Více

    ― Reklama ―

    Keď sa povie Versace, očakávate hýrivú záplavu farieb, trblietavé detaily a sebavedomú extravaganciu. Ale čo keby sme vám povedali, že jarná kolekcia značky nie je len pekná, ale doslova vonia? Spoločnosť prevzala ikonický parfém Bright Crystal a vdýchla mu nový život na prehliadkovom móle. Nie každý si to však všimol, ide o celkom skryté detaily.

    Niet divu, že sa práve parfém Bright Crystal stal ústredným bodom hravej jarnej kolekcie značky Versace. Od svojho uvedenia v roku 2006 patrí k jej najpredávanejším vôňam. Preto sa aj módny dom rozhodol, že ju nenechá iba na poličkách kúpeľní. V jarnom rade sa flakón mení na masívne priehľadné kabelky z PVC či nahrádza vysoké podpätky. Ide tak o šikovný marketingový ťah.

    Nostalgia 70. rokov s moderným twistom. Flakón dopĺňajú typické retro prvky

    Návrhárka Donatella Versace oživila v najnovšej jarnej kolekcii prvky 70. rokov s dôrazom na farby a optimizmus. Dekáda je totiž často definovaná myšlienkou pridania svetla do temného sveta. Kolekcii preto dominovali pastelové tóny, ako fialkovo modrá, ale aj priehľadné materiály, červené pančuchy a psychedelické vzory, dodávajúce modelom radosť. Tá sa stala druhým kľúčovým prvkom kolekcie.

    Hravá estetika ponúka premyslený marketingový ťah. Versace tak oslovil širšie publikum

    Taliansky gigant Versace svojou jarnou kolekciou ukázal, ako sa dá móda spojiť s komerčne úspešnými prvkami značky a zároveň zostať verný luxusnej estetike. Zakomponovaním parfumu Crystal Bright do dizajnu kabeliek alebo podpätkov v podobe pripomínajúcej jeho flakón značka nielen vzdáva hold svojim ikonickým produktom, ale zároveň šikovne oslovuje širšie módne publikum.

    Zdroj: Versace

    Podobnú stratégiu dlhodobo využíva aj francúzsky módny dom Chanel, a to s parfémom No. 5, ktorý je často prezentovaný ako symbol značky v ready-to-wear kolekciách aj radoch luxusných šperkov. Spoločnosť tým nenápadne buduje povedomie o svojej histórii a tradícii. Versace potom pre zmenu ukazuje, že aj diametrálne mladšie produkty môžu slúžiť ako základ dlhodobej identity.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Versace (@versace)

    Cielený marketingový ťah tak značke jednoducho otvára dvere k menej náročnému publiku. Tým, že kolekcie obsahujú prvky obľúbené u širšej verejnosti, ako napríklad parfém Crystal Bright, spoločnosť oslovuje zákazníkov, ktorí možno poznajú jej vôňu, ale nemusia byť nevyhnutne zbehlí vo vysokej móde. Tým sa zvyšuje nielen predaj konkrétneho parfému, ale aj povedomie o módnom dome.

    Zdroj: Versace

    Zdroje: YouTube, Instagram, Wikipedie, SHOWstudio, New Wave Magazine

    Jarná línia značky Versace dominuje módnej scéne. Žiari v nej flakón Bright Crystal aj perfektný marketing

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Keď sa povie Versace, očakávate hýrivú záplavu farieb, trblietavé detaily a sebavedomú extravaganciu. Ale čo keby sme vám povedali, že jarná kolekcia značky nie je len pekná, ale doslova vonia? Spoločnosť prevzala ikonický parfém Bright Crystal a vdýchla mu nový život na prehliadkovom móle. Nie každý si to však všimol, ide o celkom skryté detaily.

    Niet divu, že sa práve parfém Bright Crystal stal ústredným bodom hravej jarnej kolekcie značky Versace. Od svojho uvedenia v roku 2006 patrí k jej najpredávanejším vôňam. Preto sa aj módny dom rozhodol, že ju nenechá iba na poličkách kúpeľní. V jarnom rade sa flakón mení na masívne priehľadné kabelky z PVC či nahrádza vysoké podpätky. Ide tak o šikovný marketingový ťah.

    Nostalgia 70. rokov s moderným twistom. Flakón dopĺňajú typické retro prvky

    Návrhárka Donatella Versace oživila v najnovšej jarnej kolekcii prvky 70. rokov s dôrazom na farby a optimizmus. Dekáda je totiž často definovaná myšlienkou pridania svetla do temného sveta. Kolekcii preto dominovali pastelové tóny, ako fialkovo modrá, ale aj priehľadné materiály, červené pančuchy a psychedelické vzory, dodávajúce modelom radosť. Tá sa stala druhým kľúčovým prvkom kolekcie.

    Hravá estetika ponúka premyslený marketingový ťah. Versace tak oslovil širšie publikum

    Taliansky gigant Versace svojou jarnou kolekciou ukázal, ako sa dá móda spojiť s komerčne úspešnými prvkami značky a zároveň zostať verný luxusnej estetike. Zakomponovaním parfumu Crystal Bright do dizajnu kabeliek alebo podpätkov v podobe pripomínajúcej jeho flakón značka nielen vzdáva hold svojim ikonickým produktom, ale zároveň šikovne oslovuje širšie módne publikum.

    Zdroj: Versace

    Podobnú stratégiu dlhodobo využíva aj francúzsky módny dom Chanel, a to s parfémom No. 5, ktorý je často prezentovaný ako symbol značky v ready-to-wear kolekciách aj radoch luxusných šperkov. Spoločnosť tým nenápadne buduje povedomie o svojej histórii a tradícii. Versace potom pre zmenu ukazuje, že aj diametrálne mladšie produkty môžu slúžiť ako základ dlhodobej identity.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Versace (@versace)

    Cielený marketingový ťah tak značke jednoducho otvára dvere k menej náročnému publiku. Tým, že kolekcie obsahujú prvky obľúbené u širšej verejnosti, ako napríklad parfém Crystal Bright, spoločnosť oslovuje zákazníkov, ktorí možno poznajú jej vôňu, ale nemusia byť nevyhnutne zbehlí vo vysokej móde. Tým sa zvyšuje nielen predaj konkrétneho parfému, ale aj povedomie o módnom dome.

    Zdroj: Versace

    Zdroje: YouTube, Instagram, Wikipedie, SHOWstudio, New Wave Magazine

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton X Murakami. Privítajte najočakávanejšiu kultovú záležitosť roku 2025

    Je to ako návrat ku koreňom, ako stretnutie s dávno strateným priateľom. Kolekcia Louis Vuitton x Takashi Murakami, ktorá prvýkrát zaujala módny svet v roku 2003, sa vracia po viac ako dvoch desaťročiach. Špeciálny rad na rok 2025 prináša nostalgickú vlnu a súčasne osviežuje ikonické dizajny pre novú generáciu módnych nadšencov.

    Bez týchto príveskov nebude „charms“ trend úplný. Zabodujete s nimi aj pod stromčekom

    Rok 2024 sa vo svete módy niesol v znamení príveskov. Tento doplnok, ktorý začal ako nenápadný mikrotrend, sa postupne vyšplhal na vrchol popularity. V súčasnosti ho možno vidieť všade. Módne prehliadky, ulice módnych metropol a sociálne siete doslova žiaria príveskami, ktoré z kabeliek robia malé umelecké galérie.

    Le Bal des Débutantes priniesol korunky aj haute couture. Na ples debutantiek sa zišla smotánka z celého sveta

    Plesy s debutantkami spôsobilými na sobáš v bielych šatách a rukavičkách sú mizogýnnym prežitkom minulosti. Nahradil ich charitatívny večierok oslavujúci individualitu mladých žien zo šľachtických a známych rodín, známy ako Le Bal des Débutantes. Debutantky môžu svoju jedinečnosť vyjadriť aj cez couture kreácie od Valentino, Chanel či Jean Paul Gaultier.

    Móda v skratke: Pharrell Williams je ambasádorom UNESCO a Swarovski vyvinul inovatívne kryštály

    Oči módneho sveta sa upierajú na návrhára a hudobníka Pharrella Williamsa. Stal sa totiž ambasádorom UNESCO. V centre pozornosti je aj umelec Jeff Satur, ktorý bol vymenovaný za ambasádora značky Valentino. Spoločnosť Swarovski zaujala svojimi udržateľnými kryštálmi a novinárka Caroline Leaperová svojou knihou o hviezdnych začiatkoch slávnych supermodeliek.

    Chanel ako tajomný hrad v Karpatoch. Stále nevieme, kto nahradí Virginiu Viardovú

    Chanel je ako pevnosť, ktorej brány sa zdajú byť zatvorené na sedem západov. Keď Virgínia Viard v júni odstúpila z pozície kreatívnej riaditeľky, módny svet zatajil dych. Uplynulo päť mesiacov a v srdci parížskeho impéria sa zdanlivo nič nepohlo. Opona však zakrýva dianie plné intríg, špekulácií a šepotu, ktorý pripomína román plný záhad.

    Rozlúčte sa s nudnými šatkami. Vylepšite ich kreatívnym uzlom alebo lesklou sponou

    Keď už je šál nevyhnutným zimným doplnkom, urobte z nej zaujímavú prednosť. Okrem ochrany pred mrazom môže byť čerešničkou na torte vášho outfitu, pokiaľ však nepodceníte jeho styling. Vyskúšajte nespočetné množstvo rôznych uzlov a prekrížení, prípadne si vypomôžte štýlovými sponami. Akonáhle nový spôsob vyskúšate, už sa nebudete chcieť vrátiť späť.

    Odmeňte babičky na Vianoce perfektnými darčekmi. Darujte im zaslúžený luxus

    Zanechať dokonalý darček pre babičku pod vianočným stromčekom nie je také jednoduché, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Väčšina z nich tvrdohlavo tvrdí, že už majú všetko, čo potrebujú. Zdravie a šťastie celej rodiny zaradia na zoznam svojich želaní a s obdivuhodnou húževnatosťou sa držia svojich "nestarnúcich" uterákov, kozmetiky či oblečenia.

    Puffer bunda už nie je v móde. Outerwear tento rok definujú kabáty, koža a kožušina

    Ešte nedávno boli puffer bundy dominantou zimného šatníka. Ich objemné siluety, ktoré evokovali moderné poňatie mestského pohodlia, sa tak stali synonymom funkčnosti a zimného streetwearu. Tento rok ale módna scéna prehodnocuje svoje priority. Puffer bunda síce zostáva užitočnou voľbou do mrazivých dní, jej status ako must-have kúsku však klesá.

    Sukniam nemusíte dať cez zimu zbohom. Silonky zaručia teplo aj jedinečný outfit

    V súčasných zimných mesiacoch sa výber ranného oblečenia môže zdať ako náročná úloha. Vďaka pančuchám sa však nemusíte obávať siahnuť ani po sukniach či šatách. Silonky vás udržia v teple, a navyše dodajú šmrnc. S mnohými modelmi sa dá aj skvele experimentovať, či už siahnete po jemných vzoroch, alebo napríklad zvieracej potlači.

    Patríte medzi milovníkov oversized strihov? Inšpirujte sa baggy kráľovnou Kim Duong

    Oversized streetwear ešte zďaleka nie je novinkou, ale jedno je isté až teraz. Už to nie je len masový trend, je to životný postoj. A nikto to momentálne nerobí lepšie ako Kim Duong. Ide o módnu ikonu, ktorá zásadne a hravo redefinuje, čo znamená nosiť "voľné oblečenie". A ako pomyselný bonus perfektne ukazuje, ako v meste znosiť obuv Moon Boot.

    Móda v skratke: Pleasing a JW Anderson spoja sily a Chanel očaril Chang-čou

    Britské značky Pleasing a JW Anderson prekvapili nečakanou spoluprácou v podobe kabeliek, kľúčeniek a svetrov. Na londýnsku scénu dorazil populárny film Diabol nosí Pradu a módny dom Chanel oslnil Chang-čou svojou Métiers d’Art prehliadkou. Dior medzitým vydal špeciálny dokument o nedávnej cruise show a Simone Rocha odhalila vlastnú knihu.

    Pojmite vianočné darčeky prakticky. Technologické vychytávky potešia aj prekvapia

    S blížiacimi sa Vianocami narastá nielen sviatočná atmosféra, ale aj tlak ohľadom vymýšľania tých najlepších darčekov. Z patovej situácie vás dozaista dostanú najmodernejšie technologické vychytávky, sľubujúce potešenie pre každého. Nielenže vás prekvapia, keďže obdarovaní o ich zázračnej existencii často ani netušia, ale zároveň vám uľahčia každodenný život.

    Najslávnejšie módne kúsky poznajú svoju cenu. Luxusné aukcie ich udali za neuveriteľné čiastky

    Jedny z najslávnejších módnych kúskov sveta sa podarilo vydražiť. Nech už je teraz majiteľom ktokoľvek, isté je, že hodnota jednotlivých položiek rapídne stúpa a len tak sa nezastaví. Za šaty slávnych herečiek, najvzácnejšiu kabelku sveta alebo bundu z videoklipu sú hostia aukcie ochotní zaplatiť milióny. U niektorých cien zostáva až rozum stáť.

    Rok 2024 pozná módnych favoritov. Na British Fashion Awards zažiarili návrhári aj slávne osobnosti

    V pondelok sa v Londýne konalo udeľovanie tohtoročných British Fashion Awards. Na tradičnom módnom podujatí sa zišlo nielen množstvo renomovaných návrhárov, ale aj známych osobností zo všetkých kútov sveta. Najdôležitejšie ocenenie za rok 2024 opäť získal Jonathan Anderson. Opäť dokázal, že britskú módu rozhodne netreba podceňovať.

    Móda v skratke: Kate Moss prevzala Zaru a London Fashion Week zakázal exotickú kožu

    Supermodelka Kate Moss sa cez víkend so špeciálnou kolekciou ujala módneho reťazca Zara. Manolo Blahnik zase s najnovším návrhom oslávil 30. výročie Mary Jane. Louis Vuitton vydal očakávanú kampaň s hviezdnymi tenistami. Zástupcovia Londýnskeho týždňa módy prekvapili zákazom exotickej kože a skupina PETA ocenila Stellu McCartney.

    Robustná štruktúra a nadmerná veľkosť pre všetkých. Nie je sveter ako sveter

    Zima 2024/25 prináša veľmi zaujímavú éru svetrov. Tie teraz priťahujú pozornosť na nevídanej úrovni. Pletené a háčkované modely tento rok dominovali takmer všetkým prehliadkam. Hoci je knitwear sám o sebe výrazný, aktuálna sezóna mu neobvykle dodáva na objeme, textúrach a hlavne nostalgiu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―