Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módna kampaň získala neobvyklú tvár. Legendárny herec John Malkovich sa stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje jej rezortnú a jarnú kolekciu pre rok 2026, ale predovšetkým kabelku Loafer Bag. Spoločnosť tým rozširuje svoju novú image, ktorú odhalila potom, čo jej zakladateľ Jonathan Anderson prijal ponuku šéfovať dámskej i pánskej divízii Dior.

    John Malkovich má novú úlohu. Prekvapivo sa stal tvárou novej kampane z dielne JW Anderson. Značka založená návrhárom Jonathanom Anderson propaguje svoju rezortnú a jarnú kolekciu pre rok 2026. V centre reklamy je však aj nový vzhľad tašky Loafer Bag, vyrobenej z talianskej kože a semišu. Úspešný brand tým rozširuje svoju novú image, ktorú odštartoval potom, čo jeho zakladateľ prevzal vedenie značky Dior.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by JW ANDERSON (@jw_anderson)

    Spoločnosť sa teraz hodlá okrem módy zamerať najmä na lifestyle a exkluzívne doplnky pre domácnosť. Rebranding webovej stránky značky sprevádzajú rovnako ďalšie známe tváre, ako je režisér Luca Guadagnino alebo britský herec Ben Whishaw. Kampaň však predstavuje prvú spoluprácu medzi uznávaným návrhárom a slávnym hercom, ktorý sa preslávil filmami ako Nebezpečné známosti či Being John Malkovich.

    Zdroj: JW Anderson

    Kampaň nafotil fotograf Heikki Kaski, zatiaľ čo o styling sa postaral Benjamin Bruno. Fotky vznikli na pozadí Stepney Townhouse v East London, teda zreštaurovanom historickom domove. Kolekcia z fotografií je potom dostupná ako na webovej stránke, tak v obchodoch v Londýne a Miláne. Jonathan Anderson pritom hodlá do konca roka otvoriť v britskej metropole na Pimlico Road novú vlajkovú pobočku.

    Zhrňuje všetky moje obsesie. JW Anderson odráža osobnosť svojho zakladateľa

    Prekvapivá kampaň potom podčiarkuje nový smer značky, ktorá do popredia stavia exkluzivitu a pomalší prístup k móde a dizajnu. JW Anderson teraz ponúka tiež limitované edície alebo jedinečné remeselné produkty. „Ak niečo predávame, chcem, aby to bolo nádherne spracované správnym remeselníkom, správnou osobou,“ popísal podľa serveru WWD návrhár, ktorý teraz šéfuje dámskej i pánskej divízii Dior.

    Dáva teda zmysel, že má na vlastnú značku menej času a snaží sa ju posunúť o niečo bližšie sfére pomalého luxusu. „Zhrňuje všetky moje obsesie,“ popísal talentovaný dizajnér novú image spoločnosti. Doplnil rovnako, že sa jej od nedávneho rebrandingu darí lepšie než kedykoľvek predtým. „Je to vzrušujúci okamih, veci sa menia a domov je v súčasnosti dôležitejší ako predtým,“ vysvetlil svoj úspech Jonathan Anderson.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    JW Anderson má novú múzu. V novej kampani žiari John Malkovich

    ― Reklama ―

    Módna kampaň získala neobvyklú tvár. Legendárny herec John Malkovich sa stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje jej rezortnú a jarnú kolekciu pre rok 2026, ale predovšetkým kabelku Loafer Bag. Spoločnosť tým rozširuje svoju novú image, ktorú odhalila potom, čo jej zakladateľ Jonathan Anderson prijal ponuku šéfovať dámskej i pánskej divízii Dior.

    John Malkovich má novú úlohu. Prekvapivo sa stal tvárou novej kampane z dielne JW Anderson. Značka založená návrhárom Jonathanom Anderson propaguje svoju rezortnú a jarnú kolekciu pre rok 2026. V centre reklamy je však aj nový vzhľad tašky Loafer Bag, vyrobenej z talianskej kože a semišu. Úspešný brand tým rozširuje svoju novú image, ktorú odštartoval potom, čo jeho zakladateľ prevzal vedenie značky Dior.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by JW ANDERSON (@jw_anderson)

    Spoločnosť sa teraz hodlá okrem módy zamerať najmä na lifestyle a exkluzívne doplnky pre domácnosť. Rebranding webovej stránky značky sprevádzajú rovnako ďalšie známe tváre, ako je režisér Luca Guadagnino alebo britský herec Ben Whishaw. Kampaň však predstavuje prvú spoluprácu medzi uznávaným návrhárom a slávnym hercom, ktorý sa preslávil filmami ako Nebezpečné známosti či Being John Malkovich.

    Zdroj: JW Anderson

    Kampaň nafotil fotograf Heikki Kaski, zatiaľ čo o styling sa postaral Benjamin Bruno. Fotky vznikli na pozadí Stepney Townhouse v East London, teda zreštaurovanom historickom domove. Kolekcia z fotografií je potom dostupná ako na webovej stránke, tak v obchodoch v Londýne a Miláne. Jonathan Anderson pritom hodlá do konca roka otvoriť v britskej metropole na Pimlico Road novú vlajkovú pobočku.

    Zhrňuje všetky moje obsesie. JW Anderson odráža osobnosť svojho zakladateľa

    Prekvapivá kampaň potom podčiarkuje nový smer značky, ktorá do popredia stavia exkluzivitu a pomalší prístup k móde a dizajnu. JW Anderson teraz ponúka tiež limitované edície alebo jedinečné remeselné produkty. „Ak niečo predávame, chcem, aby to bolo nádherne spracované správnym remeselníkom, správnou osobou,“ popísal podľa serveru WWD návrhár, ktorý teraz šéfuje dámskej i pánskej divízii Dior.

    Dáva teda zmysel, že má na vlastnú značku menej času a snaží sa ju posunúť o niečo bližšie sfére pomalého luxusu. „Zhrňuje všetky moje obsesie,“ popísal talentovaný dizajnér novú image spoločnosti. Doplnil rovnako, že sa jej od nedávneho rebrandingu darí lepšie než kedykoľvek predtým. „Je to vzrušujúci okamih, veci sa menia a domov je v súčasnosti dôležitejší ako predtým,“ vysvetlil svoj úspech Jonathan Anderson.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Farby hrajú bez pravidiel. Budúca sezóna štartuje novú éru vizuálnej identity

    Farby sa na kolekciách pre sezónu SS26 vracajú v plnej sile, rozbíjajú monotónnosť a formulujú nový vizuálny jazyk doslova bez pravidiel. Na prehliadkových mólach sa miešajú citrusové tóny s pastelovými akcentmi a sýte odtiene fialovej či chartreuse a ich vrstvenie prekračuje očakávania. Ich comeback nie je o návrate ku klasickému tónu, ale ochote experimentovať. Farebná odvaha sa stala neoddeliteľnou súčasťou nového estetického naratívu.

    TikTok Highlights: Úspešný deň pomôže odštartovať trendy rutina 3×3 by 12

    Sociálne siete milujú zjednodušovanie. Príkladom je trendy lifestyle rutina s názvom 3×3 by 12. V jej srdci ležia tri jednoduché ciele, ktoré je nutné dokončiť ešte predpoludním. Radí totiž prejsť aspoň tri tisíce krokov, vypiť tretinu vody z denného cieľa a zjesť 30 gramov proteínu. Autorka metódy sľubuje, že podobným štartom dňa dosiahnete zdravšie a šťastnejšie ja.

    Chanel chráni červené koraly. Značka predĺžila partnerský výskum v Monaku

    Klenot oceánov. Aj tak je známy červený koral zo Stredozemného mora, Corallium rubrum. Klimatická zmena, znečistenie a nadmerný rybolov však podkopávajú jeho krásu, ale aj dôležitú úlohu v podmorskom ekosystéme. O jeho bližšie poznanie, sľubujúce nové možnosti jeho ochrany, sa usiluje aj módny dom Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výskum s Monaco Scientific Center.

    Móda pozná výsledky tretieho štvrťroka. Zverejnil ich Kering, Hermès aj L’Oréal

    Luxusné módne skupiny zverejnili svoje výsledky z tretieho štvrťroka tohto roka. Zatiaľ čo Kering a Hermès oslavujú, L’Oréal prekvapil prepadom predajov. Spoločnosť odhalila čísla nedosahujúce na predpoklady analytikov. Predstaviteľov spoločnosti Kering pre zmenu potešil menší pokles tržieb, než sa očakávalo. Značka Hermès tentoraz vďačí za svoj rast kolekciám ready-to-wear.

    Luxury Insights: Najdrahšie lyžiarske strediská lákajú na zimnú rozprávku

    Zima má určite svoje čaro, v tých najluxusnejších kútoch sveta však žiari mágiou. Prémiové lyžiarske strediská siahajú ďaleko za hranice zjazdoviek. Návštevníkom ponúkajú pohľad na najnovšie módne kolekcie na svah, nezabudnuteľné zážitky a eleganciu na úrovni. Zimná dovolenka tu naberá na obrátkach, bez ohľadu na to, kde presne sa nachádzate.

    Designblok myslí aj na módu. V súťaži Diploma Selection zažiarili mladé talenty

    Predposledný deň medzinárodného festivalu dizajnu a módy sa opäť niesol v znamení novej generácie tvorcov. Začínajúci návrhári a absolventi z celej Európy mali možnosť predstaviť svoje diplomové práce v rámci prestížnej súťaže Designblok Diploma Selection, ktorá sa tentokrát konala v priestoroch Novej Špirály. Po nabitom dni plnom módnych shows odborná porota vybrala ako víťazku dizajnérku Andreu Rehbein, pričom druhé a tretie miesto obsadili návrhári Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dve ikony, dva strihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovali Paríž

    Paríž opäť ukázal, že účes môže niesť rovnako silné posolstvo ako couture šaty. Najvýraznejšie sa do povedomia uplynulého týždňa módy zapísali dve ženy, ktoré redefinujú pojem "ikonická premena". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátke vlasy ako nástroj vyjadrenia novej éry krásy a osobnej sily. Ich účesy sa stali vizuálnymi odrazmi ženskej autonómie, estetickej precíznosti aj zmyslu pre okamih. Paríž tak zrodil dva účesy, ktoré určite vstúpia do kaderníckych salónov.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 rokoch opúšťa pánsku divíziu Hermès

    Legendárna módna stálica končí. Návrhárka Véronique Nichanian po 37 rokoch opúšťa pozíciu kreatívnej riaditeľky pánskej sekcie módneho domu Hermès. Toto rozhodnutie prezradila vo štvrtok v rozhovore pre francúzsky denník Le Figaro. Vedenie jednej z najsilnejších značiek na súčasnom trhu s luxusom však zatiaľ neoznámilo jej nástupcu alebo nástupkyňu.

    Sila novej éry Chanel spočíva v detaile. Matthieu Blazy ponúkol perfektné kreácie

    Jarná kolekcia Chanel si žiada pohľad zblízka. Matthieu Blazy vo svojej debutovej jarnej a letnej kolekcii premenil každý detail na kompas staronovej estetiky. V každom stehu, v štruktúre tvídu aj v nečakaných tvaroch kabeliek sa zrkadlí jeho presnosť a cit pre tradíciu. Parížsky Grand Palais sa stal laboratóriom remesla, kde luxus získava hmatateľnú podobu v tradičnom poňatí krásy. Chanel pod jeho vedením rozpráva príbeh skrze nuansy, formujúce celú galaxiu štýlov.

    Z blondínky brunetkou kvôli počasiu? Nový TikTok trend vyzýva k radikálnej zmene

    Snáď s každým novým ročným obdobím zaplaví sociálnu sieť TikTok nová vlna beauty premien. Aktuálne jej dominuje trend s názvom "go darker for autumn", kvôli ktorému sa blondínky vzdávajú svojich plavých tónov v prospech tých bohato gaštanových alebo čokoládových. Nie je už ale trochu bláznovstvo meniť dlho zavedený štýl len kvôli pár spadnutým listom?

    Ikonický náramok Love oslavuje comeback. Cartier ho v novej verzii vracia po 58 rokoch

    Po dlhých 58 rokoch od svojho vzniku sa ikonický náramok Love od Cartier mení do novej podoby. Pružný, plynulý, dokonale súdržný so zápästím. Nový model Love Unlimited prináša pohyb tam, kde kedysi vládla presnosť a nedynamická strohosť. V každom detaile zostáva duch Alda Cipulla, konštruktéra emócií, ktorý kedysi zlatom vyjadril trvalosť citu. Šperkársky dom Cartier teraz prepisuje jeho myšlienku do novej éry.

    Anjelici opäť na scéne. Značka Victoria’s Secret odhalila tohtoročnú show

    Veľkolepá tradičná show z dielne Victoria’s Secret na seba opäť strhla pozornosť. Značka sa na scénu vrátila po roku a predstavila len druhú prehliadku od svojej dlhodobej pauzy, nasledujúcej po lavíne silnej kritiky. Jej nová image má zahŕňať o niečo viac rôznorodý a inkluzívny prístup. Zdá sa, že spoločnosti sa comeback darí, zožala totiž značný úspech.

    Trápia vás vrásky po dvadsiatke? Riešenie si vyžaduje pozornosť a disciplínu

    Prvé vrásky, ktoré sa do vašej pleti vkradnú už v dvadsiatke, vedia prekvapiť. Pleť, ktorá sa ešte nedávno prebúdzala s ranným jasom, reaguje na životný rytmus, stres aj slnko. Každý pohľad do zrkadla pripomína, že aj mladá koža má svoj vlastný kalendár. Signály, ktoré vysiela, sú jemné, ale aj tak presné. Práve v nich sa ukrýva návod, ako s pleťou vedome pracovať už teraz.

    Capri nohavice prekračujú hranice šatníkov. Vstupujú aj do pánskej módy?

    Zdá sa, že jeden z dominantných trendov tohto leta nehodlá ustúpiť do pozadia. Capri nohavice až do nedávna dominovali predovšetkým dámskym šatníkom. Postupne ale prekračujú pomyselnú hranicu a derú sa tiež na pánsku scénu. Najčastejší je ich baggy variant, ale vidieť sú ovšem aj odvážnejšie užšie siluety. Ide o pokračovanie trendu, alebo vzostup pred pádom?

    Pivo ako štýlová inšpirácia. House of Guinness skúma odtiene čiernej a nenudí

    Prvú sériu fanúšikovia zhltli ako dobre načapovaný Guinness a už volajú po druhom kole. Na úspechu seriálu House of Guinness z produkcie Netflix sa do veľkej miery podieľa atraktívny vizuál. Tvorcovia sa nenechali chytiť do historickej pasce a na 19. storočie sa cielene pozerajú dnešnými očami. Prepojenie minulosti a súčasnosti v ich podaní funguje skvele.

    Retailboss hlási návrat k detailu. Brošne ako symbol dostupného luxusu

    Server Retailboss potvrdzuje, že brošne vstúpili do svojej renesancie s energiou, ktorá premieňa módny trh. Z doplnku, kedysi vnímaného ako odkaz na minulosť, sa stáva kľúčový symbol súčasného štýlu. Štatistiky ukazujú rast tržieb o viac než 200 percent za posledné tri mesiace. Tento skok vyjadruje hlbokú premenu vzťahu medzi módou a emóciou. Brošňa sa mení v tichý luxus, ktorý paradoxne rozpráva príbeh o maximalizme.

    ― Reklama ―