Více

    ― Reklama ―

    Zamestnanci módneho domu Gucci hrozia štrajkami. Spolu s talianskymi odbormi totiž po značke požadujú sociálne bonusy, ktoré im mala sľúbiť ako súčasť dohôd, ktorých platnosť vypršala koncom roka 2024. Odbory ovšem argumentujú, že v prípade absencie novej zmluvy by dohoda mala naďalej platiť, čo sama talianska spoločnosť predtým naznačila.

    Talianske odbory sa v utorok postavili za približne 1 000 zamestnancov módneho domu Gucci, ktorí pracujú v sektore maloobchodných a logistických operácií. Hrozia možnými štrajkami, ak značka nesplní ich požiadavky. Dôvodom je spor o sociálne bonusy za rok 2025, ktoré Gucci v súčasnosti odmieta vyplatiť. Ich prísľub bol totiž súčasťou kolektívnej dodatkovej zmluvy, ktorej platnosť vypršala koncom roka 2024.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Spoločnosť podpísala dohodu v júli 2022. Zatiaľ však nepredložila novú dohodu platnú na rok 2025. Zamestnanci s odbormi preto tvrdia, že vďaka pokračovaniu platnosti starých zmlúv pri absencii nových majú stále nárok na bonusy. Dodávajú, že zástupcovia spoločnosti Gucci už skôr potvrdili, že počítajú s vyplatením bonusov. Odvtedy však svoje pôvodné stanovisko zmenili.

    Zdroj: Reuters

    Teraz vedenie talianskej značky podmieňuje bonusy širšou revíziou systému, ktorý platil medzi rokmi 2022 a 2024. „Považujeme správanie spoločnosti za extrémne vážne. Preto vyhlasujeme celoštátny stav priemyselných nepokojov, s ďalšími potenciálnymi krokmi lokálnych odborov,“ prehlásili podľa serveru WWD zástupcovia odborov Filcams Cgil, Fisascat Cisl a Uiltucs. Zástupcovia Gucci vyjadrenie nevydali.

    Gucci bojuje nielen s odbormi, ale aj klesajúcimi predajmi. Nádeje vkladá do Demny Gvasalia

    Potýčka s talianskymi odbormi prichádza pre talianskeho luxusného giganta v neľahký čas. Značka Gucci totiž dlhodobo bojuje s klesajúcimi predajmi, ktoré následne negatívne ovplyvňujú aj výsledky jej materskej spoločnosti, skupiny Kering. Tá v súčasnosti vkladá nádeje do nového riaditeľa Luca de Meo. Rovnako módny dom Gucci čaká módna revolúcia. Očakáva totiž nástup nového kreatívneho riaditeľa.

    @phoenixstudioclub Cryin in a burial way my fav brand is dead, no raga nooo. KEEP THE KARDASHIANS AWAY FROM GUCCI #demnagvasalia #gucc ♬ oh my god bruh oh hell na man

    Očakáva sa, že návrhár Demna Gvasalia, bývalý kreatívny šéf značky Balenciaga, predstaví svoje prvé návrhy pre Gucci na rýchlo sa blížiacom septembrovom týždni módy v Miláne. Nebude to však prehliadka na móle, ale prezentácia, ktorá má pripomenúť „základy Gucci“. Návrhár tak svoju prvú prehliadku odhalí až na jar budúceho roka. Zostáva ovšem otázkou, či Gvasalia Gucci pozdvihne, alebo naopak potopí.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, TikTok

    Gucci čelí sporu s talianskymi odbormi. Po značke požadujú sľúbené bonusy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zamestnanci módneho domu Gucci hrozia štrajkami. Spolu s talianskymi odbormi totiž po značke požadujú sociálne bonusy, ktoré im mala sľúbiť ako súčasť dohôd, ktorých platnosť vypršala koncom roka 2024. Odbory ovšem argumentujú, že v prípade absencie novej zmluvy by dohoda mala naďalej platiť, čo sama talianska spoločnosť predtým naznačila.

    Talianske odbory sa v utorok postavili za približne 1 000 zamestnancov módneho domu Gucci, ktorí pracujú v sektore maloobchodných a logistických operácií. Hrozia možnými štrajkami, ak značka nesplní ich požiadavky. Dôvodom je spor o sociálne bonusy za rok 2025, ktoré Gucci v súčasnosti odmieta vyplatiť. Ich prísľub bol totiž súčasťou kolektívnej dodatkovej zmluvy, ktorej platnosť vypršala koncom roka 2024.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Spoločnosť podpísala dohodu v júli 2022. Zatiaľ však nepredložila novú dohodu platnú na rok 2025. Zamestnanci s odbormi preto tvrdia, že vďaka pokračovaniu platnosti starých zmlúv pri absencii nových majú stále nárok na bonusy. Dodávajú, že zástupcovia spoločnosti Gucci už skôr potvrdili, že počítajú s vyplatením bonusov. Odvtedy však svoje pôvodné stanovisko zmenili.

    Zdroj: Reuters

    Teraz vedenie talianskej značky podmieňuje bonusy širšou revíziou systému, ktorý platil medzi rokmi 2022 a 2024. „Považujeme správanie spoločnosti za extrémne vážne. Preto vyhlasujeme celoštátny stav priemyselných nepokojov, s ďalšími potenciálnymi krokmi lokálnych odborov,“ prehlásili podľa serveru WWD zástupcovia odborov Filcams Cgil, Fisascat Cisl a Uiltucs. Zástupcovia Gucci vyjadrenie nevydali.

    Gucci bojuje nielen s odbormi, ale aj klesajúcimi predajmi. Nádeje vkladá do Demny Gvasalia

    Potýčka s talianskymi odbormi prichádza pre talianskeho luxusného giganta v neľahký čas. Značka Gucci totiž dlhodobo bojuje s klesajúcimi predajmi, ktoré následne negatívne ovplyvňujú aj výsledky jej materskej spoločnosti, skupiny Kering. Tá v súčasnosti vkladá nádeje do nového riaditeľa Luca de Meo. Rovnako módny dom Gucci čaká módna revolúcia. Očakáva totiž nástup nového kreatívneho riaditeľa.

    @phoenixstudioclub Cryin in a burial way my fav brand is dead, no raga nooo. KEEP THE KARDASHIANS AWAY FROM GUCCI #demnagvasalia #gucc ♬ oh my god bruh oh hell na man

    Očakáva sa, že návrhár Demna Gvasalia, bývalý kreatívny šéf značky Balenciaga, predstaví svoje prvé návrhy pre Gucci na rýchlo sa blížiacom septembrovom týždni módy v Miláne. Nebude to však prehliadka na móle, ale prezentácia, ktorá má pripomenúť „základy Gucci“. Návrhár tak svoju prvú prehliadku odhalí až na jar budúceho roka. Zostáva ovšem otázkou, či Gvasalia Gucci pozdvihne, alebo naopak potopí.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Adidas a Willy Chavarria sa ospravedlňujú. Mexiko ich obviňuje z privlastnenia si tradičnej obuvi

    Spoločnosť Adidas a návrhár Willy Chavarria čelia tvrdej kritike po tom, čo odhalili najnovšiu spoluprácu v podobe tenisiek Oaxaca Slip On. Ide o obuv, ktorá odkazuje na tradičné kožené mexické "huarache" sandále. Inšpiráciu však tvorcovia spočiatku neuznali. Cez víkend však vydali oficiálne ospravedlnenie po tom, čo ich Mexiko obvinilo z kultúrneho privlastňovania.

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Relax s pridanou hodnotou. Objavte v letnej pauze feministické knihy

    Letné čítanie zvyčajne evokuje vášnivé romány alebo dobrodružné príbehy. Vytúžená prestávka však môže slúžiť aj ako vhodný čas na vzdelávanie. Spojte oddych so vzdelávaním a otvorte toto leto feministické knihy, ktoré vás jednoducho nepustia. Môžete sa dozvedieť viac o úlohe intimity nielen vo vzťahoch, menštruácii či toxických aspektoch ženskosti.

    Spoilery zatĺkajú klinec do rakvy filmov. Ničia sociálne siete zážitok z kina?

    Natáčanie pokračovania ikonického filmu Diabol nosí Pradu vyvolalo nielen vlnu nadšenia, ale aj kritiky. Nekonečné spoliery v podobe fotiek z natáčania a podrobných analýz jednotlivých outfitov vyvolávajú obavy nielen zo strany zarytých fanúšikov. Čo s takým tempom z ešte len chystaného filmu zostane? A nekazia sociálne siete klasické filmové kúzlo?

    Nenachytajte sa na greenwashing. Ako vyzerať dobre s čistým svedomím?

    Greenwashing, vysoké ceny aj nedostatok transparentných informácií sťažujú cestu k udržateľnému šatníku. Hoci stále viac výrobcov reaguje na klimatickú krízu a podniká kroky k väčšej zodpovednosti, nie všetci o svojich aktivitách komunikujú pravdivo a otvorene. Napriek tomu existujú značky, ktoré dokazujú, že štýl a ohľaduplnosť k planéte sa nevylučujú. Ako začať robiť prvé zmysluplné kroky smerom k udržateľnejšiemu obliekaniu?

    Navoňajte sa vzácnymi spomienkami. Netradičné letné parfumy zaistia večné prázdniny

    Či už sa vám letná dovolenka skončila, alebo stále túžite po slnečných lúčoch, v kozmetickom svete existujú kúzla, ktoré vedia toto obdobie navrátiť späť. Letné parfumy slúžia ako elixíry ďaleko nad úrovňou citrusových toaletných vôd z drogérie. Siahnite po dizajnérskom kúsku, vďaka ktorému si môžete kúsok leta ešte uchovať v krásnom flakóne.

    Módne peklo sa opäť otvára. Natáčanie filmu Diabol nosí Pradu 2 je v plnom prúde

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Diabol nosí Pradu sa po 20 rokoch konečne vracia s druhým dielom. A máme sa na čo tešiť. Uvidíme pôvodné herecké obsadenie, ale roly sa tentokrát obrátia. Natáčanie v súčasnosti prebieha v New Yorku a prvé zábery potvrdzujú, že Miranda Priestly ešte zďaleka nepovedala svoje posledné "That’s all."

    Móda v kocke: Beyoncé a Levi’s mieria do finále a Martha Stewart má skin care kolekciu

    Značka Dyson skúma svet beauty a vydáva vlastné produkty na vlasy. Spoločnosť Skims pre zmenu uviedla virálny shapewear na tvár. Rovnako Martha Stewart má novinku, a to vlastnú skin care kolekciu. Speváčka Beyoncé a Levi’s vchádzajú do finálnej kapitoly spolupráce, pomocou krátkeho filmu. V Kodani potom odštartoval tamojší fashion week.

    Späť do školy, späť do kancelárie. Luxusné značky myslia aj na papiernictvo pre dospelých

    Pomaly sa blížiaci september znamená veľkú zmenu v živote všetkých školákov. Hoci dospelí už prázdniny nemajú, aj pre nich predstavuje nadchádzajúce obdobie pomyselný nový štart, a to nielen v kancelárskom nasadení. Prečo si preto z back to school šialenstva neurobiť dôvod na radosť? Luxusné dizajnérske doplnky zo sveta papiernictva priamo lákajú k ich využitiu.

    Až po dno. Váš obľúbený drink o vás vypovedá viac, než si myslíte

    Voľba drinku siaha za hranice chuťovej preferencie. Pre mnoho ľudí sa jedná o gesto či osobné vyjadrenie. Často navyše platí, že to, čo pijete, rezonuje s tým, čo nosíte. Určité estetiky si žiadajú svieži Aperol Spritz, zatiaľ čo iné sa kúpu v soľnom krúžku tequily. Rovnako ako na ulici, aj v bare tak môžete hľadať inšpiráciu pre svoj ďalší outfit.

    American Eagle čelí kritike. Na vine je kontroverzná reklama so Sydney Sweeney

    Módny svet je neúprosný a neustále presúva svoju pozornosť z jedného trendu na ďalší. Snaha zaujať v ňom preto často dosahuje nové rozmery. Príkladom je nedávna kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvôli hre so slovami čelí reklama tvrdej kritike, ktorá za ňou vidí podporu eugeniky. Značka v pondelok zverejnila svoju prvú reakciu.

    Generačný konflikt na móle Prada. Mileniáli chápu depression hair inak ako gen Z

    Nedávna show značky Prada na Milánskom týždni módy vyvolala debatu nie kvôli samotným návrhom, ale účesom-neúčesom modeliek. Ich vlasy vyzerali, ako by na mólo dorazili rovno z postele a ich majiteľky nemali energiu na akúkoľvek úpravu. Ihneď dostali nálepku depression hair. Návrhári v reakcii na kritiku štýl označili za takzvaný depressive chic. Lenže je vôbec možné považovať depresiu za niečo "šik"?

    Najzložitejší kúsok módy y2k je späť. Hviezdou leta sú capri nohavice

    Nostalgia tento rok na módnu scénu prináša všemožné kúsky. Jedným z nich je aj klasický, avšak mnohými obávaný kúsok y2k módy. Z capri pants sa postupne stala hviezda tohto leta, nie každý sa však z ich návratu raduje. Nenechajte sa odradiť často ošemetnou dĺžkou a naučte sa z nich vytvoriť trendy outfity, ktoré už nebudete chcieť vyzliecť.

    Pamela Anderson oslavuje prirodzenú krásu. Boduje so značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na seba už dlhší čas strháva pozornosť. Dôvodom však nie je výrazný make-up alebo outfity. Naopak, päťdesiatosemročná hviezda žiari pomocou zdravej pleti bez známky beauty produktov. Jej nedávno objavený životný štýl potom perfektne dopĺňa skin care značka Sonsie, ktorú založila s Marie von Behrens-Felipe.

    #SkinnyTok nezmizol so zákazom. Tvorcovia vesele estetizujú nezdravú štíhlosť

    TikTok síce #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádajúci k nezdravej štíhlosti z platformy nezmizol. Aj za ďalšími často nevinnými hashtagmi sa skrýva tlak priblížiť sa telesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky presadzovanú "body positivity". Problém môžu predstavovať okrem iného aj lieky používané na chudnutie, ako je napríklad Mounjaro. Je preto dôležité k obsahu, ktorý na sociálnych sieťach vidíme, pristupovať kriticky.

    Jedného chráni, iných ničí. Ako vybrať efektívne eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patria medzi nepostrádateľných letných pomocníkov. Napriek ich ochrane však mnohé z nich predstavujú nebezpečenstvo pre morské rastliny a živočíchy. Používané chemické ingrediencie prispievajú k bieleniu koralov a narúšajú rozmnožovanie rýb. Naučte sa toto leto rozpoznať SPF, ktoré oceníte nielen vy, ale aj už aj tak ohrozené životné prostredie.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―