Více

    ― Reklama ―

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Starostlivosť o pleť teraz priťahuje nielen dospelých, ale aj skutočne mladých tínedžerov. Výrobky starostlivosti o pleť totiž čoraz častejšie nakupujú príslušníci generácie alfa. Ide o dospievajúce dievčatá narodené po roku 2010. Spoločnosť NIQ nedávno zverejnila správu, podľa ktorej sa tínedžeri podieľajú 49 percentami na náraste masových výrobkov starostlivosti o pleť predávaných najmä v drogériách.

    Medzi najobľúbenejšie produkty pre mladé dievčatá patria krémy, čistiace gély, ale aj špecializovanejšie masky alebo séra. Zatiaľ nemajú záujem len o očné krémy. Hoci sa objavili aj správy, že ich niekedy požadujú aj príliš mladé dospievajúce dievčatá. Správy o meniacich sa zvykoch generácie alfa sa objavili aj pred Vianocami minulého roka. Veľa zástupcov „Gen A“ si totiž priala práve skin care produkty.

    Dôvodom posadnutosti „desiatnikov“ výrobkami súvisiacimi so starostlivosťou o pleť je predovšetkým ich prístup k sociálnym médiám. Denne totiž sledujú videá na TikToku alebo YouTube, na ktorých tínedžerskí vlogeri prezentujú svoje vlastné postupy starostlivosti o pleť. Svet krásy je im oveľa bližší ako starším generáciám. O tonikách, sérach a opaľovacích krémoch toho často vedia viac ako ich rodičia.

    Generácia alfa nie je jediným fanúšikom skin care. Od pandémie zažíva trvalý rast

    Medzi najobľúbenejšie značky generácie alfa patria napríklad Bubble alebo e.l.f. Beauty. Obe spoločnosti totiž využívajú TikTok na to, aby sa dostali bližšie práve k týmto mladým zákazníkom. Zaujímavé je aj to, že si tweens obľúbili predovšetkým nákupy v kamenných obchodoch, kde si môžu jednotlivé produkty ohmatať. Naopak členovia generácie Z uprednostňujú skôr on-line nákupy.

    Nutné je však podotknúť, že kategória skin care produktov zažíva v posledných rokoch všeobecne veľký rast. Začal predovšetkým v čase pandémie, pretože ľudia prestali nosiť veľké množstvo make-upu a začali sa namiesto neho sústrediť na zdravie svojej pleti. Podľa firmy Circana tak medzi rokmi 2019 a 2022 vzrástol predaj masovej skin care kozmetiky zo 7,8 na 9,2 miliardy dolárov.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    Foto:Pexels

    Generácia alfa poháňa beauty predaja. S nadšením nakupuje skin care produkty

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Starostlivosť o pleť teraz priťahuje nielen dospelých, ale aj skutočne mladých tínedžerov. Výrobky starostlivosti o pleť totiž čoraz častejšie nakupujú príslušníci generácie alfa. Ide o dospievajúce dievčatá narodené po roku 2010. Spoločnosť NIQ nedávno zverejnila správu, podľa ktorej sa tínedžeri podieľajú 49 percentami na náraste masových výrobkov starostlivosti o pleť predávaných najmä v drogériách.

    Medzi najobľúbenejšie produkty pre mladé dievčatá patria krémy, čistiace gély, ale aj špecializovanejšie masky alebo séra. Zatiaľ nemajú záujem len o očné krémy. Hoci sa objavili aj správy, že ich niekedy požadujú aj príliš mladé dospievajúce dievčatá. Správy o meniacich sa zvykoch generácie alfa sa objavili aj pred Vianocami minulého roka. Veľa zástupcov „Gen A“ si totiž priala práve skin care produkty.

    Dôvodom posadnutosti „desiatnikov“ výrobkami súvisiacimi so starostlivosťou o pleť je predovšetkým ich prístup k sociálnym médiám. Denne totiž sledujú videá na TikToku alebo YouTube, na ktorých tínedžerskí vlogeri prezentujú svoje vlastné postupy starostlivosti o pleť. Svet krásy je im oveľa bližší ako starším generáciám. O tonikách, sérach a opaľovacích krémoch toho často vedia viac ako ich rodičia.

    Generácia alfa nie je jediným fanúšikom skin care. Od pandémie zažíva trvalý rast

    Medzi najobľúbenejšie značky generácie alfa patria napríklad Bubble alebo e.l.f. Beauty. Obe spoločnosti totiž využívajú TikTok na to, aby sa dostali bližšie práve k týmto mladým zákazníkom. Zaujímavé je aj to, že si tweens obľúbili predovšetkým nákupy v kamenných obchodoch, kde si môžu jednotlivé produkty ohmatať. Naopak členovia generácie Z uprednostňujú skôr on-line nákupy.

    Nutné je však podotknúť, že kategória skin care produktov zažíva v posledných rokoch všeobecne veľký rast. Začal predovšetkým v čase pandémie, pretože ľudia prestali nosiť veľké množstvo make-upu a začali sa namiesto neho sústrediť na zdravie svojej pleti. Podľa firmy Circana tak medzi rokmi 2019 a 2022 vzrástol predaj masovej skin care kozmetiky zo 7,8 na 9,2 miliardy dolárov.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Vestenie z módnych prehliadok štartuje. Aké kabelky budú v tomto roku na vrchole trendov?

    Kabelka je nepostrádateľnou súčasťou šatníka každého milovníka módy. Málokto má však len jednu a samozrejme, na každú príležitosť sa hodí iná. Ktoré však budú dominovať tohtoročným trendom? Módni guruovia sa zľutovali, pretože sa zdá, že tohtoročné modely spájajú praktickosť a estetiku, takže výber bude viac než sľubný.

    Spacákové bundy zaplavili ulice. Ich neforemnosť ľahko pretvoríte na módny prvok

    Plíživo sa dostali do luxusných butikov i bežných obchodov. A už tam zostali. Reč je o dlhých puffer jackets, bundách pripomínajúcich spací vak viac ako čokoľvek iné. Komu pred dvoma rokmi prišli trápne, ten ich dnes urputne zháňa a akonáhle ich vyskúša, nechce späť. Ich styling však môže byť trochu náročný. Vyskúšajte preto osvedčené módne pravidlá.

    V noci škaredá, ráno krásna. Morning shed pobláznil milovníkov beauty trikov

    Aj keď sa beauty trend s názvom morning shed prvýkrát zrodil vlani v lete, na sociálnej sieti TikTok je silný aj v novom roku. Ide o procedúru, ktorá sľubuje nočnú premenu. Diktuje totiž použitie celého radu produktov a pomôcok, v ktorých beauty nadšenci strávia noc, hoci pomerne "škaredí". Ráno ich však podľa ich vlastných slov privíta nová a "krajšia" verzia.

    Hra na mačku a myš. Kostýmy Babygirl odrážajú vzrušujúcu premenu

    Populárny film Babygirl necháva divákov neustále hádať. Kto z hlavných postáv má v daný moment navrch? Kto má skutočne všetko pod kontrolou? Dynamický vzťah medzi úspešnou CEO Romy a jej stážistom Samuelom zachytili aj bravúrne zvolené kostýmy. Reflektujú nielen zrejmé sociálne statusy postáv, ale aj ich skryté pravé ja.

    Nechajte svoj preplnený šatník dýchať. Nový rok odštartuje prísnou čistkou

    Aj keď je to trochu klišé spájať nový rok s novým začiatkom, je v tom kus pravdy. Pocit bezchybného začiatku vytvára určitý tlak, ktorý často potrebujeme. Hodí sa to napríklad vtedy, keď sa rozhodnete konečne upratať svoj preplnený šatník. Naberte teda odvahu a nechajte ho poriadne sa nadýchnuť.

    Rok 2025 prináša zmeny. Módny priemysel čakajú v Európskej únii nové predpisy

    Začiatok roka 2025 znamená pre módny priemysel v Európskej únii významnú zmenu. Bude musieť splniť niekoľko nových legislatívnych povinností. Tie vyplývajú predovšetkým zo snahy znížiť množstvo textilného odpadu a s ním spojené negatívne vplyvy na životné prostredie. Medzi ďalšie ciele patrí zníženie odlesňovania a transparentnosť pôvodu výrobkov.

    Trvalá patrí mihalniciam. Honbu za dokonalou riasenkou nahradil lash lift

    Čas je v dnešnej hektickej dobe jednou z najdôležitejších komodít. Preto čoraz viac nadšencov krásy hľadá spôsoby, ako dosiahnuť svoj vysnívaný vzhľad s čo najmenšou námahou. Pravdepodobne preto rastie popularita takzvaného lash lift. Ide o "trvalú" úpravu na riasy, ktorá zaručuje viditeľnejší a natočenejší vzhľad, posielajúci kadejakú riasenku do kúta.

    Luxusné použité švajčiarske hodinky lákajú na nízke ceny. Vlani klesli na trojročné minimum

    Ceny luxusných použitých švajčiarskych hodiniek, od značiek ako Rolex, Patek Philiipe a Audemars Piguet, naďalej klesajú. Najnovšie reporty potvrdili, že v uplynulom roku dosiahli najnižšiu hodnotu za posledné tri roky. Na vine je predovšetkým pomalší rast svetovej ekonomiky či vysoké úrokové sadzby. Značka Cartier však zatiaľ zlacňovaniu unikla.

    Rok 2025 víta čerstvé trendy. Beauty scénu ovládnu trblietky aj prirodzený make-up

    Beauty scéna sa nemohla nového roku dočkať okrem iného preto, že tradične prináša množstvo očakávaných nových trendov. Mnohé z nich nadväzujú na obľúbené techniky alebo líčenie z minulého roka. Iné však predstavujú čerstvé horúce novinky. Tešiť sa preto už od začiatku januára môžete na trblietavé tiene, no-makeup look či reversed eyeliner.

    Móda v skratke: Miu Miu oslavuje čínsky nový rok a Armani víta hviezdneho ambasádora

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Móda v skratke: Prada víta jar a Missoni dáva zbohom svojej zakladateľke

    Koniec pracovného týždňa priniesol aj smutné správy. Módny dom Missoni oznámil úmrtie svojej zakladateľky Rosity Missoni. Prada medzitým víta jar kampaňou s hviezdou Carey Mulligan. Valentino pre zmenu získal svoju prvú thajskú ambasádorku, herečku Freen Sarocha. Spoločnosť Rolex potom začala nový rok zvýšením cien.

    TikTok zachytil ďalší trend. Fenomén clean eating sa pohybuje na hrane

    Koncept takzvaného clean eating nie je žiadnou novinkou. V posledných mesiacoch ale prenikol aj na sociálnu sieť TikTok a nadobudol nové rozmery. Ide o fenomén, diktujúci, ktoré potraviny sú "čisté", či naopak "škodlivé". Práve kvôli absolutistickým tendenciám, šíreniu dezinformácií alebo zjednodušovaniu faktov sa však jedná o nebezpečný trend.

    Rodent men sú minulosťou. Medzi sexy mužmi vyhrávajú trendy noodle boys

    Internet pokračuje vo svojej obsesi s netypicky maskulínnymi mužmi. Užívatelia sociálnych sietí sa však tentoraz namiesto takzvaného rodent man zamilovali do "noodle boys". Ide väčšinou o hercov, charakteristických svojou vytiahnutou postavou, dlhšími vlasmi a ostrou čeľusťou. Najviac je na nich však príťažlivá istá otvorenosť a predovšetkým citlivosť.

    Cítiť sa krásne si zaslúžite aj doma. Luxusný loungewear si oblečte na cestu ku gauču

    Koniec sviatočného obdobia často znamená koniec leňošenia. Ale nemusí to tak byť vždy; pokojný začiatok nového roka má svoje výhody. K takémuto leňošeniu patrí aj pohodlné oblečenie. Ak vás po Vianociach nebaví leňošenie doma, oblečte si radšej elegantné oblečenie na ležanie. Bude vám teplo, budete vyzerať dobre a získate trochu pohodlia navyše.

    Rok 2024 priniesol nečakanú ikonu. Módnu scénu ovládla Kelly Rutherford

    S obľúbeným štýlom 2000s sa vrátili nielen populárne y2k kúsky, ale aj vtedajšia módna hviezda. V roku 2024 na scénu opäť nastúpila herečka Kelly Rutherford, známa skôr pod menom svojej postavy zo seriálu Gossip Girl, Lily van der Woodsen. Sledovateľov na Instagrame nadchla originálnym štýlom, zrkadlovými selfies aj inšpiratívnymi citátmi.

    Najhorúcejší pánsky doplnok tohtoročného i nadchádzajúceho roka? Jednoznačne fúzy

    Fúzy. Symbol filmov pre dospelých z "osemdesiatok", postavičiek z komiksov a retro reklám na pivo. Kto by to povedal, že sa stanu najhorúcejším módnym trendom súčasnosti? A pritom stačilo tak málo. Pár filmových hviezd, trochu TikToku a Gen Z, ktorá dokáže premeniť na hit aj ponožky v sandáloch.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―