Více

    ― Reklama ―

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Starostlivosť o pleť teraz priťahuje nielen dospelých, ale aj skutočne mladých tínedžerov. Výrobky starostlivosti o pleť totiž čoraz častejšie nakupujú príslušníci generácie alfa. Ide o dospievajúce dievčatá narodené po roku 2010. Spoločnosť NIQ nedávno zverejnila správu, podľa ktorej sa tínedžeri podieľajú 49 percentami na náraste masových výrobkov starostlivosti o pleť predávaných najmä v drogériách.

    Medzi najobľúbenejšie produkty pre mladé dievčatá patria krémy, čistiace gély, ale aj špecializovanejšie masky alebo séra. Zatiaľ nemajú záujem len o očné krémy. Hoci sa objavili aj správy, že ich niekedy požadujú aj príliš mladé dospievajúce dievčatá. Správy o meniacich sa zvykoch generácie alfa sa objavili aj pred Vianocami minulého roka. Veľa zástupcov „Gen A“ si totiž priala práve skin care produkty.

    Dôvodom posadnutosti „desiatnikov“ výrobkami súvisiacimi so starostlivosťou o pleť je predovšetkým ich prístup k sociálnym médiám. Denne totiž sledujú videá na TikToku alebo YouTube, na ktorých tínedžerskí vlogeri prezentujú svoje vlastné postupy starostlivosti o pleť. Svet krásy je im oveľa bližší ako starším generáciám. O tonikách, sérach a opaľovacích krémoch toho často vedia viac ako ich rodičia.

    Generácia alfa nie je jediným fanúšikom skin care. Od pandémie zažíva trvalý rast

    Medzi najobľúbenejšie značky generácie alfa patria napríklad Bubble alebo e.l.f. Beauty. Obe spoločnosti totiž využívajú TikTok na to, aby sa dostali bližšie práve k týmto mladým zákazníkom. Zaujímavé je aj to, že si tweens obľúbili predovšetkým nákupy v kamenných obchodoch, kde si môžu jednotlivé produkty ohmatať. Naopak členovia generácie Z uprednostňujú skôr on-line nákupy.

    Nutné je však podotknúť, že kategória skin care produktov zažíva v posledných rokoch všeobecne veľký rast. Začal predovšetkým v čase pandémie, pretože ľudia prestali nosiť veľké množstvo make-upu a začali sa namiesto neho sústrediť na zdravie svojej pleti. Podľa firmy Circana tak medzi rokmi 2019 a 2022 vzrástol predaj masovej skin care kozmetiky zo 7,8 na 9,2 miliardy dolárov.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    Foto:Pexels

    Generácia alfa poháňa beauty predaja. S nadšením nakupuje skin care produkty

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Starostlivosť o pleť teraz priťahuje nielen dospelých, ale aj skutočne mladých tínedžerov. Výrobky starostlivosti o pleť totiž čoraz častejšie nakupujú príslušníci generácie alfa. Ide o dospievajúce dievčatá narodené po roku 2010. Spoločnosť NIQ nedávno zverejnila správu, podľa ktorej sa tínedžeri podieľajú 49 percentami na náraste masových výrobkov starostlivosti o pleť predávaných najmä v drogériách.

    Medzi najobľúbenejšie produkty pre mladé dievčatá patria krémy, čistiace gély, ale aj špecializovanejšie masky alebo séra. Zatiaľ nemajú záujem len o očné krémy. Hoci sa objavili aj správy, že ich niekedy požadujú aj príliš mladé dospievajúce dievčatá. Správy o meniacich sa zvykoch generácie alfa sa objavili aj pred Vianocami minulého roka. Veľa zástupcov „Gen A“ si totiž priala práve skin care produkty.

    Dôvodom posadnutosti „desiatnikov“ výrobkami súvisiacimi so starostlivosťou o pleť je predovšetkým ich prístup k sociálnym médiám. Denne totiž sledujú videá na TikToku alebo YouTube, na ktorých tínedžerskí vlogeri prezentujú svoje vlastné postupy starostlivosti o pleť. Svet krásy je im oveľa bližší ako starším generáciám. O tonikách, sérach a opaľovacích krémoch toho často vedia viac ako ich rodičia.

    Generácia alfa nie je jediným fanúšikom skin care. Od pandémie zažíva trvalý rast

    Medzi najobľúbenejšie značky generácie alfa patria napríklad Bubble alebo e.l.f. Beauty. Obe spoločnosti totiž využívajú TikTok na to, aby sa dostali bližšie práve k týmto mladým zákazníkom. Zaujímavé je aj to, že si tweens obľúbili predovšetkým nákupy v kamenných obchodoch, kde si môžu jednotlivé produkty ohmatať. Naopak členovia generácie Z uprednostňujú skôr on-line nákupy.

    Nutné je však podotknúť, že kategória skin care produktov zažíva v posledných rokoch všeobecne veľký rast. Začal predovšetkým v čase pandémie, pretože ľudia prestali nosiť veľké množstvo make-upu a začali sa namiesto neho sústrediť na zdravie svojej pleti. Podľa firmy Circana tak medzi rokmi 2019 a 2022 vzrástol predaj masovej skin care kozmetiky zo 7,8 na 9,2 miliardy dolárov.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Súkromie je passé. Toto leto diktuje transparentné kabelky

    Priehľadné materiály si držia svoje miesto na zozname módnych trendov už niekoľko sezón. Toto leto sa napríklad vrátili v podobe dávno zabudnutých plastových jelly sandals. Zdá sa však, že ich sláva sa tým nekončí. Na obzore je nová posadnutosť tohto leta. Do popredia sa dostávajú priehľadné kabelky, a to v niekoľkých rôznych štýloch.

    Na spoločnosť Loro Piana dohliada súd. Značka čelí obvineniam zo zneužívania pracovníkov

    Ďalšia talianska značka sa ocitla pod dohľadom Milánskeho súdu. Tentokrát ide o módny dom Loro Piana, ktorý je podozrivý zo zneužívania pracovníkov vo svojom dodávateľskom reťazci. Značka mala spolupracovať s výrobcami, ktorí zamestnancom neumožnili bezpečné pracovné prostredie. Spoločnosť vyhlásila, že si toho nebola vedomá.

    Pinterest vydal prvú správu pre mužov. Odhalil ich meniacu sa maskulinitu

    Mileniáli a generácia Z prepisujú, čo znamená maskulinita. Naznačuje to nedávno vydaná správa platformy Pinterest. Vydala totiž prvú štúdiu popisujúcu najčastejšie vyhľadávania jej mužských používateľov. Tí sa čím ďalej viac zaujímajú o self care, wellness a zdravý životný štýl. Zaujíma ich ale aj móda, DIY a moderné technológie alebo ako byť lepším rodičom.

    Nuda neprichádza do úvahy. Keď estetiku quiet luxury uchopíte správne

    Že luxus nemusí kričať vieme už dávno. Na scéne je preto čoraz obľúbenejší quiet luxury, teda nielen módny, ale predovšetkým životný štýl. Odpoveď na preplnenosť trendy a sezónnymi výstrelkami leží v diskrétnej elegancii. Pozor, nemusí však znamenať nudu. Premyslený tichý luxus vie osviežiť šatník a otáčať hlavy okoloidúcich.

    Prestrite hosťom leto. Slnečné lúče žiadajú hravý jedálenský stôl

    Slnkom nasýtené mesiace volajú po hravosti, ktorá žiadnemu inému ročnému obdobiu nesadne tak nenútene ako práve letu. Túžba uvoľniť hranice a poddať sa takmer detskej naivite prestupuje nielen do našich šatníkov či make-up taštičiek, ale aj do našej domácnosti. Prestrite si tento rok stôl, ktorý perfektne zachytí nezameniteľnú atmosféru leta.

    Parížsky haute couture week je späť. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paríž v pondelok privítal ďalší zo svojich exkluzívnych haute couture týždňov módy. Odštartovala ho prehliadka z dielne Schiaparelli, ktorá podľa návrhára Daniela Roseberryho predstavovala koniec jednej kapitoly známej značky. Módny dom Iris Van Herpen pre zmenu prekvapil návrhmi pripomínajúcimi podmorský svet. Súčasťou jednej z rób sa dokonca stali živé riasy.

    Páni, letu kraľuje pyžamo. Pohodlie konečne dostáva nový rozmer

    Talianske slnko, mestské ulice a plážové promenády majú tento rok jedno spoločné. Pyžamo. Nie, nejde o omyl pri rannom venčení psa, ale o jeden z najvýraznejších trendov tohtoročného Milánskeho týždňa módy. Spoločnosť Dolce & Gabbana vo svojej pánskej kolekcii na jar a leto 2026 urobila z nočnej uniformy hlavný denný look. Kto by si kedy pomyslel, že klasický prúžkovaný set do postele sa stane symbolom moderného štýlu?

    Čo spája Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadné momenty Jonathana Andersona

    Málokto v dnešnej móde prekvapí tak rafinovane ako Jonathan Anderson. Írsky návrhár, ktorý odišiel z Loewe a stal sa šéfom módneho impéria Dior, za sebou zanecháva kolekciu momentov, ktoré sa vryli do pamäti módnych fanúšikov a internetu. Jeho tvorba je plná irónie, symboliky a balansovania medzi umením a nositeľnosťou. Práve to robí Andersona jedným z najzásadnejších návrhárov poslednej dekády.

    Michael Rider sa dostal do centra pozornosti. Odhalil debut pre Celine

    Ďalší zo slávnych módnych domov sa dočkal novej kapitoly. Nový kreatívny riaditeľ Celine, Michael Rider, odhalil v nedeľu popoludní svoju debutovú kolekciu. Umne v nej spojil tradíciu značky, jej predchádzajúce éry aj štipku vlastného štýlu. Jedná sa o vydarený začiatok návrhára, ktorý pre spoločnosť pracoval už skôr, a to pod taktovkou ikonickej Phoebe Philo.

    Prevoňajú domov a vyčistia hlavu. Vône prinášajúce spirituálny zážitok

    Niektoré vône dokážu viac než len prevoňať domov. Vonné tyčinky, vykurovadlá alebo esenciálne oleje zároveň sľubujú skľudnenie mysle a očistenie od negatívnej energie. Ich používanie má korene v duchovných tradíciách celého sveta. Okrem toho dizajnový doplnok v podobe aromalampy alebo štýlového stojana urobí vo vašej domácnosti dojem.

    Tiché a trvalé znepokojenie. V Prahe sa začala výstava Davida Lyncha Up in Flames.

    Od konca júna môžete v pražskom DOXe navštíviť výstavu amerického umelca Davida Lyncha s názvom Up in Flames. Ide o prvú ucelenú prezentáciu jeho tvorby v Českej republike. Na Lynchove kresby, fotografie, litografie, akvarely a krátke experimentálne a animované filmy plné melanchólie a tajomstva sa môžete tešiť až do februára.

    Beauty svet má novú hviezdu. Sperma z lososa sľubuje trendy glass skin

    Sociálna sieť TikTok objavila ďalší beauty trend. Tentokrát sa však nejedná o náhodný experiment, ale osvedčenú ingredienciu kórejskej kozmetiky. Novoobjavenou hviezdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z neho extrahovaná, známa ako PDRN, napomáha k pevnejšej a hydratovanej pleti. Prispieva tak k vysnívanému looku "glass skin".

    Utečte pred horúčavou do kín. Leto ponúka potenciálne filmové hity

    Horúce letné dni bohužiaľ nemožno všetky stráviť na pláži, len kúsok od chladivých vĺn priesvitného mora. Ak chcete uniknúť pred dotieravým teplom, ukryte sa do kín, kde na vás čakajú potenciálne hity tohto leta. Ponuka chystaných filmov má všetko, čo si môžete priať, od napínavých hororov cez klasické thrillery až po hravé komédie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmovej aj módnej scéne

    Hviezda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módnou ikonou. Herec si získal priazeň internetu už vďaka svojej charizme a úspešným úlohám. V poslednej dobe na seba ale strháva pozornosť aj kvôli prekvapivým outfitom. Zabodoval vďaka žabkám a šiltovke na červenom koberci, ale aj okuliarom z nového filmu Jurassic World Rebirth.

    Donatella opúšťa svoj trón. S Versace sa rozlúčila svojou poslednou kampaňou

    Taliansky módny dom Versace už na jar oznámil to, čo už bolo dlho jasné. Doterajšia kreatívna riaditeľka značky Donatella Versace sa rozhodla odísť zo svojej pozície. Namiesto toho sa ujme úlohy globálnej ambasádorky a svoj trón odovzdá talentovanému návrhárovi Dario Vitale. Návrhárka sa teraz oficiálne lúči, a to svojou najnovšou kampaňou.

    Postavte si letný šatník bez výčitiek. Namiesto trendu oblečte udržateľnosť

    Svet módy už niekoľko rokov ovládajú mikrotrendy, posilnené sociálnymi sieťami, ktorým sa dá len ťažko uniknúť. Ak však nehľadáte ďalší kúsok, ktorý čoskoro zapadne do hlbín vášho šatníka, alebo si nemôžete dovoliť míňať na efemérne virálne modely, obráťte svoju pozornosť na udržateľné značky. Uprednostnite udržateľnosť, ktorá vydrží viac ako jednu sezónu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―