Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Snívajú snáď všetci zberatelia kabeliek, že vlastnia aspoň jeden kus od francúzskeho módneho domu Hermès. Medzi najžiadanejšie a najluxusnejšie modely patria legendy ako Birkin alebo Kelly. Pokiaľ vás však zaujíma, čo ďalšie značka v oblasti kabeliek ponúka, narazili ste na správny článok.

    Constance

    Kabelka Constance tvorí spolu s modelmi Birkin a Kelly svätú trojicu známej francúzskej značky. Constance je minimalistická taška štvorcového tvaru. Klasická verzia je vytvorená z rôznych druhov teľacej kože. Hermès však vyrába aj špeciálne edície z krokodílej, jašteričej alebo pštrosie kože. Exkluzivita týchto materiálov sa však následne odráža aj na cenovke.

    Ďalej má unikátny kus posuvný kožený popruh. Umožňuje teda ľahké nastavenie dĺžky kabelky na nosenie ako na rameno, tak cez telo. Jej poznávacím znamením je však kovové písmeno H, ktorým sa taška uzatvára. Pokiaľ po modeli Constance zatúžite, budete mať možnosť vybrať si z troch veľkostí.

    Najväčšou verziou je Constance III 24, ktorá vnútri skrýva dve veľké priehradky. Jej mladšou sestrou je Constance I 24. Na rozdiel od verzie III má len jednu vnútornú priehradku a namiesto tej druhej má pridanú vrecko na svojej vonkajšej zadnej stene. Tretia malá veľkosť sa volá Constance III 18 a označovaná je tiež ako mini.

    Vybrať si môžete tiež z obrovskej palety farieb. Háčik je ale v dostupnosti tejto kabelky. Constance je totiž jedným z modelov, ktoré nie je možné zakúpiť priamo na webových stránkach Hermès. Ťažko ju možno zohnať aj v kamennej butiku. Značka má totiž veľmi prísny systém kvót založený na vernosti zákazníkov.

    Pre on-line nákup však môžete využiť nezávislého predajcu alebo re-sell platformy, ako sú Sotheby’s, Rebag alebo FarFetch. Vzhľadom na úroveň exkluzivity, ktorú si Hermès uchováva, je pre nás však ťažké odhadnúť cenu tohto luxusného modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Luxusný a nadčasový dizajn s krásnym kovovým detailom v tvare písmena H robí z Constance ideálnu kabelku pre každú príležitosť. Nedávno sme ju zbadali napríklad v bielej verzii na instagramovom profile influencerky Leonie Hanne. Vo svojej zbierke ju majú tiež modelky Elsa Hosk alebo Viktória Ortner.

    Picotin

    Dizajn modelu Picotin vzdáva hold bohatej jazdeckej histórii módneho domu Hermès. Jeho tvar je totiž inšpirovaný taškou, ktorá sa používa k kŕmeniu koní. Kabelka má preto tvar pripomínajúci mäkký vedro.

    Tradične sa vyrába z kože, k dispozícii sú ale aj špeciálne edície z iných materiálov. Vďaka dvom rukovätiam ju vynosite najmä v ruke alebo na ramene. Taška sa uzatvára koženým remienkom zakončeným roztomilým kovovým zámkom. Jej vnútorný priestor je neformálny a priestranný.

    Kabelka sa v súčasnosti predáva v troch veľkostiach. Najmenšia je model Picotin 18. Vo strednej veľkostnej kategórii zase nájdete Picotin 22 a v tej najväčšej Picotin 26. Od uvedenia kabelky na trh v roku 2002 predstavila značka Hermès mnoho farebných a dizajnových variantov, takže budete mať iste z čoho vyberať.

    Z hľadiska dostupnosti platí aj pre túto kabelku jemne elitárske prístup. Model Picotin však občas zbadáte aj na webových stránkach značky. Objavujú sa tam však sporadicky a sú vypredané behom niekoľkých minút. Odporúčame preto opäť využiť nezávislého predajcu alebo re-sell platformy. Rovnako je ale z tohto dôvodu ťažké odhadnúť cenu modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Módny dom Hermès je špecialistom na nadčasový a moderný dizajn. Model Picotin stále rezonuje u zákazníkov, napriek tomu, že minulý rok oslávil 20. narodeniny. Drobnú nevýhodu vidíme v beztvarosti kabelky. Majitelia Picotin preto odporúčajú dokúpiť organizéry, ktoré vystužia jej vnútro a vytvoria oddelený priestor. Od jej uvedenia na trh sme ju potom zbadali na herečkách, ako sú Julia Roberts, Sofía Vergara alebo Jennifer Aniston.

    Zdroje: Hermès, Sotheby’s, Madison Avenue Couture, Purse Blog

    Autor článku:

    It bags ako investícia: Ktoré modely od Hermès sa oplatí?

    ― Reklama ―

    Snívajú snáď všetci zberatelia kabeliek, že vlastnia aspoň jeden kus od francúzskeho módneho domu Hermès. Medzi najžiadanejšie a najluxusnejšie modely patria legendy ako Birkin alebo Kelly. Pokiaľ vás však zaujíma, čo ďalšie značka v oblasti kabeliek ponúka, narazili ste na správny článok.

    Constance

    Kabelka Constance tvorí spolu s modelmi Birkin a Kelly svätú trojicu známej francúzskej značky. Constance je minimalistická taška štvorcového tvaru. Klasická verzia je vytvorená z rôznych druhov teľacej kože. Hermès však vyrába aj špeciálne edície z krokodílej, jašteričej alebo pštrosie kože. Exkluzivita týchto materiálov sa však následne odráža aj na cenovke.

    Ďalej má unikátny kus posuvný kožený popruh. Umožňuje teda ľahké nastavenie dĺžky kabelky na nosenie ako na rameno, tak cez telo. Jej poznávacím znamením je však kovové písmeno H, ktorým sa taška uzatvára. Pokiaľ po modeli Constance zatúžite, budete mať možnosť vybrať si z troch veľkostí.

    Najväčšou verziou je Constance III 24, ktorá vnútri skrýva dve veľké priehradky. Jej mladšou sestrou je Constance I 24. Na rozdiel od verzie III má len jednu vnútornú priehradku a namiesto tej druhej má pridanú vrecko na svojej vonkajšej zadnej stene. Tretia malá veľkosť sa volá Constance III 18 a označovaná je tiež ako mini.

    Vybrať si môžete tiež z obrovskej palety farieb. Háčik je ale v dostupnosti tejto kabelky. Constance je totiž jedným z modelov, ktoré nie je možné zakúpiť priamo na webových stránkach Hermès. Ťažko ju možno zohnať aj v kamennej butiku. Značka má totiž veľmi prísny systém kvót založený na vernosti zákazníkov.

    Pre on-line nákup však môžete využiť nezávislého predajcu alebo re-sell platformy, ako sú Sotheby’s, Rebag alebo FarFetch. Vzhľadom na úroveň exkluzivity, ktorú si Hermès uchováva, je pre nás však ťažké odhadnúť cenu tohto luxusného modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Luxusný a nadčasový dizajn s krásnym kovovým detailom v tvare písmena H robí z Constance ideálnu kabelku pre každú príležitosť. Nedávno sme ju zbadali napríklad v bielej verzii na instagramovom profile influencerky Leonie Hanne. Vo svojej zbierke ju majú tiež modelky Elsa Hosk alebo Viktória Ortner.

    Picotin

    Dizajn modelu Picotin vzdáva hold bohatej jazdeckej histórii módneho domu Hermès. Jeho tvar je totiž inšpirovaný taškou, ktorá sa používa k kŕmeniu koní. Kabelka má preto tvar pripomínajúci mäkký vedro.

    Tradične sa vyrába z kože, k dispozícii sú ale aj špeciálne edície z iných materiálov. Vďaka dvom rukovätiam ju vynosite najmä v ruke alebo na ramene. Taška sa uzatvára koženým remienkom zakončeným roztomilým kovovým zámkom. Jej vnútorný priestor je neformálny a priestranný.

    Kabelka sa v súčasnosti predáva v troch veľkostiach. Najmenšia je model Picotin 18. Vo strednej veľkostnej kategórii zase nájdete Picotin 22 a v tej najväčšej Picotin 26. Od uvedenia kabelky na trh v roku 2002 predstavila značka Hermès mnoho farebných a dizajnových variantov, takže budete mať iste z čoho vyberať.

    Z hľadiska dostupnosti platí aj pre túto kabelku jemne elitárske prístup. Model Picotin však občas zbadáte aj na webových stránkach značky. Objavujú sa tam však sporadicky a sú vypredané behom niekoľkých minút. Odporúčame preto opäť využiť nezávislého predajcu alebo re-sell platformy. Rovnako je ale z tohto dôvodu ťažké odhadnúť cenu modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Módny dom Hermès je špecialistom na nadčasový a moderný dizajn. Model Picotin stále rezonuje u zákazníkov, napriek tomu, že minulý rok oslávil 20. narodeniny. Drobnú nevýhodu vidíme v beztvarosti kabelky. Majitelia Picotin preto odporúčajú dokúpiť organizéry, ktoré vystužia jej vnútro a vytvoria oddelený priestor. Od jej uvedenia na trh sme ju potom zbadali na herečkách, ako sú Julia Roberts, Sofía Vergara alebo Jennifer Aniston.

    Zdroje: Hermès, Sotheby’s, Madison Avenue Couture, Purse Blog

    ― Reklama ―

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Keď luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Povestný taliansky luxus sa rúca ako domček z kariet. Ranu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod’s, ktorá je známa svojimi koženými výrobkami. Podľa milánskeho súdu dochádzalo v továrňach jej čínskych dodávateľov k zneužívaniu pracovnej sily, pričom spoločnosť o tejto skutočnosti vedela. Taliansky gigant teraz čelí sankcii v podobe šesťmesačného zákazu akejkoľvek propagácie.

    Vystupovať, stanica Chanel. Show Métiers d’Art zažiarila v newyorskom metre

    Návrhár Matthieu Blazy odhalil svetu len svoju druhú kolekciu Chanel. S utorkovou show Métiers d’Art však iba potvrdil to, čo mnohí po jeho debute v Paríži už tušili. Že je dizajnérom na správnom mieste. Nedávno vymenovaný kreatívny riaditeľ predstavil najnovšiu show v podzemnej stanici newyorského metra. Skloubil tak underground veľkomesta s francúzskou eleganciou.

    Rozhovor: Od školských zošitov k Hermès. Úspech českej kaligrafky, ktorá očarila svet

    Kaligrafka Lucie Špatenková sa už na strednej škole zamilovala do krásne písaných zošitov. Po vysokej škole založila značku Ta usměvavá, s ktorou organizuje workshopy krasopísania, chodí na eventy skrášľovať rôznorodé produkty a písmom vylepšuje aj výrobky najdrahších luxusných značiek sveta. Okrem spolupráce so značkami Prada, Cartier či Hermès vedie tím kaligrafov, vychováva malú dcéru a rozširuje povedomie o krasopísme v Česku.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    ― Reklama ―