Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Pri zmienke o značke Dreaming Eli nemôžeme nevyzdvihnúť udržateľnosť, ručnú tvorbu a emocionálnu linku, ktoré tvoria DNA tejto jedinečnej spoločnosti. Keď si oblečiete akýkoľvek kúsok z jej dielne, akoby sa z vás razom vyliahol rozprávkový motýľ. Dych vám vyrazia napríklad priesvitné materiály, nadýchané volániky, krehké čipky a štrukturálne korzetové konštrukcie, a to všetko z upcyklovaných tkanín.

    Zdroj: Dreaming Eli

    Sicílske korene dosiahli až do Londýna. Dreaming Eli bojuje za sebavyjadrenie žien

    Dreaming Eli založila talianska návrhárka Elisa Trombatore. Svojím nápadom dala vzniknúť vesmíru, kde sa stretáva ženskosť a sila. Chcela dať ženám novú možnosť a vyjadriť samú seba inak ako stereotypne krehko a krotko. Jej oblečenie možno popísať ako éterické a výrazné. Dala si záležať, aby každý kúsok, ktorý je pod značkou Dreaming Eli ušitý, rozprával príbeh o jej sicílskych koreňoch a remeselníckom umení.

    Zdroj: Dreaming Eli

    Módna prehliadka Dreaming Eli pre jarnú sezónu 2026 sa uskutočnila v gotickom kostole St. Cyprian’s v londýnskom Marylebone, kde sa chrámovou loďou niesla božská pieseň sprevádzaná jemným brnkaním harfistky. Modelky sa prechádzali uličkou v božských outfitoch a skrz farebné vitráže na ne dopadalo božské svetlo, ktoré dodávalo klenutým stropom a zlatým reliéfom takmer nadprirodzený dojem.

    Prehliadka nedostala názov „My Name is Amore“ len tak. Mala byť milostným listom všetkým ženám. Séria predstavovala zlomový bod, kedy sa značka od tém prežitia z predchádzajúcich rokov dostáva cez lásku k zraniteľnosti a krehkosti. Tradične hrubý materiál Elisa pretvorila v jemnejšie a romantickejšie prvky. Modelky namaľovala vizážistka Carly Utting tak, aby vyzerali ako zamilované, zvolila ružové líca a dlhé mihalnice.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Dreaming Eli (@dreaming_eli)

    Láska vyšitá z nití. Kolekcia My Name is Amore vyjadruje emócie prostredníctvom módy

    Slovo „Amore“ sa objavovalo vyšité na jednotlivých modeloch ako pocta sicílskemu pôvodu návrhárky Elisy Trombatore a ženám, ktoré ju naučili láske. Kolekcia doslova nosí srdce na rukáve a odhaľuje zraniteľnosť ženskej duše. Výšivky, posvätná atmosféra miesta i symbolika zraniteľnosti dodávajú sérii duchovný rozmer. Dreaming Eli znovu potvrdzuje svoju schopnosť pretaviť intímne zážitky do originálneho módneho jazyka.

    Zdroje: Metal, Hypebae, Instagram, Fashion Capital, YouTube, London Fashion Week

    Autor článku:

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    ― Reklama ―

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Pri zmienke o značke Dreaming Eli nemôžeme nevyzdvihnúť udržateľnosť, ručnú tvorbu a emocionálnu linku, ktoré tvoria DNA tejto jedinečnej spoločnosti. Keď si oblečiete akýkoľvek kúsok z jej dielne, akoby sa z vás razom vyliahol rozprávkový motýľ. Dych vám vyrazia napríklad priesvitné materiály, nadýchané volániky, krehké čipky a štrukturálne korzetové konštrukcie, a to všetko z upcyklovaných tkanín.

    Zdroj: Dreaming Eli

    Sicílske korene dosiahli až do Londýna. Dreaming Eli bojuje za sebavyjadrenie žien

    Dreaming Eli založila talianska návrhárka Elisa Trombatore. Svojím nápadom dala vzniknúť vesmíru, kde sa stretáva ženskosť a sila. Chcela dať ženám novú možnosť a vyjadriť samú seba inak ako stereotypne krehko a krotko. Jej oblečenie možno popísať ako éterické a výrazné. Dala si záležať, aby každý kúsok, ktorý je pod značkou Dreaming Eli ušitý, rozprával príbeh o jej sicílskych koreňoch a remeselníckom umení.

    Zdroj: Dreaming Eli

    Módna prehliadka Dreaming Eli pre jarnú sezónu 2026 sa uskutočnila v gotickom kostole St. Cyprian’s v londýnskom Marylebone, kde sa chrámovou loďou niesla božská pieseň sprevádzaná jemným brnkaním harfistky. Modelky sa prechádzali uličkou v božských outfitoch a skrz farebné vitráže na ne dopadalo božské svetlo, ktoré dodávalo klenutým stropom a zlatým reliéfom takmer nadprirodzený dojem.

    Prehliadka nedostala názov „My Name is Amore“ len tak. Mala byť milostným listom všetkým ženám. Séria predstavovala zlomový bod, kedy sa značka od tém prežitia z predchádzajúcich rokov dostáva cez lásku k zraniteľnosti a krehkosti. Tradične hrubý materiál Elisa pretvorila v jemnejšie a romantickejšie prvky. Modelky namaľovala vizážistka Carly Utting tak, aby vyzerali ako zamilované, zvolila ružové líca a dlhé mihalnice.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Dreaming Eli (@dreaming_eli)

    Láska vyšitá z nití. Kolekcia My Name is Amore vyjadruje emócie prostredníctvom módy

    Slovo „Amore“ sa objavovalo vyšité na jednotlivých modeloch ako pocta sicílskemu pôvodu návrhárky Elisy Trombatore a ženám, ktoré ju naučili láske. Kolekcia doslova nosí srdce na rukáve a odhaľuje zraniteľnosť ženskej duše. Výšivky, posvätná atmosféra miesta i symbolika zraniteľnosti dodávajú sérii duchovný rozmer. Dreaming Eli znovu potvrdzuje svoju schopnosť pretaviť intímne zážitky do originálneho módneho jazyka.

    Zdroje: Metal, Hypebae, Instagram, Fashion Capital, YouTube, London Fashion Week

    ― Reklama ―

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Príbeh túžby a vzdoru. Vivienne Westwood oživuje mangu NANA

    Milovníci anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala jesenné prekvapenie plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvorila kolekciu, ktorá sa inšpirovala slávnymi japonskými manga komiksami. Spolupráca, ktorá prepája melanchóliu tokijských nocí s neskrotným britským duchom, oživuje šperky, látky aj siluety, ktoré v mange rozprávajú o slobode, túžbe a vzdore.

    TikTok Highlights: Trendy videá zdieľajú vytúžený „flow state“

    Vaša koncentrácia je zameraná na činnosť, vaše okolie sa rozptyľuje a vy nemyslíte na nič iné ako na prítomnosť. Takto by mnohí používatelia TikToku popísali "flow state". Teda stav, na ktorý v súčasnosti upozorňuje lavína virálnych videí. Zdieľajú totiž momenty, keď ľudia počas často bežných činností zabudnú na všetko ostatné a ocitnú sa v okamihu vytvorenom len pre nich.

    Versace prekonáva míľnik. Prada značku v decembri privíta pod svoje krídla

    Luxusná skupina Prada Group tento rok v apríli prekvapila módny svet, keď oznámila svoju kúpu módneho domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur nasledovala krátko po tom, čo z pozície kreatívnej riaditeľky značky odišla Donatella Versace. Do sveta Prady však naplno vstúpi až v utorok 2. decembra. Čaká ju nová éra spájajúca jej bohatú históriu a inovácie.

    REFY prináša chrómové spustenie. Nová kolekcia žiari sama o sebe

    REFY je značka, ktorá evokuje dokonale upravené obočie. Každá žena si ju spája s jej krásnou zakladateľkou a jej netypickým vzhľadom, ktorý premenila na svoju prednosť. Vytvorila značku, ktorej poslaním je dodať ženám sebavedomie, predovšetkým v oblasti obočia. Pri príležitosti výročia existencie značky REFY predstavuje limitovanú edíciu Chrome Collection.

    Šaty Alžbety II. opäť žiaria. Veľká výstava odhaľuje príbehy jej štýlu

    Výstava venovaná Alžbete II. predstavuje desiatky jej ikonických šiat aj doplnkov, ktoré dlho formovali vizuálnu podobu britskej monarchie. Návštevníci môžu nahliadnuť do zákulisia štýlu Alžbety II., jeho symboliky i vývoja naprieč dekádami. Expozícia odhaľuje nielen prepracované detaily odevov, ale aj príbehy návrhárov, tradícií a udalostí, ktoré sa do nich otlačili.

    Greenpeace našiel nebezpečné látky v oblečení Shein. Prekračujú limity EÚ

    Fast fashion reťazec Shein čelí v Európe ďalšiemu prípadu. Nemecká pobočka neziskovej organizácie Greenpeace zverejnila najnovšiu správu, v ktorej sa v jej oblečení našli nebezpečné látky. Potenciálne toxické chemikálie môžu viesť k viacerým ochoreniam, ale škodia aj životnému prostrediu.

    Paríž dobýva čerstvý dizajnérsky skvost. Café Nuances otvára novú pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paríži sa mení na magnet pre generáciu, ktorá vyhľadáva dizajn s absolútnou vizuálnou razanciou. Le Marais získava priestor, ktorý pracuje s intenzívnou estetikou a priťahuje pozornosť rýchlosťou virálneho príspevku. Atmosféra vibruje kovovým leskom, červeným svetlom a podmanivým minimalizmom. Kaviareň posúva bežný rituál do sféry, kde sa dizajn stáva zážitkom. Presadzuje sa ako miesto, ktoré podporuje zdieľanie ako súčasť svojej identity.

    Magazín Complex zverejnil zoznam módnych ikon. Je ale naozaj relevantný?

    Magazín Complex zverejnil zoznam 25 módnych ikon 21. storočia a potvrdil tým svoju fascináciu popkultúrnymi stálicami. Výber zostavený z mien, ktoré vládnu globálnym trendom a obálkam časopisov, zvýrazňuje silu mainstreamu. Rebríček prezentuje osobnosti s obrovskou mediálnou gravitáciou a odhodlaním tvoriť vlastný vizuálny jazyk. Reflektuje súčasnú túžbu po ikonách, ktoré dokážu okamžite rezonovať s publikom. Zabúda ale, že módna scéna dýcha aj inými farbami a túži po nových tvárach.

    Krása je jeho jazykom. Tom Ford ju preniesol z módy na filmové plátno

    Tom Ford, pôvodne uznávaný módny návrhár a bývalý kreatívny riaditeľ značiek Gucci a Yves Saint Laurent, sa stal jedným z mála dizajnérov, ktorým sa podarilo úspešne preniknúť aj do sveta filmu. Svoju precíznosť, zmysel pre detail a estetickú vycibrenosť preniesol z prehliadkových mól na filmové plátno, kde zaujal filmami A Single Man alebo Nocturnal Animals.

    Keď pouličný štýl vzýva luxus. Pharrell Williams čerpá zo skateboardovej obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenáva výrazný návrat na módnu scénu, a práve na tento trend reaguje aj Pharrell Williams. Pre Louis Vuitton predstavil model LV Tilted, ktorý spája pouličnú estetiku s luxusom francúzskej značky. Nové pánske tenisky vychádzajú z vintage nízkych skateboardových topánok z prelomu milénia, ktorých siluetu reinterpretujú v modernom duchu.

    Po stopách módnych ikon: Ako Nicolas Ghesquière zachránil módny dom Balenciaga

    Mal dvadsaťpäť rokov, pracoval z požičanej kancelárie a navrhoval oblečenie s presnosťou, ktorá pôsobila skôr ako plán než módna skica. Nicolas Ghesquière prevzal takmer zabudnutý dom Balenciaga a premenil ho na najprogresívnejšie laboratórium moderného luxusu. Zázemie skromné, ambície neobmedzené. Definoval novú epochu elegancie, v ktorej sa experiment stáva jazykom novej éry. S odstupom štvrťstoročia sa na jeho začiatok spomína ako na jeden z najdôležitejších momentov módy.

    Móda v kocke: Swarovski rozžiaril Paríž a Marty Supreme má merch

    Značky vítajú Vianoce pomocou kampaní, ale aj špeciálnych výkladov či pop-upov. Výnimkou nie je ani spoločnosť Swarovski, ktorá tento rok rozsvietila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekciu pre rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidujú Kiki Boot a Nike servíruje polievku v Číne. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Rozpráva 150 rokov histórie módneho domu

    Vydavateľstvo Assouline v spolupráci s Louis Vuitton uvádza knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módneho domu od jeho založenia až po súčasnosť. Autor Arthur Dreyfus spracoval 406 strán a 320 obrazových materiálov do formy vizuálnej kroniky značky, ktorá definuje francúzsky luxus. Predslov napísal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha už vyšla a okamžite sa stala jedným z najdiskutovanejších titulov tohtoročnej módnej knižnice.

    ― Reklama ―