Více

    ― Reklama ―

    Taliansky módny dom Versace už na jar oznámil to, čo už bolo dlho jasné. Doterajšia kreatívna riaditeľka značky Donatella Versace sa rozhodla odísť zo svojej pozície. Namiesto toho sa ujme úlohy globálnej ambasádorky a svoj trón odovzdá talentovanému návrhárovi Dario Vitale. Návrhárka sa teraz oficiálne lúči, a to svojou najnovšou kampaňou.

    Návrhárka Donatella Versace je považovaná za jednu z najikonickejších postáv v histórii módy. Po smrti svojho brata Gianniho Versaceho v roku 1997 prevzala jeho módnu značku, hoci sama o návrhárskom remesle veľa nevedela. Po neľahkom období, kedy bojovala ako so svojou novou rolou, tak úmrtím brata, ale dokázala, že je žena na správnom mieste. Módny dom opäť priviedla k životu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Versace (@versace)

    Napriek jej obrovskému úspechu ovšem v uplynulých rokoch začínalo byť jasné, že sa kariéra návrhárky blíži ku svojmu koncu. Módna scéna tak diskutovala o tom, či dizajnérka vo svojich 70 rokoch nezmení smer. Zástupcovia Versace podozrenie potvrdili tento rok v marci. Donatella Versace oznámila, že zaujme rolu globálnej ambasádorky, zatiaľ čo na jej trón zasadne návrhár Dario Vitale.

    Zdroj: Versace

    Návrhár skutočne opustil svoju pozíciu riaditeľa ready-to-wear v Miu Miu koncom januára tohto roku. V apríli zároveň skupina Prada Group oficiálne kúpila Versace od Capri Holdings za 1,25 miliardy eur. Až teraz sa však Donatella skutočne lúči so svojou súčasnou úlohou kráľovnej Versace. V skutočnosti zverejnila svoju najnovšiu kampaň propagujúcu jej kolekciu na tohtoročnú jeseň a zimu.

    Donatella vybudovala typickú Versace ženu. Teraz ju postavila do stredu poslednej kampane

    Donatella si na pomoc s lúčením prizvala svoje priateľky a dlhodobé múzy. Do kampane zapojila 11 slávnych žien, menovite Claudiu Schiffer, Kate Moss, Kristen McMenamy, Amber Valletta, Natashu Poly, Saskiu de Brauw, Liu Wen, Micu Argañaraz, Anok Yai, Milu Van Eeten a Jacqui Hooper. Cieľom fotografií, nafotených štúdiom Mert & Marcus, bolo zachytiť ducha typickej Versace ženy.

    „Išlo nám o priateľstvo, vernosť a lásku. Fotografie zachycujú silu, ducha, postoj a srdce Versace ženy,“ prehlásila o kampani Donatella. Jedná sa o jasný odkaz, ktorý umne vystihuje jej dlhoročnú a úspešnú kariéru. Donatella Versace ovšem z módnej scény neodchádza. Naďalej ju bude ovplyvňovať zo svojej pozície ikony, ktorá drží ochrannú ruku nielen nad svojimi múzami, ale i ostatnými návrhármi.

    Zdroje: WWD, Fashionista, Instagram, YouTube

    Donatella opúšťa svoj trón. S Versace sa rozlúčila svojou poslednou kampaňou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Taliansky módny dom Versace už na jar oznámil to, čo už bolo dlho jasné. Doterajšia kreatívna riaditeľka značky Donatella Versace sa rozhodla odísť zo svojej pozície. Namiesto toho sa ujme úlohy globálnej ambasádorky a svoj trón odovzdá talentovanému návrhárovi Dario Vitale. Návrhárka sa teraz oficiálne lúči, a to svojou najnovšou kampaňou.

    Návrhárka Donatella Versace je považovaná za jednu z najikonickejších postáv v histórii módy. Po smrti svojho brata Gianniho Versaceho v roku 1997 prevzala jeho módnu značku, hoci sama o návrhárskom remesle veľa nevedela. Po neľahkom období, kedy bojovala ako so svojou novou rolou, tak úmrtím brata, ale dokázala, že je žena na správnom mieste. Módny dom opäť priviedla k životu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Versace (@versace)

    Napriek jej obrovskému úspechu ovšem v uplynulých rokoch začínalo byť jasné, že sa kariéra návrhárky blíži ku svojmu koncu. Módna scéna tak diskutovala o tom, či dizajnérka vo svojich 70 rokoch nezmení smer. Zástupcovia Versace podozrenie potvrdili tento rok v marci. Donatella Versace oznámila, že zaujme rolu globálnej ambasádorky, zatiaľ čo na jej trón zasadne návrhár Dario Vitale.

    Zdroj: Versace

    Návrhár skutočne opustil svoju pozíciu riaditeľa ready-to-wear v Miu Miu koncom januára tohto roku. V apríli zároveň skupina Prada Group oficiálne kúpila Versace od Capri Holdings za 1,25 miliardy eur. Až teraz sa však Donatella skutočne lúči so svojou súčasnou úlohou kráľovnej Versace. V skutočnosti zverejnila svoju najnovšiu kampaň propagujúcu jej kolekciu na tohtoročnú jeseň a zimu.

    Donatella vybudovala typickú Versace ženu. Teraz ju postavila do stredu poslednej kampane

    Donatella si na pomoc s lúčením prizvala svoje priateľky a dlhodobé múzy. Do kampane zapojila 11 slávnych žien, menovite Claudiu Schiffer, Kate Moss, Kristen McMenamy, Amber Valletta, Natashu Poly, Saskiu de Brauw, Liu Wen, Micu Argañaraz, Anok Yai, Milu Van Eeten a Jacqui Hooper. Cieľom fotografií, nafotených štúdiom Mert & Marcus, bolo zachytiť ducha typickej Versace ženy.

    „Išlo nám o priateľstvo, vernosť a lásku. Fotografie zachycujú silu, ducha, postoj a srdce Versace ženy,“ prehlásila o kampani Donatella. Jedná sa o jasný odkaz, ktorý umne vystihuje jej dlhoročnú a úspešnú kariéru. Donatella Versace ovšem z módnej scény neodchádza. Naďalej ju bude ovplyvňovať zo svojej pozície ikony, ktorá drží ochrannú ruku nielen nad svojimi múzami, ale i ostatnými návrhármi.

    Zdroje: WWD, Fashionista, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Páni, letu kraľuje pyžamo. Pohodlie konečne dostáva nový rozmer

    Talianske slnko, mestské ulice a plážové promenády majú tento rok jedno spoločné. Pyžamo. Nie, nejde o omyl pri rannom venčení psa, ale o jeden z najvýraznejších trendov tohtoročného Milánskeho týždňa módy. Spoločnosť Dolce & Gabbana vo svojej pánskej kolekcii na jar a leto 2026 urobila z nočnej uniformy hlavný denný look. Kto by si kedy pomyslel, že klasický prúžkovaný set do postele sa stane symbolom moderného štýlu?

    Čo spája Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadné momenty Jonathana Andersona

    Málokto v dnešnej móde prekvapí tak rafinovane ako Jonathan Anderson. Írsky návrhár, ktorý odišiel z Loewe a stal sa šéfom módneho impéria Dior, za sebou zanecháva kolekciu momentov, ktoré sa vryli do pamäti módnych fanúšikov a internetu. Jeho tvorba je plná irónie, symboliky a balansovania medzi umením a nositeľnosťou. Práve to robí Andersona jedným z najzásadnejších návrhárov poslednej dekády.

    Michael Rider sa dostal do centra pozornosti. Odhalil debut pre Celine

    Ďalší zo slávnych módnych domov sa dočkal novej kapitoly. Nový kreatívny riaditeľ Celine, Michael Rider, odhalil v nedeľu popoludní svoju debutovú kolekciu. Umne v nej spojil tradíciu značky, jej predchádzajúce éry aj štipku vlastného štýlu. Jedná sa o vydarený začiatok návrhára, ktorý pre spoločnosť pracoval už skôr, a to pod taktovkou ikonickej Phoebe Philo.

    Prevoňajú domov a vyčistia hlavu. Vône prinášajúce spirituálny zážitok

    Niektoré vône dokážu viac než len prevoňať domov. Vonné tyčinky, vykurovadlá alebo esenciálne oleje zároveň sľubujú skľudnenie mysle a očistenie od negatívnej energie. Ich používanie má korene v duchovných tradíciách celého sveta. Okrem toho dizajnový doplnok v podobe aromalampy alebo štýlového stojana urobí vo vašej domácnosti dojem.

    Old money, balet a F1. Letná obuv vsádza na nadčasovosť

    Leto si každoročne žiada ľahkú a pohodlnú obuv, ktorá vás štýlovo prevedie horúcimi dňami. Tento rok uvidíme na nohách ako novinky, tak staré dobré kúsky, ktoré poznáme už od detstva. Všetku tohtoročnú trendy obuv ale spája jedno, a to ambícia prepojiť pohodlie a štýl.

    Leto v znamení zelenej. Farebným trendom kraľuje „kôprový“ odtieň

    Sociálna sieť Pinterest vydala svoju tradičnú správu o trendoch. Na základe vyhľadávania používateľov určila tiež farbu, ktorá bude vládnuť tohtoročnému letu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrala takzvaná dill green. Kôprový odtieň zelenej zároveň predstavuje návrat k prírode, offline detox a túžbu po autenticite, vzdialenej od sveta sociálnych sietí.

    Menej skrolovania, viac života. Trend anti-rot summer núti k spomaleniu

    Ak už ste unavení z nekonečného skrolovania na sociálnych sieťach, strácate motiváciu a cítite, že máte zahltenú myseľ, pravdepodobne na vás dolieha "brainrot". Nemusíte ale zúfať, trend "anti-rot summer" prichádza s tipmi, ako v lete spomaliť a konečne sa nadýchnuť. Deň offline, zoznam radostí aj príprava letných "snacks" majú jedno spoločné, pomôžu vám spomaliť a znovu naplno vnímať svet okolo vás.

    Jacquemus zobral móde opulentnosť. Vrátil sa k vidieckym koreňom

    Parížsky týždeň pánskej módy zakončila prehliadka z dielne Jacquemus. Návrhár odhalil svoju kolekciu pre jar a leto budúceho roku v ohromujúcich priestoroch L’Orangerie vo Versailles. S kolekciou Le Paysan tentokrát oslávil svoje vidiecke korene, ktorým vzdal hold ľahkými strihmi, prírodnými materiálmi a nenútenými siluetami, odkazujúcimi na jeho domov.

    Bon voyage. So správnou skin care zvládnete hory aj dovolenku pod holým nebom

    Skin care má v známom prostredí väčšinou jasný systém. Keď ale príde na cestovanie na ľahko, aj tá najlepšie premyslená rutina musí prejsť istou redukciou. Byť pripravený neznamená zbaliť celú kúpeľňovú poličku, ale šikovne zostaviť funkčný, avšak minimalistický arzenál. Nezaberie celý batoh, ale napriek tomu pleti efektívne dopraje všetko, čo jej patrí.

    Raňajky ako najdôležitejšie jedlo dňa. Longevity odborníci nesúhlasia

    Na raňajky má každý svoj názor. Niekto ich miluje, iný považuje za stratu času. Niekto raňajkuje hneď po prebudení, iný ranný rituál nechá až na jedenástu, alebo ho nepodstúpi vôbec. Zatiaľ čo večera je spoločenská udalosť a obed čas na pauzu, raňajky bývajú často prehliadané. Ale práve v tom tkvie ich čaro. Nie sú o pravidlách, ale o zvyku. A pritom je to práve prvé jedlo dňa, ktoré ukrýva silu určiť, ako sa budete cítiť celý deň.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto a Rick Owens. Parížsky týždeň módy nekončí

    Paríž zaplavila móda a nikam sa nechystá. Tamojší týždeň pánskej módy ešte nekončí. Kolekciu pre jar a leto roku 2026 predstavil napríklad Rick Owens, ktorý modely v dekonštruovaných návrhoch nechal prejsť vodou. Dries Van Noten odhalil prvú pánsku kolekciu nového kreatívneho riaditeľa Juliana Klausnera a Yohji Yamamoto zreflektoval súčasné dianie.

    Páni, sandále sú povolené. Dokonca aj s ponožkami

    Letná sezóna 2025 prináša pre pánske chodidlá jednu jasnú správu. Ukazovať prsty je úplne v poriadku. Z červených kobercov miznú lakované poltopánky, namiesto nich nastupujú remienkové sandále, Birkenstocks, a dokonca aj žabky od luxusných značiek. Jonathan Bailey sa v Londýne ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatiaľ čo Simon Baker si v Sardínii vystačil s Birkenstock Kyoto.

    Sardinky dobývajú pevninu. Stali sa najnovšou obsesiou tohtoročného leta

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší trend inšpirovaný jedlom. Tentoraz to však nie je roztomilé ovocie alebo zelenina, ale sardinky. Postupne sa začali objavovať na plagátoch, krytoch telefónov, plážových taškách a oversized tričkách. Poukazujú nielen na pretrvávajúcu popularitu "coastal" a "fisherman" estetiky, ale aj na túžbu po osobitosti a letnej hravosti.

    Móda v kocke: Skims sníva o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Leto je v plnom prúde a značka Skims nezaostáva. Tohtoročná kolekcia plaviek bola vytvorená v štýle "Euro Summer" spolu s Robertom Cavalli. Rick Owens plánuje výstavu v Paríži a Fendi pokračuje v hľadaní nového vedenia. Mugler vydal špeciálnu kampaň so Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letné produkty z dielne svojej spoločnosti As Ever.

    Make-up ovládli znamenia zverokruhu. Leto diktuje hravé experimenty

    Generácia Z túži po autenticite, personalizácii a individuálnych zážitkoch. Ich potreby sa odrážajú aj v súčasných trendoch, napríklad v podobe hravých príveskov. Túžba po jedinečnosti však prenikla aj do sveta líčenia. Nie je preto prekvapením, že v lete bude dominovať takzvaný astrology make-up, teda vzhľad odkazujúci na znamenia zverokruhu.

    Štafetu preberá Paríž. Fashion week odštartoval Louis Vuitton aj Saint Laurent

    Po Milánskom týždni pánskej módy prichádza na rad Paríž. Francúzska metropola sa v utorok zaplnila milovníkmi módy, ktorí sa tešili na niekoľko očakávaných prehliadok. Fashion week odštartoval okrem iného módny dom Louis Vuitton, ktorý tentoraz čerpal inšpiráciu z Indie. Úspešnú show plnú lákavej palety farieb predstavil tiež Saint Laurent.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―