Módna kampaň získala neobvyklú tvár. Legendárny herec John Malkovich sa stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje jej rezortnú a jarnú kolekciu pre rok 2026, ale predovšetkým kabelku Loafer Bag. Spoločnosť tým rozširuje svoju novú image, ktorú odhalila potom, čo jej zakladateľ Jonathan Anderson prijal ponuku šéfovať dámskej i pánskej divízii Dior.
John Malkovich má novú úlohu. Prekvapivo sa stal tvárou novej kampane z dielne JW Anderson. Značka založená návrhárom Jonathanom Anderson propaguje svoju rezortnú a jarnú kolekciu pre rok 2026. V centre reklamy je však aj nový vzhľad tašky Loafer Bag, vyrobenej z talianskej kože a semišu. Úspešný brand tým rozširuje svoju novú image, ktorú odštartoval potom, čo jeho zakladateľ prevzal vedenie značky Dior.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Spoločnosť sa teraz hodlá okrem módy zamerať najmä na lifestyle a exkluzívne doplnky pre domácnosť. Rebranding webovej stránky značky sprevádzajú rovnako ďalšie známe tváre, ako je režisér Luca Guadagnino alebo britský herec Ben Whishaw. Kampaň však predstavuje prvú spoluprácu medzi uznávaným návrhárom a slávnym hercom, ktorý sa preslávil filmami ako Nebezpečné známosti či Being John Malkovich.




Zdroj: JW Anderson
Kampaň nafotil fotograf Heikki Kaski, zatiaľ čo o styling sa postaral Benjamin Bruno. Fotky vznikli na pozadí Stepney Townhouse v East London, teda zreštaurovanom historickom domove. Kolekcia z fotografií je potom dostupná ako na webovej stránke, tak v obchodoch v Londýne a Miláne. Jonathan Anderson pritom hodlá do konca roka otvoriť v britskej metropole na Pimlico Road novú vlajkovú pobočku.
Zhrňuje všetky moje obsesie. JW Anderson odráža osobnosť svojho zakladateľa
Prekvapivá kampaň potom podčiarkuje nový smer značky, ktorá do popredia stavia exkluzivitu a pomalší prístup k móde a dizajnu. JW Anderson teraz ponúka tiež limitované edície alebo jedinečné remeselné produkty. „Ak niečo predávame, chcem, aby to bolo nádherne spracované správnym remeselníkom, správnou osobou,“ popísal podľa serveru WWD návrhár, ktorý teraz šéfuje dámskej i pánskej divízii Dior.
Dáva teda zmysel, že má na vlastnú značku menej času a snaží sa ju posunúť o niečo bližšie sfére pomalého luxusu. „Zhrňuje všetky moje obsesie,“ popísal talentovaný dizajnér novú image spoločnosti. Doplnil rovnako, že sa jej od nedávneho rebrandingu darí lepšie než kedykoľvek predtým. „Je to vzrušujúci okamih, veci sa menia a domov je v súčasnosti dôležitejší ako predtým,“ vysvetlil svoj úspech Jonathan Anderson.
Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

