Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Beauty značka Yes Day na čele so svojou mladou zakladateľkou má jasnú víziu. Ponúknuť prvú serióznu skin care radu generácii, ktorá vyrastá s influencermi, ktorých produkty sú pre mladšie publikum vo väčšine absolútne nevhodné. Vekovo sú možno deti, ale zbierkou oblečenia aj kozmetiky by predbehli nejedného nadšenca. Mladá pleť ale vyžaduje špeciálny prístup, a práve na ten Yes Day vsádza.

    Generácia Alpha získa vlastnú IT girl. Má 13 rokov a vyvinula novú skin care

    Značka pubertálnej a predpubertálnej skin care stavia od základov na dôveryhodnosti. Nezakladá si len na svojej 13-ročnej zakladateľke, ale aj na chemikovi Ronovi Robinsonovi, ktorého podpis nájdete okrem iného aj pod značkou Rhode, Hailey Bieber. Je nielen externým poradcom, ale má aj čiastočný podiel v spoločnosti, čo znamená, že jeho účasť nebude len letmou pomocou.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Yes Day Beauty (@yesdayworld)

    Yes Day komunikuje svoje produkty ako pomocníkov pre posilnenie kožnej bariéry, majúce za cieľ udržať pleť v rovnováhe. Dosiahnuť to plánuje vďaka zloženiu s probiotikami, centellou ázijskou a antioxidantmi. Výsledkom má byť prirodzený glow zodpovedajúci mladistvej pokožke, nie nedosiahnuteľná dokonalosť. Všetko dopĺňa hravý, ale dôveryhodný branding vystihujúci cieľovú skupinu.

    Marketingu nastanú zlaté časy. Detská generácia získava kúpnu silu

    Popri Yes Day je v súčasnosti značkou s rovnakým cieľom aj Sincerely Yours, teda starostlivosť o pleť pre momentálne najmladšiu generáciu, na ktorú je potrebné cieliť marketing. Trh preto naznačuje, že produkty pre „generáciu alfa“ budú stále veľkou a postupne sa zapĺňajúcou dierou na trhu. Úlohu trendu už nebudú plniť značky Drunk Elephant alebo Glossier, tínedžeri túžia po vlastných produktoch prispôsobených ich pleti.

    Zdroj: Rhode, Drunk Elephant

    Detská výbava kúpeľne by sa ale nemala plniť rozmanitými produktmi bez ladu a skladu. Často to môže byť skôr na škodu než na úžitok. Pokroku doby sa ale nevyhneme a deti budú dospelých napodobňovať asi vždy. Je preto rozumné siahnuť po značke, ktorá ponúka realistické výsledky a nesnaží sa deti lákať k náhodnému míňaniu z rodičovskej peňaženky.

    @yesdayworld berieme starostlivosť o pleť do vlastných rúk Yes Day prichádza 10.1.2025 ✨ pripravte sa žiariť naplno #yesday #teenskincare #tweenskincare #glowyskin #skincareroutine ♬ originálny zvuk – ALTÉGO

    Rad zložený z šetrnej čistiacej peny, hydratačného krému, pleťovej hmly a balzamu na pery tak nakoniec dáva perfektný zmysel. Ide o ideálne rozloženie produktov, ktoré by potenciálny detský spotrebiteľ mohol chcieť používať. Výhodou je aj upokojujúce zloženie. Preč sú časy tonerov plných alkoholu s údajnými magickými účinkami proti akné. Dnešná generácia stavia na upokojenie a hydratáciu, čo s potešením kvitujeme.

    Zdroje: Business of Fashion, Glossy, Style Caster, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    ― Reklama ―

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Beauty značka Yes Day na čele so svojou mladou zakladateľkou má jasnú víziu. Ponúknuť prvú serióznu skin care radu generácii, ktorá vyrastá s influencermi, ktorých produkty sú pre mladšie publikum vo väčšine absolútne nevhodné. Vekovo sú možno deti, ale zbierkou oblečenia aj kozmetiky by predbehli nejedného nadšenca. Mladá pleť ale vyžaduje špeciálny prístup, a práve na ten Yes Day vsádza.

    Generácia Alpha získa vlastnú IT girl. Má 13 rokov a vyvinula novú skin care

    Značka pubertálnej a predpubertálnej skin care stavia od základov na dôveryhodnosti. Nezakladá si len na svojej 13-ročnej zakladateľke, ale aj na chemikovi Ronovi Robinsonovi, ktorého podpis nájdete okrem iného aj pod značkou Rhode, Hailey Bieber. Je nielen externým poradcom, ale má aj čiastočný podiel v spoločnosti, čo znamená, že jeho účasť nebude len letmou pomocou.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Yes Day Beauty (@yesdayworld)

    Yes Day komunikuje svoje produkty ako pomocníkov pre posilnenie kožnej bariéry, majúce za cieľ udržať pleť v rovnováhe. Dosiahnuť to plánuje vďaka zloženiu s probiotikami, centellou ázijskou a antioxidantmi. Výsledkom má byť prirodzený glow zodpovedajúci mladistvej pokožke, nie nedosiahnuteľná dokonalosť. Všetko dopĺňa hravý, ale dôveryhodný branding vystihujúci cieľovú skupinu.

    Marketingu nastanú zlaté časy. Detská generácia získava kúpnu silu

    Popri Yes Day je v súčasnosti značkou s rovnakým cieľom aj Sincerely Yours, teda starostlivosť o pleť pre momentálne najmladšiu generáciu, na ktorú je potrebné cieliť marketing. Trh preto naznačuje, že produkty pre „generáciu alfa“ budú stále veľkou a postupne sa zapĺňajúcou dierou na trhu. Úlohu trendu už nebudú plniť značky Drunk Elephant alebo Glossier, tínedžeri túžia po vlastných produktoch prispôsobených ich pleti.

    Zdroj: Rhode, Drunk Elephant

    Detská výbava kúpeľne by sa ale nemala plniť rozmanitými produktmi bez ladu a skladu. Často to môže byť skôr na škodu než na úžitok. Pokroku doby sa ale nevyhneme a deti budú dospelých napodobňovať asi vždy. Je preto rozumné siahnuť po značke, ktorá ponúka realistické výsledky a nesnaží sa deti lákať k náhodnému míňaniu z rodičovskej peňaženky.

    @yesdayworld berieme starostlivosť o pleť do vlastných rúk Yes Day prichádza 10.1.2025 ✨ pripravte sa žiariť naplno #yesday #teenskincare #tweenskincare #glowyskin #skincareroutine ♬ originálny zvuk – ALTÉGO

    Rad zložený z šetrnej čistiacej peny, hydratačného krému, pleťovej hmly a balzamu na pery tak nakoniec dáva perfektný zmysel. Ide o ideálne rozloženie produktov, ktoré by potenciálny detský spotrebiteľ mohol chcieť používať. Výhodou je aj upokojujúce zloženie. Preč sú časy tonerov plných alkoholu s údajnými magickými účinkami proti akné. Dnešná generácia stavia na upokojenie a hydratáciu, čo s potešením kvitujeme.

    Zdroje: Business of Fashion, Glossy, Style Caster, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Balmain osirel. Po 14 rokoch ho opúšťa kreatívny riaditeľ Olivier Rousteing

    Vždy, keď sa zdá, že módny kolotoč zmeny kreatívnych riaditeľov skončil, objaví sa ďalšia náhla zmena. Tentokrát zo svojej vedúcej pozície odchádza štyridsaťročný návrhár Olivier Rousteing. Francúzsky módny dom Balmain opúšťa po 14 rokoch v jeho čele. Za svoje pôsobenie dokázal značku prepojiť s popkultúrou, zapojiť ju do sveta nových technológií a vytvoriť vlastnú Balmain Army.

    Svadobné šaty hviezd diktujú trendy. Inšpirujú štýl aj odvahu ďalších neviest

    Deň, na ktorý čaká takmer každá žena. Od romantického pokľaknutia až po veľkolepý obrad je to cesta plná emócií, očakávaní a snov. Všetko sa začína jediným okamihom, iskrivým prsteňom, pohľadom plným lásky a slovami, ktoré zmenia celý život. Od tohto momentu sa začína cesta plná plánovania, nápadov a detailov, na ktorých záleží. Šaty, ktoré nosia celebrity, potom inšpirujú milióny neviest na celom svete, určujú trendy a dokazujú, že elegancia a štýl sú nákazlivé. Výber svadobných šiat je v skutočnosti často momentom, keď sa žena prvýkrát uvidí ako nevesta.

    Módnu scénu zaplavili Vianoce. Značky chrlia sviatočné kampane

    Nastal čas, na ktorý sa niektorí tešia celý rok a iní jeho príchod skôr oplakávajú. Blížiace sa Vianoce totiž neznamenajú iba okamihy radosti a potešenia, ale aj stresu. Módne značky ťažia z túžby podobnému tlaku uniknúť a ponúkajú kampane, umožňujúce krátky útek pred sviatočným zhonom. Odkazujú na silu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potešenia.

    Hútiovia po takmer piatich rokoch prepustili modelku. Porušovať mala „morálne kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po takmer piatich rokoch opäť na slobode. Cez víkend o tom reportovala agentúra AFP. Dvadsaťpäťročná žena bola uväznená v roku 2021 vojenskou skupinou Hútiovia, ktorá od roku 2015 vládne časti krajiny. Ako dôvod pre jej zatknutie vtedy uviedla "porušovanie lokálnych morálnych kódov", čo ľudskoprávne organizácie označujú za nepodložené.

    Vlasy, bradavky a biznis. Prečo SKIMS dráždi verejnosť?

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekciou, ktorá oslavuje prirodzenosť tela. Alebo nie? Na sociálnych sieťach sa strhla búrka názorov, či Kim Kardashian oslavuje prirodzenosť ženského tela a búra tabu kože bez jediného chlpu, alebo naopak posilňuje nerealistické ideály krásy a tlak na "dokonalé" telo. Marketingový tím SKIMS však slávi úspech, tangá s umelým ochlpením boli behom pár dní vypredané.

    História elegancie opäť žiari. Pillbox hat oslavuje návrat na módnu scénu

    Nenápadný, a predsa neodolateľne pôsobivý. Klobúk v tvare škatuľky, známy ako pillbox hat, je symbolom kultivovaného vkusu, prekračujúceho generácie aj trendy. Stelesňuje jednoduchosť povýšenú na umenie, spojenú s autoritou a jemnosťou, ktorá sa nikdy nestráca v dave. Nie je to len ozdoba. Je to vyjadrenie postoja, odkaz éry pôvabu a pocta ženskej elegancii.

    Prvý Pink Ball oživil Londýn. Britské múzeum dostáva za podujatie kritiku

    Exkluzívny Pink Ball zafarbil dňa 18. októbra priestory British Museum do všetkých odtieňov ružovej. Vôbec prvý galavečer v tamojších priestoroch kontrastoval s končiacou výstavou Ancient India: Living Traditions, ktorej témou náboženských tradícií sa taktiež inšpiroval. Svet luxusu tak vládol medzi historickými artefaktmi Londýna, čo však vyvolalo aj značnú kritiku.

    LVMH a UNESCO rozširujú spoluprácu. Tiffany & Co. chce chrániť oceány

    Luxusná skupina LVMH prehlbuje partnerstvo s UNESCO. Spoločne hodlajú pracovať na ďalšom päťročnom pláne, tentokrát s názvom For the Beauty of Life. Novo sa k nemu pridá taktiež šperkársky dom Tiffany & Co., ktorého cieľom bude podporiť ochranu oceánov. V srdci spolupráce stojí snaha vytvoriť udržateľné riešenia, ktoré podporia predovšetkým lokálne komunity po celom svete.

    Maison Margiela otvára brány Dubaja. V metropole ponúka exkluzívne rezidencie

    Legendárna francúzska značka pokračuje v prekračovaní módnych hraníc. Maison Margiela tentokrát svoju jedinečnú estetiku neaplikoval na dychberúce návrhy, ale luxusné apartmány. Módny dom odhalil prvé exkluzívne rezidencie, ktoré vybudoval na ostrove Palm Jumeirah v Dubaji. Pridal sa tak ku skupine značiek, ktoré redefinujú podobu súčasného luxusného priemyslu.

    Stella McCartney dosiahla ďalší míľnik. Predstavila prvé plant-based perie

    Nedávny Parížsky týždeň módy zažil dôležitý debut. Na tamojšie prehliadkové móla dorazili prvé návrhy z plant-based peria. Na svedomí ho má britská návrhárka Stella McCartney, preslávená svojim udržateľným a ekologickým prístupom. Inovatívny materiál FEVVERS pritom nemá slúžiť ako presná napodobenina peria, jeho cieľom je vytvoriť podobnú, avšak jedinečnú estetiku.

    Balmain oslavuje 80. narodeniny. Jeho módnu stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z najvýznamnejších značiek módnej histórie oslavuje významný míľnik. Módny dom Balmain tento rok oslávi svoje 80. narodeniny. Na oslavu si nadelil nielen špeciálnu výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale aj špeciálny dokument. Postaral sa oň uznávaný režisér Loïc Prigent, ktorý vyniesol na povrch archívne záznamy, ktoré verejnosť ešte nikdy nevidela.

    Julian Klausner sa činí. Rozvíja populárne pánske tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy obliekal svet do poézie textilných kontrastov. Keď ale na konci svojej kariéry predstavil nízke semišové tenisky, pridal k svojmu odkazu nečakanú kapitolu. Precíznu, civilnú a úplne súčasnú podobu pánskych topánok. Tie sa stali jeho tichým podpisom, ktorý rezonoval aj po jeho odchode. Tento príbeh teraz pokračuje pod vedením návrhára Juliana Klausnera.

    Z dievčaťa od vedľa je showgirl. Taylor Swift sa novými outfitmi stavia medzi legendy

    Už dávno vieme, že značka menom Taylor Swift obsahuje oveľa viac než len pesničky s chytľavými refrénmi a inteligentnými textami. Nový album The Life of a Showgirl ukazuje umelkyňu šťastne zamilovanú a pevne usadenú vo svete šoubiznisu. Populárna speváčka si skrze neho nielen hudobným, ale predovšetkým módnym jazykom a za pomoci premyslenej štylizácie hovorí o pozícii medzi ozajstnými legendami.

    Prada odštartovala vianočný zhon. Vydala tohtoročnú sviatočnú kampaň

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Film Die, My Love láka na surovosť. Jennifer Lawrence popúšťa uzdu emócií

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson iskrí v novom trileri. Film Die, My Love, ktorý debutoval na tohtoročnom filmovom festivale v Cannes, napätím priamo prekypuje. Film sleduje dej založený na knihe z pera Ariany Harwicz, v jeho srdci stojí výbušná, energetická a čím ďalej viac stratená Grace. Rozpráva príbeh ženy, ktorá sa naplno poddá svojej surovosti.

    Móda v kocke: Ugg spája sily so Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Svet módy ponúka nové partnerstvá. Po šiestich rokoch vytvorila slávna značka topánok Ugg špeciálnu kolekciu s japonskou spoločnosťou Sacai. Spoločnosť Swarovski pre zmenu spolupracuje s výrobcom štupľov do uší Loop. Dior oslavuje 10. výročie projektu Dior Lady Art a Pandora spustila vlnu vianočných kampaní. Taliansko privíta prvú výstavu oslavujúcu návrhy značiek Alaïa a Balenciaga.

    ― Reklama ―