Formula 1, Instagram, HighSnobiety, Hypebae

    Keď sa luxus stretne s rýchlosťou. Louis Vuitton mení pravidlá hry Formuly 1

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Svety vysokorýchlostného motoršportu a luxusnej módy sa nikdy nepriblížili tak tesne ako teraz. Louis Vuitton oficiálne vstúpil do partnerstva s Formulou 1. Desaťročná zmluva prinesie nielen premenu vizuálnej identity športu, ale aj redefiníciu vzťahu módy a automobilizmu. Nový krok potvrdzuje rastúcu dôležitosť športu pre módny priemysel.

    Módne domy čoraz častejšie hľadajú spojenia so svetovými športovými podujatiami. Príkladom sú minuloročné olympijské hry v Paríži alebo dlhoročná spolupráca medzi značkami ako Prada a Adidas. Louis Vuitton už v minulosti dokázal, že dokáže spojiť luxus s vrcholovými súťažami. Značka prvýkrát spolupracovala s Formulou 1 na Veľkej cene Monaka v roku 2021, ale teraz svoju prítomnosť posúva oveľa ďalej.

    Z batožiny na pódium. Monogram Louis Vuitton bude lemovať pretekársky okruh

    Nová spolupráca bude zahŕňať nielen výraznú vizuálnu prítomnosť značky Louis Vuitton na pretekárskych okruhoch, kde sa objavia jej ikonické monogramy. Súčasťou budú aj exkluzívne podujatia inšpirované svetom F1 a haute couture. Značka navrhne špeciálne trofeje a VIP pohostenie pre najvplyvnejších hostí šampionátu. Očakáva sa, že v rámci partnerstva vznikne limitovaná edícia kufrov a doplnkov, v ktorých sa spojí luxusná estetika s DNA motoristického športu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

    Spojenie značky Louis Vuitton s motorizmom má hlboké historické korene. Už koncom 19. storočia dizajnér Georges Vuitton vyrábal luxusné kožené kufre pre automobilových cestovateľov. Partnerstvo s F1 teda nie je len záležitosťou loga na trati, ale pokračovaním dlhoročnej tradície. Formula 1 aj Louis Vuitton zdieľajú filozofiu neustáleho posúvania hraníc. Či už ide o precízne remeselné spracovanie haute couture alebo aerodynamické inovácie pretekárskych vozidiel.

    Spojenie nečakaných proporcií. Motoristický šport nadobúda úplne nový výraz

    Generálny riaditeľ F1 Stefano Domenicali to zhrnul jasne: „Ide o partnerstvo dvoch globálnych ikon, ktoré spája vášeň pre inovácie, dokonalosť a kreativitu.“ Louis Vuitton môže nielen zmeniť vizuálnu identitu F1, ale aj prilákať nových fanúšikov. Predovšetkým tých, ktorí doteraz považovali motoristický šport za príliš vzdialený od sveta vysokej módy. Vstup módneho domu do tejto atmosféry bude pravdepodobne znamenať úplne nové spolupráce, ktoré posunú spojenie medzi športom a módou na novú úroveň.

    Zdroj: Formula 1

    Tento rok teda nepôjde len o víťazstvo a body do šampionátu, ale aj o to, ako Formula 1 nanovo definuje svoj ikonický imidž. S Louis Vuitton po boku sa dá predpokladať, že to bude pravdepodobne štýlovejšie ako kedykoľvek predtým. Navyše ide o historicky najväčšiu spoluprácu v oblasti motoristického športu a vysokej módy. Módna scéna preto netrpezlivo očakáva, čo ďalšie exkluzívne partnerstvo ponúkne.

    Zdroje: Formula 1, Instagram, HighSnobiety, Hypebae

    ― Reklama ―

    Móda v skratke: Lily Collins obliekla Calvin Klein a Vivienne Westwood mieri do Indie

    Aj keď séria týždňov módy skončila, svet módy sa môže tešiť na množstvo lákavých noviniek. Jimmy Choo obliekol kabelky Bon Bon za pomoci Swarovski do luxusného kabátu. Speváčky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla zažiarili vo festivalovej kampani H&M. Herečka Lily Collins je tvárou jarnej kolekcie značky Calvin Klein. Vivienne Westwood potom prvýkrát zamieri do Indie.

    Romantické rande a priateľské stretnutia. Vyberte sa na piknik so štýlovou výbavou

    Kto by nemal rád piknik? Posedenie v prírode, slnečné počasie, chutné jedlo a minimum príprav. Miesto, kde nakrájané ovocie, fľaša prosecca a oblátky vyzerajú ako kráľovská hostina. S blížiacou sa jarou nastáva obdobie hodovania pod holým nebom, preto sa vopred vybavte a pripravte sa na tohtoročnú sezónu piknikov so všetkým, čo k tomu patrí.

    Módna runway má novú kráľovnú. Tohtoročným prehliadkam vládne Mona Tougaard

    Už niekoľko rokov dobýva módnu scénu, ale tento rok sa s najväčšou pravdepodobnosťou stane jej kráľovnou. Modelka Mona Tougaard obráža módne móla a na uplynulých týždňoch módy nechýbala na tých najdôležitejších prehliadkach. S vrodenou nenútenosťou uzavrela napríklad show pre Schiaparelli alebo Versace. Postupne sa tak šplhá na úplný vrchol.

    Paríž sa rozlúčil s týždňom módy. Do finále ho doviedol Chanel a Miu Miu

    Módni nadšenci sa v utorok s ľútosťou rozlúčili s Parížskym týždňom módy. V horkosladkom finále ho však uvítali hneď dve vysoko očakávané prehliadky. Módny dom Chanel totiž odhalil posledný rad vytvorený bez kreatívneho riaditeľa. Návrhárka Miuccia Prada zase už tradične predviedla ďalšiu zo svojich nezabudnuteľných kolekcií pre Miu Miu.

    Addison Rae vstala z popola TikToku. Predviedla obdivuhodný comeback

    Minulý rok sa popová scéna niesla najmä v duchu žiarivo zeleného albumu Brat od Charli XCX. Rovnako úspešná však bola aj tvorba Addison Rae. Tanečníčka a speváčka sa na scénu vrátila v roku 2024 a už na nej zostala. Z kedysi nevýraznej, hoci talentovanej influencerky TikToku sa stala žiarivá hviezda, ktorá nezhasína ani tento rok.

    Simone Rocha a jej pocta dospievaniu. Kolekcia FW25 sa nezaobišla bez kožušinovej drámy

    Ak vám meno Simone Rocha doteraz unikalo, možno je načase to zmeniť. Írska návrhárka sa už roky pohybuje na hranici medzi eleganciou a rebelským vzdorom, takže jej podpis je ľahko rozpoznateľný. Jej kolekcia na tohtoročnú jeseň a zimu prináša opojný kokteil detskej nostalgie, subkultúrnej estetiky a očarujúcej dekadencie.

    Kráľovský ples v podaní Miss Sohee. Juhokórejská návrhárka vytvára róby pre moderné princezné

    Do kalendára nedávneho týždňa prehliadok haute couture pribudlo nové meno - Miss Sohee. Značka juhokórejskej návrhárky Sohee Park sa na parížskom couture maratóne objavila už niekoľkokrát. Na jarnú sezónu 2025 ju však Fédération de la Haute Couture et de la Mode zaradila do oficiálneho programu po prvýkrát. Osud Miss Sohee bol spečatený a scéna haute couture sa rozrástla o nový vychádzajúci talent.

    Miláno ovládlo bohatstvo. Módne domy Fendi, Diesel a Jil Sander vyšli na móla

    Týždeň módy v Miláne je v plnom prúde. Očakávané prehliadky predstavilo hneď niekoľko slávnych módnych domov. Zdá sa, že ich všetky tentoraz pri tvorbe kolekcií na tohtoročnú jeseň a zimu oslovila opulencia. V jej duchu sa niesla aj prehliadka značky Fendi, ktorá oslavovala 100. výročie založenia značky. Nevyhli sa jej však ani značky Diesel a Jil Sander.

    Módny dom Gucci priniesol módu späť do Milána. Odvážne otvoril tamojší týždeň módy

    Kolotoč týždňov módy sa ani na chvíľu nezastaví. Po Londýne prichádza Miláno, ktorého aktuálna sezóna sa začala v utorok prehliadkou módneho domu Gucci. Keďže trón kreatívneho riaditeľa je momentálne prázdny, o kolekciu sa postaral tím mladých návrhárov. Ich cieľ bol jediný, ukázať, že slávnu značku nič nezastaví.

    Odhoďte zimné čiapky. Šikovná pokrývka hlavy vás ochráni pred jarným vetrom

    Mnohí sa už nemôžu dočkať, až zase na niekoľko dlhých mesiacov schovajú teplé čiapky hlboko do skrine. Vonkajšia teplota síce proti tomuto prianiu zatiaľ usilovne protestuje, ale s prichádzajúcimi jarnými mesiacmi sa slnečné lúče čoskoro prebojujú k nadvláde. Privítajte ich preto štýlovo, a to s vkusnou, ale praktickou pokrývkou hlavy.

    Zanzibar odhaľuje poklady. Do miestnej reštaurácie sa môžete prejsť pešo, späť musíte na lodi

    Zanzibar sa vyznačuje bielymi plážami obklopenými palmami, tyrkysovou vodou a úchvatnými koralovými útesmi. K dokonalosti ho dotiahla aj reštaurácia The Rock, ktorá sa nachádza neďaleko jeho pobrežia. Svojmu názvu zodpovedá, pretože sa nachádza na skale uprostred oceánu. Je teda kombináciou jedinečného výhľadu a skvelého jedla.

    Tichá oáza v srdci Paríža. Nechajte sa rozmaznávať v Dior Spa Cheval Blanc

    V rušnom centre Paríža sa nachádza skrytý klenot pre tých, ktorí chcú uniknúť každodennému zhonu. Kúpele Dior Spa Cheval Blanc Paris ponúkajú jedinečný zážitok, ktorý spája bohatú históriu módneho domu Dior s modernými wellness procedúrami. Tie sú navyše navrhnuté tak, aby zotavili nielen vaše telo, ale aj vašu starosťami zaťaženú myseľ.

    Počítanie ovečiek niekedy nestačí. Na pokojný spánok slúžia moderné pomôcky

    Spánok môže byť niekedy tvrdý oriešok. Dlhé prevaľovanie, neustále budenie a ráno neodbytný pocit únavy. Zlé spanie trápi veľkú časť populácie a hocikedy sa jedná o stav, ktorý ani upokojujúci čaj na dobrú noc nezachráni. Našťastie, moderná doba má niekoľko trikov, ktoré vám môžu konečne pomôcť zbaviť sa nekvalitného spánku.

    Londýnsky týždeň módy mieri do finále. Získali si ho značky Simone Rocha, Erdem aj Roksanda

    Víkend v Londýne sa niesol v znamení módy. Ulice ovládlo niekoľko očakávaných prehliadok. Jednou z nich bola aj tohtoročná jesenná a zimná kolekcia z dielne Simone Rocha. Návrhárka prekvapila emo romantickými návrhmi. Rovnako pôsobivá bola aj práca návrhára Erdema Moralioglu. Obdiv návštevníkov si však opäť získala aj Roksanda.

    Trend TikTok, ktorý naozaj pomáha. Nedeľný reset ponúka vytúženú úľavu

    Platforma TikTok je známa nielen krátkymi zábavnými videami, ale predovšetkým schopnosťou vytvárať nepochopiteľné trendy. Väčšina z nich však nedáva veľký zmysel a napriek dobre mieneným radám nemajú v každodennom živote úspech. Výnimkou však bol "nedeľný reset". Používatelia sociálnej siete si obľúbili rutinu, ktorá pomáha pri nahromadenom strese. 

    Koniec veľkej éry. Rolex ukončuje značku Carl F. Bucherer

    Spoločnosť Rolex oznámila, že po 137 rokoch ukončí činnosť získanej značky Carl F. Bucherer. Napriek investíciám vo výške stoviek miliónov švajčiarskych frankov sa výrobcovi luxusných hodiniek nepodarilo dosiahnuť vysnívaný zisk. Spoločnosť Rolex prevzala značku v roku 2023 v rámci akvizície reťazca Bucherer AG, ale teraz ju nechá postupne zaniknúť.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―