Více

    ― Reklama ―

    Gentle Monster je jednou zo značiek, ktoré zmenili spôsob, akým móda komunikuje so svojimi zákazníkmi. Kórejský výrobca okuliarov sa stal kultúrnym hráčom, ktorý dokáže spojiť architektúru, umenie a marketing do jedného dokonalého celku. Každá kolekcia pôsobí ako kapitola príbehu, ktorý sa odohráva v digitálnych kampaniach, ale aj vo fyzickom priestore.

    Najnovšia vlajková predajňa značky Gentle Monster, s názvom Haus Nowhere, ukazuje, že predajné miesto môže fungovať ako kultúrna inštitúcia. Návštevníci do nej preto nechodia len kvôli cool okuliarom, ale preto, aby na vlastnej koži zažili kultúru úspešnej značky. Jedinečné prostredie prepája čajové rituály, vône, dizajnové inštalácie a najrôznejšie predstavenia. Brand tak ukážkovo produkuje komplexne kvalitný marketing, ktorým by sa mohli inšpirovať mnohé spoločnosti.

    Gentle Monster uvádza na trh kolekciu BOLD. V hlavnej úlohe Tilda Swinton

    V posledných rokoch si značka Gentle Monster vybudovala povesť značky, ktorá sa rozhodne nedrží konvenčnej reklamy. Najnovšia kolekcia BOLD napríklad prináša tradične futuristické tvary a k nim dokonalú kampaň. Hlavnou tvárou sa stala Tilda Swinton, ktorej charizma presahuje hranice filmového plátna a dodáva reklamám nezameniteľný, takmer dych vyrážajúci ráz. Namiesto bežnej prezentácie sledujeme audiovizuálnu produkciu, ktorá má charakter, dovolíme si povedať, modernej mytológie.

    Zdroj: Gentle Monster

    Za vizuálnym štýlom Gentle Monster stojí prepracovaná stratégia, ktorá mixuje dizajn, architektúru a kultúrny experiment. V centre filozofie sa nachádza zmienený Haus Nowhere. Unikátny priestor v Soule, ktorý slúži ako živý organizmus značky. Každé poschodie nesie iné posolstvo a spája niekoľko lifestylových odborov aj produktov do konzistentného celku. Výsledkom je monumentálny a intímny retail zážitok.

    Haus Nowhere ponúka rôznorodý lifestyle. Umenie dopĺňa predaj riadu

    Otvorenie kultúrneho centra Haus Nowhere v Soule potvrdzuje, že Gentle Monster neusína na vavrínoch. V štyroch poschodiach prepája koncepty spriaznených značiek. Tamburins uvádza nové parfumy Sunshine, Nudake pozýva do čajového domu s dezertmi a Nuflaat predstavuje riad s futuristickým dizajnom. Každý z konceptov rozširuje víziu, v ktorej retail znamená kultúrne dobrodružstvo.

    Zdroj: Nudake

    Nový priestor ponúka aj intenzívny umelecký náboj. Inštalácia „More Is More“ od Maxa Siedentopfa prináša sochársku scénu s figurínou obklopenou čiernymi plastovými odpadkovými vrecami. Dielo sa podľa informácií zahraničných médií postupne objaví aj v ďalších mestách. Koncept Haus Nowhere sa tak pretavuje do inštitúcie, ktorá prepája retail s umením a otvára nové možnosti pre zákazníkov aj umelcov.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by hausnowhere (@hausnowhere)

    Sila Gentle Monster teda spočíva v dôslednosti, s akou buduje svoj svet. Každá kampaň, každý produkt a každé poschodie Haus Nowhere pôsobí úplne autenticky a prekvapivo. Týmito krokmi spoločnosť deklaruje, že jej najväčšia príťažlivosť nepochádza z obyčajného dizajnu, ale zo schopnosti vytvoriť kultúrny zážitok, ktorý rezonuje na celom svete. V širšom kontexte tak úspešný módny dom reaguje na trh s luxusom, kde sa exkluzívne módne zážitky stávajú novou normou.

    Zdroje: Inside Retail, Dscene, PAUSE, Instagram, YouTube

    Gentle Monster skóruje. Perfektné kampane sú doplnené príkladným marketingom

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Gentle Monster je jednou zo značiek, ktoré zmenili spôsob, akým móda komunikuje so svojimi zákazníkmi. Kórejský výrobca okuliarov sa stal kultúrnym hráčom, ktorý dokáže spojiť architektúru, umenie a marketing do jedného dokonalého celku. Každá kolekcia pôsobí ako kapitola príbehu, ktorý sa odohráva v digitálnych kampaniach, ale aj vo fyzickom priestore.

    Najnovšia vlajková predajňa značky Gentle Monster, s názvom Haus Nowhere, ukazuje, že predajné miesto môže fungovať ako kultúrna inštitúcia. Návštevníci do nej preto nechodia len kvôli cool okuliarom, ale preto, aby na vlastnej koži zažili kultúru úspešnej značky. Jedinečné prostredie prepája čajové rituály, vône, dizajnové inštalácie a najrôznejšie predstavenia. Brand tak ukážkovo produkuje komplexne kvalitný marketing, ktorým by sa mohli inšpirovať mnohé spoločnosti.

    Gentle Monster uvádza na trh kolekciu BOLD. V hlavnej úlohe Tilda Swinton

    V posledných rokoch si značka Gentle Monster vybudovala povesť značky, ktorá sa rozhodne nedrží konvenčnej reklamy. Najnovšia kolekcia BOLD napríklad prináša tradične futuristické tvary a k nim dokonalú kampaň. Hlavnou tvárou sa stala Tilda Swinton, ktorej charizma presahuje hranice filmového plátna a dodáva reklamám nezameniteľný, takmer dych vyrážajúci ráz. Namiesto bežnej prezentácie sledujeme audiovizuálnu produkciu, ktorá má charakter, dovolíme si povedať, modernej mytológie.

    Zdroj: Gentle Monster

    Za vizuálnym štýlom Gentle Monster stojí prepracovaná stratégia, ktorá mixuje dizajn, architektúru a kultúrny experiment. V centre filozofie sa nachádza zmienený Haus Nowhere. Unikátny priestor v Soule, ktorý slúži ako živý organizmus značky. Každé poschodie nesie iné posolstvo a spája niekoľko lifestylových odborov aj produktov do konzistentného celku. Výsledkom je monumentálny a intímny retail zážitok.

    Haus Nowhere ponúka rôznorodý lifestyle. Umenie dopĺňa predaj riadu

    Otvorenie kultúrneho centra Haus Nowhere v Soule potvrdzuje, že Gentle Monster neusína na vavrínoch. V štyroch poschodiach prepája koncepty spriaznených značiek. Tamburins uvádza nové parfumy Sunshine, Nudake pozýva do čajového domu s dezertmi a Nuflaat predstavuje riad s futuristickým dizajnom. Každý z konceptov rozširuje víziu, v ktorej retail znamená kultúrne dobrodružstvo.

    Zdroj: Nudake

    Nový priestor ponúka aj intenzívny umelecký náboj. Inštalácia „More Is More“ od Maxa Siedentopfa prináša sochársku scénu s figurínou obklopenou čiernymi plastovými odpadkovými vrecami. Dielo sa podľa informácií zahraničných médií postupne objaví aj v ďalších mestách. Koncept Haus Nowhere sa tak pretavuje do inštitúcie, ktorá prepája retail s umením a otvára nové možnosti pre zákazníkov aj umelcov.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by hausnowhere (@hausnowhere)

    Sila Gentle Monster teda spočíva v dôslednosti, s akou buduje svoj svet. Každá kampaň, každý produkt a každé poschodie Haus Nowhere pôsobí úplne autenticky a prekvapivo. Týmito krokmi spoločnosť deklaruje, že jej najväčšia príťažlivosť nepochádza z obyčajného dizajnu, ale zo schopnosti vytvoriť kultúrny zážitok, ktorý rezonuje na celom svete. V širšom kontexte tak úspešný módny dom reaguje na trh s luxusom, kde sa exkluzívne módne zážitky stávajú novou normou.

    Zdroje: Inside Retail, Dscene, PAUSE, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    TikTok radí, ako zachrániť deň. Nový trend kladie dôraz na maličkosti

    Sociálna sieť TikTok prichádza s ďalším trendom, ktorý sľubuje pohodovejšie voľné dni. Koncept s názvom "Save the Day", teda "Zachráň deň" radí, ako prekonať hodiny naplnené iba prácou a nestratiť pri tom sám seba. Kľúčom k vyrovnanejšej nálade sú podľa neho malé aktivity, ktoré nás opäť "ukotvia". Môže to byť čítanie knihy, prechádzka alebo rozhovor s priateľom.

    Rosalía si obliekla Calvin Klein. Speváčka žiari v čerstvej kampani

    Módny dom Calvin Klein naverboval do svojej najnovšej kampane ďalšiu známu osobnosť. Jeho ikonickú spodnú bielizeň tentokrát v reklame pre tohtoročnú jeseň obliekla španielska speváčka Rosalía. Na fotografiách, o ktoré sa postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekciách Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to vo vani, baggy džínach aj s pytónom.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týždeň módy sa niesol v novom duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pre sezónu jar/leto 2026 ukázal, že aj po viac ako 20 rokoch dokáže prekvapiť. Organizátori tento rok výrazne zredukovali počet prehliadok a znovu vsadili na fyzickú prítomnosť. Tým sa celá akcia sprehľadnila, zintenzívnila a získala väčší medzinárodný presah. V centre diania nestála iba estetika, ale aj na to, ako reagovať na skutočné japonské podnebie a ako vniesť do módy ľahkosť.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    Zomrel Giorgio Armani. Zanecháva za sebou legendárne módne dedičstvo

    Módny svet smúti. Vo štvrtok zomrel ikonický taliansky návrhár Giorgio Armani, a to vo veku 91 rokov. Zanechal tak za sebou legendárne dedičstvo, ktoré prepísalo módnu históriu. Svet prvýkrát uchvátil svojou dokonalou rovnováhou medzi elegantnými pánskymi návrhmi a bohatými haute couture kolekciami. Jeho rovnomenná značka tento rok oslávila 50. narodeniny.

    Keď sa taška zmení na bagetu. Baguette kabelky definujú aktuálne trendy

    Tašky, ktoré boli kedysi postavené na pevnej konštrukcii a objeme, sa zrazu rozťahujú do dlhších a nižších línií. Bagetové kabelky sa stávajú symbolom, ktorý nezaťažuje, ale pôsobí prirodzene a svižne. Minimalistický koncept otvára nové možnosti stylingu a zároveň dodáva ikonickým modelom novú energiu. Pripomína nám, že krása je v detaile a že aj jednoduchá kabelka môže mať proporcie hodné zložitej architektúry.

    Ako na pánsky krém? Sprievodca, ktorý ušetrí suchú pleť aj experimenty

    Krém je základný kameň akejkoľvek starostlivosti o pleť, či už ide o muža alebo ženu. Lenže zatiaľ čo niekomu vyhovuje ľahký gél, iní potrebujú hustejšiu variantu, ktorá zvládne aj drsnejšie podmienky. Ak pridáme k tomu rozdielne typy pleti, teda mastnú, suchú alebo citlivú, je jasné, že univerzálny recept jednoducho neexistuje. Ako teda na čo najjednoduchší výber?

    Jonathan Anderson má svoju prvú múzu. Dior bude zastupovať Mikey Madison

    Stále ešte čerstvý kreatívny riaditeľ Dior, Jonathan Anderson, odhalil svoju prvú múzu. Do pozície ambasadorky francúzskeho módneho domu vymenoval úspešnú herečku Mikey Madison. Návrhár pritom ešte ani nepredstavil svoju prvú dámsku kolekciu. Svetu ju ponúkne na Parížskom týždni módy dňa 1. októbra. Už teraz však môžeme odhadnúť jeho víziu.

    Julia Roberts vyniesla novú verziu Versace. Internet hovorí o druhej vražde Gianniho

    Julia Roberts mala na filmovom festivale v Benátkach ukázať eleganciu a tradíciu. Namiesto toho sa stala symbolom búrky, ktorá otriasa svetom módy. Jej outfit z dielne nového kreatívneho riaditeľa Versace, Daria Vitale, spustil lavínu kritiky. Sociálne siete zaplavili komentáre, ktoré hovoria o "druhej vražde Gianniho" a o tom, že sa slávna herečka nevedomky stala tvárou jedného z najkontroverznejších módnych debutov poslednej dekády.

    Po stopách módnych ikon: Ako Raf Simons definoval minimalizmus?

    Dizajnér Raf Simons sa do sveta módy nevrhol ihneď. Pôvodne študoval priemyselný dizajn a navrhoval nábytok. Až stretnutie s antverpskou módnou scénou a návštevy parížskych prehliadok ho priviedli k rozhodnutiu vydať sa módnou cestou. V roku 1995 založil značku nesúcu jeho meno a už čoskoro sa ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniálna tvorba ho doviedla na vrcholy módnych domov ako Prada, Dior alebo Jil Sander.

    Jar 2026 patrí ikonickej farbe Klein Blue. Vracia sa do módy aj dizajnu

    Sýto modrá farba s názvom International Klein Blue je späť na scéne. Zatiaľ čo tento rok sme ju mohli vídať predovšetkým v interiérovom dizajne, budúci rok zažiari opäť aj v móde. Potvrdil to tohtoročný Kodanský fashion week. Aká je história farby a prečo je považovaná za takú výnimočnú?

    Niche baleríny polarizujú módny svet. Na jeseň víťazí hravá kontroverzia

    S jeseňou prichádza chladnejšie počasie, ktoré ale stále necháva priestor pre hravé a chic outfity. V prechodnom období medzi letom a jeseňou využijete v botníku netradičné baleríny, od ikonických "tabis" cez športovo ladené five finger shoes až po elegantné šnurovacie modely. Túto jeseň platí jedno pravidlo. Čím kontroverznejšie, tým lepšie.

    Proenza Schouler má nové vedenie. Do čela značky vstúpi Rachel Scott

    Svet módy zachvátila ďalšia očakávaná zmena vo vedení luxusnej značky. Talentovaná návrhárka a zakladateľka značky Diotima Rachel Scott prevezme vedenie značky Proenza Schouler. Svoju prvú kolekciu na jeseň a zimu 2026 predstaví na jar budúceho roka. Náznaky jej práce však bude možné vidieť už na rýchlo sa blížiacom newyorskom týždni módy.

    Niečo tomu chýba? Neúplný outfit zachránite vďaka jednoduchým trikom

    Niektoré dni outfit jednoducho sadne. Inokedy sa ale na seba pozeráte do zrkadla a márne sa snažíte prísť na to, čo vašej siluete chýba. Podľa učebnice je všetko správne. Ladia farby, mejkap vyzerá čisto a oblečenie obopína správne miesta, vám ale v odraze aj tak niečo nesedí. Možno vám pomôže jeden z troch základných tipov, vďaka ktorým tento problém okamžite zmizne.

    Dráma u Versace. Prečo sa návrhár Dario Vitale nedočká debutovej show?

    Začiatky v novej práci bývajú ťažké. Výnimkou nie je ani lukratívna pozícia kreatívneho riaditeľa jedného z najväčších talianskych módnych domov. Svoje o tom vie značka Versace a jej nový šéf Dario Vitale, ktorý sa ocitol pod drobnohľadom po tom, čo spoločnosť oznámila šokujúcu správu. Jeho debutová prehliadka sa na Milánskom fashion weeku neuskutoční. Čo stojí za týmto radikálnym rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paríži. Odhalil prvú show značky Austin Post

    Známy spevák Post Malone predbehol zvyšok módneho sveta. Mesiac predtým, než do Paríža dorazí očakávaný týždeň módy, odhalil vo francúzskej metropole debutovú show svojej značky Austin Post. Kolekcia zožala úspech predovšetkým vďaka návrhom kopírujúcich jeho štýl, teda westernovým a kovbojským lookom, ale s dávkou moderného štýlu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―