Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Snívajú snáď všetci zberatelia kabeliek, že vlastnia aspoň jeden kus od francúzskeho módneho domu Hermès. Medzi najžiadanejšie a najluxusnejšie modely patria legendy ako Birkin alebo Kelly. Pokiaľ vás však zaujíma, čo ďalšie značka v oblasti kabeliek ponúka, narazili ste na správny článok.

    Constance

    Kabelka Constance tvorí spolu s modelmi Birkin a Kelly svätú trojicu známej francúzskej značky. Constance je minimalistická taška štvorcového tvaru. Klasická verzia je vytvorená z rôznych druhov teľacej kože. Hermès však vyrába aj špeciálne edície z krokodílej, jašteričej alebo pštrosie kože. Exkluzivita týchto materiálov sa však následne odráža aj na cenovke.

    Ďalej má unikátny kus posuvný kožený popruh. Umožňuje teda ľahké nastavenie dĺžky kabelky na nosenie ako na rameno, tak cez telo. Jej poznávacím znamením je však kovové písmeno H, ktorým sa taška uzatvára. Pokiaľ po modeli Constance zatúžite, budete mať možnosť vybrať si z troch veľkostí.

    Najväčšou verziou je Constance III 24, ktorá vnútri skrýva dve veľké priehradky. Jej mladšou sestrou je Constance I 24. Na rozdiel od verzie III má len jednu vnútornú priehradku a namiesto tej druhej má pridanú vrecko na svojej vonkajšej zadnej stene. Tretia malá veľkosť sa volá Constance III 18 a označovaná je tiež ako mini.

    Vybrať si môžete tiež z obrovskej palety farieb. Háčik je ale v dostupnosti tejto kabelky. Constance je totiž jedným z modelov, ktoré nie je možné zakúpiť priamo na webových stránkach Hermès. Ťažko ju možno zohnať aj v kamennej butiku. Značka má totiž veľmi prísny systém kvót založený na vernosti zákazníkov.

    Pre on-line nákup však môžete využiť nezávislého predajcu alebo re-sell platformy, ako sú Sotheby’s, Rebag alebo FarFetch. Vzhľadom na úroveň exkluzivity, ktorú si Hermès uchováva, je pre nás však ťažké odhadnúť cenu tohto luxusného modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Luxusný a nadčasový dizajn s krásnym kovovým detailom v tvare písmena H robí z Constance ideálnu kabelku pre každú príležitosť. Nedávno sme ju zbadali napríklad v bielej verzii na instagramovom profile influencerky Leonie Hanne. Vo svojej zbierke ju majú tiež modelky Elsa Hosk alebo Viktória Ortner.

    Picotin

    Dizajn modelu Picotin vzdáva hold bohatej jazdeckej histórii módneho domu Hermès. Jeho tvar je totiž inšpirovaný taškou, ktorá sa používa k kŕmeniu koní. Kabelka má preto tvar pripomínajúci mäkký vedro.

    Tradične sa vyrába z kože, k dispozícii sú ale aj špeciálne edície z iných materiálov. Vďaka dvom rukovätiam ju vynosite najmä v ruke alebo na ramene. Taška sa uzatvára koženým remienkom zakončeným roztomilým kovovým zámkom. Jej vnútorný priestor je neformálny a priestranný.

    Kabelka sa v súčasnosti predáva v troch veľkostiach. Najmenšia je model Picotin 18. Vo strednej veľkostnej kategórii zase nájdete Picotin 22 a v tej najväčšej Picotin 26. Od uvedenia kabelky na trh v roku 2002 predstavila značka Hermès mnoho farebných a dizajnových variantov, takže budete mať iste z čoho vyberať.

    Z hľadiska dostupnosti platí aj pre túto kabelku jemne elitárske prístup. Model Picotin však občas zbadáte aj na webových stránkach značky. Objavujú sa tam však sporadicky a sú vypredané behom niekoľkých minút. Odporúčame preto opäť využiť nezávislého predajcu alebo re-sell platformy. Rovnako je ale z tohto dôvodu ťažké odhadnúť cenu modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Módny dom Hermès je špecialistom na nadčasový a moderný dizajn. Model Picotin stále rezonuje u zákazníkov, napriek tomu, že minulý rok oslávil 20. narodeniny. Drobnú nevýhodu vidíme v beztvarosti kabelky. Majitelia Picotin preto odporúčajú dokúpiť organizéry, ktoré vystužia jej vnútro a vytvoria oddelený priestor. Od jej uvedenia na trh sme ju potom zbadali na herečkách, ako sú Julia Roberts, Sofía Vergara alebo Jennifer Aniston.

    Zdroje: Hermès, Sotheby’s, Madison Avenue Couture, Purse Blog

    Autor článku:

    It bags ako investícia: Ktoré modely od Hermès sa oplatí?

    ― Reklama ―

    Snívajú snáď všetci zberatelia kabeliek, že vlastnia aspoň jeden kus od francúzskeho módneho domu Hermès. Medzi najžiadanejšie a najluxusnejšie modely patria legendy ako Birkin alebo Kelly. Pokiaľ vás však zaujíma, čo ďalšie značka v oblasti kabeliek ponúka, narazili ste na správny článok.

    Constance

    Kabelka Constance tvorí spolu s modelmi Birkin a Kelly svätú trojicu známej francúzskej značky. Constance je minimalistická taška štvorcového tvaru. Klasická verzia je vytvorená z rôznych druhov teľacej kože. Hermès však vyrába aj špeciálne edície z krokodílej, jašteričej alebo pštrosie kože. Exkluzivita týchto materiálov sa však následne odráža aj na cenovke.

    Ďalej má unikátny kus posuvný kožený popruh. Umožňuje teda ľahké nastavenie dĺžky kabelky na nosenie ako na rameno, tak cez telo. Jej poznávacím znamením je však kovové písmeno H, ktorým sa taška uzatvára. Pokiaľ po modeli Constance zatúžite, budete mať možnosť vybrať si z troch veľkostí.

    Najväčšou verziou je Constance III 24, ktorá vnútri skrýva dve veľké priehradky. Jej mladšou sestrou je Constance I 24. Na rozdiel od verzie III má len jednu vnútornú priehradku a namiesto tej druhej má pridanú vrecko na svojej vonkajšej zadnej stene. Tretia malá veľkosť sa volá Constance III 18 a označovaná je tiež ako mini.

    Vybrať si môžete tiež z obrovskej palety farieb. Háčik je ale v dostupnosti tejto kabelky. Constance je totiž jedným z modelov, ktoré nie je možné zakúpiť priamo na webových stránkach Hermès. Ťažko ju možno zohnať aj v kamennej butiku. Značka má totiž veľmi prísny systém kvót založený na vernosti zákazníkov.

    Pre on-line nákup však môžete využiť nezávislého predajcu alebo re-sell platformy, ako sú Sotheby’s, Rebag alebo FarFetch. Vzhľadom na úroveň exkluzivity, ktorú si Hermès uchováva, je pre nás však ťažké odhadnúť cenu tohto luxusného modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Luxusný a nadčasový dizajn s krásnym kovovým detailom v tvare písmena H robí z Constance ideálnu kabelku pre každú príležitosť. Nedávno sme ju zbadali napríklad v bielej verzii na instagramovom profile influencerky Leonie Hanne. Vo svojej zbierke ju majú tiež modelky Elsa Hosk alebo Viktória Ortner.

    Picotin

    Dizajn modelu Picotin vzdáva hold bohatej jazdeckej histórii módneho domu Hermès. Jeho tvar je totiž inšpirovaný taškou, ktorá sa používa k kŕmeniu koní. Kabelka má preto tvar pripomínajúci mäkký vedro.

    Tradične sa vyrába z kože, k dispozícii sú ale aj špeciálne edície z iných materiálov. Vďaka dvom rukovätiam ju vynosite najmä v ruke alebo na ramene. Taška sa uzatvára koženým remienkom zakončeným roztomilým kovovým zámkom. Jej vnútorný priestor je neformálny a priestranný.

    Kabelka sa v súčasnosti predáva v troch veľkostiach. Najmenšia je model Picotin 18. Vo strednej veľkostnej kategórii zase nájdete Picotin 22 a v tej najväčšej Picotin 26. Od uvedenia kabelky na trh v roku 2002 predstavila značka Hermès mnoho farebných a dizajnových variantov, takže budete mať iste z čoho vyberať.

    Z hľadiska dostupnosti platí aj pre túto kabelku jemne elitárske prístup. Model Picotin však občas zbadáte aj na webových stránkach značky. Objavujú sa tam však sporadicky a sú vypredané behom niekoľkých minút. Odporúčame preto opäť využiť nezávislého predajcu alebo re-sell platformy. Rovnako je ale z tohto dôvodu ťažké odhadnúť cenu modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Módny dom Hermès je špecialistom na nadčasový a moderný dizajn. Model Picotin stále rezonuje u zákazníkov, napriek tomu, že minulý rok oslávil 20. narodeniny. Drobnú nevýhodu vidíme v beztvarosti kabelky. Majitelia Picotin preto odporúčajú dokúpiť organizéry, ktoré vystužia jej vnútro a vytvoria oddelený priestor. Od jej uvedenia na trh sme ju potom zbadali na herečkách, ako sú Julia Roberts, Sofía Vergara alebo Jennifer Aniston.

    Zdroje: Hermès, Sotheby’s, Madison Avenue Couture, Purse Blog

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Sociálnu sieť pohltila mánia „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipov na platforme TikTok podľahli novej vášni. Tentokrát medzi sebou zdieľajú metódu prezývanú "peptide stacking". Ide o kombináciu peptidov, od ktorých si sľubujú rýchlejšie spaľovanie tukov a regeneráciu po posilňovaní alebo viac energie. Virálny trik však nepodporujú relevantné overené štúdie a odborníci preto radia sa mu radšej oblúkom vyhnúť.

    Met Gala 2026 pozná svoju tému. Costume Art prepojí vysokú módu s umením

    Metropolitné múzeum umenia v New Yorku už teraz presúva svoju pozornosť na budúci rok. Zástupcovia tamojšieho Costume Institute totiž v pondelok oznámili tému budúcej módnej výstavy. Odvíja sa od nej rovnako dress code, v ktorom sa bude v roku 2026 konať slávny galavečer Met Gala. Exihíbícia s názvom Costume Art pripomenie červenú niť napevno spájajúcu klasické umenie a svet vysokej módy.

    Z módy rovno na tanier. Retro jedlo oslavuje svoj návrat

    Na stoloch sa opäť lesknú strieborné podnosy, v koktailových pohároch tancujú červené čerešne a plátky uhoriek sa točia, akoby chceli vyrozprávať príbeh elegancie minulých desaťročí. Gastronómia objavuje pôvab retra. Nie nostalgia, ale luxus v starom štýle. V ére minimalistických jedálnych lístkov sa vracia čaro opulentných receptov, ktoré oslavujú detaily, farby a rituály.

    Trendy kabelky mažú hranice súkromia. Jar 2026 definuje zraniteľnosť

    Budúca jarná a letná sezóna pôsobí na pozadí usychajúceho lístia a neoblomného chladu ako na míle vzdialená. Módny svet má aj tak už teraz jasno, čo ju bude definovať. Posledná vlna svetových týždňov módy prehovorila jasne, súkromie posúva svoje hranice. Návrhári odhalili otvorené kabelky, často len s jedným uchom, ktoré reflektujú búrlivú dobu a lákajú svojou zraniteľnosťou.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má víťaza. Vychádzajúcou hviezdou je Ashlynn Park

    Americká módna scéna oslavuje vychádzajúcu hviezdu. Návrhárka Ashlynn Park vyhrala v pondelok cenu CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenenie jej zabezpečí dotáciu vo výške 300 tisíc dolárov a účasť v mentorskom programe. Na tohtoročných CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O dizajnérke a jej značke Ashlyn tak rozhodne nepočujeme naposledy.

    TikTok Highlights: Populárne Cosy Cardio pripomína potešenie z pohybu

    S jeseňou sa na TikTok scénu vracia tak trochu zabudnutý trend. Cvičenie s názvom Cosy Cardio narastá na obľube už od roku 2023. Ide o spôsob, ako ľahko a z pohodlia domova prekonať nechuť k pohybu. Či už kvôli tomu, že čelíte zotaveniu po úraze, alebo vás sterilné prostredie posilňovní odrádza. Zapáľte si sviečku, zapnite obľúbený seriál a hurá do toho.

    Móda v šate Vianoc. Luxusné značky opäť vítajú čas sviatkov

    Čarovné momenty pred praskajúcim krbom, snehom zaviate krajiny a darčeky v klasickom červeno-zelenom baliacom papieri. Presne tak vyzerá módny svet, ktorý už naplno opustil ruch jesenných týždňov módy a obrátil svoju pozornosť smerom k blížiacim sa sviatkom. Vlastné poňatie Vianoc predstavili aj značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Namiesto čokolády nohavičky. Skims uvádza adventný kalendár plný zvodnosti

    Značka Skims nesklamala a opäť dokazuje, že vie prekvapiť. Spolu so zimnou kolekciou prišla spoločnosť s adventným kalendárom, ktorý rozhodne nie je obyčajnou vianočnou klasikou. Stvorený je pre všetky "fashionistky", ktoré rady kombinujú pohodlie s luxusom a milujú každý deň odhaliť malý módny zážitok. Čo je na ňom také jedinečné? Obsahuje 25 párov nohavičiek, ktoré spestria každé ráno a urobia z čakania na Vianoce skutočnú radosť.

    Figy ovládajú sociálne siete. Želáte si smoothie alebo carpaccio?

    Figy vstupujú do sveta kulinárneho glamour ako neodolateľný vizuálny magnet. Ich príjemná textúra a medové tóny okamžite premenia tanier na fotografiu hodnú instagramového feedu. Influenceri aj food blogeri si ich zamilovali pre ich schopnosť kombinovať eleganciu s hravosťou. Od carpaccia až po smoothie bowls. Figa dáva jedlu šmrnc, ktorý sa fotí sám. Je symbolom sofistikovaného, moderného životného štýlu, kde estetika a zdravie tancujú ruka v ruke.

    Koncern LVMH pod taktovkou jednej rodiny. Arnaultovci vlastnia väčšinu jeho akcií

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    Louis Vuitton nasleduje svetlo. Vianočnou kampaňou vzdáva hold cestovaniu

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    Nan Goldin predstavuje výstavu This Will Not End Well. Minulosť mení na film

    Nan Goldin predstavuje svetu svoje najnovšie dielo s názvom This Will Not End Well. Rozsiahla výstava očarila kritikov umenia a v divákoch vzbudila silné emócie. Umeleckyňa v nej spomína na 80. roky a postupne sa prepracováva skrz minulosť až do súčasnosti. Výsledná práca je zložená ako film, jednotlivé statické snímky umne zachytávajú momenty obyčajného života.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    Luxury Insights: Dubaj víta ďalšiu inováciu. Pohostí lesné nákupné centrum

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    Nike vracia legendárnu spoluprácu. S Martine Rose oslavuje e-šport a gaming

    Na módnu scénu opäť nastúpilo populárne spojenie dvoch módnych vizionárov. Britská návrhárka Martine Rose a americká značka Nike uvádza ďalšiu spoluprácu. Tentokrát vzdávajú hold svetu e-športu a gamingu, ktorý v ich očiach stelesňuje demokraciu. To všetko zachytáva aj nový model sneakers Shox MR4, prepájajúci nadčasovú eleganciu so športovým duchom.

    ― Reklama ―