Více

    ― Reklama ―

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Starostlivosť o pleť teraz priťahuje nielen dospelých, ale aj skutočne mladých tínedžerov. Výrobky starostlivosti o pleť totiž čoraz častejšie nakupujú príslušníci generácie alfa. Ide o dospievajúce dievčatá narodené po roku 2010. Spoločnosť NIQ nedávno zverejnila správu, podľa ktorej sa tínedžeri podieľajú 49 percentami na náraste masových výrobkov starostlivosti o pleť predávaných najmä v drogériách.

    Medzi najobľúbenejšie produkty pre mladé dievčatá patria krémy, čistiace gély, ale aj špecializovanejšie masky alebo séra. Zatiaľ nemajú záujem len o očné krémy. Hoci sa objavili aj správy, že ich niekedy požadujú aj príliš mladé dospievajúce dievčatá. Správy o meniacich sa zvykoch generácie alfa sa objavili aj pred Vianocami minulého roka. Veľa zástupcov „Gen A“ si totiž priala práve skin care produkty.

    Dôvodom posadnutosti „desiatnikov“ výrobkami súvisiacimi so starostlivosťou o pleť je predovšetkým ich prístup k sociálnym médiám. Denne totiž sledujú videá na TikToku alebo YouTube, na ktorých tínedžerskí vlogeri prezentujú svoje vlastné postupy starostlivosti o pleť. Svet krásy je im oveľa bližší ako starším generáciám. O tonikách, sérach a opaľovacích krémoch toho často vedia viac ako ich rodičia.

    Generácia alfa nie je jediným fanúšikom skin care. Od pandémie zažíva trvalý rast

    Medzi najobľúbenejšie značky generácie alfa patria napríklad Bubble alebo e.l.f. Beauty. Obe spoločnosti totiž využívajú TikTok na to, aby sa dostali bližšie práve k týmto mladým zákazníkom. Zaujímavé je aj to, že si tweens obľúbili predovšetkým nákupy v kamenných obchodoch, kde si môžu jednotlivé produkty ohmatať. Naopak členovia generácie Z uprednostňujú skôr on-line nákupy.

    Nutné je však podotknúť, že kategória skin care produktov zažíva v posledných rokoch všeobecne veľký rast. Začal predovšetkým v čase pandémie, pretože ľudia prestali nosiť veľké množstvo make-upu a začali sa namiesto neho sústrediť na zdravie svojej pleti. Podľa firmy Circana tak medzi rokmi 2019 a 2022 vzrástol predaj masovej skin care kozmetiky zo 7,8 na 9,2 miliardy dolárov.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    Foto:Pexels

    Generácia alfa poháňa beauty predaja. S nadšením nakupuje skin care produkty

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Starostlivosť o pleť teraz priťahuje nielen dospelých, ale aj skutočne mladých tínedžerov. Výrobky starostlivosti o pleť totiž čoraz častejšie nakupujú príslušníci generácie alfa. Ide o dospievajúce dievčatá narodené po roku 2010. Spoločnosť NIQ nedávno zverejnila správu, podľa ktorej sa tínedžeri podieľajú 49 percentami na náraste masových výrobkov starostlivosti o pleť predávaných najmä v drogériách.

    Medzi najobľúbenejšie produkty pre mladé dievčatá patria krémy, čistiace gély, ale aj špecializovanejšie masky alebo séra. Zatiaľ nemajú záujem len o očné krémy. Hoci sa objavili aj správy, že ich niekedy požadujú aj príliš mladé dospievajúce dievčatá. Správy o meniacich sa zvykoch generácie alfa sa objavili aj pred Vianocami minulého roka. Veľa zástupcov „Gen A“ si totiž priala práve skin care produkty.

    Dôvodom posadnutosti „desiatnikov“ výrobkami súvisiacimi so starostlivosťou o pleť je predovšetkým ich prístup k sociálnym médiám. Denne totiž sledujú videá na TikToku alebo YouTube, na ktorých tínedžerskí vlogeri prezentujú svoje vlastné postupy starostlivosti o pleť. Svet krásy je im oveľa bližší ako starším generáciám. O tonikách, sérach a opaľovacích krémoch toho často vedia viac ako ich rodičia.

    Generácia alfa nie je jediným fanúšikom skin care. Od pandémie zažíva trvalý rast

    Medzi najobľúbenejšie značky generácie alfa patria napríklad Bubble alebo e.l.f. Beauty. Obe spoločnosti totiž využívajú TikTok na to, aby sa dostali bližšie práve k týmto mladým zákazníkom. Zaujímavé je aj to, že si tweens obľúbili predovšetkým nákupy v kamenných obchodoch, kde si môžu jednotlivé produkty ohmatať. Naopak členovia generácie Z uprednostňujú skôr on-line nákupy.

    Nutné je však podotknúť, že kategória skin care produktov zažíva v posledných rokoch všeobecne veľký rast. Začal predovšetkým v čase pandémie, pretože ľudia prestali nosiť veľké množstvo make-upu a začali sa namiesto neho sústrediť na zdravie svojej pleti. Podľa firmy Circana tak medzi rokmi 2019 a 2022 vzrástol predaj masovej skin care kozmetiky zo 7,8 na 9,2 miliardy dolárov.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Účes z roku 2025 pohltila nostalgia. „The Christy Cut“ prináša späť 90. roky

    Beauty odborníci majú jasno. Tohtoročné trendy účes na plnej čiare vyhral ten s názvom "Christy Cut". Ide o strih inšpirovaný supermodelkou Christy Turlington, ktorý naplno navracia nádych 90. rokov minulého storočia. Charakteristický je nielen svojou nadčasovosťou a nedbalým chic štýlom, ale aj dôrazom na trendy prirodzenosť i zvýraznené kučery a vlny.

    Štyri tipy pre hybridné účesy. Podržia vás na joge, pri bazéne aj na prechádzke po meste

    S príchodom jari ide často ruka v ruke túžba experimentovať. Klasické drdoly alebo konské chvosty jednoducho nefungujú dostatočne dobre, ale vymyslieť úplne novú kreáciu môže byť príliš ťažké. Inšpirujte sa jarnými účesmi, ktoré si vyžadujú len trochu cviku alebo jednoduchú a šikovnú pomôcku.

    Elegantné vestičky búrajú stereotypy. Naučte sa ich naštylizovať podľa typu postavy

    Pôvodne pánsky odev zo stredoveku zažil v poslednom čase nevídaný rozmach. Ba čo viac, dokonca zmenil pohlavie a s veľkou slávou sa objavil v ženských kolekciách. Niet divu, charizmatické vesty dokonale balansujú medzi autoritou a zvodnosťou. Ak ste tomuto trendu doteraz odolávali, oplatí sa doň vrhnúť po hlave.

    Ani žltá, ani zelená. Odtieň Chartreuse zafarbil jarné trendy

    Zdá sa, že minuloročný odtieň "brat summer" ešte úplne nezmizol. Len sa uložil k zimnému spánku a premenil sa na trochu zdržanlivejšiu verziu, farbu s názvom Chartreuse. Ide o tóny prenikavej žltej a zelenej, ktoré sa vkradli aj do kolekcií na túto jar a nadchádzajúce leto. Ich hlavnou výhodou je ľahká kombinovateľnosť a okamžitý efekt "it girl".

    Nič vám už nebude stáť v ceste. Štýlové tenisky na prekonanie kilometrov

    Ak vás čaká v najbližšej dobe dovolenka či väčší výlet, súčasťou príprav by určite mala byť aj voľba vhodnej obuvi. Zdá sa to možno ako nepodstatný detail, ale pokiaľ na vašich cestách radi obdivujete populárne miesta, nachodíte pokojne desiatky kilometrov. Vybrané tenisky by teda mali byť pohodlné a zároveň štýlové. Inšpirujte sa obľúbenými modelmi.

    Obujte si módne jarné topánky. Tohtoročnú teplú sezónu definuje chic aj námornícky štýl

    Na scénu konečne prišla jar. Spolu s ňou sa do popredia dostávajú aj trendy, ktoré určujú tohtoročnú teplú sezónu. Pripravte sa teda na obutie niektorých topánok, ktoré nás v najbližších mesiacoch neopustia. Na piknikoch, jarných prechádzkach a kaviarenských pochôdzkach nás budú sprevádzať najmä kúsky reprezentujúce chic a námornícky štýl.

    Wellness svet má tento rok jasno. Za kráľovnú trendov menoval hydratáciu

    Pitná voda ešte nikdy nebola taká sexy. Svet wellness tento rok vyzdvihol hydratáciu do popredia. Jej rituál už teda nezahŕňa len módny hrnček alebo fľašu. Namiesto toho zahŕňa celý rad "nevyhnutných" doplnkov, od elektrolytov cez rôzne príchute až po jedlé trblietky. Sociálna sieť TikTok tak z tejto rutiny urobila nový trend, bez ktorého sa nezaobídete.

    Móda v skratke: Julia Garner septembra v Gucci a Louboutin objavuje svet okuliarov

    Prvý aprílový deň priniesol niekoľko nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje špeciálnu kolekciu výrobkov pre psov. Ikonický návrhár obuvi Christian Louboutin pre zmenu ponúkne svoju prvú líniu slnečných okuliarov. Módny dom Gucci oslavuje 104. výročie výroby hodvábu projektom, v ktorom zažiari Julia Garner. Bulgari vycestuje na podujatie Hodinky a zázraky a TikTok Shop rozširuje svoju pôsobnosť.

    Módny priemysel na križovatke. Svet luxusu čelí hrozbe rastúcich ciel

    Začiatkom tohto roka analytici očakávali, že luxusný priemysel sa vráti k stabilnému rastu. Na konci prvého štvrťroka však museli svoje pôvodné odhady revidovať. Svet luxusu ohrozuje aj rastúca nacionalistická politika, najmä v Spojených štátoch a Číne. Okrem pretrvávajúcej hospodárskej nestability čelia aj rastúcim clám.

    Podceňované doplnky vedia zažiariť. Štýlové opasky premenia outfit na sofistikované majstrovské dielo

    O dôležitosti doplnkov by v dnešnej dobe už nemali existovať spory. Na prvý pohľad jednoduché prvky vedia často povzniesť celý outfit na inú úroveň, a naopak ich absencia kričí do sveta svojou neúplnosťou. Do kategórie pomocníkov patria aj opasky. Ich funkcia totiž dávno siaha ďaleko za tú čisto praktickú a často vykúzli vytúžený perfektný look.

    Prečo poznať Issey Miyake? Japonská ikona experimentuje so sochami

    issey Miyake je už dlho symbolom nekonvenčného prístupu k móde, kde sa technológia stretáva s umením a tradičné remeslo s budúcnosťou. Japonský návrhár zmenil vnímanie odevu zo statického na dynamický prvok plný formy a experimentov. Dôkazom toho je aj jeho najnovšia línia, ktorá skúma vzťah medzi telom a odevom v podobe sochárskych kreácií.

    Denimu stále vládnu rifle. Džínsovinu však tento rok oblečiete od hlavy až po päty

    Nadčasovou látkou vhodnou do takmer každého šatníka je bez pochyby denim. Materiál pôvodne zamýšľaný pre kovbojov a robotníkov dnes zapĺňa vešiaky obchodov v najrôznejších strihoch a farbách. Dávno pritom nezostáva len pri rifliach, prebojoval sa aj do ďalších oblastí módy. Tohtoročné trendy sú denim experimentom naklonené, nenechajte si ich preto ujsť.

    Narodeniny s nádychom luxusu. Pharrell Williams vydáva kolekciu šampanského s Moët & Chandon

    Značka Moët & Chandon sa rozhodla uctiť si svoje narodeniny. Tentoraz si na pomoc prizvala Pharrella Williamsa, ktorý pre značku navrhol špeciálnu kolekciu a stal sa jej tvárou. Ikonické fľaše z tekutého zlata pri tejto príležitosti doplnil pôsobivými mašľami. Skutočnou čerešničkou na torte však bol zberateľský kúsok v hodnote 30 000 eur.

    Zlín ako kolíska mladej českej módy. Areál Svit privítal 13. ročník módnej akcie Dotek

    Baťov továrenský komplex v Zlíne, známy aj pod názvom Svit, ožil 22. marca módnymi prehliadkami. Industriálne priestory privítali návštevníkov 13. ročníka módnej akcie Dotek. Témou charitatívneho podujatia, ktoré viedli študenti Fakulty multimediálnych komunikácií Univerzity Tomáša Baťu, bol Prológ. Pre organizáciu Aliancia žien s rakovinou prsníka sa vyzbierala rekordná suma viac ako 161-tisíc korún.

    Inšpirácia na leto. Béžové plavky alebo korálkové vzory budú hitom

    Hoci oslavujeme blížiacu sa jar, nasledujúce ročné obdobie tu bude rýchlosťou blesku. Pokiaľ chcete byť kráľovnou bazénov a wellness, inšpirujte sa u módnych značiek a ich trendov. Ani plavky sa totiž nevyhli predikciám, tento rok sa tak môžeme tešiť na viac ako zaujímavé kúsky. Nebudú chýbať divoké potlače ani jednoduchý minimalizmus.

    Móda v kocke: Adidas spája sily s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butlera

    Okrem módneho domu Calvin Klein oznámila partnerstvo so spevákom Bad Bunny aj spoločnosť Adidas. Spoločne vytvorili módne topánky Ballerina. Značka hodiniek Breitling pre zmenu spolupracovala s hercom Austinom Butlerom. Dior mieri s výstavou do Južnej Kórey a Jacquemus láka na bowling s Neiman Marcus. Chanel predstavuje svoj nový parfém Eau Splendide.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―